ja sen voisi lopettaa.
Mielestäni tämä palsta ei tarjoa kenellekään yhtään mitään
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta tarjoaa! Mene toiselle palstalle, jos koet noin. Tai ulos, onhan nyt kesä.
- Anonyymi
Mietinkin tänään, että miten tän paikan sais kaadettua? Mitä mieltä olette tästä persepalstasta?
Risto_ kirjoitti:
Ainakin tämä koukuttaa...........
<3En olisi ikinä kyllä halunnut löytää tätä paikkaa..........
<3
- Anonyymi
Oot tänään äkäisellä päällä. Mikä sinut suututti? Ei täällä suhteita synny. Ei löydy reittiä yhdessä palstalta ulos. Miten edes tällaisessa anonyymipaikassa voi saada toisen yhteystiedot? Tuntuu, että suurinosa trollaa.
- Anonyymi
Niin yhteystietojen hankkiminen on hiukan uskaliasta hommaa, ja luulen, että en ossoo. En ole sellaisia koskaan saanu vieraammilta. kun tuntuu jo inhottavalta ajatella sellaista kalastelua!
- Anonyymi
Sen kun lakkaatte käymästä niin teille ei tätä ole enää olemassakaan.
- Anonyymi
Lopeta itse käymästä täällä.
- Anonyymi
Hesa- manseletku, ajatus vapaa🤯
- Anonyymi
Tämä oli reilu vuosi sitten ihan kiva paikka. kun tänne eksyin. Korona nyt vaan teki tehtävänsä ja aika monella, ilmeisesti nuoremman sukupolven edustajalla, yksinkertaisesti petti mielenterveys yksin kotona kykkiessä. Palstasta tuli nuorison avohoitopaikka ja seksin vonkausareena.
- Anonyymi
Missäs me sitten trollattaisiin?
- Anonyymi
No jutut on kyllä niin lapsellisia, et palsta täynnä kakruja! Ja miten ylläpito voi hyväksyä edes tosi mauttomia juttuja..
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Menkää kertomaan nämä tänne kirjoitetut jutut ulkomaailmassa ihastukselle. Ihan turhaa täällä palstalla ikävöidä. Mikä estää kasvotusten juttelun ihastuksen kanssa ?
- Anonyymi
Sitä ei kiinnosta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei kiinnosta....
Tai on varattu ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai on varattu ....
Tai ei ole enää sopivaa yhteyttä toiseen. Syitähän voi olla satoja.
- Anonyymi
Tämä palsta tulee kuolemaan kuin kanan lento kun minä ja rakkaani häivytään täältä.
- Anonyymi
Sitä odotellessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939