Pissaleikkejä?

Moikka,

olen varattu nainen ja olen suunnattomasti kiinnostunut pissaleikeistä. Oma mies mies niistä kiinnostu.

Olisi kiihottavaa kuvata pissaamista miesten toiveiden mukaan ja lähettää ne. Ehkä tapaamista voisi harkita. :)

32

1688

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, oletkos mistäpäin? Harrastan pissaleikkejä usein, joten olisin kiinnostunut salaisesta seurasta. Olen 40v mies ja pks

      • Itse olen Turun lähettyviltä. Pitkä on matka, mutta eiköhän jotain saataisi keksittyä.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Itse olen Turun lähettyviltä. Pitkä on matka, mutta eiköhän jotain saataisi keksittyä.

        Varmasti, mitenkäs sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi

        Kukas sinä sitten olet ? Et ainakaan aloittaja kun et jakanut tuota sähköpostiasi alkuperäisellä nimimerkillä


      • Juu, ei oo mun sähköposti tämä.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Juu, ei oo mun sähköposti tämä.

        Mikä sit On sun sähköpostisi?


      • Pisssaliisa kirjoitti:

        Itse olen Turun lähettyviltä. Pitkä on matka, mutta eiköhän jotain saataisi keksittyä.

        minä vaikutan turun keskustassa. olen kiinnostunut pissaleikeistä.


      • orjam kirjoitti:

        minä vaikutan turun keskustassa. olen kiinnostunut pissaleikeistä.

        yhteyttä saa treffi sivunkautta


    • Voin myös myydä pikkuhousuja, jos jotain kiinnostaa aikuisen naisen mehut ;)

      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Postisi toimii?

        Ei mulla täällä s-postia ole. [email protected] toimii.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Ei mulla täällä s-postia ole. [email protected] toimii.

        Hyvä, laitoin viestiä.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Ei mulla täällä s-postia ole. [email protected] toimii.

        Voisit vastatakin viesteihin vähitellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vastatakin viesteihin vähitellen?

        USKOKAA NYT, toi aloittaja on trolli joka kerää vaan urpojen (minä myös) yhteystietoja. Varmasti Kutsuni tms poikamiesnainentyttö inceli ylilaudalta.


    • Hei minä olen Turussa tällä hetkellä

    • Anonyymi

      Pissaleikkejä saanut vain muutaman kerran kokeilla, mutta mielenkiintoa löytyy senkin edestä! Eniten kiihoittaa ajatus saada naiselta ihanaa kultaista kaarta kalulleni ja suuhuni...

    • Anonyymi

      Löytyy kyllä. Joskus muinoin - todella muinoin saanut todella kiihittavan naisen kanssa kokeilla, mutta sen jälkeen jäänyt vain haaveiksi. Vaimolta silloin tällöin kysynyt, että haluaisiko kokeilla, mutta en ole saanut innostumaan. Joskus kiimassa tulee seisovalla kullilla runkattua ja pissattua samaan aikaan. Tuntuu kiihottavalta. Olisi mukava saada ruiskia pyllyn tai tisujen päälle ja mennä itse ottamaan suihkua puolestaan vastaan. Suuhun en välttämättä ottaisi heti, mutta saisit käyttää minua vessapaperina. Se on tullut tehtyä vähän tavallaan kotonakin. Ja länsiuudeltamaalta olen.

    • Anonyymi

      Tiedoksi kaikille, feikki oli!

      • Anonyymi

        Tietenkin!


      • Aijaa. Mihin perustat tämän?


      • Anonyymi

        No eihän ollu ees epäilystäkään etteikö ois ollu. Jo alusta asti täysin selvä asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ollu ees epäilystäkään etteikö ois ollu. Jo alusta asti täysin selvä asia.

        Tämä selvä sitten. Oikeus sulla mielipiteeseesi.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Tämä selvä sitten. Oikeus sulla mielipiteeseesi.

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ollu ees epäilystäkään etteikö ois ollu. Jo alusta asti täysin selvä asia.

        Melko ontuva perustelu mielipiteelle, mutta mielipide se on silti.


      • Anonyymi
        Pisssaliisa kirjoitti:

        Aijaa. Mihin perustat tämän?

        Siihen, että luet viestin muttet vastaa. Perus trolli joka kerää vaan yhteystietoja. Ja viestini oli aivan perus esittely, ei lääh puuh viesti.


    • Anonyymi

      Olisipa kiva nähdä noita videoita. Oletko jo kuvannut jotain jakoon sopivaa?

    • Anonyymi

      Olisko kukaan vanhempi 67-80vuotias ukko löytänyt tämän keskustelun ja olis kiinnostunut antaa kusiputkem 40.188.87.17/5 kokoiselle miehelle suihin , haluaisin maistella nimenomaan vanhan ukon kyrpää ja kusta, paikkana vois olla Itä hki Vuosaari, joku puisto tai Columbuksen vessassa! Jos niin mihin aikaan ja missä? Olen terve ja rokotettu 100% luottamuksella!

    • En saa mitään erityisiä kiksejä naisten pissaamisesta, mutta usein esimerkiksi saunaan mennessä siskot saattavat tehdä pissat siihen vaan saunan ulkopuolelle.

      Kyllä se on kaunista, tavattoman kaunista, erityisesti siinä asennossa kyykyllään. Kyllä naiset ovat suloisia ilmankin, että tietoisesti keimailevat. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe