En vaan jaksa enää olla iloinen

Anonyymi

V*tustako minä tiedä miks ees kirjotan tänne. Yritin jo Nuortennettiin viikko sit mut sitä kesuu ei julkastu.
Mut..
Oon 14v tyttö ja en jaksa enää olla iloinen.
Mun elämästä on kaikki ilo ja toivo hävinnyt.
Toinen koirista jäi auton alle, mummoni kuoli, isosiskolla syöpä johon todennänöisesti kuolee. Mun elämä on täyttä p@skaa ja kuolemaa täynnä.

Ei huvita enää mikään.
Ei kiinnosta. Ei niin mikään.

Viel kaiken lisäks mun ainut kaveri muutti kauas toisee kaupunkiin ja mua ahistaa iha v*tusti koulun alku. Ei kavereita, pervoi miesopettajii. Jälkimmäine ei sit ollu valhe.

Vanhemmat valittaa koko ajan että pitää mennä ulos ku istun päivät pitkät sängyllä puhelimeni kanssa. Kyllä mä välillä urhaudun ulos koirani kanssa. Minun koirani. Siinä ainut ilon pilkahdus elämässäni.

Mietin et pitäskö tää sama joka päivä jatkuva h*lvetti lopettaa.
Mut en voi jättää koiraa. Siitä on vuosien varrella tullut minun koirani.
Mutta sitten kun se lähtee sateenkaarisillalle, minäkin lähden.
Niin, minäkin lähden. En sateenkaarisillalle, vaan h*lvettiin. Sinne minä kuulun.

Sitten kun koirani lähtee, lähden minäkin.
Ei ole järkeä enää elää kun ainut kaverini kuolee. Koirani on jo 16v joten ehkä se pian kuolee (en kuolemaa sille toivo, se on ihana, jos joku ansaitsee kuolla niin minä) niin minäkin pääsen henkisestä kivusta. Se on päätetty.

Ja iha v*tun sama se mulle on jos haukutte mua tääl jokski 60v papaks joka yrittää saada huomioo v*ttu sen kun haukutte.
Elämäni muutenkin päättyy pian niin en jaksa enää välittää. En mistään. Minun ei ole järkevä enää elää, ei ole mitään syytä sille eikä ilollekaan.

Hyvästi. Tiiän että kukaan ei jää ikävöimään minua.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekaisin chat 247 on aika hyvä paikka.

    • Anonyymi

      Ei voi muita sanua, ku että voimia.. ei tuoho mikkää terapia jne tule toimimmaa, nimenomaan vaan pahenttaa asioita. Kokemusta on..

    • Anonyymi

      Haluaisin niin kovasti halata sua. Tiedän, että mitkään sanat ei auta kuin esim, että kaikki asiat tulee järjestymään jne. Niin niitä en nyt sano. Oletko käynyt juttelemassa jonkun luona? Kuraattori, terkkari, psykiatrinen sairaanhoitaja? Tsemppiä tilanteeseen <3

      • Anonyymi

        En oo jutellu enkä varmaa jaksa jutellakaan. Ei kukaan mua kuuntele.
        Ja toho yhtee viestii nii ei ne mun vanhemmat välittäs vaik lähtisinki. Ei ne välitä mistää koskaa nii miks ne nyt välittäis ja vielpä musta?
        Ei mun vanhemmat varmaa ees huomais että en oo enää paikalla.

        Toinen vaihtoehto et otan vaan omat rahat, vaatteet ja muun tarpellisen sekä koirani ja lähden kotoa. Muutan johonkin metsään tai johonki mahollisimman kauas kotoa ja sellaseen paikkaan mis en tunne ketään. Mut helpompaa ois lopettaa tää p@ska tähä.


    • Anonyymi

      Hei oikeesti puhu jollekkin tästä!

    • Anonyymi

      hei! tiiän ton tunteen täysin ku ei vaa enää haluis olla tässä maailmassa, mut sit löysin sen asian minkä takii en voi vielä lähtee! ja mä oon AIVAN varma et säki vielä löydät sellasen asian, muun kuin sun koiran. ja mieti miltä sun vanhemmista tuntuis, jos lähtisit varsinki niin nuorena... sekasin chat on erittäin hyvä paikka avautuu, siellä voit avautuu täysin luottamuksellisesti ammattilaisille! ja ne auttaa parhaansa mukaan ja kuuntelee sekä neuvoo! kokemusta on.

    • Anonyymi

      Useilla nuorilla on tuollainen olo, kun alkaa kasvaa aikuiseksi ja alkaa ymmärtämään asioita. Tuntuu ettei kukaan välitä tai huomaa yms.... ja kun on pitkään ajatellu tuollaisia ja törmääkin sellaiseen ihmiseen joka välittää, niin sellaisen kanssa haluaa elää elämänsä loppuun asti. Usko poies. Ensin tuntuu etten ketään löydä ja ei ees kiinnosta, mutta yx kax se vain tulee eteen ja kolahtaa. Älä siis vielä luovuta !

    • Anonyymi

      minulla oli taas ihan lapsesta asti niin paljon kaikkea mielenkiintoisia asioita että ei meinannut malttaa nukkua öisin !

      nyt olen jo vanha ukko ja aina vaan sama meno päällä, mikä teitä nuoria vaivaa en tajua ollenkaan.

    • Anonyymi

      Eikä mitään elämää voi perustaa johonkin toiseen ihmiseen kavereihin tai koiraan, s e on hyvä muistaa alusta loppuun asti.

    • Hei,

      Jos haluat jutella tilanteestasi ja ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      Sekasin-chattiä sinulle jo suositeltiinkin, tässä vielä linkki sinne: https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa itseään mietityttävästä aiheesta. Tukinetissä on monia tukisuhdepalveluia, joista esim. Mieli Tukisuhde https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai Etsivan nettityön tukisuhde voisivat sopia sinulle https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/.

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Käynnissä olevat ja seuraavaksi tulevat ryhmächatit näkyvät heti etusivun ylälaidassa.

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      En tiiä taaskaan miks kirjotan tänne. Ei teitä kiinnosta.
      Mut iha sama.

      Rakas koirani ei ole vielä kuollut eikä varmaan kuole vielä pitkään aikaan, mutta tein päästöksen että minä lähden ennen koulun alkua. Mm, minä lähden h*lvettiin. En tiedä vielä miten, mutta päätin että lähden. Lähden neljän viikon sisällä.
      Koirani jää perheelleni. Niin, varmaan se jää siskolleni jos hän selviää. Tai sitten vanhemmilleni.

      Olen pahoillani, mutta en enää kestä.
      Minun on pakko lähteä, se on kohtaloni.
      Anteeksi myös koirani että jätän sinut, mutta kyllä perheeni osaa sinua hoitaa. Ja on minulla pari viikkoa aikaa hyvästellä sinut.

      Jos joku haluaa niin voi antaa ideoita siihen miten pääsisin pois maan päältä. Jos en muuta keksi niin vaikka menen hylätylle rannalle ja tiedätte mitä teen.

      Ja naurakaa ihan rauhassa jos luulette että tämä on vitsi. En välitä.

      Hyvästi kaikki, ei kukaan huomaa, ei ketään kiinnosta. Heippa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe