Onko kokemuskia, muuttuuko sähkönsiirtomaksut suuremmiksi, jos ottaa sänkäenergian muualta, kuin paikalliselta puljulta?
Virallisestihan ne sanovat, että ei muutu miksikään, laki määrää niin, mutta useampi henkilö väittänyt, että kun vaihtoi pois paikalliselta, niin samaten siirtomaksut nousivat tuntuvasti...
Sähkönsiirtomaksut
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Sana sähkönsiirtomaksu perustuu siirettävänsähkönmäärästä 💡
- Anonyymi
Ihan sama jääköön maksamatta mä muutan muutenkin niin sama se on mitä maksaa sähkön siirto kun muutan koko Suomesta pois
- Anonyymi
"mutta useampi henkilö väittänyt, että kun vaihtoi pois paikalliselta, niin samaten siirtomaksut nousivat tuntuvasti...
Mitähän seuraavaksi? - Anonyymi
Nämä useammat henkilöt ovat väärässä. Lisäksi tiedon saa sähköyhtiönsä sibuilta, jos ymmärtää katsoa.
- Anonyymi
Ennen ja jälkeen vaihdon sähkölaskuja vertaamallahan tuo selviää hetkessä -niin ei tarvitse väittää perättömiä.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä sähköyhtiöiltä ja kiinnittää huomiota niihin kiinteisiin kuukausimaksuihin, niistähän lasku suurimmilta osin muodostuu jos kulutus on pientä
- Anonyymi
Villen takia kaikki on päin helvettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villen takia kaikki on päin helvettiä
Ota vähän selvää kuka tai ketkä " Fortumin " siirtoyhtiön myi.
- Anonyymi
Mulla menee noin 500€ /v sähköihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432897Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572653Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562525- 422293
- 251753
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251659- 481546
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691490- 1001469
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391425