Sukupuoli kriisi

Anonyymi

Tunnen välillä olevani nainen, välillä mies ja välillä nonbinary, joten haluaako joku täällä auttaa ja kertoa että mikä nimi tälle mahdollisesti on?

64

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa auttaa kun se on kuitenkin ihmisen oma kokemus ja asia mihin sukupuoleen samastuu, vai samastuuko mihinkään. 🤔Genderfluid tuli vaan mieleen itelle kuvauksesta.

      • Anonyymi

        Tämä sentään auttoi


    • Anonyymi

      Työttömyys ja terve elämä puuttuu. Pelkästään juoksulenkki auttaa sekä psyykkisesti että fyysisesti. Ihmiset tuhoavat itse itsensä jättäessään luonnollisen elämän.

      • Anonyymi

        Työssä käyn, terve ruokavalio ja käyn salilla mutta tulin juuri lenkiltä ja silti sama kriisi olemassa


      • Anonyymi

        Kyllä taas ihmisten olosuhteisiin ja ongelmiin jaksetaan tuupata kyökkipsykologisia päätelmiä "ratkaisuksi". Homouskin lähtee varmaan ihmisestä ojankaivuulla ja raamatunluvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyn, terve ruokavalio ja käyn salilla mutta tulin juuri lenkiltä ja silti sama kriisi olemassa

        Miksi tarvitsee lokeroida?

        Ole mikä olet ja keskity johonkin muuhun, kuin lokeroimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvitsee lokeroida?

        Ole mikä olet ja keskity johonkin muuhun, kuin lokeroimiseen.

        Etkö itse ole mies tai nainen, siis? Sinua ei nyt vaikka naisena häiritsisi ollenkaan, jos sinut jätettäisiin aina kutsumatta naisten iltaan tai töissä, joka kerta, kun järjestettäisiin naisten sauna seuraisi kiusallinen hiljaisuus, kaikki naiset vilkuilisivat toisiaan ja lopulta joku rykäisisi ja toteaisi, että niin... ja kyllähän sinäkin siis voit sinne tulla, kyllä se meille kaikille käy. Sama kävisi aina, vuodesta toiseen etkä koskaan saisi tarpeeksesi ja räjähtäisi, että nyt vittu riittää, minä olen nainen ettekä te päätä saanko minä osallistua naisten saunaan vai en!


    • Kurkkaa haaroväliin ja sieltä se sukupuoli selviää. Jos ei selviä, niin sä oot intersukupuolinen ja sun kehityksessä on tapahtunut virhe.

      • Anonyymi

        Paitsi jos on transsukupuolinen. Mutta se on todella harvinaista, eikä siinä mieli muutu kuin tuuliviiri. Mitään muunsukupuolisia ei voi olla olemassa, ei vaan ole mahdollista millään tasolla. Uskon että anonyymi on nainen (jos siis on syntynytkin naiseksi) joka on vaan nyt mennyt sekaisin kaikesta lgbtghdjdhf hömpästä ja ei välttämättä ole stereotyypillinen sukupuolensa edustaja ja se nyt häntä hämmentää, tai ei pidä jostain kehonsa osista. Voin kertoa että se menee ohi ellet ala nyt hölmöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on transsukupuolinen. Mutta se on todella harvinaista, eikä siinä mieli muutu kuin tuuliviiri. Mitään muunsukupuolisia ei voi olla olemassa, ei vaan ole mahdollista millään tasolla. Uskon että anonyymi on nainen (jos siis on syntynytkin naiseksi) joka on vaan nyt mennyt sekaisin kaikesta lgbtghdjdhf hömpästä ja ei välttämättä ole stereotyypillinen sukupuolensa edustaja ja se nyt häntä hämmentää, tai ei pidä jostain kehonsa osista. Voin kertoa että se menee ohi ellet ala nyt hölmöillä.

        Kaiken lisäksi trans eikä intersukupuolisilla sukupuoli ei ole kiinni jostain "tunteesta"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi trans eikä intersukupuolisilla sukupuoli ei ole kiinni jostain "tunteesta"

        Transit ovat dysforisia ihmisiä, eli heillä on psyykkinen ongelma ja intersukupuolisilla on fyysinen ongelma.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Transit ovat dysforisia ihmisiä, eli heillä on psyykkinen ongelma ja intersukupuolisilla on fyysinen ongelma.

        Millainen on se psyykkinen ongelma, kun ongelma poistuu hormonein ja leikkauksin? Millainen on se psyykkisesti sairas ihminen, joka käy töissä ja jolla on psykiatrilta saadut terveen paperit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on se psyykkinen ongelma, kun ongelma poistuu hormonein ja leikkauksin? Millainen on se psyykkisesti sairas ihminen, joka käy töissä ja jolla on psykiatrilta saadut terveen paperit?

        Juuri lievittääkseen dysforiaansa he hakeutuvat leikkauksiin.
        Mihin he tarvitsevat lääkäriä jos kyseessä ei ole terveydellinen haitta? 😏


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Transit ovat dysforisia ihmisiä, eli heillä on psyykkinen ongelma ja intersukupuolisilla on fyysinen ongelma.

        Transsukupuolisuus on neurologinen anomalia, ei psyykkinen.


      • No sittenhän te voitte hoitaa nämä kauneusleikkaukset omasta kukkarostanne, eikös vaan?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        No sittenhän te voitte hoitaa nämä kauneusleikkaukset omasta kukkarostanne, eikös vaan?

        Ei, käytämme leikkauksiin verorahoja vain koska se niin sinua harmittaa.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        No sittenhän te voitte hoitaa nämä kauneusleikkaukset omasta kukkarostanne, eikös vaan?

        Ei ole kauneusleikkaus, kun keho on väärä. Et nyt taida ymmärtää alkuunkaan vai ärsytätkö tahallasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kauneusleikkaus, kun keho on väärä. Et nyt taida ymmärtää alkuunkaan vai ärsytätkö tahallasi

        Entäs jos minulla naisena kuuluisikin olla toisen naisen keho? Olen aina kokenut itseni kapeavyötäröiseksi ja isorintaiseksi malliksi mutta minun kehoni on erilainen.
        Jos muka voi olla "väärä"keho jonka pitäisi olla vieläpä toista sukupuolta kuin mitä se on niin vielä loogisemmin erilainen naisen keho kuuluisi minulle!
        Siis maksaako yhteiskunta minulle kaikki operaatiot? No ei, eikä pitäisi teillekään!
        En ole tätä mieltä rahan takia, vaan koska leikkaukset ovat teille vain haitaksi oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos minulla naisena kuuluisikin olla toisen naisen keho? Olen aina kokenut itseni kapeavyötäröiseksi ja isorintaiseksi malliksi mutta minun kehoni on erilainen.
        Jos muka voi olla "väärä"keho jonka pitäisi olla vieläpä toista sukupuolta kuin mitä se on niin vielä loogisemmin erilainen naisen keho kuuluisi minulle!
        Siis maksaako yhteiskunta minulle kaikki operaatiot? No ei, eikä pitäisi teillekään!
        En ole tätä mieltä rahan takia, vaan koska leikkaukset ovat teille vain haitaksi oikeasti.

        Millä tavalla minulle oli haitaksi, että aloin voida hyvin ja sain motivaation opiskella ammatin ja käyn nyt töissä, toisin kuin ennen, kun en koskaan poistunut edes kotoa ja syön mielialalääkkeitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kauneusleikkaus, kun keho on väärä. Et nyt taida ymmärtää alkuunkaan vai ärsytätkö tahallasi

        Missä se oikea keho sitten on?
        "Hänen kehonsa on Riston, mutta oikeasti hän on Liisa".
        Leikellyt rinnat ja penikset kannattaa viedä löytötavaratoimistoon, niin ne päätyvät oikeille omistajilleen.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Missä se oikea keho sitten on?
        "Hänen kehonsa on Riston, mutta oikeasti hän on Liisa".
        Leikellyt rinnat ja penikset kannattaa viedä löytötavaratoimistoon, niin ne päätyvät oikeille omistajilleen.

        Niin missä ne "oikeat" kehot lojuu kun tuppaa tulemaan vahingossa ihan väärä keho, ja vielä sukupuolikin menee vikaan.
        Entäs jos se "väärä" keho onkin jonkun "oikea"keho, voisiko silloin vaihtaa päittäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla minulle oli haitaksi, että aloin voida hyvin ja sain motivaation opiskella ammatin ja käyn nyt töissä, toisin kuin ennen, kun en koskaan poistunut edes kotoa ja syön mielialalääkkeitä?

        Nyt sinusta tuntuu tuolta mutta kukapa tietää mitä ajattelet asiasta muutaman vuoden päästä.
        Tutkitusti korjaushoidot eivät prosentuaalisesti vähennä mielenterveyspalvelujen tarvetta ja itsemurhariski kasvaa korjaushoidetuilla.
        Parempi hoitolinja täytyisi löytyä, eihän kukaan teille tässä pahaa halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sinusta tuntuu tuolta mutta kukapa tietää mitä ajattelet asiasta muutaman vuoden päästä.
        Tutkitusti korjaushoidot eivät prosentuaalisesti vähennä mielenterveyspalvelujen tarvetta ja itsemurhariski kasvaa korjaushoidetuilla.
        Parempi hoitolinja täytyisi löytyä, eihän kukaan teille tässä pahaa halua.

        Hoitoihin lähdöstä on aikaa 22 vuotta. Mutta any day now...
        Vaikea kuvitella, että missään tapauksessa katuisin opiskelua mielekkääseen ja hyväpalkkaiseen ammattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä ne "oikeat" kehot lojuu kun tuppaa tulemaan vahingossa ihan väärä keho, ja vielä sukupuolikin menee vikaan.
        Entäs jos se "väärä" keho onkin jonkun "oikea"keho, voisiko silloin vaihtaa päittäin?

        Se oikea keho ei koskaan päässyt kehittymään. Tai sitten se oikea sp-identiteetti ei päässyt kehittymään, voi sen niinkin mieltää. Yleensä vaan ihmisyys mielletään henkisyyden eikä vartalon kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oikea keho ei koskaan päässyt kehittymään. Tai sitten se oikea sp-identiteetti ei päässyt kehittymään, voi sen niinkin mieltää. Yleensä vaan ihmisyys mielletään henkisyyden eikä vartalon kautta.

        Ja sukupuoli mielletään vartalon eikä hengellisyyden kautta.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Ja sukupuoli mielletään vartalon eikä hengellisyyden kautta.

        Mutta kumma kyllä, hoidettu transnainen ei sitten kuitenkaan ole ollenkaan nainen, koska tällä ei ole sitä myyttistä naisen ajatusmaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumma kyllä, hoidettu transnainen ei sitten kuitenkaan ole ollenkaan nainen, koska tällä ei ole sitä myyttistä naisen ajatusmaailmaa.

        Tuon Ashera12:n jutut voi jättää omaan arvoonsa. Niihin ei kannata enää kommentoida mitään. Tyhmä tyyppi jonka pölkkypäisiä ajatuksia ei saa muutettua.

        Hyppään yli kaikki hänen kommenttinsa, toivottavasti muutkin ja erityisesti palstalle juuri tulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon Ashera12:n jutut voi jättää omaan arvoonsa. Niihin ei kannata enää kommentoida mitään. Tyhmä tyyppi jonka pölkkypäisiä ajatuksia ei saa muutettua.

        Hyppään yli kaikki hänen kommenttinsa, toivottavasti muutkin ja erityisesti palstalle juuri tulleet.

        Kyseinen henkilöhän päivystää myös vauvapalstalla koko sen aukiolon ajan, on täysin vailla minkäänlaista elämää. En itse vaivaudu hänelle enää vastaamaan, on täysin pakkomielteinen ja käy omaa sotaansa transihmisiä vastaan, autistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumma kyllä, hoidettu transnainen ei sitten kuitenkaan ole ollenkaan nainen, koska tällä ei ole sitä myyttistä naisen ajatusmaailmaa.

        Niin hoidetulla "transnaisella ei ole kumpaakaan. Ei ole naisen ajatusmailmaa eikä naisen kehoa, miehen kehosta kun ei pysty leikkauksillakaan saamaan naisen kehoa, ainoastaan muokatun miehen kehon.
        Ainoa naisasia hänessä on hänen oma ajattelunsa siitä millaista olisi olla nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oikea keho ei koskaan päässyt kehittymään. Tai sitten se oikea sp-identiteetti ei päässyt kehittymään, voi sen niinkin mieltää. Yleensä vaan ihmisyys mielletään henkisyyden eikä vartalon kautta.

        Sitä mietin että jos kokee että se luonnollinen kehoa vastaava sp-identiteetti on jäänyt puutteelliseksi, eikö ainoa looginen hoitomuoto olisi etsiä ja kehittää se identiteetti kehon mukaiseksi.
        Tässä varmasti terapia voi auttaa.
        Jos henkilö löytää oikean identiteettinsä ristiriita poistuu ja ihminen on rehellisesti sitä sukupuolta jota on.
        Jos ryhtyy tappelemaan kehoaan vastaan on luonnollista että syntyy dysforiaa, onhan mieskeho ihan vääränlainen jos yrittää näyttää naiselta.
        Miehenä ollessa se keho taas on jo täydellinen eikä tarvitse piilotella tai salailla.

        Ihmisiä on hoidettu hyväksymään kehonsa ja hyvin tuloksin, sitten tuli nämä pervot jotka kehittivät nykyisen toimimattoman systeemin samalla demonisoiden edelliset järkevät hoidot.
        Ketään ei voi eikä pidä auttaa pakolla , mutta terapia ja lääkitys tehosi monilla potilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mietin että jos kokee että se luonnollinen kehoa vastaava sp-identiteetti on jäänyt puutteelliseksi, eikö ainoa looginen hoitomuoto olisi etsiä ja kehittää se identiteetti kehon mukaiseksi.
        Tässä varmasti terapia voi auttaa.
        Jos henkilö löytää oikean identiteettinsä ristiriita poistuu ja ihminen on rehellisesti sitä sukupuolta jota on.
        Jos ryhtyy tappelemaan kehoaan vastaan on luonnollista että syntyy dysforiaa, onhan mieskeho ihan vääränlainen jos yrittää näyttää naiselta.
        Miehenä ollessa se keho taas on jo täydellinen eikä tarvitse piilotella tai salailla.

        Ihmisiä on hoidettu hyväksymään kehonsa ja hyvin tuloksin, sitten tuli nämä pervot jotka kehittivät nykyisen toimimattoman systeemin samalla demonisoiden edelliset järkevät hoidot.
        Ketään ei voi eikä pidä auttaa pakolla , mutta terapia ja lääkitys tehosi monilla potilailla.

        Tavallaan olet oikeassa, vaati pitkää terapiaa ja hormonilääkitystä hyväksyä ja sopeutua siihen, että mulla on naisen alapää. Vaatii myös sen, että yhteiskunta näkee minut miehenä. Mutta alapääni hyväksyn ja pystyn elämään sen kanssa, mutta tottahan toki peniksen kanssa olisi tämä elämä huomattavasti helpompaa ja nautinnollisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mietin että jos kokee että se luonnollinen kehoa vastaava sp-identiteetti on jäänyt puutteelliseksi, eikö ainoa looginen hoitomuoto olisi etsiä ja kehittää se identiteetti kehon mukaiseksi.
        Tässä varmasti terapia voi auttaa.
        Jos henkilö löytää oikean identiteettinsä ristiriita poistuu ja ihminen on rehellisesti sitä sukupuolta jota on.
        Jos ryhtyy tappelemaan kehoaan vastaan on luonnollista että syntyy dysforiaa, onhan mieskeho ihan vääränlainen jos yrittää näyttää naiselta.
        Miehenä ollessa se keho taas on jo täydellinen eikä tarvitse piilotella tai salailla.

        Ihmisiä on hoidettu hyväksymään kehonsa ja hyvin tuloksin, sitten tuli nämä pervot jotka kehittivät nykyisen toimimattoman systeemin samalla demonisoiden edelliset järkevät hoidot.
        Ketään ei voi eikä pidä auttaa pakolla , mutta terapia ja lääkitys tehosi monilla potilailla.

        Vuosikymmeniä sitten jopa lääketiede yritti tuota, mutta mikään terapia ei pystynyt muuttamaan transsukupuolisen ihmisen omaa tuntemusta sukupuolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikymmeniä sitten jopa lääketiede yritti tuota, mutta mikään terapia ei pystynyt muuttamaan transsukupuolisen ihmisen omaa tuntemusta sukupuolestaan.

        Tuota hoetaan ja hoetaan mutta onko se totta? Olen kyllä kuullut että hoito on toiminut mutta se demonisoitiin ja kiellettiin koska se ei sopinut aktivistien ideologiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan olet oikeassa, vaati pitkää terapiaa ja hormonilääkitystä hyväksyä ja sopeutua siihen, että mulla on naisen alapää. Vaatii myös sen, että yhteiskunta näkee minut miehenä. Mutta alapääni hyväksyn ja pystyn elämään sen kanssa, mutta tottahan toki peniksen kanssa olisi tämä elämä huomattavasti helpompaa ja nautinnollisempaa.

        Hyvä että hyväksyt alapääsi, mutta miksi et pääsisi sinuiksi myös koko sukupuolesi kanssa jos haluat?
        Miksi se vaatii sen miehen esityksen? Koet tietysti itsesi mieheksi mutta sehän on juuri se ongelma, se väärä minäkuva.
        Kokisitko olevasi naisena objekti, ei-uskottava tai vaarassa tulla seksuaalisesti ahdistelluksi?
        Itse koen olevani naisena yhtä vakavasti otettava ja uskottava kuin miehet ja varovaisuudella koen olevani riittävän turvassa ahdisteluilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että hyväksyt alapääsi, mutta miksi et pääsisi sinuiksi myös koko sukupuolesi kanssa jos haluat?
        Miksi se vaatii sen miehen esityksen? Koet tietysti itsesi mieheksi mutta sehän on juuri se ongelma, se väärä minäkuva.
        Kokisitko olevasi naisena objekti, ei-uskottava tai vaarassa tulla seksuaalisesti ahdistelluksi?
        Itse koen olevani naisena yhtä vakavasti otettava ja uskottava kuin miehet ja varovaisuudella koen olevani riittävän turvassa ahdisteluilta.

        Öö, en minä ole miehenä mitenkään "uskottava", olen 159 cm :D Ei saatana miten kujalla te olette :D Luuletko, että kaksivuotiaana mietin jotain uskottavuutta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, en minä ole miehenä mitenkään "uskottava", olen 159 cm :D Ei saatana miten kujalla te olette :D Luuletko, että kaksivuotiaana mietin jotain uskottavuutta??

        Näin se vaan menee, että valtaosa jotka ei itse ole näin syntynyt, ei ikinä kunnolla ymmärrä mistä tässä on kyse. Mieli menee vaan helpoimpaan ajatukseen, kuten "ahaa, nainen HALUAA olla mies jotta hänet otetaan VAKAVASTI, olenpas minä viisas pikku salapoliisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on transsukupuolinen. Mutta se on todella harvinaista, eikä siinä mieli muutu kuin tuuliviiri. Mitään muunsukupuolisia ei voi olla olemassa, ei vaan ole mahdollista millään tasolla. Uskon että anonyymi on nainen (jos siis on syntynytkin naiseksi) joka on vaan nyt mennyt sekaisin kaikesta lgbtghdjdhf hömpästä ja ei välttämättä ole stereotyypillinen sukupuolensa edustaja ja se nyt häntä hämmentää, tai ei pidä jostain kehonsa osista. Voin kertoa että se menee ohi ellet ala nyt hölmöillä.

        Valitan olo on ollut jo pienestä ennen koko lgbtq juttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumma kyllä, hoidettu transnainen ei sitten kuitenkaan ole ollenkaan nainen, koska tällä ei ole sitä myyttistä naisen ajatusmaailmaa.

        100v vanha ketju (ja melkein yhtä vanha kommentti) mutta nyt on joku ihmeen pakko todeta...
        Olen tavannut elämäni varrella 8 transnaista sekä melkoisen määrän cis-naisia. Ja KAIKKIEN ajatusmaailma on ollut sen verran "venuksesta" ettei tällainen marsilainen miesyksilö voi edes kuvitella täysin sitä ajatusmaailmaa ymmärtävänsä. Yhtä kaikki ihanan hurmaavia ihmisiä kaikki <3 Paitsi ne jotka ovat k-päitä. Mutta niitähän tähän maailmaan mahtuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikymmeniä sitten jopa lääketiede yritti tuota, mutta mikään terapia ei pystynyt muuttamaan transsukupuolisen ihmisen omaa tuntemusta sukupuolestaan.

        On siitä terapiallakin päästy. Sille ei vain haluta antaa nykyisin mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se vaan menee, että valtaosa jotka ei itse ole näin syntynyt, ei ikinä kunnolla ymmärrä mistä tässä on kyse. Mieli menee vaan helpoimpaan ajatukseen, kuten "ahaa, nainen HALUAA olla mies jotta hänet otetaan VAKAVASTI, olenpas minä viisas pikku salapoliisi"

        Joku kaiketi amerikkalainen mies sanoi, että hän pukeutuu naisen vaatteisiin, koska tuntee itsensä naiseksi. Häntä hyysännyt nainen kysyi, mitä se tarkoittaa. Mies vastasi: Sitä, että sinussa on jotakin heikkoa. Nainen kysyi: Olenko minä mielestäsi heikko? Ja mies meni sanattomaksi.

        Koetteko naiseuden samalla tavalla vai miltä tuntuu olla nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100v vanha ketju (ja melkein yhtä vanha kommentti) mutta nyt on joku ihmeen pakko todeta...
        Olen tavannut elämäni varrella 8 transnaista sekä melkoisen määrän cis-naisia. Ja KAIKKIEN ajatusmaailma on ollut sen verran "venuksesta" ettei tällainen marsilainen miesyksilö voi edes kuvitella täysin sitä ajatusmaailmaa ymmärtävänsä. Yhtä kaikki ihanan hurmaavia ihmisiä kaikki <3 Paitsi ne jotka ovat k-päitä. Mutta niitähän tähän maailmaan mahtuu :D

        Transidentifioitunut mies ei voi koskaan tietää miltä tuntuu olla nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä ne "oikeat" kehot lojuu kun tuppaa tulemaan vahingossa ihan väärä keho, ja vielä sukupuolikin menee vikaan.
        Entäs jos se "väärä" keho onkin jonkun "oikea"keho, voisiko silloin vaihtaa päittäin?

        Nykyään kun päänsiirto on mahdollista, niin ihmettelen miksei tätä ongelmaa hoideta kahden dysforisen päänsiirrolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transsukupuolisuus on neurologinen anomalia, ei psyykkinen.

        Ei tuota ole pystytty todistamaan.
        Jos olisi ei se silti tarkoittaisi ns.väärään ruumiiseen syntymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumma kyllä, hoidettu transnainen ei sitten kuitenkaan ole ollenkaan nainen, koska tällä ei ole sitä myyttistä naisen ajatusmaailmaa.

        Niin ei ole nainen ei, ei ole naisen kehoa eikä mieltä, toive naiseudesta varmasti on mutta sekin voi muuttua pakottavaksi haluksi olla mies joksi on syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, en minä ole miehenä mitenkään "uskottava", olen 159 cm :D Ei saatana miten kujalla te olette :D Luuletko, että kaksivuotiaana mietin jotain uskottavuutta??

        No hei enhän minä tunne historiaasi tai pituuttasi.
        Monille sukupuolensa kanssa kipuileville naisille juuri uskottavuus on asia jota janotaan, hyvin monet ovat myös kokeneet hyväksikäyttöä ja näkevät miehuuden turvapaikkana miesten huomiolta jota inhoavat.
        Samoin huonot mieskokemukset yhdistettynä median miesvihan ja toksisen feminismin kanssa ajavat naisia lesbosuhteisiin ja herkkiä nuoriamiehiä transsukupuolisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei enhän minä tunne historiaasi tai pituuttasi.
        Monille sukupuolensa kanssa kipuileville naisille juuri uskottavuus on asia jota janotaan, hyvin monet ovat myös kokeneet hyväksikäyttöä ja näkevät miehuuden turvapaikkana miesten huomiolta jota inhoavat.
        Samoin huonot mieskokemukset yhdistettynä median miesvihan ja toksisen feminismin kanssa ajavat naisia lesbosuhteisiin ja herkkiä nuoriamiehiä transsukupuolisuuteen.

        On jo useamman vuoden ajan ollut muotia, että transmies on mahdollisimman feminiininen homo. Se itse asiassa tuo kyllä uskottavuutta vähemmistöpiireissä, missään muualla taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo useamman vuoden ajan ollut muotia, että transmies on mahdollisimman feminiininen homo. Se itse asiassa tuo kyllä uskottavuutta vähemmistöpiireissä, missään muualla taas ei.

        Homo on mies, joka rakastuu mieheen.
        Transmies on transidentifioitunut NAINEN, joten homoudesta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo on mies, joka rakastuu mieheen.
        Transmies on transidentifioitunut NAINEN, joten homoudesta ei ole kyse.

        Pointti on lähinnä se, että kuulemma kaikki transmiehet ovat jalkapalloa pelaavia lesboja, jotka yrittävät esittää miestä. Että kuitenkin aika moni pitää miehistä ja on myös feminiininen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on lähinnä se, että kuulemma kaikki transmiehet ovat jalkapalloa pelaavia lesboja, jotka yrittävät esittää miestä. Että kuitenkin aika moni pitää miehistä ja on myös feminiininen.

        Lesbo ei pidä miehistä. Jos hän pitää molemmista, niin hän on bi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbo ei pidä miehistä. Jos hän pitää molemmista, niin hän on bi.

        Olipa oivaltava vastaus kommenttiin.


    • Anonyymi

      Sukupuolessa ei ole kyse tuntemuksesta vaan fyysisestä kehosta. Katso siis jalkojen väliin mitä löytyy, niin sukupuoli selviää.

      • Anonyymi

        Aloittaja puhui varmaankin sukupuoli-identiteetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja puhui varmaankin sukupuoli-identiteetistä.

        Mutta miksi ihmisellä pitäisi olla sukupuoli-identiteetti biologisen sukupuolen lisäksi? Mitä hyötyä siitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi ihmisellä pitäisi olla sukupuoli-identiteetti biologisen sukupuolen lisäksi? Mitä hyötyä siitä on?

        No ei kuule yhtään mitään, mutta kun valitettavasti sellainen on. Tietenkään cissinä asiaa ei tiedosta, enkä minäkään sitä enää juuri huomaa, kun prosessista on jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuule yhtään mitään, mutta kun valitettavasti sellainen on. Tietenkään cissinä asiaa ei tiedosta, enkä minäkään sitä enää juuri huomaa, kun prosessista on jo vuosia.

        Sukupuoli-identiteetti on kuviteltu asia, kuten sielu. Me olemme vain meidän keho, ja se riittää, ei tarvi mitään mielikuvitusasioita kuten sieluja ja sukupuoli-identiteettejä. Itse ainakin tykkään mielummin elää todellisuudessa.


      • Anonyymi

        Niinhän nuo synnytyslaitoksellakin katsoivat jalkojeni väliin, mutta erehtyivät. Nyt ei enää erehdytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuoli-identiteetti on kuviteltu asia, kuten sielu. Me olemme vain meidän keho, ja se riittää, ei tarvi mitään mielikuvitusasioita kuten sieluja ja sukupuoli-identiteettejä. Itse ainakin tykkään mielummin elää todellisuudessa.

        Eli kärsimykseni oli kuviteltua, ja kun kävin läpi prosessin ja minut alettiin nähdä sukupuoli-identiteettini mukaisesti kärsimys hävisi ja on pysynyt poissa parikymmentä vuotta, tämä on kuviteltua?

        Ymmärrän toki, että identiteettiin on vaikea uskoa, koska sitä ei voi kokea eikä ymmärtää, ellei ole joutunut kasvamaan väärässä sukupuolessa, mutta miten voi olla niin vaikea ymmärtää, että maailmassa on erilaisia ihmisiä kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuoli-identiteetti on kuviteltu asia, kuten sielu. Me olemme vain meidän keho, ja se riittää, ei tarvi mitään mielikuvitusasioita kuten sieluja ja sukupuoli-identiteettejä. Itse ainakin tykkään mielummin elää todellisuudessa.

        Jos sairastut vakavaan masennukseen muista sitten, että se on todellisuutta etkä ota toimintakyvyn palauttavia lääkkeitä, koska se olisi valheellista ja pakoa todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sairastut vakavaan masennukseen muista sitten, että se on todellisuutta etkä ota toimintakyvyn palauttavia lääkkeitä, koska se olisi valheellista ja pakoa todellisuudesta.

        Masennuslääkkeet ovat hyödyttömiä ja haitallisia, ei niitä kannatakaan syödä.
        Mielummin rautalisää ja c ja d vitamiinia ja ehkä mäkikuismaa ja eläinten ja ihmisten auttamista ja seuraa ja luontoa.
        Tietysti tärkein apu on löytää Jeesus ja pelastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja puhui varmaankin sukupuoli-identiteetistä.

        Kummasti tuo sukupuoli-identiteetti tuntuu puuttuvan suurimmalta osalta ihmisiä ja he ovat silti tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti tuo sukupuoli-identiteetti tuntuu puuttuvan suurimmalta osalta ihmisiä ja he ovat silti tyytyväisiä.

        Kummasti minulla ei koskaan ollut mitään valkoisen identiteettiä, saati ateistina kristityn identiteettiä, mutta asuessani muslimimaassa näin todellakin oli.

        Jos joku asia on itsestäänselvyys, sitä ei ajattele ehkä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja puhui varmaankin sukupuoli-identiteetistä.

        Siitä juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennuslääkkeet ovat hyödyttömiä ja haitallisia, ei niitä kannatakaan syödä.
        Mielummin rautalisää ja c ja d vitamiinia ja ehkä mäkikuismaa ja eläinten ja ihmisten auttamista ja seuraa ja luontoa.
        Tietysti tärkein apu on löytää Jeesus ja pelastus!

        Vitamiinit ei auttanu 5 vuotee masennus lääkkeillä pahimmasta eroon vuodessa vaikka en siihen suurimman osan ajasta uskonutkaan. Uskonto pahenti tilannetta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennuslääkkeet ovat hyödyttömiä ja haitallisia, ei niitä kannatakaan syödä.
        Mielummin rautalisää ja c ja d vitamiinia ja ehkä mäkikuismaa ja eläinten ja ihmisten auttamista ja seuraa ja luontoa.
        Tietysti tärkein apu on löytää Jeesus ja pelastus!

        Rautalisää, vaikka mulla on liian korkeat veriarvot?
        Olet sinä kyllä asiantuntija... :D Toki vitamiineista on hyötyä ja saattavat jopa ehkäistä masennusta hieman, mutta saatuani vakavan kohtauksen, jolloin jouduin syömään rauhoittavia päivittäin, ainoa mikä minut pelasti olivat juuri masennuslääkkeet. En onneksi joutunut niitä pitkään syömään, mutta kokemukseni ansioista en lähde kiistämään niiden hyötyjä, vaikkei ne tietenkään ole se ensimmäinen vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe