Tuntematon revittää metsässä mönkijällä

Anonyymi

Meidän talon vastapäätä on meidän metsä, siitä lähtee jonku mökkitie. Ensin ennen mökkitietä on meidän metsää. En tunne sitä mökkiläistä ja se mökkiläinen tulee sen mönkijällä meidän mettään revittämään sillä mönkijällä niin että kauheat jälet tulee. Eilenki 3tuntia lanasin sen revitysjälkiä raktorilla. Siellä on 2vanhaa pakua meidän metässä ja menin sinne ja painoin tööttiä ku se oli kohalla ja sitte se alko saatana vielä enemmän revittämään. Olin semmoisella isolla raktorilla piilossa ja lähin perään ku se lähti ajamaan niin enemmän alko revittämään. Vaikka lanaa ne jälet niin se ajaa uudestaan. Saisi se ajaa sievästi mutta tahallaan revittää niin että koko mettä kohta pilalla. Aina yritän keretä nähä sen mönkijän rekisterin ja ei ikinä kerkeä ku jotai neljää kymppiä ajaa. Ja se mönkijäpärrääjä on luvatta rakentanu meijän mettään semmosen ison portin ja monesti pittää sitä lukossa että sinne ei pääse ja ite on siellä metässä ku laittaa sen lukkoon. Ja saatana seki portti pitäsi tehä haloksi saatana. Pakko muiden maalle tulla revittämään. Mitäköhän sillekki pitäsi tehä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajat ensin sen portin kumoon ellei ole pyytänyt sen pystyttämiseen lupaa maillesi. Tarkista kuitenkin ensin ettei mökkiläisellä ole rasiteoikeus siihen tiehen. Silloin se saa laittaa portin ja ajaa sitä tietä, mutta ei tien ulkopuolella.

      Nythän mökkiläinen vaan kiittelee mielessään kun saa ajaa maallasi ja vieläpä käyt välillä lanaamassa ajoväylät hyvään kuntoon. Pitäisiköhän sinun vaan ajaa sillä traktorillasi sinne mökille ja pitää juttutuokio mökkiläisen kanssa että missä saa ajaa ja missä ei. Hän ei varmaan edes tiedä ajavansa maillasi. Ellei usko puheeseen, pyydä poliisi paikalle kun on taas rälläämässä. Saa ainakin sakot maastoliikennerikkomuksesta.

      • Anonyymi

        Kyllä se on kokonaan minun maata ja se tietää sen


      • Anonyymi

        Ja saatana se törmäsi minun traktoriin PERKELE äsken oon saatana täällä pakussa ja katon peilistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saatana se törmäsi minun traktoriin PERKELE äsken oon saatana täällä pakussa ja katon peilistä

        Vähän ihmeellinen keissi. Minkä ihmeen takia et ole soittanut poliisia paikalle ja minkä ihmeen takia olet antanut sen rakentaa jonkun portin tontillesi joka on vielä pystyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ihmeellinen keissi. Minkä ihmeen takia et ole soittanut poliisia paikalle ja minkä ihmeen takia olet antanut sen rakentaa jonkun portin tontillesi joka on vielä pystyssä?

        Se on pari päivää sitte laettanu portin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ihmeellinen keissi. Minkä ihmeen takia et ole soittanut poliisia paikalle ja minkä ihmeen takia olet antanut sen rakentaa jonkun portin tontillesi joka on vielä pystyssä?

        Noku en oo antanu


    • Anonyymi

      Poliisi paikall.e. piipaa hälytys, Yhteys hyvään asianajajaan ja kanne vahingonkorvauksista, metsän tuhoaminen, metsän kasvun vähentäminen, juuriston tuhot jne. Kalliiksi tulee, mönkijähenkilölle.

    • Anonyymi

      Ja se revittäjä on varastanu pakun avaimet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe