Saatan olla psykopaatti

Anonyymi

Yhdessä vaiheessa olisin kieltänyt olevani psykopaatti... Mutta kun kerran sanoin kuvailevani luonnetta mm. Laskelmoivaksi. Tajusin siinä kohtaan että minä saatan olla psykopaatti.

Minulla on luonnollista yrittää manipuloida tilanteet minun hallintaani, saatan jopa manipuloida toisen tunteita oman mieleni mukaan. Livenä pystyn kertomaan ihmisestä heti kun se valehtelee, joten kerään kaikki ne valheet talteen ja rakennan sille ansan johon se lankeaisi. En ole kyllä koskaan haaveillut satuttavani ihmisiä fyysisesti, mutta jos joku kohtelee minua kaltoin, niin annan sen saman lääkkeen tuplana takaisin.

Yksi syy miksi ihmiset pelkäävät psykopaatteja/sosiopaatteja on se että sinä olet heille avoin kirja mitä he pystyvät lukemaan ja käyttämään hyväksi. Ihmisluonteitakin on monenlaisia, toiset haluavat pahaa ja toiset hyvää...

Tunteellisella tasolla olen aika huono näyttämään ihmisille tunteita, mutta jos joku nainen tulee vastaan josta innostun (On ollut vain 2 sellaista naista 15 vuoden sisällä), niin näytän tunteeni. Olen kyllä myös vuosien saatossa oppinut näyttämään oikeanlaisia tunteita tietynlaisissa tilanteissa. Yksi asia mihin en kyllä vieläkään pysty vaikuttamaan on se jos jotain ''shokeeraavaa'' tapahtuu, niin purskahdan kovaan nauruun kuin se olisi ollut joku maailman paras vitsi. Esim. Kun näin isäni ensi kertaa itkevän koskettavassa tilanteessa, se sai mut naurun valtaan, kaikki muut pyyhki kyyneliä koskettavasta puheesta paitsi minä joka yritti hillitä naurua. En nauranut sen takia että halusin nauraa, mutta kehoni reagoi sen sillä tavalla että rupean nauramaan hysteerisesti. Eli nauran myös silloin jos jotakin ihmistä sattuu... Mä en halua nauraa (Koska se kiinittää huomiota kun käyttäydyn erilailla kuin muut), mutta mä en vaan voi sille mitään.

Kun minulle todella läheinen ihminen kuoli, niin itkin... alle tunnin. Sen jälkeen ei enää itkettänyt vaan jatkoin elämääni eteenpäin. Eli jostain syystä minun kehoni käsittelee ikävätkin asiat todella nopeasti.

En koe empatiaa toisia ihmisiä kohtaan, mutta autan jos vain pystyn (Olen kasvatettu sellaisessa perheessä missä toisten auttaminen on ollut tärkeässä roolissa)... Joten teen sen vain periaatteen vuoksi, en sen takia että haluaisin sillä en koe empatiaa laisinkaan, oli uutisetkin miten surullisia tahansa... Niin ei herätä minussa minkäänlaisia tuntemuksia.

Jostain syystä ainoa eläin mitä kohtaan minulla on vahvojakin tuntemuksia on kissa, kissa rauhoittaa minua. Koiria pidän ällöttävinä, mutta osaan kuitenkin käsitellä niitä ja tulla toimeen niiden kanssa vaikka en koirista välitä pätkääkään.

Kuvailisinko itseäni hyväksi ihmiseksi? Joo. Minulla on periaatteet mitkä pitävät minut kahleissa. Ja en ole täysin tunteeton, vain tiettyjä henkilöitä kohtaan voin kokea jotain rakkauden/välittämisen/kiintymyksen väliltä... Se voi aiheuttaa minussa huolehtuneisuutta jos toisella on asiat huonosti.

Viimeinen seikka mikä aikalailla vahvisti sen että saatan olla psykopaatti on se että tulen äärettömän hyvin toimeen yksin, en kaipaa ystäviä tai seuraa. Vaikka sanoin kokevani jotain ihmisiä kohtaan tunteita, niin siitä huolimatta viihdyn yksin, en koe edes tarvetta keskustella kyseisen henkilön kanssa jota kohtaan minulla saattaisi jotain tuntemuksia olla.

En myöskään koskaan etsi itselleni suhdetta, ne 2 naista jota kohtaan tunsin jotain, niin se oli heidän aloitteesta että päädyimme yhteen... Koska koin heitä kohtaan jotain, niin en kokenut tarvetta torjua heitä. Olen elämäni aikana torjunut satoja naisia, lähinnä johtunut minun periaatteista.

Olisinko kykenevä raakoihin tekoihin? Ehkä... En siis koe minkäänlaista rajoitinta mikä estäisi minua tekemästä raakaa tekoa, mutta puhuin aikaisemmin periaatteista niin ne toimii minun kahleina. Eli jos tulisi tilanne missä minun olisi mahdollista aiheuttaa raakuutta, niin en tekisi sitä periaatteiden vuoksi. Yhteen periaatteisiini kuuluu myös olla lyömättä naista ja olen kerran elämässäni saanut kovinkin turpiin yhdeltä naiselta ja mieleni teki todella kovasti lyödä takaisin mutta en tehnyt yhtään mitään... Istuin ja annoin naisen takoa nyrkkejä minua vasten kunnes se ei jaksanut enää. Se raivo sisälläni mikä kiehui yli äyräiden, purin sen pistämällä asunnon matalaksi (Hulk Smash tyylistä).

Totta puhuen, en tiedä varmaksi olenko psykopaatti, mutta se vaikuttaisi siltä. Koen itseni normaaliksi, mutta normaalilla mittapuulla olen kaukana normaalista.

180

10855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin olet kun pystyt pohtimaan sitä asiaa noinkin syvällisesti. Psykopaatti toimisi eikä miettisi toimintaansa sen enempää. Onko sinulla pakollinen tarve valehdella muille, impulssiivisuutta tai rikollista toimintaa taustalla? Epäilen. Et täytä niitä piirteitä. Katselen tätä asiaa nyt ulkopuolisen näkökulmasta vaikka omaakin tarinaa tähän voisi tulla.

      • Anonyymi

        Minulla oli pitkään sellainen jakso päällä että valehtelin lähes kaikesta vaikka minun ei tarvinnut valehdella... Yritin vaikuttaa siihen piirteeseni pakottamalla itseni puhumaan totta, mutta joskus pieni valhe pääsee keskustelun aikana vahingossa. Olen luonnonlahjakkuus valehtelemisessa ja en ole koskaan jäänyt siitä kiinni, kun valehtelen niin rakennan sen verkkona, valheita totuuden ympärillä. Sitä on mahdoton sanoa valehtelenko vai en. Kun valehtelen niin kiinnitän paljon huomiota yksityiskohtiin jotta en jäisi kiinni.

        Rikollista taustaa oli nuorena että saatoin varastaa rahaa ja en kokenut siitä minkäänlaista omatunnon tuskaa, nykyään en ole varastanut yhtään mitään ja sekin sen takia että tein periaatteeksi olla varastamatta.


      • Anonyymi

        Halusin vielä lisätä tuohon sinun kysymykseen... Normaali ihminen ei ole aina viisas, eikä myöskään tyhmä. Se että sanot että psykopaatti ei kykenisi tiettyyn asiaan olisi kuin leimaisit kaikki samanlaiseksi. Kuten sanoin, ihmisiä on joka lähtöön... Psykopaatit voivat jakaa samoja piirteitä, mutta ovat varmasti hyvin erilaisia. Sinä vain tiedät niistä psykopaateista jotka ovat päätyneet murhaajiksi, mutta psykopaatteja on maailma täysi ja jopa erittäin korkea arvoisissa asemissa.

        Voiko hyvää psykopaattia olla? Varmasti voi. Mikä tekee ihmisestä hyvän ja mikä pahan? Onko se kyky tuntea jotain, vai se että tekee hyviä tekoja. Se voi kuullostaa ikävältä kun joku manipuloi toista, mutta onko se paha jos se ei aiheuta vahinkoa? Mitä tunteellisempi ihminen on, sitä helpompi sitä on manipuloida.

        Ihminen on oman ympäristönsä kasvatti, meistä tulee juuri sellainen henkilö minkä ympärillä olemme kasvaneet, tämä tekijä päättää sen millainen ihminen sinusta tulee. Millainen ihminen minä olisin jos minulla ei olisi minun periaatteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vielä lisätä tuohon sinun kysymykseen... Normaali ihminen ei ole aina viisas, eikä myöskään tyhmä. Se että sanot että psykopaatti ei kykenisi tiettyyn asiaan olisi kuin leimaisit kaikki samanlaiseksi. Kuten sanoin, ihmisiä on joka lähtöön... Psykopaatit voivat jakaa samoja piirteitä, mutta ovat varmasti hyvin erilaisia. Sinä vain tiedät niistä psykopaateista jotka ovat päätyneet murhaajiksi, mutta psykopaatteja on maailma täysi ja jopa erittäin korkea arvoisissa asemissa.

        Voiko hyvää psykopaattia olla? Varmasti voi. Mikä tekee ihmisestä hyvän ja mikä pahan? Onko se kyky tuntea jotain, vai se että tekee hyviä tekoja. Se voi kuullostaa ikävältä kun joku manipuloi toista, mutta onko se paha jos se ei aiheuta vahinkoa? Mitä tunteellisempi ihminen on, sitä helpompi sitä on manipuloida.

        Ihminen on oman ympäristönsä kasvatti, meistä tulee juuri sellainen henkilö minkä ympärillä olemme kasvaneet, tämä tekijä päättää sen millainen ihminen sinusta tulee. Millainen ihminen minä olisin jos minulla ei olisi minun periaatteita?

        Et ole varma oletko psykopaatti, mutta puhut siitä millainen psykopaatti on. Entä jos et olekaan psykopaatti vaan luulet olevasi ja heität vääriä totuuksia psykopaateista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli pitkään sellainen jakso päällä että valehtelin lähes kaikesta vaikka minun ei tarvinnut valehdella... Yritin vaikuttaa siihen piirteeseni pakottamalla itseni puhumaan totta, mutta joskus pieni valhe pääsee keskustelun aikana vahingossa. Olen luonnonlahjakkuus valehtelemisessa ja en ole koskaan jäänyt siitä kiinni, kun valehtelen niin rakennan sen verkkona, valheita totuuden ympärillä. Sitä on mahdoton sanoa valehtelenko vai en. Kun valehtelen niin kiinnitän paljon huomiota yksityiskohtiin jotta en jäisi kiinni.

        Rikollista taustaa oli nuorena että saatoin varastaa rahaa ja en kokenut siitä minkäänlaista omatunnon tuskaa, nykyään en ole varastanut yhtään mitään ja sekin sen takia että tein periaatteeksi olla varastamatta.

        Olet hyvä sentään edes jossain eli valehtelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varma oletko psykopaatti, mutta puhut siitä millainen psykopaatti on. Entä jos et olekaan psykopaatti vaan luulet olevasi ja heität vääriä totuuksia psykopaateista.

        En voi sanoa varmaksi olevani psykopaatti, sillä minulla ei ole tehty varmaa tutkimusta siitä olenko. Voin väittää mitä tahansa, mutta kun ei ole mustaa valkoisella olevaa paperia mikä toteaisi tämän. Senpä takia sanoin etten ole varma, koska voi olla jotain muunkaltaisia neurologisia vikoja mille on ihan omat kategoriansa.

        Itseanalyysi ei ole koskaan oikea tapa... Mutta psykopaatin piirteet tunnistan itsessäni enkä kiellä sitä. Psykologi osaisi kertoa olenko psykopaatti vai en, mutta ei minulla ole aikomustakaan mennä psykologin juttusille koska en tahdo kyseisiä papereita, ne leimaavat sinut loppu elämäksesi ja minä yritän olla huomiota herättävä. Tyypillisesti psykopaatti analyysin saa rikolliset jotka ovat jääneet kiinni ja heidän mielenterveytensä halutaan tutkia. Se on ihan lukijan itse päätettävissä olenko minä psykopaatti vai en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa varmaksi olevani psykopaatti, sillä minulla ei ole tehty varmaa tutkimusta siitä olenko. Voin väittää mitä tahansa, mutta kun ei ole mustaa valkoisella olevaa paperia mikä toteaisi tämän. Senpä takia sanoin etten ole varma, koska voi olla jotain muunkaltaisia neurologisia vikoja mille on ihan omat kategoriansa.

        Itseanalyysi ei ole koskaan oikea tapa... Mutta psykopaatin piirteet tunnistan itsessäni enkä kiellä sitä. Psykologi osaisi kertoa olenko psykopaatti vai en, mutta ei minulla ole aikomustakaan mennä psykologin juttusille koska en tahdo kyseisiä papereita, ne leimaavat sinut loppu elämäksesi ja minä yritän olla huomiota herättävä. Tyypillisesti psykopaatti analyysin saa rikolliset jotka ovat jääneet kiinni ja heidän mielenterveytensä halutaan tutkia. Se on ihan lukijan itse päätettävissä olenko minä psykopaatti vai en.

        No ethän silloin tiedä minkälainen oikea psykopaatti on. Väität vain tietäväsi omasta näkökulmastasi. Itse luin nuo piirteet artikkeleista joissa tutkittu ihan oikeita psykopaatteja diagnoosineen. Sitten rupeat väittämään, että olisin väärässä. Jospa oletkin vain valehtelija joka luulee itsestään liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ethän silloin tiedä minkälainen oikea psykopaatti on. Väität vain tietäväsi omasta näkökulmastasi. Itse luin nuo piirteet artikkeleista joissa tutkittu ihan oikeita psykopaatteja diagnoosineen. Sitten rupeat väittämään, että olisin väärässä. Jospa oletkin vain valehtelija joka luulee itsestään liikoja.

        Kuten sanoin, tiedät pelkästään niistä psykopaateista jotka ovat jääneet kiinni. Yritin kertoa että psykopaatteja on luonteelta useampaa sorttia, toiset ovat kykeniviä johtamaan maita.

        Olet varmasti tutustunut useampaan psykopaattiin elämäsi aikana tietämättä sitä, ehkä sinun paras kaverisi on psykopaatti. He lukevat ihmistä kuin avointa kirjaa, joten he osaavat myös tehdä sinuun vaikutuksen.

        Kun sanoin ettei yksikään tuttavapiiristäni tiedä kuka minä todella olen, se johtuu siitä että käsittelen jokaista eritavalla heidän mieltymyksien mukaan.

        On todennäköisempää ettet koskaan saa tietää kuka on psykopaatti ja kuka ei, kuin se että sinä yrität selvittää sen itse. He ovat taitavia lajissaan, he eivät lipsu tarinassaan ja pitävät kiinni jopa pienistä yksityiskohdista... On kyllä pari tapaa selvittää kuka voisi olla psykopaatti (Minun kaltaisia ihmisiä)

        1. Vaikka olisi kuinka humalassa, heillä on silti omat rajansa mitä eivät ylitä. Jos olet tietoinen heidän rajoista... Tämä voi esimerkiksi olla ettei harrasta seksiä tuntemattoman kanssa, niin eivät harrasta seksiä tuntemattoman kanssa vaikka olisi kuinka hyvän näköinen ja olisi kuinka kännissä tahansa.

        2. Osaa kertoa heti että valehtelet ja saattaa jopa todistaa sen sinulle semmoisella tavalla mitä et olisi koskaan osannut edes ajatella mikä saisi sinut kiinni valheesta.

        3. Ei stressiä. Olisi millainen tilanne päällä mikä saisi kenet tahansa stressaamaan, niin tämä henkilö ei stressaannu. Se johtuu siitä kylmän rauhallisesta ajattelusta.


      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen, että psykopaatit eivät kykenisi pohtimaan asioita syvällisesti?

        Käsityksesi on naiivi ja virheellinen.

        Psykopaatteja on yhteiskunnassa paljon, vähintään 1 prosentti väestöstä. Yksittäisen psykopaatin kyky introspektioon riippuu hyvin paljon psykopaatin älykkyysosamäärästä. Näinhän se on muillakin ihmisillä.

        Toinen rasittavan yleinen harhaluulo ihmisillä on, että suurin osa psykopaateista olisi väkivaltaisia mielipuolia. Ei pidä paikkaansa lainkaan.

        Kolmas on se, että luullaan psykopaattien olevan joko tavallista tyhmempiä tai keskivertoa älykäämpiä. Ei pidä paikkaansa -- psykopaattien älykkyysosamäärissä on Gaussin käyrän mukainen vaihtelu, ihan kuin muillakin ihmisillä.

        Psykopaatit ovat rasittavia tyyppejä. Täysiä kusipäitä kansankielellä sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen, että psykopaatit eivät kykenisi pohtimaan asioita syvällisesti?

        Käsityksesi on naiivi ja virheellinen.

        Psykopaatteja on yhteiskunnassa paljon, vähintään 1 prosentti väestöstä. Yksittäisen psykopaatin kyky introspektioon riippuu hyvin paljon psykopaatin älykkyysosamäärästä. Näinhän se on muillakin ihmisillä.

        Toinen rasittavan yleinen harhaluulo ihmisillä on, että suurin osa psykopaateista olisi väkivaltaisia mielipuolia. Ei pidä paikkaansa lainkaan.

        Kolmas on se, että luullaan psykopaattien olevan joko tavallista tyhmempiä tai keskivertoa älykäämpiä. Ei pidä paikkaansa -- psykopaattien älykkyysosamäärissä on Gaussin käyrän mukainen vaihtelu, ihan kuin muillakin ihmisillä.

        Psykopaatit ovat rasittavia tyyppejä. Täysiä kusipäitä kansankielellä sanottuna.

        Ajattelin samaa, tiedämme enemmän psykopaateista joilla on kriminaalista taustaa kuin psykopaateista jotka ovat yhteiskunta kykyisiä. Hollywoodista lähtöisin käsite että kaikki psykopaatit olisivat väkivaltaisia mielipuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, tiedät pelkästään niistä psykopaateista jotka ovat jääneet kiinni. Yritin kertoa että psykopaatteja on luonteelta useampaa sorttia, toiset ovat kykeniviä johtamaan maita.

        Olet varmasti tutustunut useampaan psykopaattiin elämäsi aikana tietämättä sitä, ehkä sinun paras kaverisi on psykopaatti. He lukevat ihmistä kuin avointa kirjaa, joten he osaavat myös tehdä sinuun vaikutuksen.

        Kun sanoin ettei yksikään tuttavapiiristäni tiedä kuka minä todella olen, se johtuu siitä että käsittelen jokaista eritavalla heidän mieltymyksien mukaan.

        On todennäköisempää ettet koskaan saa tietää kuka on psykopaatti ja kuka ei, kuin se että sinä yrität selvittää sen itse. He ovat taitavia lajissaan, he eivät lipsu tarinassaan ja pitävät kiinni jopa pienistä yksityiskohdista... On kyllä pari tapaa selvittää kuka voisi olla psykopaatti (Minun kaltaisia ihmisiä)

        1. Vaikka olisi kuinka humalassa, heillä on silti omat rajansa mitä eivät ylitä. Jos olet tietoinen heidän rajoista... Tämä voi esimerkiksi olla ettei harrasta seksiä tuntemattoman kanssa, niin eivät harrasta seksiä tuntemattoman kanssa vaikka olisi kuinka hyvän näköinen ja olisi kuinka kännissä tahansa.

        2. Osaa kertoa heti että valehtelet ja saattaa jopa todistaa sen sinulle semmoisella tavalla mitä et olisi koskaan osannut edes ajatella mikä saisi sinut kiinni valheesta.

        3. Ei stressiä. Olisi millainen tilanne päällä mikä saisi kenet tahansa stressaamaan, niin tämä henkilö ei stressaannu. Se johtuu siitä kylmän rauhallisesta ajattelusta.

        Sinäkö sen muka tiedät paremmin? Et tiedä varmaksi olevasi psykopaatti eli et tiedä millaisia psykopaatit todellisuudessa ovat. Keksit vain omia totuuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen muka tiedät paremmin? Et tiedä varmaksi olevasi psykopaatti eli et tiedä millaisia psykopaatit todellisuudessa ovat. Keksit vain omia totuuksiasi.

        Sulla täytyy olla aivoissa vikaa. HÄN KÄYTTÄYTYY KUIN PSYKOPAATTI, OMAA PSYKOPAATIN PIIRTEET... JOTEN TODENNÄKÖISESTI HÄN ON PSYKOPAATTI! Hänellä ei ole diagnoosia niin ei voi varmaksi mennä sanomaan että on psykopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla täytyy olla aivoissa vikaa. HÄN KÄYTTÄYTYY KUIN PSYKOPAATTI, OMAA PSYKOPAATIN PIIRTEET... JOTEN TODENNÄKÖISESTI HÄN ON PSYKOPAATTI! Hänellä ei ole diagnoosia niin ei voi varmaksi mennä sanomaan että on psykopaatti.

        Veikkaisin luulotautia. Ihmiset luulevat tietävänsä yhtä sun toista mikä on todellisuudessa vain heidän omaa mielikuvitustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vielä lisätä tuohon sinun kysymykseen... Normaali ihminen ei ole aina viisas, eikä myöskään tyhmä. Se että sanot että psykopaatti ei kykenisi tiettyyn asiaan olisi kuin leimaisit kaikki samanlaiseksi. Kuten sanoin, ihmisiä on joka lähtöön... Psykopaatit voivat jakaa samoja piirteitä, mutta ovat varmasti hyvin erilaisia. Sinä vain tiedät niistä psykopaateista jotka ovat päätyneet murhaajiksi, mutta psykopaatteja on maailma täysi ja jopa erittäin korkea arvoisissa asemissa.

        Voiko hyvää psykopaattia olla? Varmasti voi. Mikä tekee ihmisestä hyvän ja mikä pahan? Onko se kyky tuntea jotain, vai se että tekee hyviä tekoja. Se voi kuullostaa ikävältä kun joku manipuloi toista, mutta onko se paha jos se ei aiheuta vahinkoa? Mitä tunteellisempi ihminen on, sitä helpompi sitä on manipuloida.

        Ihminen on oman ympäristönsä kasvatti, meistä tulee juuri sellainen henkilö minkä ympärillä olemme kasvaneet, tämä tekijä päättää sen millainen ihminen sinusta tulee. Millainen ihminen minä olisin jos minulla ei olisi minun periaatteita?

        Viisaasti pohdit ap! Kyllä mielestäni hyvä ihminen on se joka toimii oikein. Sille emme voi mitään onko meillä tunteita vai ei. Valintamme määräävät olemmeko hyviä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Mun eksä on psykopaatti. Ihan diagnosoitu vaikka nyt ei ole psykopatian nimellä olevaa diagnoosia. Ei kyllä ikinä halunnut että kukaan saisi diagnoosista tietää eikä ikinä missään tilanteessa halunnut että asia tulee julki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen, että psykopaatit eivät kykenisi pohtimaan asioita syvällisesti?

        Käsityksesi on naiivi ja virheellinen.

        Psykopaatteja on yhteiskunnassa paljon, vähintään 1 prosentti väestöstä. Yksittäisen psykopaatin kyky introspektioon riippuu hyvin paljon psykopaatin älykkyysosamäärästä. Näinhän se on muillakin ihmisillä.

        Toinen rasittavan yleinen harhaluulo ihmisillä on, että suurin osa psykopaateista olisi väkivaltaisia mielipuolia. Ei pidä paikkaansa lainkaan.

        Kolmas on se, että luullaan psykopaattien olevan joko tavallista tyhmempiä tai keskivertoa älykäämpiä. Ei pidä paikkaansa -- psykopaattien älykkyysosamäärissä on Gaussin käyrän mukainen vaihtelu, ihan kuin muillakin ihmisillä.

        Psykopaatit ovat rasittavia tyyppejä. Täysiä kusipäitä kansankielellä sanottuna.

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä sentään edes jossain eli valehtelussa.

        Täysin vinksahtanut yksilö.Ja niitä on paljon
        riittää psykiatreilla töitä jos ne edes tajuu
        hakeutua hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö sen muka tiedät paremmin? Et tiedä varmaksi olevasi psykopaatti eli et tiedä millaisia psykopaatit todellisuudessa ovat. Keksit vain omia totuuksiasi.

        Katso TV YLE sarjat ohuella langalla ja Falls .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla täytyy olla aivoissa vikaa. HÄN KÄYTTÄYTYY KUIN PSYKOPAATTI, OMAA PSYKOPAATIN PIIRTEET... JOTEN TODENNÄKÖISESTI HÄN ON PSYKOPAATTI! Hänellä ei ole diagnoosia niin ei voi varmaksi mennä sanomaan että on psykopaatti.

        YLE sarjat tappajan kantapäillä . Areenassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin luulotautia. Ihmiset luulevat tietävänsä yhtä sun toista mikä on todellisuudessa vain heidän omaa mielikuvitustaan.

        Tai noituutta huumeita tyrmäystippoja tai kristalli huumeet tai uskontohamppua kokaiinia . Teetä kahvia arsenikkia niissä manteleissa myös.


      • Anonyymi

        Niin psykiatri voi itse olla luulotautinen . Luulee potilaasta jotain mikä ei ole totta tai luulee että sitä vaivaa joku tai luulee että se potilas on hullu vaikka se hakee apua esim. Väkivaltaan tai uhkailuun oikeasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin vinksahtanut yksilö.Ja niitä on paljon
        riittää psykiatreilla töitä jos ne edes tajuu
        hakeutua hoitoon

        No yhdessä baarissa kaksi lesboa tappeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa varmaksi olevani psykopaatti, sillä minulla ei ole tehty varmaa tutkimusta siitä olenko. Voin väittää mitä tahansa, mutta kun ei ole mustaa valkoisella olevaa paperia mikä toteaisi tämän. Senpä takia sanoin etten ole varma, koska voi olla jotain muunkaltaisia neurologisia vikoja mille on ihan omat kategoriansa.

        Itseanalyysi ei ole koskaan oikea tapa... Mutta psykopaatin piirteet tunnistan itsessäni enkä kiellä sitä. Psykologi osaisi kertoa olenko psykopaatti vai en, mutta ei minulla ole aikomustakaan mennä psykologin juttusille koska en tahdo kyseisiä papereita, ne leimaavat sinut loppu elämäksesi ja minä yritän olla huomiota herättävä. Tyypillisesti psykopaatti analyysin saa rikolliset jotka ovat jääneet kiinni ja heidän mielenterveytensä halutaan tutkia. Se on ihan lukijan itse päätettävissä olenko minä psykopaatti vai en.

        Suattaapi ol eettet ol Toisaalta suattaapi ol toestpäe, otanp anaslyyssiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin vinksahtanut yksilö.Ja niitä on paljon
        riittää psykiatreilla töitä jos ne edes tajuu
        hakeutua hoitoon

        Niinpä, psykopaatit, sosiopaatit eivät parane millään hoidolla. Yksi tälläinen istuu tällä hetkellä Norjan vankilassa 77 pääasiassa nuoren ihmisen murhasta. 21 vuoden tuomion sai Vuonna 2012... mikään vankeusaika ei paranna tätä tyyppiä, ei ikinä pitäisi päästää vapauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli pitkään sellainen jakso päällä että valehtelin lähes kaikesta vaikka minun ei tarvinnut valehdella... Yritin vaikuttaa siihen piirteeseni pakottamalla itseni puhumaan totta, mutta joskus pieni valhe pääsee keskustelun aikana vahingossa. Olen luonnonlahjakkuus valehtelemisessa ja en ole koskaan jäänyt siitä kiinni, kun valehtelen niin rakennan sen verkkona, valheita totuuden ympärillä. Sitä on mahdoton sanoa valehtelenko vai en. Kun valehtelen niin kiinnitän paljon huomiota yksityiskohtiin jotta en jäisi kiinni.

        Rikollista taustaa oli nuorena että saatoin varastaa rahaa ja en kokenut siitä minkäänlaista omatunnon tuskaa, nykyään en ole varastanut yhtään mitään ja sekin sen takia että tein periaatteeksi olla varastamatta.

        ei vittu oletko 14 ei oikeat pthykopaathit ajattelet tällästä mieletöntä paskaa, mene suihkuun ja aamulla töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vielä lisätä tuohon sinun kysymykseen... Normaali ihminen ei ole aina viisas, eikä myöskään tyhmä. Se että sanot että psykopaatti ei kykenisi tiettyyn asiaan olisi kuin leimaisit kaikki samanlaiseksi. Kuten sanoin, ihmisiä on joka lähtöön... Psykopaatit voivat jakaa samoja piirteitä, mutta ovat varmasti hyvin erilaisia. Sinä vain tiedät niistä psykopaateista jotka ovat päätyneet murhaajiksi, mutta psykopaatteja on maailma täysi ja jopa erittäin korkea arvoisissa asemissa.

        Voiko hyvää psykopaattia olla? Varmasti voi. Mikä tekee ihmisestä hyvän ja mikä pahan? Onko se kyky tuntea jotain, vai se että tekee hyviä tekoja. Se voi kuullostaa ikävältä kun joku manipuloi toista, mutta onko se paha jos se ei aiheuta vahinkoa? Mitä tunteellisempi ihminen on, sitä helpompi sitä on manipuloida.

        Ihminen on oman ympäristönsä kasvatti, meistä tulee juuri sellainen henkilö minkä ympärillä olemme kasvaneet, tämä tekijä päättää sen millainen ihminen sinusta tulee. Millainen ihminen minä olisin jos minulla ei olisi minun periaatteita?

        Voi olla hyvä psykopaatti, koska oon ite semmonen... Ja se on muuten vaikeeta rakkaat kanssakulkiat... Vittumainen juttu olla tämmöinen!!! Oon kuitenkin ihan noin mutta moni ei tiedä mihin pystyn. Se on oikeesti vaikeeta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, tiedät pelkästään niistä psykopaateista jotka ovat jääneet kiinni. Yritin kertoa että psykopaatteja on luonteelta useampaa sorttia, toiset ovat kykeniviä johtamaan maita.

        Olet varmasti tutustunut useampaan psykopaattiin elämäsi aikana tietämättä sitä, ehkä sinun paras kaverisi on psykopaatti. He lukevat ihmistä kuin avointa kirjaa, joten he osaavat myös tehdä sinuun vaikutuksen.

        Kun sanoin ettei yksikään tuttavapiiristäni tiedä kuka minä todella olen, se johtuu siitä että käsittelen jokaista eritavalla heidän mieltymyksien mukaan.

        On todennäköisempää ettet koskaan saa tietää kuka on psykopaatti ja kuka ei, kuin se että sinä yrität selvittää sen itse. He ovat taitavia lajissaan, he eivät lipsu tarinassaan ja pitävät kiinni jopa pienistä yksityiskohdista... On kyllä pari tapaa selvittää kuka voisi olla psykopaatti (Minun kaltaisia ihmisiä)

        1. Vaikka olisi kuinka humalassa, heillä on silti omat rajansa mitä eivät ylitä. Jos olet tietoinen heidän rajoista... Tämä voi esimerkiksi olla ettei harrasta seksiä tuntemattoman kanssa, niin eivät harrasta seksiä tuntemattoman kanssa vaikka olisi kuinka hyvän näköinen ja olisi kuinka kännissä tahansa.

        2. Osaa kertoa heti että valehtelet ja saattaa jopa todistaa sen sinulle semmoisella tavalla mitä et olisi koskaan osannut edes ajatella mikä saisi sinut kiinni valheesta.

        3. Ei stressiä. Olisi millainen tilanne päällä mikä saisi kenet tahansa stressaamaan, niin tämä henkilö ei stressaannu. Se johtuu siitä kylmän rauhallisesta ajattelusta.

        Vaikuttaisi siltä että elvistelet psykopatiallasi vaik et edes tiedä oletko psykopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Mun eksä on psykopaatti. Ihan diagnosoitu vaikka nyt ei ole psykopatian nimellä olevaa diagnoosia. Ei kyllä ikinä halunnut että kukaan saisi diagnoosista tietää eikä ikinä missään tilanteessa halunnut että asia tulee julki..

        Nonni. Eli mikähän ihme hänellä nyt sitten on?


    • Anonyymi

      Entä esiinnytkö muina ihmisinä? T eräs notepad-kirjailija

      Enkä koe itseäni psykopaatiksi, ehkä vähän väkivallattoman mutta välillä verbaalisesti aggressiivisen sosiopaatin vikaa. Puolustan kyllä itseäni ja läheisiä tarvittaessa tilanteen vaatimalla tavalla. En oo tosin onneks joutunu väkivaltaa käyttämään edes itsepuolustuksena.

      • Anonyymi

        En ole esiintynyt muina ihmisinä, mutta esitän olevani muuta kuin oikeasti olen. Voin rehellisesti sanoa ettei yksikään minun tuttava piiristä tiedä laisinkaan millainen oikeasti olen, he tietävät minut vain sellaisena ihmisenä jollaisena olen itseni heille esittänyt.

        Osaan myös vaikuttaa vastuuntuntoiselta ja luotettavalta henkilöltä vaikka en olisi sitä alkuunkaan.

        Minulla on siis naamari päällä kun olen kotini ulkopuolella. Joku voisi sanoa etten ole sosiaalinen, mutta toiset taas kokevat minut hyvinkin sosiaaliseksi.

        Ja minulta puuttuu kyky pelätä, en vaan kykene pelkäämään mitään tai ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole esiintynyt muina ihmisinä, mutta esitän olevani muuta kuin oikeasti olen. Voin rehellisesti sanoa ettei yksikään minun tuttava piiristä tiedä laisinkaan millainen oikeasti olen, he tietävät minut vain sellaisena ihmisenä jollaisena olen itseni heille esittänyt.

        Osaan myös vaikuttaa vastuuntuntoiselta ja luotettavalta henkilöltä vaikka en olisi sitä alkuunkaan.

        Minulla on siis naamari päällä kun olen kotini ulkopuolella. Joku voisi sanoa etten ole sosiaalinen, mutta toiset taas kokevat minut hyvinkin sosiaaliseksi.

        Ja minulta puuttuu kyky pelätä, en vaan kykene pelkäämään mitään tai ketään.

        No onneksi olkoon. Ihan kuin haluaisit pitää tuota tunteettomuuttasi jonkinlaisena saavutuksena. Olevasi jotenkin parempi ja enemmän kuin muut. Totuus on kuitenkin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi olkoon. Ihan kuin haluaisit pitää tuota tunteettomuuttasi jonkinlaisena saavutuksena. Olevasi jotenkin parempi ja enemmän kuin muut. Totuus on kuitenkin toinen.

        En pidä tunteettomuuttani minkäänlaisena saavutuksena, vaan totean kylmän faktan etten ole kykenevä tuntemaan mitään. Tämänkin ilmaisin vain sen epäilyksen takia että luulen olevani psykopaatti.

        Kipukynnykseni on myös toista luokkaa verrattuna normaaliin ihmiseen, luulen sen johtuvan kylmän rauhallisesta ajatusmaailmastani, en panikoi enkä hätäänny.

        Edelleen sinä saat uskoa mitä haluat, voit pitää minua valehtelijana, se ei vaikuta minuun millään tasolla. Olet minulle vain pelkkä lukija muiden joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä tunteettomuuttani minkäänlaisena saavutuksena, vaan totean kylmän faktan etten ole kykenevä tuntemaan mitään. Tämänkin ilmaisin vain sen epäilyksen takia että luulen olevani psykopaatti.

        Kipukynnykseni on myös toista luokkaa verrattuna normaaliin ihmiseen, luulen sen johtuvan kylmän rauhallisesta ajatusmaailmastani, en panikoi enkä hätäänny.

        Edelleen sinä saat uskoa mitä haluat, voit pitää minua valehtelijana, se ei vaikuta minuun millään tasolla. Olet minulle vain pelkkä lukija muiden joukossa.

        Aiemmin kirjoitit, että kykenet tuntemaan jotain. Kipuluokalla ei ole mitään tekemistä mielenvikaisuuden kanssa. Kaikilla on omat kipukynnykset. Sinä luulet itsestäsi liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole esiintynyt muina ihmisinä, mutta esitän olevani muuta kuin oikeasti olen. Voin rehellisesti sanoa ettei yksikään minun tuttava piiristä tiedä laisinkaan millainen oikeasti olen, he tietävät minut vain sellaisena ihmisenä jollaisena olen itseni heille esittänyt.

        Osaan myös vaikuttaa vastuuntuntoiselta ja luotettavalta henkilöltä vaikka en olisi sitä alkuunkaan.

        Minulla on siis naamari päällä kun olen kotini ulkopuolella. Joku voisi sanoa etten ole sosiaalinen, mutta toiset taas kokevat minut hyvinkin sosiaaliseksi.

        Ja minulta puuttuu kyky pelätä, en vaan kykene pelkäämään mitään tai ketään.

        Sano, joku esimerkki millaisessa tilanteessa, et ole pelkoa kokenut, mikä on ollut sinun pahin tilanne. Oletko esimerkiksi joutunut aseella uhatuksi, itsellesi tuntemattoman henkilön toimesta siten, että tiedät ja tunnet nahoissasi, että henki voi lähteä tai pahempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano, joku esimerkki millaisessa tilanteessa, et ole pelkoa kokenut, mikä on ollut sinun pahin tilanne. Oletko esimerkiksi joutunut aseella uhatuksi, itsellesi tuntemattoman henkilön toimesta siten, että tiedät ja tunnet nahoissasi, että henki voi lähteä tai pahempaa?

        Hei, eli ei ole kukaan koskaan uhkaillut ampuma aseella, mutta mustalainen on uhkaillut veitsen kanssa. En kokenut pelkoa siinä tilanteessa vaan kuvittelin ajatuksissani mitä mä tekisin sille jos se heilauttaisi sitä veistään. (Ajattelin esim. Murskaavani sen käden isolla kivellä ettei enää koskaan pitelisi veistä käsissään)

        Semmoista tilannetta ei ole tullut että olisin tuntenut pelkoa, koen aina olevani dominoiva jopa vaarallisissa tilanteissa. En peräänny, en myöskään lietsoa... Minä vain odotan kunnes jotain tapahtuu.

        En osaa sanoa tunnenko mitään nahoissani, sillä en pelkää kuolemaa, tai en osaa pelätä.

        Tuosta pahin tilanne, niin en osaa vastata siihen koska kukaan ei ole koskaan käynyt fyysisesti minuun käsiksi. Monta kertaa on aloitettu, mutta sitä ei ole kukaan koskaan vienyt loppuun... Kaikki aina perääntyvät parin sanan heiton jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, eli ei ole kukaan koskaan uhkaillut ampuma aseella, mutta mustalainen on uhkaillut veitsen kanssa. En kokenut pelkoa siinä tilanteessa vaan kuvittelin ajatuksissani mitä mä tekisin sille jos se heilauttaisi sitä veistään. (Ajattelin esim. Murskaavani sen käden isolla kivellä ettei enää koskaan pitelisi veistä käsissään)

        Semmoista tilannetta ei ole tullut että olisin tuntenut pelkoa, koen aina olevani dominoiva jopa vaarallisissa tilanteissa. En peräänny, en myöskään lietsoa... Minä vain odotan kunnes jotain tapahtuu.

        En osaa sanoa tunnenko mitään nahoissani, sillä en pelkää kuolemaa, tai en osaa pelätä.

        Tuosta pahin tilanne, niin en osaa vastata siihen koska kukaan ei ole koskaan käynyt fyysisesti minuun käsiksi. Monta kertaa on aloitettu, mutta sitä ei ole kukaan koskaan vienyt loppuun... Kaikki aina perääntyvät parin sanan heiton jälkeen.

        Mietin tässä ettet tee asioita periaatteiden vuoksi vaan sosiaalisuuden vuoksi, eli pitää olla tietynlainen imago. Et ole koennut mitään sen pelottavampaa ja luulet tietäväsi siitä jotakin. Ylpeilet tällä paskalla ja nostat itseäsi vain jalustalle; "mua ei satuta mikään, mä en pelkää mitään, mä pystyn vaikka mihin". Totta, kaikki ei ole ok, yli suuri suu joten saatat olla narsisti.


    • Anonyymi

      En usko, että olet ja syitä on tasan kaksi. 1) Mietit itse tätä asiaa aika laajasti ja rehellisesti, sekä avoimesti 2) Edelliseen liittyen; psykopaatti ei tulisi palstalle miettimään luonnettaan näin avoimesti, koska se olisi heikkouden osoitus.

      Psykopaatti ei ajattele tarvitsevansa reflektiota, eikä kirjoittaisi itsestään palstalle, ellei tarkoitus olisi itsekäs ja pinnallinen, kuten ihmisten hämmentäminen. Tietenkin sinä vain itse tiedät, mikä motivaatiosi on, mutta ei kuulosta siltä, että olisit täällä hämmentämässä, vaan vilpittömästi mietiskelemässä.

      • Anonyymi

        Tämäkin on sellainen kommentti joka taas leimaa kaikki psykopaatit samanlaisiksi, vaikka psykopaatti ei olisi kykenevä se ei tarkoita sitä etteikö se tekisi sitä. Riippuu minkä kategorian psykopaatti meillä on kyseessä. Kun puhutaan älykkäistä psykopaateista, niin heidän täytyy kyetä itsenäiseen ajattelemiseen.

        Älykkyys on itseajattelun tuotos, mitä enemmän vietät aikaa omien ajatuksiesi kanssa, sitä älykkäämpi sinusta tulee. Se on samanlainen ilmiö kuin se että mitä enemmän treenaat kehoa, sitä lihaksikkaampi siitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on sellainen kommentti joka taas leimaa kaikki psykopaatit samanlaisiksi, vaikka psykopaatti ei olisi kykenevä se ei tarkoita sitä etteikö se tekisi sitä. Riippuu minkä kategorian psykopaatti meillä on kyseessä. Kun puhutaan älykkäistä psykopaateista, niin heidän täytyy kyetä itsenäiseen ajattelemiseen.

        Älykkyys on itseajattelun tuotos, mitä enemmän vietät aikaa omien ajatuksiesi kanssa, sitä älykkäämpi sinusta tulee. Se on samanlainen ilmiö kuin se että mitä enemmän treenaat kehoa, sitä lihaksikkaampi siitä tulee.

        Tuo kommentti oli fiksu ja hyvin havainnollistava siihen, että aloittaja ei ole psykopaatti eli ei tiedä millaisia psykopaatit oikeasti ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti oli fiksu ja hyvin havainnollistava siihen, että aloittaja ei ole psykopaatti eli ei tiedä millaisia psykopaatit oikeasti ovat.

        Mie ostin moottorpyörän, semmosen HDeen. Sites lähti lapasesta koko tauti.

        Kuhmon tekohammasmannekiini 65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie ostin moottorpyörän, semmosen HDeen. Sites lähti lapasesta koko tauti.

        Kuhmon tekohammasmannekiini 65v

        Hienoa.


      • Anonyymi

        Aijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on sellainen kommentti joka taas leimaa kaikki psykopaatit samanlaisiksi, vaikka psykopaatti ei olisi kykenevä se ei tarkoita sitä etteikö se tekisi sitä. Riippuu minkä kategorian psykopaatti meillä on kyseessä. Kun puhutaan älykkäistä psykopaateista, niin heidän täytyy kyetä itsenäiseen ajattelemiseen.

        Älykkyys on itseajattelun tuotos, mitä enemmän vietät aikaa omien ajatuksiesi kanssa, sitä älykkäämpi sinusta tulee. Se on samanlainen ilmiö kuin se että mitä enemmän treenaat kehoa, sitä lihaksikkaampi siitä tulee.

        Älykkyys on synnynnäistä, eikä se mihinkään elämän aikana kasva. Omaa kapasiteettiaan toki oppii kokemuksen karttuessa käyttämään paremmin, mutta älykkyys ei kasva yhtään mihinkään. Virheistä ja kokemuksista oppiva ja kapasitettiaan hyvin soveltava tulee viisaammaksi. Viisaus kasvaa, ei älykkyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti oli fiksu ja hyvin havainnollistava siihen, että aloittaja ei ole psykopaatti eli ei tiedä millaisia psykopaatit oikeasti ovat.

        Yx psykiatri suositteli asiakkaille tunneäly kirjaa mielenterveys hoitaja cityseurakunnasta ajaa lapsista ulos demoneja joku Afrikan taustainen mene nyt sitten hoitoon näille .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys on synnynnäistä, eikä se mihinkään elämän aikana kasva. Omaa kapasiteettiaan toki oppii kokemuksen karttuessa käyttämään paremmin, mutta älykkyys ei kasva yhtään mihinkään. Virheistä ja kokemuksista oppiva ja kapasitettiaan hyvin soveltava tulee viisaammaksi. Viisaus kasvaa, ei älykkyys.

        Oppiminen on viisautta, älykkyys on hahmottamista, se että vietät aikaa ajatuksiesi kanssa päivästä toiseen, voin taata että älykkyytesi kasvaa. Hyvin harva ihminen viettää aikaa ajatuksiensa kanssa, he mieluummin viettävät sen ajan häiriötekijöiden kanssa. Se ei vaadi mitään muuta kuin ajattelua, sinun ei tarvitse ajatella viisaita... Sinun täytyy vain ajatella.

        Ihminen joka ei ajattele, ei se tule olemaan älykäskään. Ihmiset jotka ovat yksin tai omissa oloissaan, ovat varmasti paljon älykkäämpiä kuin ne ihmiset jotka ovat hyvinkin sosiaalisia jatkuvasti muiden seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppiminen on viisautta, älykkyys on hahmottamista, se että vietät aikaa ajatuksiesi kanssa päivästä toiseen, voin taata että älykkyytesi kasvaa. Hyvin harva ihminen viettää aikaa ajatuksiensa kanssa, he mieluummin viettävät sen ajan häiriötekijöiden kanssa. Se ei vaadi mitään muuta kuin ajattelua, sinun ei tarvitse ajatella viisaita... Sinun täytyy vain ajatella.

        Ihminen joka ei ajattele, ei se tule olemaan älykäskään. Ihmiset jotka ovat yksin tai omissa oloissaan, ovat varmasti paljon älykkäämpiä kuin ne ihmiset jotka ovat hyvinkin sosiaalisia jatkuvasti muiden seurassa.

        Älykkyys on edelleen synnynnäinen resurssi, jota ei tule mistään, eikä sitä katoa mihinkään vaan sen kapasiteetti pysyy aina samana. Ajatteleva ihminen oppii vain käyttäämään sitä eri tavalla kuin hetkessä elävä ajattelematon ihminen. Älykkyys voidaan myös luokitella eri osa-alueille. Sosiaalisesti älykkäät ihmiset hyvin todennäköisesti kasvavat ihmisorientoituneiksi siinä, missä taas mm. päättelykykyisemmät ajatteluorientoituneiksi. Jo hyvä muisti luokitellaan korkean älykkyyden piirteeksi. Muistiaankin voi terästää poistamalla häiriötekijöitä, jotka haittaavat muistia, mutta kapasiteettia ei ole mahdollista kasvattaa. Jos älykkyys olisi kasvatettavissa oleva ominaisuus, olisi silloin kehitysvammakin väliaikainen vaiva.


    • Anonyymi

      Minusta kyse on ehkä epävakaasta persoonallisuudesta tai epäsosiaalisesta personaallisuushäiriöstä, kertomasi perusteella mahdollisesti myös Asperger-kirjoa. Tosin tärkein kysymys on missä määrin koen asian haittaavan itseäsi? Jos haittaa merkittävästi elämääsi (oletko työelämässä?) niin suosittelen hakemaan apua ihan aluksi vaikka julkisen terveydenhuollon mielenterveyspolin kautta.

      • Anonyymi

        Niin minustakin. Ei aloittaja vaikuta psykopaatilta eli ei tiedä edes millaisia psykopaatit ovat.


      • Anonyymi

        Minua ei haittaa tämä asia laisinkaan, totesin itselleni että saatan olla psykopaatti.
        Elämäni on kuitenkin ajelehtimista paikasta toiseen, kukaan tai mikään ei merkitse minulle mitään. Teistä se voi kuullostaa kauhealta, minusta se on aivan normaalia.

        En hakenut myötätuntoanne tai neuvojanne asian suhteen. En tule olemaan vaaraksi yhteiskunnalle, mutta en tule olemaan myöskään hyödyksi.

        Olen tehnyt niin sanottuja ei virallisia psykopaatti testejä jotka toteavat psykopaattisuuden olevan mahdollista. Ainoa ongelma niissä testeissä on ollut se että ne ovat hyvin geneerisiä ja antavat sellaisen kuvan että kaikki psykopaatit ajattelee samalla tavalla.

        En tiedä mikä saa psykopaatin tikittämään, tiedän vain oman ajatusmaailmani sekä sen toimintamallin. En tee mitään tunteiden perusteella, vaan järjen... Ajattelen kaiken järjellä. Ainoa impulsiivinen piirre mikä minulla on on tuo raivoaminen, olen kuitenkin pystynyt pitämään sen kurissa satuttamatta ketään. Raivonpurkaukseni ovat niin rajuja että se vetää ihmisen sanattomaksi ja pelokkaaksi, minulla on sanottu olevan hullunkiilto silmissä kun olen siinä tilassa. Tämäkin saattaa nyt kuullostaa kerskailulta, mutta nämä ovat yksinkertaisia faktoja siitä millainen ihminen olen... Raivonpuuskissa koen voimaa kun näen ihmisten pelkäävän minua, se on tila josta humallun helposti. En ole koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen missä joku olisi uhmannut minua raivoni aikana, niin en tiedä mitä siinä tapahtuisi... Mutta olen käynyt mahdollisia skenaarioita useamman kerran päässäni mitä tekisin sellaiselle ihmiselle joka uhmaisia minua siinä tilassa. Todennäköisesti pystyisin kuitenkin hillitsemään itseni koska ajattelen myös jälkiseuraksia.

        Minulla on hyvin vahva itsehillintä, vaikka mieleni tekisi tehdä jotain todella kovasti, niin itsehillintäni ei anna periksi.

        Nämä kaikki asiat mitä olen täällä kertonut ovat hyvin vahvoja psykopaatin piirteitä, niitä ei ole vain yksi tai kaksi... Mutta lähes kaikki piirteeni ovat psykopaattisia ominaisuuksia. Jopa tuo itsehillintä on psykopaatin ominaisuus (Itsehillintä mikä poikkeaa normaalista ihmisestä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei haittaa tämä asia laisinkaan, totesin itselleni että saatan olla psykopaatti.
        Elämäni on kuitenkin ajelehtimista paikasta toiseen, kukaan tai mikään ei merkitse minulle mitään. Teistä se voi kuullostaa kauhealta, minusta se on aivan normaalia.

        En hakenut myötätuntoanne tai neuvojanne asian suhteen. En tule olemaan vaaraksi yhteiskunnalle, mutta en tule olemaan myöskään hyödyksi.

        Olen tehnyt niin sanottuja ei virallisia psykopaatti testejä jotka toteavat psykopaattisuuden olevan mahdollista. Ainoa ongelma niissä testeissä on ollut se että ne ovat hyvin geneerisiä ja antavat sellaisen kuvan että kaikki psykopaatit ajattelee samalla tavalla.

        En tiedä mikä saa psykopaatin tikittämään, tiedän vain oman ajatusmaailmani sekä sen toimintamallin. En tee mitään tunteiden perusteella, vaan järjen... Ajattelen kaiken järjellä. Ainoa impulsiivinen piirre mikä minulla on on tuo raivoaminen, olen kuitenkin pystynyt pitämään sen kurissa satuttamatta ketään. Raivonpurkaukseni ovat niin rajuja että se vetää ihmisen sanattomaksi ja pelokkaaksi, minulla on sanottu olevan hullunkiilto silmissä kun olen siinä tilassa. Tämäkin saattaa nyt kuullostaa kerskailulta, mutta nämä ovat yksinkertaisia faktoja siitä millainen ihminen olen... Raivonpuuskissa koen voimaa kun näen ihmisten pelkäävän minua, se on tila josta humallun helposti. En ole koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen missä joku olisi uhmannut minua raivoni aikana, niin en tiedä mitä siinä tapahtuisi... Mutta olen käynyt mahdollisia skenaarioita useamman kerran päässäni mitä tekisin sellaiselle ihmiselle joka uhmaisia minua siinä tilassa. Todennäköisesti pystyisin kuitenkin hillitsemään itseni koska ajattelen myös jälkiseuraksia.

        Minulla on hyvin vahva itsehillintä, vaikka mieleni tekisi tehdä jotain todella kovasti, niin itsehillintäni ei anna periksi.

        Nämä kaikki asiat mitä olen täällä kertonut ovat hyvin vahvoja psykopaatin piirteitä, niitä ei ole vain yksi tai kaksi... Mutta lähes kaikki piirteeni ovat psykopaattisia ominaisuuksia. Jopa tuo itsehillintä on psykopaatin ominaisuus (Itsehillintä mikä poikkeaa normaalista ihmisestä).

        Ehkä toivot olevasi joku psykopaatti pidät sitä hienona asiana ja että olisit muiden yläpuolella. Totuus on niin toinen, kukaan ei halua olla eikä elää psykopaatin lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toivot olevasi joku psykopaatti pidät sitä hienona asiana ja että olisit muiden yläpuolella. Totuus on niin toinen, kukaan ei halua olla eikä elää psykopaatin lähellä.

        Ja mikäköhän se sun diagnoosi on? Epäluuloinen pershärö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toivot olevasi joku psykopaatti pidät sitä hienona asiana ja että olisit muiden yläpuolella. Totuus on niin toinen, kukaan ei halua olla eikä elää psykopaatin lähellä.

        Samaa mieltä olen ja esimerkiksi nämä hänen mainitsemat periaatteet, jotka aloituksen tekstissä korostuu kuulostaa ihan vaan pelolta. Se on varmaan ihan terve merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Ei aloittaja vaikuta psykopaatilta eli ei tiedä edes millaisia psykopaatit ovat.

        Jospa se on persu???????


      • Anonyymi

        Mikä tekee ihmisestä epävakaan jos sitä joku toinen huijaa ryöstää siltä uhkailee ja se hakee apua . Eikö se ryöstäjä ole epävakaa ???


    • Anonyymi

      Aspergerius vaikuttaisi olevan. Älä huolehdi liikaa.

      • Anonyymi

        Oon kyl tota kokeillu ja testejä tehny. Voi hyvinki olla. Ja itteni oon ainaki kadottanu jo ajat sitte. Sittehän sitä voi ryhtyä vaikka miksi :9)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl tota kokeillu ja testejä tehny. Voi hyvinki olla. Ja itteni oon ainaki kadottanu jo ajat sitte. Sittehän sitä voi ryhtyä vaikka miksi :9)

        Vapaa maailma se on yksinäisyydessäkkii, ja parasta on kun tietää olevansa yksin mutta ihmiset puuttuu aina ja luulevat, että rakastan tai jotain vastaavaa. Ongelmiahan on joka asiassa... No kannatti kokeilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa maailma se on yksinäisyydessäkkii, ja parasta on kun tietää olevansa yksin mutta ihmiset puuttuu aina ja luulevat, että rakastan tai jotain vastaavaa. Ongelmiahan on joka asiassa... No kannatti kokeilla..

        Oli joskus mielikuvitusystävä mutta en tykänny siitä. Sie oot vieläki surkeampi mielikuvitusystävä ainaki mua kohtaa :| vakavaksi vetää olon, mutta on silti kyl tosi kivaa, en sitä kiellä


      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa, monet aspergerit saavat raivokohtauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli joskus mielikuvitusystävä mutta en tykänny siitä. Sie oot vieläki surkeampi mielikuvitusystävä ainaki mua kohtaa :| vakavaksi vetää olon, mutta on silti kyl tosi kivaa, en sitä kiellä

        Avaisitko tätä mielikuvitusystäväasiaa hieman? Vaikuttaa hyvin kekseliäältä ja mielenkiintoiselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa, monet aspergerit saavat raivokohtauksia.

        Tai niissä on demoni tai väärät lääkkeet. Mutta eräs nainen haki apua sen oli joku bussiarabikuski ryöstänyt vienyt sen pankkikortin tyhjä nyt tilin raiskannut niin hoitajat oli ylimielisiä sitä kohtaan psykologit että tässä naisessa muka joku vika .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaisitko tätä mielikuvitusystäväasiaa hieman? Vaikuttaa hyvin kekseliäältä ja mielenkiintoiselta!

        Älä nyt mene halpaan jälleen.


    • Anonyymi

      Oikeet psykopaatit on lukkojen takana. Siitä maailmasta sinä et mitään tiedä. Kuhan kerrot hauskoja satukertomuksiasi täällä.

      • Anonyymi

        Yritin vain kirjailla. Jostain oli saatava kokemuksia tms.


      • Anonyymi

        🤫😎


      • Anonyymi

        Psykopaatti joka ei kykene hillitsemään itseään on lukkojen takana, kyllä. Entäpä ne psykopaatit jotka omaavat kyvyn hillitä kovimpiakin halujaan? Missä ne on? Ei ainakaan vankilassa. Ne elävät muiden joukossa, ainoa ero heissä ja muissa ihmisissä on se että he ovat psykopaatteja. Yritä ymmärtää että psykopaattikin kykenee elämään normaalia elämää.


      • Anonyymi

        Älä naurata. Eli psykopaatiksi tulee vasta kun ovat lukkojen takana? Vai mistä ajattelit niiden tulevan? Tälläkin hetkellä voi joku psykopaatti kiduttaa lemmikkieläintään ja samalla fantasioida äitinsä murhaamisesta, jonka tunnin päästä toteuttaisi.


    • Onko mahdollista että on positiivinen psykopaatti? Eli älyä ja manipulointi taitoja löytyy mutta tekee sen täysin positiivisessa hengessä?!

      • Anonyymi

        Aspergerit ovat usein hyvin älykkäitä ja hyvin omaehtoisia. Monesti heidän kanssaan tulee tilanteita jolloin heidän mielipiteisiin ei pysty mitenkään vaikuttamaan, eli he eivät ole "ostettavissa". Omaehtoisuus voi tuntua manipuloinnilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspergerit ovat usein hyvin älykkäitä ja hyvin omaehtoisia. Monesti heidän kanssaan tulee tilanteita jolloin heidän mielipiteisiin ei pysty mitenkään vaikuttamaan, eli he eivät ole "ostettavissa". Omaehtoisuus voi tuntua manipuloinnilta.

        Ja tuohon oireyhtymään liittyy myös vaikeus asettua toisen ihmisen tunteisiin ja ajatusmaailmaan ja sen takia esim. parisuhteessa voi olla suuria vaikeuksia saada parisuhteen ongelmia käsitellyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspergerit ovat usein hyvin älykkäitä ja hyvin omaehtoisia. Monesti heidän kanssaan tulee tilanteita jolloin heidän mielipiteisiin ei pysty mitenkään vaikuttamaan, eli he eivät ole "ostettavissa". Omaehtoisuus voi tuntua manipuloinnilta.

        Minusta aloittaja ei ole assi. Assit elää omaehtoisesti omien sääntöjen alla. Vaikka ovatkin yhteistyökyvyiltään jäykkiä ovat kuitenkin siitä tosi kivoja, että eivät manipuloi tai valehtele. Eivät yksinkertaisesti osaa/halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspergerit ovat usein hyvin älykkäitä ja hyvin omaehtoisia. Monesti heidän kanssaan tulee tilanteita jolloin heidän mielipiteisiin ei pysty mitenkään vaikuttamaan, eli he eivät ole "ostettavissa". Omaehtoisuus voi tuntua manipuloinnilta.

        Mitä tarkoittaa ASS peräsuoli . Perberi alkuasukas . No eikö kaikki ole erilaisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuohon oireyhtymään liittyy myös vaikeus asettua toisen ihmisen tunteisiin ja ajatusmaailmaan ja sen takia esim. parisuhteessa voi olla suuria vaikeuksia saada parisuhteen ongelmia käsitellyksi.

        Onhan se tietysti vaikeaa asettua huijarin tunteisiin . Niin .


      • Anonyymi

        Niin mekin luultiin että venäläinen varasti meidän koiran vei sen autolla ja mekin luulotautisina luultiin että helluntailainen varasti meiltä kenkiä vaatteita asunnosta sitten me luultiin että Jehovan todistaja jahvejehova tunteutui asuntoon viemään TV meiltä ja sitten luultiin että kaikki ihmiset on rehellisiä . Me luultiin ettei meidän kaupassa ole varkaita mutta myyjä tunnusti kauppiaalle että oli varastanut kassalta jo vuosia rahaa . Meillä on luulotautia niin paljon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mekin luultiin että venäläinen varasti meidän koiran vei sen autolla ja mekin luulotautisina luultiin että helluntailainen varasti meiltä kenkiä vaatteita asunnosta sitten me luultiin että Jehovan todistaja jahvejehova tunteutui asuntoon viemään TV meiltä ja sitten luultiin että kaikki ihmiset on rehellisiä . Me luultiin ettei meidän kaupassa ole varkaita mutta myyjä tunnusti kauppiaalle että oli varastanut kassalta jo vuosia rahaa . Meillä on luulotautia niin paljon .

        Ja mitkä ilmesesti ovat meidän luulotautimme syitä? Televisio, elokuvat ja media. Osa ei kykene sulattelemaan sitä informaation määrää.


    • Anonyymi

      Kaverista saattaisi tulla hyvä poliisin kuulustelija, huomaisi heti jos yritetään syöttää pajunköyttä. Laskelmoiva luonne ilman liikoja tunteita hyviä piirteitä moiseen työhön.

      • Anonyymi

        Aika moni luulee pystyvänsä tuohon, mutta se on vain yhdenlaista luulotautia. Luullaan että ollaan totuuden torvia vaikka totuus on päinvastainen. Mistään ei ymmärretä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni luulee pystyvänsä tuohon, mutta se on vain yhdenlaista luulotautia. Luullaan että ollaan totuuden torvia vaikka totuus on päinvastainen. Mistään ei ymmärretä yhtään mitään.

        Miten selität minun piirteeni jos olen luulotautinen?

        Kerroin kaiken miten käyttäydyn muiden ihmisten joukossa, se oli teidän päätettävissä mikä olen ihmisiäni. En luule, vaan minä käyttäydyn juuri niin kuten olen sanonut käyttäytyväni.
        En koe ylpeyttä, en koe häpeää... Minä vain teen niin. Mutta jotta sulautuisin muiden joukkoon, niin yritän hillitä niitä piirteitä itsessäni mitä muut pitävät huonoina piirteinä.


      • Anonyymi

        Eikös esimerkiksi poliisiksikin heitä hae. Vallankahvassa niitä riittää. Lääkäreilläkin on tilaisuus päättää toisen elämästä ja kuolemasta.


    • Anonyymi

      No sinähän olet savosta, eiköstä vuon?

    • Anonyymi

      Aika hieno.

      • Anonyymi

        Psykopaatit on glorifioitu. Todellisuudessa ne on aika tylsiä tyyppejä ja ennustettavissa kun heitä seuraa jonkin aikaa. Mullekin tuli mieleen assi.


    • Anonyymi

      Voin kertoa kuka sinä olet ja missä sinä asut. ja mitä ikkunastasi näkyy.

      • Anonyymi

        Mulla on verhot ikkunassa


      • Anonyymi

        No, kerroppa sitten. Mikä raitsikka menee akkunani alta? Naapurin homopojan hiusten väri?
        Buaahhaaahhaaaa.

        Tatilaenen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kyl se näytti olevan fiftififti. ota siitä sitte selkoa..


    • Anonyymi

      Et ainakaan täysin ole, läheisen kuolemakaan ei pitäisi tuntua miltään. Itse olen myös lähes, empatiaa en tunne kuin eläimiä kohtaan.

      • Anonyymi

        En itke koskaan, mutta kun näin läheiseni ottavan viimeisen henkosen ja tukehtuvan... Se sai mut itkemään hillittömästi, mutta se ei kestänyt kuin max 10min. Vähän tuli kyyneleitä tunnin sisällä, mutta tunnin jälkeen ei ollut kyynelen kyyneltä.

        (En tappanut, vaan hän kuoli tautiin).


    • Anonyymi

      Taidan olla vähän samanlainen tyyppi ihmisenä.
      Lapsena olin erittäin hiljainen, epäsosiaalinen ja "tunnekylmä", vaikken silloin tietenkään termiä tiennyt. Olen myös valehdellut ja varastellut jäämättä kiinni, enää en viitsi moiseen vaivautua ilman syytä. Olen vuosien saatossa oppinut ilmaisemaan enemmän tunteita, vaikken oikeastaan kykenekään tuntemaan kovin vahvasti. Minulla on perhe jota haluan suojella, joskus minulla on väkivaltaisia fantasioita mitä voisin tehdä heidän puolestaan. Elän normien mukaan, koska niinhän kuuluu tehdä. Mieheni rakastaa minua hyvin paljon, olen joskus toivonut voivani rakastaa häntä yhtä paljon takaisin.

      • Anonyymi

        Etkä ole. Olet ihan normi ihminen. Mikä helvetin into on leimata itsensä psykopaatiksi ilman mitään syytä! Onko se trendi?

        Olin suht samanlainen lapsena kuin sinä ja elin lähinnä omassa kuplassa vaikka kavereita sain helposti. Olin outo ja varastelin aika paljon, edelleenkin kaupasta. Toisaalta elän vieläkin paljon omassa kuplassa viihtyen hyvin paljon itsekseni, eikä parisuhdettakaan ole ollut. Pelkään vain ettei minusta kukaan voi aidosti oikeasti tykätä; huonoksi itsetunnoksi voi kutsua. Impulssiongelmia on, eli suutun herkästi, ennen pahemmin. Toisaalta minulle on todettu aikoinaan ADHD joka voi selittää asiaa. Toisaalta lapsena sain päävamman, eli minähän voin olla kelpo Edmund Kemper. Tosin en ole ollut elämäni aikana vain aniharva väkivaltainen, tuntuu pahalta ne kerrat muistaa, enkä ole vahingoittanut kissaani, sillä hän rakastaa minua. Väkivaltafantasiat tosin voivat ovat intensiivisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ole. Olet ihan normi ihminen. Mikä helvetin into on leimata itsensä psykopaatiksi ilman mitään syytä! Onko se trendi?

        Olin suht samanlainen lapsena kuin sinä ja elin lähinnä omassa kuplassa vaikka kavereita sain helposti. Olin outo ja varastelin aika paljon, edelleenkin kaupasta. Toisaalta elän vieläkin paljon omassa kuplassa viihtyen hyvin paljon itsekseni, eikä parisuhdettakaan ole ollut. Pelkään vain ettei minusta kukaan voi aidosti oikeasti tykätä; huonoksi itsetunnoksi voi kutsua. Impulssiongelmia on, eli suutun herkästi, ennen pahemmin. Toisaalta minulle on todettu aikoinaan ADHD joka voi selittää asiaa. Toisaalta lapsena sain päävamman, eli minähän voin olla kelpo Edmund Kemper. Tosin en ole ollut elämäni aikana vain aniharva väkivaltainen, tuntuu pahalta ne kerrat muistaa, enkä ole vahingoittanut kissaani, sillä hän rakastaa minua. Väkivaltafantasiat tosin voivat ovat intensiivisiä.

        Ehkä kysymyksessä on jonkun ihmisen leimaaminen tekstien taakse. Mikä diagnoosi sille on?/ Sivusta


    • Anonyymi

      Pikemminkin narsisti...ei tunteita muita kohtaan.

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi tuntea jotain ihmisiä huumaavia kohtaan raiskaajia kohtaan varkaita kohtaan ?? Mikä se tunne olisi sitten ???


      • Anonyymi

        Osaan näytellä tunteita, mutta en tunne tunteita. Älä pidä minua narsistin tasolla, narsistit ovat naurettavan helppo tunnistaa, kukaan ei tiedä todellista minääni... Kukaan ei ole koskaan sanonut että olisin tunnekylmä ihminen, enkä koskaan ylpeile tuntevani ihmistä jota en oikeasti tunne.

        Siinä oli sulle elämäsi suurin vihje kuinka tunnistaa narsisti nopeasti. Jos lähipiirissäsi on sellaisia ihmisiä jotka väittävät tuntevansa jonkun ihmisen vaikka ei oikeasti tunne, siinä on sulla narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan näytellä tunteita, mutta en tunne tunteita. Älä pidä minua narsistin tasolla, narsistit ovat naurettavan helppo tunnistaa, kukaan ei tiedä todellista minääni... Kukaan ei ole koskaan sanonut että olisin tunnekylmä ihminen, enkä koskaan ylpeile tuntevani ihmistä jota en oikeasti tunne.

        Siinä oli sulle elämäsi suurin vihje kuinka tunnistaa narsisti nopeasti. Jos lähipiirissäsi on sellaisia ihmisiä jotka väittävät tuntevansa jonkun ihmisen vaikka ei oikeasti tunne, siinä on sulla narsisti.

        "olen isompi kuin narsisti, olen psykopaatti" ja näin taas nostit itsesi muiden yläpuolelle. Jankutat ettet ole varma oletko yhtään mitään ja sitten yhtäkkiä olet kun pääset vänkäämään, lopeta jo tuo p*skan jauhaminen...


    • Anonyymi

      ..Hmm...olet vain ekonomisti taustainen aspesti purkumies...et muuta...

    • Anonyymi

      Kovin aloittaja hiljeni kun tajusi olevansa väärässä ja luulevansa tietää millainen psykopaatti on kun itsellään vain mielessä vikaa. Ei tullutkaan enää vastaväitteitä.

      • Anonyymi

        Tai sitten se ei vaan jaksa teidän ylmksinkertaisten kanssa..


      • Anonyymi

        En ollut eilen paikalla lukemassa kommentteja. On minulla mielessä vikaa, en koskaan kieltänyt sitä... Todennäköisesti psykopaatti.

        Olen perehtynyt hyvin pitkälti psykologien keskusteluihin psykopaateista ja siitä millaisia psykopaatteja on. Yksikään asia mitä olen kuvaillut täällä ei ole sellainen mikä ei kuvaisi psykopaattia, sinulla on vain yksi kuva psykopaateista ja sen perusteella väität minua valehtelijaksi. En voi auttaa sinua, sinun ei tarvitse uskoa minua, voit itse lukea millaisia psykopaatteja on.

        Minä todennäköisesti olen psykopaatti ja jos se vaivaa sinua että minunlaisia psykopaatteja on olemassa, niin en voi sille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut eilen paikalla lukemassa kommentteja. On minulla mielessä vikaa, en koskaan kieltänyt sitä... Todennäköisesti psykopaatti.

        Olen perehtynyt hyvin pitkälti psykologien keskusteluihin psykopaateista ja siitä millaisia psykopaatteja on. Yksikään asia mitä olen kuvaillut täällä ei ole sellainen mikä ei kuvaisi psykopaattia, sinulla on vain yksi kuva psykopaateista ja sen perusteella väität minua valehtelijaksi. En voi auttaa sinua, sinun ei tarvitse uskoa minua, voit itse lukea millaisia psykopaatteja on.

        Minä todennäköisesti olen psykopaatti ja jos se vaivaa sinua että minunlaisia psykopaatteja on olemassa, niin en voi sille mitään.

        Oletko kenties vain yksin elävä tyyppi jolla ei ole elämää ja kuvittelee olevansa psykopaatti?


      • Anonyymi

        Ei vastaväitteitä enää.


    • Anonyymi

      On mielenkiintoista, että psykopaatti näytttää usein tarkoittavan sitä, että henkilö on järkiperusteinne, ei tunneperusteinen. Molemmat voi johtaa vääryyteen huonossa tapauksessa. Mutta, itse kyllä pidän jäkreen perustuvaa toimintaa yleensä parempana kuin tunteiden vietävänä olemista.

      • Anonyymi

        Psykopatia on idän terveysopissa määritelty tukokseksi tunne/älychakroissa?! Mitä hyötyä tästä tiedosta sitten on? Ei ehkä mitään, jos chakra ei ole enää tukossa, henkilö on "liekeissä", mutta sen jälkeen jos se on puheliaisuutta liikaakin, sekin voidaan katsoa psykoosiksi. Kuitenkin vain ääri-ilmiöt on hyväksyttäviä, ei tavallinen keskivertotupellus... Sellaiset average-oliot eivät mene kummastakaan, eivät laveasta Kuoleman eivätkä kaidasta Elämän "portista", eivätkä saa aikaiseksi kerta kaikkiaan mitään...


    • Anonyymi

      oletko elämyshakuinen? Tuntuuko sinusta, että et saa tavallisesta elämästä tarpeeksi "vauhtia".
      kaipaatko jatkuvasti huumeita, seksiä ja vauhdikkaita tilanteita, elämyksiä?
      miten kuvailet rakkautta? Eräs tutkija huomasi vankien kohdalla, että "tavikset" kuvasivat elämänsä suurinta rakkauskokemusta runollisin kielikuvin, kuten perhosia vatsassa, rakkaani hellä katse, kosketus, hänen hiustensa tuoksu.
      psykopaatit kuvasivat suurta rakkautta seksikokemuksilla tai materiaalisella hyödyllä. tai he korostivat rakkaansa korkeaa statusta.
      "Suuri rakkaus" oli usein hän, jonka he olivat itse surmanneet, koska "hän kerjäsi sitä". Silti hän oli upea! Täysin mun tasooni: peto sängyssä, sikarikas ja hyvännäköinen."

      psykopaatti ei tunne läheisyyttä samalla tavalla kuin muut. Hänelle hänen lähiomaisensa ovat tunnetasolla yhtä läheisiä tai etäisiä ja yhtä korvattavia, kuin joku tuntemattomampi tyyppi. Hän saattaa, suututtuaan lähiomaiselleen, lytätä, häväistä tai nöyryyttää häntä somessa, yhtä rajusti kuin jotain "vierasta sikaa". Hän ei ymmärrä, että perheenjäsenten välistä likapyykkiä ei sovi pestä julkisesti, paitsi jos hän itse on se "likapyykki".
      Hän saattaa hylätä läheisensä, jopa lapsensa, silmänräpäyksessä tai vaihtaa hänet toiseen.

      Uskotko hiljaa mielessäsi, että olet muiden yläpuolella?
      Uskotko, että säännöt ja lait eivät koske sinua, olet niiden yläpuolella ja ulkopuolella.

      nautitko lapsena salaa rääkätessäsi eläimiä tai pikkulapsia.
      Haaveilitko pikkulapsena usein surmaavasi jonkun eläimen tai ihmisen? Eli haaveilitko, miltä tuntuisi katsella uhrin kuolinprosessia?
      Tunsitko lapsena voimakasta vetoa tuleen, sen kaikennielevään voimaan. Sytytitkö jopa pieniä tulipaloja tyyliin: paperiroskis?
      Tutkimusten mukaan, psykopaatti tuntee jo lapsena voimakasta vetoa tuleen ja saattaa sytytellä tulipaloja. Häntä myös aikuisena kiehtoo tuli.
      (Siis myös tavalliset ihmiset nauttivat takkatulesta tai kynttilöistä ja usein hyvin herkät, taiteelliset ja empaattiset ihmiset ovat nuotio, kynttilä, takkatulifriikkejä -mutta niin ovat psykopaatitkin! tuli suorastaan hypnotisoi heidät.)
      Oletko kuullut usein valituksia, että kirjoitat oudosti ja käytät epäloogisia sanoja?
      Psykopaatille sanat ovat vain sanoja. Hän ei tunnista tunteita tai tunnevivahteita sanojen takana, vaikka hän käyttäisi äidinkieltään. Hän ei ymmärrä sanojen "tunnekieltä", nyansseja. Tämän takia hänellä myös menee usein lausejärjestys sekaisin tai hän sekoittaa samankaltaisia sanoja keskenään.

      • Anonyymi

        Rakkauselämäni on pitkälti perustunut hyvään seksiin, ja siitä että naiset ovat olleet minun silmissä viehättävän näköisiä.

        Rääkkäsin eläimiä pienenä lapsena, en osaa sanoa haaveilinko satuttavani.
        Leikin paljon tulella ja sytytin tulipaloja (Se vaihe kuitenkin katosi kun olin vielä lapsi) (Sytytin lapsena auton palamaan) (Poltan tupakkaa niin tuli on näkyvissä joka päivä, ei osaa kiehtoa minua)

        Olen yrittänyt vaikuttaa äidinkielenkirjoitukseeni paljon vuosien varrella, yhdessä vaiheessa en käyttänyt pilkkuja tai pisteitä laisinkaan, enkä isoja alkukirjaimia. Minun käsiala on hirveää vielä aikuisiässä, mutta en koe sitä kamalana asiana.

        Ajattelin paljonkin olevani muiden yläpuolella vielä 16-vuotiaana... Nykyään ajattelen olevani muita älykkäämpi, mutta en koskaan ylpeile sillä tai kutsu muita tyhmäksi. Vanhempien ihmisten seurassa koen keskustelevani lapsen kanssa.

        En käytä huumeita, en osaa vastata siihen miksi... En myöskään juo alkoholia. Voin olla ilman alkoholia vuosia, mutta voin myös aloittaa viikkotolkulla jatkuvan ryyppäämisen jos tilanne sitä vaatii.

        Käyn päivän aikana paljon skenaarioita läpi päässäni, mitä teen tietyissä tilanteissa jos sellainen tilanne tapahtuu.

        Olisin valmis jättämään elämässä olevani ihmiset vaikka heti, mutta periaatteeni kieltää sen. Eli esitän rakastavaa lasta, välittävää veljeä, parasta ystävää, reilua työkaveria... Se kaikki on kuitenkin tavallaan näytelmää. Joskus teen virheen ja saatan olla kuukausia soittamatta ''läheiselle'' ihmiselle, niin pitää aina keksiä joku tekosyy miksi en ole soitellut.

        En näe naisia sellaisina joiden kanssa voisin olla ystävä, koen ne enemmänkin omaisuutena, arvokkaana sellaisena. Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, koska haluan vain hyvännäköistä seuraa ja haluan heiltä vain yhtäasiaa, näyttelen kuitenkin sellaista roolia mikä antaa naisille sen ''ihmisen'' arvon, mutta todellisuudessa nainen on vain pelkkä nainen minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauselämäni on pitkälti perustunut hyvään seksiin, ja siitä että naiset ovat olleet minun silmissä viehättävän näköisiä.

        Rääkkäsin eläimiä pienenä lapsena, en osaa sanoa haaveilinko satuttavani.
        Leikin paljon tulella ja sytytin tulipaloja (Se vaihe kuitenkin katosi kun olin vielä lapsi) (Sytytin lapsena auton palamaan) (Poltan tupakkaa niin tuli on näkyvissä joka päivä, ei osaa kiehtoa minua)

        Olen yrittänyt vaikuttaa äidinkielenkirjoitukseeni paljon vuosien varrella, yhdessä vaiheessa en käyttänyt pilkkuja tai pisteitä laisinkaan, enkä isoja alkukirjaimia. Minun käsiala on hirveää vielä aikuisiässä, mutta en koe sitä kamalana asiana.

        Ajattelin paljonkin olevani muiden yläpuolella vielä 16-vuotiaana... Nykyään ajattelen olevani muita älykkäämpi, mutta en koskaan ylpeile sillä tai kutsu muita tyhmäksi. Vanhempien ihmisten seurassa koen keskustelevani lapsen kanssa.

        En käytä huumeita, en osaa vastata siihen miksi... En myöskään juo alkoholia. Voin olla ilman alkoholia vuosia, mutta voin myös aloittaa viikkotolkulla jatkuvan ryyppäämisen jos tilanne sitä vaatii.

        Käyn päivän aikana paljon skenaarioita läpi päässäni, mitä teen tietyissä tilanteissa jos sellainen tilanne tapahtuu.

        Olisin valmis jättämään elämässä olevani ihmiset vaikka heti, mutta periaatteeni kieltää sen. Eli esitän rakastavaa lasta, välittävää veljeä, parasta ystävää, reilua työkaveria... Se kaikki on kuitenkin tavallaan näytelmää. Joskus teen virheen ja saatan olla kuukausia soittamatta ''läheiselle'' ihmiselle, niin pitää aina keksiä joku tekosyy miksi en ole soitellut.

        En näe naisia sellaisina joiden kanssa voisin olla ystävä, koen ne enemmänkin omaisuutena, arvokkaana sellaisena. Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, koska haluan vain hyvännäköistä seuraa ja haluan heiltä vain yhtäasiaa, näyttelen kuitenkin sellaista roolia mikä antaa naisille sen ''ihmisen'' arvon, mutta todellisuudessa nainen on vain pelkkä nainen minulle.

        Poltat vieläkin tupakkaa joka päivä?


      • Anonyymi

        Tästä tuli mieleeni omat tulileikit penskana sekä varastelin paljon. Olin kuin kleptomaani, pyromaani ja valehtelija, en kait patologinen. Elin lähinnä omassa päässä ja olin outo. Lapsena sattui vakava (kuulemma) päävamma josta voi kanssa johtua omat ongelmat. Joudun junnuna suljetulle selvittelemään tilannettani koska sekoilin liiaksi, josta siirrettiiinkin nuorisokotiin. Sieltä ulos täysi ikäisenä. Lisää varasteluja, huumeita, poliiseja, sekoiluja, vankilassa käyntiä ja psykoosia. Nämä muutti mieltäni enkä enää sekoile enkä leiki tulella sekä olen alkanut miettiä sanomisiani, vaikka impulsiivisesti kyllä sanon jotain sopimatonta. Varastelen toki kaupasta yhä.. Olen ollut hirveän pikainen suuttimisessani, impulssiongelmat, mutta olen rauhoittunut siitäkin huomattavasti, tosin nestetasapainon ja ravinnon vuoksi lähinnä.

        (terveisin ei jutun aloittaja)


    • Anonyymi

      Tunnetko sisälläsi pelkkää tyhjyyttä?

      • Anonyymi

        Tunnen sydämen tykytyksen sekä ajatuksieni höpötyksen. En mitään muuta.


    • Anonyymi

      Psykopaatit ovat aina narsisteja, mutta ei toisinpäin. Kannattaa myös pohtia persoonallisuushäiriöitä ja niiden näkyvyttää ihmisissä. Itse olen tällaisia henkilöitä tavannut ja luulen, etteivät he tiedosta asiaa itsessään tai sitten tiedostavat jollain tasolla muttei hyväksy.

      • Anonyymi

        Tuntemani narsisti on kyllä aivan uskomaton valehtelija ja hyväksikäyttäjä. Koko hänen "hovinsa" eli kaikki läheiset ja kaverit ovat hänelle kuin esineitä, joita hyväksikäyttää ja joille valehtelee. On kateellinen myös kavereilleen ja puhuu heistä seläntakana pahojaan. Kasvotustem tietysti kuin paraskin kaveri.
        Hänen koko "mahtavuutensa" perustuu puhtaaseen valehteluun. Esim. käytti erästä erakkoihmistä hyväksi ja sai häneltä autoa usein lainaksi, mutta valehteli kavereilleen, että se on hänen omansa.
        Kolaroi lopulta auton ja hänen hyväksikäyttämä läheinen maksoi sen erakolle. Sen jälkeen narsku ei ole erakkoon ollut yhteydessä, kun ei ole enää mitään hyväksikäytettävää!
        Koirakin on kuin esine, jota ei koskaan ulkoiluta. Täysin tunteetta voi jättää ison koiran kotiin pieneen häkkiin koko päiväksi tai joskus yöksikin. Kavereilleen valehtelee käyttävänsä koiraa momta kertaa päivässä lenkillä.
        Tässä oli siis vain muutama esimerkki hänen käytöksestään. Laitoin kaverisuhteen poikki hänen kanssaan, kun alkoi minustakin puhua perättömyyksiä. Paska, empatiakyvytön ihminen, ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi

        Intian gurut voi lentää . Medioimalla . Yksikin guru medioi itsensä Suomeen naisen rahoilla naisen maksamaan vuokra asuntoon siinä pari lasta syntyi sitten oleskelupa tuli vihdoin onnen päivä gurulle , hän sanoi naiselle joka oli hänet elättänyt nyt lähden hakemaan Intiasta kauniimman vaimon . Siihen jäi lapset ruman kanssa sen pituinen se oleskelupa gurun tunteettomuus luuletteko että nämä jotenkin tuntee jotain muuta kuin rahan ja hyödyn ???


      • Anonyymi

        Sosiaaliviraston asunnossa asuu venäläisiä prostituoituja niin niillä ei ole mitään tunteita muuta kuin rahaa kohtaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntemani narsisti on kyllä aivan uskomaton valehtelija ja hyväksikäyttäjä. Koko hänen "hovinsa" eli kaikki läheiset ja kaverit ovat hänelle kuin esineitä, joita hyväksikäyttää ja joille valehtelee. On kateellinen myös kavereilleen ja puhuu heistä seläntakana pahojaan. Kasvotustem tietysti kuin paraskin kaveri.
        Hänen koko "mahtavuutensa" perustuu puhtaaseen valehteluun. Esim. käytti erästä erakkoihmistä hyväksi ja sai häneltä autoa usein lainaksi, mutta valehteli kavereilleen, että se on hänen omansa.
        Kolaroi lopulta auton ja hänen hyväksikäyttämä läheinen maksoi sen erakolle. Sen jälkeen narsku ei ole erakkoon ollut yhteydessä, kun ei ole enää mitään hyväksikäytettävää!
        Koirakin on kuin esine, jota ei koskaan ulkoiluta. Täysin tunteetta voi jättää ison koiran kotiin pieneen häkkiin koko päiväksi tai joskus yöksikin. Kavereilleen valehtelee käyttävänsä koiraa momta kertaa päivässä lenkillä.
        Tässä oli siis vain muutama esimerkki hänen käytöksestään. Laitoin kaverisuhteen poikki hänen kanssaan, kun alkoi minustakin puhua perättömyyksiä. Paska, empatiakyvytön ihminen, ei voi muuta sanoa.

        Mitä luulette luulotautiset että koiravarkaat tuntee viedessään koiran onko heillä psykopatia kun eivät tunne mitään koiran omistajia kohtaan ???


    • Anonyymi

      Jos olet nainen niin täältä 10 pistettä. Täydellinen.

      • Anonyymi

        Olen mies.


    • Anonyymi

      Minä olen mielestäni ilkeä ihan tahallaan. En esim. kertonut seurustelu kumppanilleni missä olen töissä niin kahteen vuoteen, sanoin vain että ei kuulu sulle. Uskon että jos on luonteetaan vain V-mäinen kuten sanonta kuuluu niin voi herättää läheisissä ajatuksia että olisi psykopaatti.

      • Anonyymi

        En ole ilkeä läheisilleni tai tuttaville. Kuten sanoin, esitän kilttiä, nöyrää, huomioivaa henkilöä. Koen että tälläisenä henkilönä todellinen minäni ei koskaan paljastuisi.


    • Anonyymi

      Aijaa. No, miellä on töissä idiootti, joka itse-diagnosoi itselleen ALS-taudin sen takia, kun ei pysty hitsaamaan kyykyssä eikä pääse ylös, ja pomot uskoivat kaiken.

    • Anonyymi

      Tsekkaa tekeekö Lauerman Hannu privapuolella ja voit saada diagnoosin.
      Lauermahan joskus kertoi, että tietty osuus väestöstä syntyy nk.psykopaatin geenipoolilla. Se, tuleeko sinusta menestyvä yritysjohtaja vai murhaaja, riippuu lapsuudesta. Lapsuudessa koettu taloudellinen vähäosaisuus, väkivalta ja päihteiden täyttämä ympäristö altistavat sille että päädyt elinkautiseen vankeuteen.
      Mikäli olet saanut rakkautta ja normaalit perustarpeet tyydytetyksi, voit päätyä yritysjohtajaksi, jolla ei tee huonoa laittaa ihmisiä kilometritehtaalle vaan uni tulee kaikesta huolimatta kivasti.

    • Ei yksin viihtyminen tarkoita muuta kuin että olet introvertti, sen sijaan tuo empatiakyvyttömyys ja manipuloinnin tarve viittaavat kyllä narsismiin.

      • Anonyymi

        Yksin viihtymisellä tarkoitin sitä etten koe tarvetta olla ihmisten seurassa. Kaikki psykopaatit on narsisteja... En kuitenkaan käyttäydy kuin ilmiselvä narsisti. Pitäisit minua tavallisena ihmisenä, ehkä jopa parhaana ystävänäsi, ainoa ero olisi se että minulle sinä olisit pelkkä ihminen jolla on nimi.

        Onko se sinusta väärin esittää toiselle ystävää? Jos toinen kokee minut parhaaksi ystäväksi, onko se väärin silloin? Minusta se kertoo että osaan näytellä niin hyvin, ettei sen tarvitse olla aitoa jotta se toimii. Olen rakentanut itselleni periaatteita vuosien varrella miten toimia tässä yhteiskunnassa, kun jokin asia ei toimi ja on huonon ihmisen piirre, niin teen periaatteeksi olla tekemättä sitä asiaa enää. Eli minä muutun lennossa, ihmisten tarpeen mukaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin viihtymisellä tarkoitin sitä etten koe tarvetta olla ihmisten seurassa. Kaikki psykopaatit on narsisteja... En kuitenkaan käyttäydy kuin ilmiselvä narsisti. Pitäisit minua tavallisena ihmisenä, ehkä jopa parhaana ystävänäsi, ainoa ero olisi se että minulle sinä olisit pelkkä ihminen jolla on nimi.

        Onko se sinusta väärin esittää toiselle ystävää? Jos toinen kokee minut parhaaksi ystäväksi, onko se väärin silloin? Minusta se kertoo että osaan näytellä niin hyvin, ettei sen tarvitse olla aitoa jotta se toimii. Olen rakentanut itselleni periaatteita vuosien varrella miten toimia tässä yhteiskunnassa, kun jokin asia ei toimi ja on huonon ihmisen piirre, niin teen periaatteeksi olla tekemättä sitä asiaa enää. Eli minä muutun lennossa, ihmisten tarpeen mukaiseksi.

        Et pysty näyttelemään.


    • Anonyymi

      Mitä ajattelet siitä, että saattaisit olla psykopaatti tai että omaat vahvasti sellaisia piirteitä?

      Onko se hyvä vai huono asia? Ovat piirteet mielestäsi edullisia vai haitallisia itsellesi tai ympäristöllesi?

      • Anonyymi

        Minua ei haittaa olenko vai enkö ole. Ainoa syy miksi kirjoitin tänne oli se että ihmiset saisivat nähdä sen puolen psykopaateista joista ei koskaan puhuta.

        Kuten sanoin, normaalin ihmisen mittapuussa en olisi hyvä ihminen... Mutta normaali ihminen pitäisi minua silti hyvänä ihmisenä. Olen päättänyt elää elämäni periaatteiden varassa, joten elän elämäni hyvänä ihmisenä. Vaikka kaikki on minulle vain näytelmää, niin ihmisille se on aitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei haittaa olenko vai enkö ole. Ainoa syy miksi kirjoitin tänne oli se että ihmiset saisivat nähdä sen puolen psykopaateista joista ei koskaan puhuta.

        Kuten sanoin, normaalin ihmisen mittapuussa en olisi hyvä ihminen... Mutta normaali ihminen pitäisi minua silti hyvänä ihmisenä. Olen päättänyt elää elämäni periaatteiden varassa, joten elän elämäni hyvänä ihmisenä. Vaikka kaikki on minulle vain näytelmää, niin ihmisille se on aitoa.

        Jokainen ihminen joutuu toimimaan todellisia halujaan vastaan monestakin syystä. Voi olla että joudut tekemään niin muita enemmän.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/terveys/art-2000001257779.html

      Juuri kukaan ei varmaan saa 20/20, mutta jos saat vaikka 10/20 olet jo hyvin vahvasti psykopaattisia piirteitä omaava henkilö.

      Itse lemppasin 10/20 psykopaatin piirrettä saaneen seurustelukumppanin kylmästi ulos 1kk jälkeen.

    • Anonyymi

      Minulla on diagnosoitu psykopatia psyk.polilla.
      Löydöksenä työuupumus -peräistä masennusta hoidettaessa.

    • Anonyymi

      psykoanalyysin keksijä laukaisi kuulan kalloonsa, sillä olivat syytöksen aihepiirinsä valtuudet loppuneet, silti psykologia on jokin opetettava aine, kuten jokainen, mikäinen, leijjan heitto-ohje........
      t.psykologia on petos, täysin vääriä määräyksiä elämää kohtaan, ei aivan hyökkäystä, sillä pelastamisen airut, puollustus, ei nakkaa kakkaa, lokithan voivat myös kyttäauton vuorata, tarkoitan iloista........
      ps.ilmeisesti kytät ovat kesälomilla, niin saa korjata satoa pellosta kannabista. muutama satakiloa, ei mene kauppatavaraksi, vain lääkintään.............

      "uusin rikoksen, ainoastaan kohti hyökkäyksen, eikä ole yhtään mitään, vaikka mitä miekkalejonanpää kylttiä pitää, rauhallista, yritysturvallista kesälomianhan pittää pitää..........."

    • Anonyymi

      Pääpiirteissäni lukiessani tekstiä koin, että saatat olla psykopaatti, mutta tuo loppupäätelmäsi ja raivokohtauksen pidättely kylläkin kertoisi, ettet ole. Todellinen psykopaatti olisi antanut pahalle vallan. Siedit sen ja ehkä pistit raivokkaan naisen kävelemään, mikä olisikin paljon parempi teko ja tuokin, että pistit ennen tavarat palasiksi kuin ihmisen. Hyvä, kun et särkenyt naista! Et taida ehkä olla psykopaatti. Mitä kirjoja on noista psykopaateista, niin kyllä ne on käyneet naisiin käsiksi.

      • Anonyymi

        Eli mielestäni jo kerroin aikaisemmin että minulla on todella vahva itsehillintä kyky, pystyn hillitä itseäni vaikka olisin lähes sammumispisteessä ryyppy reissun jälkeen.
        Sen naisen pelasti minun periaate ja kyky hillitä itseäni. Periaatteet toimii minulla kahleina jotka estävät minua tekemästä niitä asioita joita ihmiset eivät pidä hyväksyttävinä tekoina. Olen vuosien varrella tehnyt itselleni monta periaatetta.

        Kuinka moni ihminen pystyy hillitsemään itseään jos heidän tekee todella mieli tehdä jotain... hyvin harva. Se mikä erottaa minut muista psykopaateista on kyky hillitä itseäni ja ajatella järjellä. Miksi olen tälläinen? Miksi seuraan periaatteitani tai haluan estää halujani?

        Se johtuu vanhemmistani, en koko lapsuuteni aikana nähnyt yhtä ainoata tappelua tai riidan murusta... Isäni ja äitini olivat naimisissa toistensa kanssa kuolemaan asti. Ja he eivät koskaan kohdelleet meitä sillä tavoin kuin emme olisi rakastettuja... Kun ihminen kasvaa sellaisessa perheessä, en usko että edes psykopaatti voisi kasvaa hirviöksi.


    • Anonyymi

      Minusta kirjoituksesi on hauska, minäkin nauroin ihan hulluna kun luin sitä, enkä edes tiedä miksi. Minussaakin on monia noista mainitsemistasi ominaisuuksista. Mutta syy siihen on se että olen traumatisoitunut pahasti jo lapsuudesta. Olisiko sinullekin tapahtunut jotain mikä olisi saanut sinut "kylmettymään"? Mitä tulee tuohon nauramiseen, niin se on kehon tapa purkaa jännitystä. Varsinkin traumatisoituneille ihmisille on helpompi nauraa kuin itkeä koko ajan. Jos vakavia asioita on tapahtunut tarpeeksi muutenkin niin sitä on jo valmiiksi turta, eikä välttämättä "osaa enää muuta kuin nauraa"

      • Anonyymi

        Kyllä taidatte olla molemmat psykopaatteja, myös tämä aloittaja 🙄 ei sitten ole tullut mieleen jossain testeissä käydä?! 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taidatte olla molemmat psykopaatteja, myös tämä aloittaja 🙄 ei sitten ole tullut mieleen jossain testeissä käydä?! 😳

        Tosin ei kai se hoitoon pääsy nykyään kovin helposti onnistukaan, mut jos vaikka näyttäisit tän viestiketjun niin ehkä(??) ymmärtäisivät 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taidatte olla molemmat psykopaatteja, myös tämä aloittaja 🙄 ei sitten ole tullut mieleen jossain testeissä käydä?! 😳

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Mikä edes on tämä arvon "psykopaatti", miettikää onko se vain psykiatrian keksimä käsite ilmiölle jota he eivät itsekään ymmärrä - käytökselle jonia todellista syytä he eivät ymmärrä. Kannattaa muistaa että ihmisestä saa tehtyä lähes minkälaisen tahansa kun hänet manipuloidaan lapsesta asti tiettyyn maailmankuvaan. Virallisen määritelmän mukasn esim. kaokl jos jihadistit olisivat psykopaatteja, mutta ajatelkaa että heidät on vain kasvatettu siihen ajatussuuntaan lapsesta asti. Mikso soirä pitäisi käyttää termiä "psykopaatti", ketä se niin kuin auttaa? Ei kukaan ihminen voi olla "pelkkä psykopaatti", ihminen on paljon muut. Ei yhdellä nimikkeellä voi määritellä koko ihmistä, se on ongelmana tässä ihmisten leimaamisessa jollain yksinkertaistavalla psykiatrisella nimikkeellä. Ei kulaan voi "olla psykopaatti". On olemassa vain psykopaattista käyttäytymistä.

    • Anonyymi

      Aika moni empaattinenkin ihminen elää yksin ja viihtyy hyvin yksin. Tosin siinä on kyse muutamista päivistä. Sitten kaipaa taas seuraa, mutta vain vähäksi aikaa. Sen jälkeen haluaa olla taas yksin. Psykopaatti puolestaan tekee pahaa, eikä välitä muille kohdistuvasta haitasta.

      • Anonyymi

        Minä pystyisin tekemään pahaa, mutta en tee. Kaikki ikävät piirteet itsestäni olen kahlinnut periaatteiden taakse. Mitä yritän kertoa täällä on se että kaikki psykopaatit eivät ole pahoja, mutta kaikki psykopaatit on kykeneviä tekemään pahaa. Mutta niin on jokainen ihminen.

        Psykopaattina voisin harrastaa sitä pahan tekemistä paljon, koska en koe omatunnon tuskia.
        Psykopaattina pyrin tekemään hyviä tekoja paljon, mutta en saa siitäkään mitään tyydytystä, en koe mitään sisälläni siitä kun teen hyvän teon. Mä vaan teen koska yhteiskunta hyväksyy sellaiset ihmiset... Ja tuomitsee pahat. Jos haluan elää tässä yhteiskunnassa, niin minun täytyy elää sen sääntöjen mukaisesti.


    • Anonyymi

      Vain psyko pistää asunnon päreiksi. Miten homoseksuaaliset tunteet?

      • Trolli taas 😑


      • Anonyymi

        Olen heteroseksuaali, näen viehätystä vain naisissa. Mutta pornona menee mikä vain, kuhan miehet ovat naisellisen näköisiä.


    • Anonyymi

      Psykopatia ei ole massojen (suurten ihmisjoukkojen asia), paitsi määritelmässä "massapsykoosi". Tavallisesti psykopaatit ovat hyvin epätavallisia ihmisiä, eivät käytökseltään enemmistön kaltaisia. Kuitenkin on vaikea tietää, missä asioissa lähes kaikki ihmiset ovat vieläkin syntisessä, väärässä, valheellisessa, massapsykoosissaan, vain odottamassa kuolemaansa...

    • Anonyymi

      Suosittelisin kuitenkin sinulle aloittaja, että varaisit ajan vaikkapa terveyskeskuksen kautta jollekin juttelemaan noista tuntemuksistasi, koska muutenhan sinusta tulee joku sarjamurhaaja. Vai sitäkö toivotkin?? 🤔

      • Anonyymi

        Tuskin tulee ellei sitten ole hyväksikäytetty ja pahoinpidelty ym lapsena


      • Anonyymi

        Eli et lukenut kaikkia kirjoituksiani. Minusta ei tule sarjamurhaajaa. Tätä yritin avata tällä keskustelupalstalla auki... Että ihmisillä on hyvin geneerinen käsitys psykopaatista. Että kaikista psykopaateista tulisi hulluja tappajia?

        Minä psykopaatti vastaan sinä tunteellinen ihminen, kumpi joutuu ensimmäisenä vankilaan? Ehdottomasti sinä. Sinua ajaa sinun tunteet, minun tunteet eivät aja minua. Ajattelen vain järjellä, jopa silloinkin kun olen raivon vallassa. Minä olen kykenevä raakoihin tekoihin ilman että kokisin mitään omatunnon tuskia, mutta sitäkö nykyään ihmiseltä vaaditaan hullun murhaajan leimatuksi tulemiseksi? Että on kyky aiheuttaa raakoja tekoja tuntematta mitään.

        Ainoa asia mitä koen jos satuttaisin toista on voiman tunne. Saan tyydytystä siitä kun ihminen tulee katuma päälle hyökättyä minun kimppuuni ja sen johdosta pelkää minua. En koe tarvetta hyökkää kenenkään kimppuun, tai satuttaa muita... Mutta riita tilanteissa toivon kovasti että minun päälle hyökättäisiin, koska silloin kun se toinen tajuaa tehneensä virheen, se tunne on huumaava.


    • Anonyymi

      Onko jollain hävinnyt sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kapea renkaiden pyörä.Metsäkangas metsässä jäljet tällaiset pyörä voi löytyä Päivärinteen katu tai kärpäsen nakkarin luota.

    • Anonyymi

      Tunnistin samaa itsessäni, kuten sen, että yhdistin tämän heti. Ei siitä enempää. En kuitenkaan ole täysi psykopaatti, mutta voin halutessa sulkea tunteeni pois. Usein joudun ajattelemaan, että joku asia pitäisi sisältää pahalta tuntumista ja lisään tuon myötätunnon, koska se kuuluu asiaan. En kuitenkaan koe myötätuntoa. Joskus koen paljonkin, eli en ole psykopaatti. Halutessa narautan ihmisen, koska tiedän asioita ihmisistä.

    • Anonyymi

      Psykopaatti ei vastaa koskaan kysymykseen.

    • Anonyymi

      Lääketieteelliset mielenterveysdiagnoosit on muodostettu terveydenhoitojärjestelmää varten, niiden käyttö järjestelmän ulkopuolella on osoitus yhteiskunnan medikalisoitumisesta, mikä on psykopatiaa vakavampi vaara.

    • Anonyymi

      Et ole psykopaatti vaan ihan normaali suomalainen.Jos joku kohtelee kaltoin,miksi nuolla haavoja kun voi kostaa takaisin,silmä silmästä ja hammas hampaasta,joka jo raamatussakin lukee.JOskus ihmiset miettivät että jos lähiomainen joutuu rikoksen uhriksi ja ehkä murhataan,niin pitääkö antaa anteeksi murhaajalle? Miksi ihmeessä pitäisi antaa,vihaisin sellaista ihmistä lopun ikääni,ja ehkä vaikeuttaisin ihmisen elämää jollakin konstilla.

    • Anonyymi

      Nykyään kaikki asiat pyritään kokemaan jonkin tunnekokemuksen kautta. En minäkään ymmärrä tätä. Tämä pullamössösukupolvi ei ole kokenut paljon mitään, ja sitten kun jotain pientä tapahtuu tai joku sanoo poikkipuolisen sanan, ollaan heti loukkaantumassa ja siitä valittamassa, miten tuli paha mieli. Tuntuu vain, että jotkut ihmiset kokee asioita niin eri mittapuilla..

      • Anonyymi

        justjoo...MINUN kokemukseni ovat KOKEMUKSIA, muiden ei juuri mitään


    • Anonyymi

      Koen samaistuvani osittain. En naura hautajaisissa ja siellä on muitakin eroja mutta pystyn lukemaan uutiset regoimatta mitenkään erityisesti. Olen katsellut niin kauan kuin videoita on ollut saatavilla netistä kaikenlaisia pään leikkauksia ym mielenkiinnosta. En koe nautintoa mutta ne on kiinnostavia. En kaipaa sosiaalisuutta vaikka voin olla sosiaalinen ja nauttia voin nauttia myös erämaassa yksinäni pari kuukautta. Minulle presidentti pääministeri talonmies elokuva ja musiikkiväki ja työtön on kaikki samalla viivalla. Kaikki on ihmisiä eikä ihminen voi muuta ollakkaan. En nosta ketään jalustalle ja palvo en myöskään nosta itseäni. Huomaan myös että pystyn vetämään tietyistä naruista ja osaan lukea ihmisiä. Olen enimmäkseen kiltti ja oikeudenmukainen mutta pystyisin tekemään myös jotain mullistavaa jos pystyisin oikeuttamaan sen itselleni. Esim jos joku tappaisi tai vammauttaisi kotieläimeni esim kissan ampuja tai mitä näitä nyt on eläinvihaajia. Pystyisin tappamaan tällaisen ihmisen tuntematta yhtään mitään ja kokisin että hän saa mitä tilasi. Monesti yllätytään kun minulla on myös tuollainen puoli koska rauhallisuus ja hieman hiljainen puhe saa ihmiset luulemaan että olen joku heittopussi. Lähden ihmisten kanssa aina sillä hyvällä liikkeelle mutta jos huomaan että he yrittävät kohdella minua ala arvoisesti he huomaavat pian tehneensä virheen. Rauhallinen auttavainen olemus tuo yleensä paikalle hyväksikäyttäjiä ja niitä jotka luulevat asemastaan huolimatta olevansa kaikkien johtajia ja määräilijöitä. Nämä ekstroverttiset henkilöt yrittävät aina laittaa minut johonkin heitä alempaan kastiin jonka leimaavat kaikilla negatiivisilla jutuilla koska en ole kovaääninen ja käskytä toisia paitsi silloin kun nämä luulevat määräilevänsä minua. En halua olla vastuussa kuin itsestäni. En ole kiinnostunut paimentamaan ketään enkä vetämään perässäni. Koen että ihmisellä pitäisi olla jokaisella aikuisella terveellä niin paljon omaa järkeä että pärjäisivät ilman 24/7 ohjaamista. Mielestäni myös esim keskustelussa kaikilla on vastuu siitä että myös toinen tulee kuulluksi. Välillä törmää päälle keskustelijoihin ja niihin jotka puhuvat yksin kuuntelematta kertaakaan. En ole kiinnostunut vallasta enkä halua olla valokeilassa kaikkien kosketeltavana. Minulle riittää yksi ihminen joka haluaa olla kanssani millään muulla ei ole väliä. Olen muutaman sellaisen ihastuttavan naisen tavannut elämäni aikana ja loput on ulkonäöstään huolimatta olleet ei kiinnostavia. En tiedä mistä se johtuu ehkä jostain näkymättämästä energiasta hajuista tms. Luulisi äkkiä että tietynlainen vartalo esim miellyttää ihmistä mutta ei se menekkään niin. Täysin toisenlainen voi myös olla yhtä kiinnostava kun taas ns ihannevartaloinen voi olla vastenmielinen. Tyhmyys on ainakin todellinen turn of ja sellainen random tyyppi jonka mielipiteen seilaa kuin tuuliviiri. Se mikä on nyt ok ei ole 3 minuutin päästä enää. Sellaisen kanssa tulen hulluksi. Olen myös asioita suunnitteleva ihminen. Sellaisen väitetään joskus olevan naisellista koska miehet kuulemma lähtee täysillä johonkin ja minuutissa tekevät kaiken päin helvettiä. Onko järjenkäyttö valmistautuminen ja jostain työstä välittäminen naisellista? Ei minusta. Ismo Leikolan haastattelussa hän ihmetteli ihmisiä jotka valmistautuvat etukäteen siihen mitä tekevät. Itse taas ihmettelen ihmisen saamattomuutta ja organisointi kyvyttömyyttä jos käyttää pakkailuun koko viimeisen yön nukkumatta lainkaan niinkuin hän tekee.

    • Anonyymi

      trolli tai ei, kuullostaa enemmän siltä että olisi jostain mielenterveysongelmasta kyse. kannattaisi ehkä käydä puhumassa ammattiauttajalle, siitä ei mitään leimaa itselleen saa. psykopaatit ei yleensä tunne minkäänlaisia empatian tunteita ja jotkut on valmiita jopa tekemään massamurhia. en luule, että olet kykenevä sellaiseen.

    • Anonyymi

      ja tuo, että naurahdat jossain juhlissa tai väärässä paikassa tunnetaan termillä hermostunut nauru, nervous laughter. sitä esiintyy kaikenlaisilla ihmisillä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. jotkut viihtyy paremmin yksin ja on introverttejä, itseni mukaan lukien. se jos joskus tuntee satuttaneensa toista (toisinsanoen yleinen kpäisyys) on osa inhimillisiä virheitä ja niistäkin voi oppia elämän mittaan tai muuttamaan omia toimintatapoja.

    • Anonyymi

      Tekstissäsi ei ollut kysymyksiä, mutta vastaan yleisesti. Väestöstä 50-80 % kykenee raakuuksiin. Väkivalta ja raakuus tappavat herkkyyden. Sodissa on varsin tavallista, että syyttömiä kohdellaan julmasti, tapetaan ja raiskataan.

      Minä tunnen myötätuntoa jos se sopii itselleni. Saatan itkeä jossakin tilanteessa (esim. Interstellar elokuvan loppukohtaus), mutta sukulaisten ongelmat eivät kiinnosta pätkääkään, jos itselleni ei sovi. Mielenlaatua ei voi määritellä ykkösinä ja nollina. Geeneistä juontuu erilainen spektri kaikille, ja tätä kirjoa kasvatus ja elämänkokemukset muokkaavat. Olen yliopistokoulutettu ja koulutustani vastaavassa tehtävässä, mutta olen nuorempana työskennellyt esim. teurastamossa, tuntematta sen erityisempää tuskaa tai nautintoa lopettaessani eläimiä, isoja tai pieniä.

      Oleellista on, ettet vahingoita kanssaihmisiä ja puutut esim. vääryyksiin ja kiusaamiseen jos sellaista näet. Se on ainut tapa, jolla nettohyvinvointi yhteiskunnassa lisääntyy.

      Aloitukseen liittymättä, mielestäni väkivaltarikolliset tulisi kastroida. Tutkimusten mukaan taparikolliset, sarjamurhaajat ym. yleensä rahoittuvat ikääntymisen myötä, kun hormonitasot laskevat, jolloin impulsiivisuut vähenee ja järki alkaa voittaa ja rikollinen toiminta vähenee.

    • Anonyymi

      Psykopatia
      - ei ole virallinen diagnoosi
      -pettävä, manipulatiivinen, ei-välittävä
      -saisi todennäköisesti antisosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosin
      -antisosiaalisista vain pieni osa psykopaatteja
      - tuleeko rikollinen vai johtaja, riippuu piirteistä
      - erotettava psykopaatit ja psykopaattisia piirteitä omaavat
      -jälkimmäisillä ei välttämättä psykopaattista käytöstä
      Psykopaatti= psykopaattiset piirteet plus antisosiaalinen käytös
      Psykopaattiset piirteet=
      Anti sosiaalinen käytös
      Narsismi
      Pinnallinen charmi
      Impulsiivisuus
      Kylmyys, tunteettomuus
      Syyllisyydentunnon puute
      Empatian puute
      Eräs tutkimus:29% populaatiosta psykopaattisia piirteitä, ehkä vain 0,6% sopii psykopaatin määritelmään
      Psykologian käyttämä testi on pcl-r, käytetään rikollisten arviointiin.
      Ja PPI ei-rikollisten arviointiin
      Merkkejä:
      Pinnallinen charmi
      Stimulaation tarve, ehkä sääntöjä rikkovan
      Patologinen valehtelu
      Valtava omanarvon tunto
      Manipulatiivisuus
      Ei katumusta
      Miedot tunteet
      Empatian puute
      Parasiittinen elämäntyyli
      Huono käyttäytymisen kontrolli
      Promiskuiteettinen seksuaalinen käytös
      Varhaiset käyttäytymisongelmat, vandalismi ym
      Realististen pitkän aikavälin suunnitelmien puute, uskotaan ihmeisiin
      Impulsiivisuus, välitön tyydytys
      Vastuuttomuus, velat jää maksamatta, muut velvoitteet hoitamatta
      Paljon avioliittoja, kumppanin hyväksikäyttö
      Rikollinen joustavuus, säännöt ehdotuksia, joita voi muokata mieleisikseen, hämäräbisnekset
      Taustalla genetiikkaa, neurologisia muutoksia, huonoa vanhemmuutta, prenataalisia riskejä, myrkyt
      Lähde very well mind/ what is a psychopath

    • Anonyymi

      Juristeissa, johtajissa, toimittajissa, poliisissa, papeissa jne yliedustus psykopaatteja, tunteeton manipulatiivinen kylmähermoisuus auttaa menestymään. Kaupunkiympäristö suosii psykopatiaa, se tulee lisääntymään populaatiossa.

      • Anonyymi

        Raha ja valta ja ruuan puute tai eli kelpoisen paikan puute on ainoita jotka luo narsistista käyttäytymistä maailmaan. Muutenhan kenelläkään ei ole tarve toimia niin.
        Entisessä neuvostoliitossa ei ollut tarvetta tavallisten ihmisten kesken tappaa toisiaan kun kaikki tasattiin. Kapitalistisessa markkinataloudessa kyllä lun muuten jos olet heikko,jäät aina mopen osaan ja kuolet nälkään ja tauteihin ennen vanhuuttasi.

        Mitään jumalia joka sinua suosisi ei ole olemassa,ne on vain erittäin psykoottisten aivojen tuotosta.


    • Anonyymi

      OK. Minusta vaikutat lähinnä perus edgypetteriltä.

    • Anonyymi

      Oikea psykopaatti ei todellakaan ymmärrä olevansa pyskopaatti.

    • Anonyymi

      Tai sitten voisit olla sosiopaatti.

    • Noh tunteita voi harjoitella tietoisesti ja vahvistaa.
      Esim kun sinulla se tunne läheisen kuolemasta lyhyen itku se, että yrität taas muistella sitä tunnetta. Se tunne vahvistuu. Tuoreemman pystyy muistamaan paremmin. Sinäänsä tunteet on hyvä hallita silloin pystyy tekemään järkeviä päätöksiä mutta tunteet on hyvin arvokas asia saadakseen elämään sisältöä.

      Sinäänsä huonommin asiat voisi olla.

    • Anonyymi

      En edelleenkään usko sinun olevan psykopaatti. Olet vain tunteeton ja kylmä ihminen. Sinulta puuttuu normaalit tuntemukset eikä se tee sinusta psykopaattia. Minulla naisella taas on tunteita paljonkin mikä ei sovi tähän kylmään maailmaan. Siksi joudun kylmettämään itseni, että pärjään ja sopeudun. Olisin kaikille lämmin syli ja reilu se joka ei petä ketään, mutta kieroilua saa vain takaisin.

    • Anonyymi

      pilvee pilvee pilvee

    • Anonyymi

      Trolli tai ei niin onhan noita skitsoja vastaan tullut. Kaikista olen eroon päässyt.

      Tietynlaisen asenteen omaavat ihmiset järjestävät ympärilleen niin suuren joukon samantapaisen luonteen omaavia vihamiehiä, että sellainen seura käy jo tietyllä tapaa vaaralliseksi.

      Sitten kun niistä yrittää vaivihkaa eroon, niin ottavat yhteyttä, että sinäkö narautit hänet verottajalle, poliisille ym. tai muuta vastaavaa hyvin harhaista käytöstä. Tapuli on jo täynnä omien tekojensa luomia lepakoita, ja joka nurkassa vaanii vampyyri.

      Vaarallisia kaikin puolin. Pysykää erossa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa paöjon itseltäni.

    • Anonyymi

      Siis syntinen pelkästään vieläkin.

    • Anonyymi

      Itse luettelen sut introvertiksi joka on hieman sisäänpäin suuntautunut :D

    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole ammatiltasi lääkäri, ja/tai psykiatri.

    • Anonyymi

      Sanoisin että olet asperger koska luet ihmisiä hyvin mutta ilmaiset tunteesi huonosti. Naurat esim surullisessa tilanteessa. Psykopaatti ei tunne empatiaa eikä hänellä ole arvoja tai rajoja. Mikään ei viittaa siihen suuntaan että olisit. Olet vaan omanlainen ja erittäin introvertti ja laskelmoiva olet sen takia koska ylianalysoit tilanteita koska se on se sinun tapa saada ajatuksesi ilmaistuna ja aivosi käy ikäänkuin pienellä ylikierroksella koko ajan. Terapia voi auttaa mutta myös jatkuvat ihmiskontaktit vaikka raskaita ovatkin.

    • Anonyymi

      En lukenut ketjua, mutta tiedän, että minä en ole psykopaatti. Se tieto riittää. Jokainen on omanlaisensa. 🥰

    • Anonyymi

      Onhan se tämäkin eräänlainen voimaannuttava rakkauskirje itselleen, en lähde pilkkomaan sisältöä, enkä jaksanut sitä oikein lukea, mutta tsemppiä kovasti ja kiitos kun valaisit myös sitä teikäläisten inhimillistä puolta (heh)

    • Anonyymi

      Minusta vaikutat vain yksinäiseltä ihmiseltä, jonka tunteet ovat ”jäässä”.

    • Anonyymi

      Mää tein netin psykopatiatestin (englanninkielinen) ja sain tosi korkeat pisteet.

      https://www.idrlabs.com/psychopathy/test.php

      Ensimmäisellä kerralla vastailin vähän asioitani kaunistellen, jolloin sain total psycopathy arvoksi 58%. Average populaiton on jossain alle 20% ja psykopathy treshold, eli ilmeisesti raja-arvo, jossain 70%.

      Toisella kerralla kun vastasin useammun mieluummin myöntävästi kuin "en osaa sanoa", jos näiden väliltä täytyi valita, niin sain total psykopathyn sinne tresholdiin asti!

      Siis tein testin, kun musta on alkanut tuntua, että mua pidetään tietyissä porukoissa jotenkin epäsosiaalisena... Niinkun oisin paha. En mielestäni ole. Mutta testin mukaan oisin enempi tai vähempi psykopaattinen. Korkein käyrä oli toi psycopathic lifestyle ja onhan siihen vähän muitakin syitä, miksi elämäni on mennyt, kuin se on, kuin vain se että aivoni olisivat psykopaattiset.

      Empatiakyvytön en ole. Tunnereaktioni saattavat olla laimeita, esimerkiksi kuolemaa en yleensä itke, vaikka kuolisi läheinenkin. Mutta jos jollekin läheiselleni kuuluu huonoa/ei mene hyvin, niin saatan menettää täysin yöuneni ja saatan ajautua vaikka lähelle psykoosia, kun stressaan sitä toisen tilannetta niin, enkä nuku. Kun psykopaateista sanotaan, etteivät tunne stressiä? Minä tunnen kyllä helposti. Mutta joskus pystyn toimimaan kylmän viileästi tilanteissa, joissa muut joutuvat shokkiin. Ja jos tosiaan läheisellä on huonosti, uhkaa mennä huonosti saatan yltyä vaikka minkälaisiin tekoihin (en tarkoita mitään väkivaltaa, vaan esim. hiihtää yösydännä 24 km ahkiossa toiselle polttopuita), vaivojani säästämättä, toisen pelastamiseksi.

      • Anonyymi

        Tarkoitan, että normaali henkilö varmaan veisi sille toiselle autolla tai moottorikelkalla niitä puita seuraavana päivänä, mutta minä saatan moottoriajoneuvonpuutteessakin hiihtää ne heti, koska en mahdollisesti kuitenkaan nuku, jos pelkään, että toisella voi olla vilu.


    • Anonyymi

      Oikea psykopaatti ei näitä asioita edes pohdi. Eli et ole psykopaatti.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe