11 ihmistä joutui veden varaan Rovaniemellä moottoriveneen kaaduttua – pelastusliivit puuttuivat kaikilta.
https://www.kaleva.fi/11-ihmista-joutui-veden-varaan-rovaniemella-mootto/3800825?utm_campaign=kaleva.fi&utm_source=Kaleva&utm_medium=RSS
Pelastusliivit
Anonyymi
6
412
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jaaha, mitä sitten ?
- Anonyymi
Kai sammuttimessa kuitenkin oli huoltoliikkeen leima?
- Anonyymi
Ei ollu leimaa, harvoin on. Oli kuitenkin valtuutetun henkilön tarkastama alle vuosi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu leimaa, harvoin on. Oli kuitenkin valtuutetun henkilön tarkastama alle vuosi sitten.
Tarkastitko tarkastajan valtuudet tarkastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu? Jos sanotaan että oli valtuudet niin silloin oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut valtuuksia tarkastaa tarkastajan valtuuksia tarkastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441