Kuten otsikossa… Milloin tajusit olevasi ihastunut häneen? Ja millaisessa tilanteessa?
Milloin tajusit olevasi ihastunut?
39
2179
Vastaukset
- Anonyymi
Aika utelua tuollainen aloitus.
- Anonyymi
Mitä sitten, kun kukaan täällä kuitenkaan toisia tunne.. Suomi on aika iso paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten, kun kukaan täällä kuitenkaan toisia tunne.. Suomi on aika iso paikka
Mites aloittajalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites aloittajalla?
🤔 Olimme tunteneet noin vuoden… Eräänä päivänä vain olin omissa ajatuksissani ja katselin, kun hän jutteli muiden ihmisten kanssa. (Olimme siis samassa tilassa, mutta olin vähän kauempana siitä porukasta.) Siinä sitten yht’äkkiä tajusin, että taisin olla ihastunut häneen.
Ja Helsingissä tämä. Vaikken kysellyt missä päin tapahtui. 😇
- Ap
- Anonyymi
Kun me nähtiin pitkän tauon jälkeen ja hän katsoi minua silmiin ja hymyili. Ja minä hymyilin takaisin.
Siinä kohtaa, kun en enää osannut nukkua yöllä. Mietin vaan häntä.
- Anonyymi
Eräänä kesäisenä päivänä, sen jälkeen kun oltiin rakasteltu.. Ja se oli niin hyvää ja maagista, että puoli metriä maasta leijaillen lähdin kotiin hänen luotaan.
- Anonyymi
Helikopterillako ajelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helikopterillako ajelit?
Sinulle metaforat ovat mahdottomuuksia, 'nuff said.
-sivusta
- Anonyymi
Kun kohtasin monen vuoden jälkeen sellaisen ihmisen, jonka kanssa olin ollut tekemisissä kauan nuorenpana. Mutta hän ei ajatellut samalla tavalla, joten se siitä.
- Anonyymi
NuoreMpi!!! NuoreMpana!!!
- Anonyymi
Oltiin nähty ohimennen jo muutaman kerran, oltiin moi-tuttuja tavallaan. Yhden kerran tapahtui jotain. En tajua vieläkään. Jotain se siinä pyöri ja sen posket vähän punotti ja mua alkoi hymyilyttää. Piilotin hymyni ja ajattelin, että toihan on oikeastaan aika ihana. Luulen että se kuuli ajatukseni. Jokin värähti jossain kunnolla. Tajusin vasta viiveellä miten kovin ihastuin. Sillä tiellä ollaan edelleen..
- Anonyymi
No hyvinhän siinä kävi. Löysit elämääsi uuden suunnan. Sitä kohti, Moi!
- Anonyymi
Minulle kävi vähän samalla tavalla... Ja aina kun kohdattiin hymyilytti enemmän ja jopa vähän naurahdettiin molemmat. Sitä ei voinut vastustaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi vähän samalla tavalla... Ja aina kun kohdattiin hymyilytti enemmän ja jopa vähän naurahdettiin molemmat. Sitä ei voinut vastustaa 😊
Ja tämä tapahtui siis työpaikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvinhän siinä kävi. Löysit elämääsi uuden suunnan. Sitä kohti, Moi!
Ei se ehkä elämän suuntaa muuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ehkä elämän suuntaa muuttanut.
Hetken huvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin oli tuon ihastumisen jälkeen ikimuistoisia tilanteita hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetken huvi
Mene pois. Et tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Miehestä puhut?
-sivusta
- Anonyymi
En oikein osaa sanoa tarkkaa hetkeä tai päivää, kaikki tapahtui niin vaihvihkaa, että kun tajusin tilanteeni olin jo täysin hänen lumoissaan.
Yksi hetki on jäänyt erityisesti mieleeni. Emme olleet ennen sitä kuin juuri lähinnä tervehditty toisiamme. Hän tuli yllättäen luokseni kysyen, voiko antaa erään neuvon ja istui siihen viereeni. Häkellyin hetkeksi tästä huomiosta ja kuuntelin..
En tiedä oliko se se hetki jolloin tapahtui jotain merkityksellistä välillämme, mutta sen jälkeen jotenkin lähennyimme. Ja kaiken lisäksi otin neuvosta vaarin:) - Anonyymi
Ehkä se tapahtui Särkänniemen linja auto pysäkin edessä, olimme eri porukoissa kesäiltana. Olin ihastellut aikaisemmin, mutta tässä pysähdyin hetkeen. Hänellä oli silloin ihana hymy,leikkisän oloinen. Sinä kesänä se oli viatonta, tervehdittiin hymyillen. Viatonta se on vieläkin, kuin pienten lasten satu.
- Anonyymi
Se tapahtui siten kun viimein uskalsin katsoa häntä silmiin , silmät sielunpeilinä.
Oli siinä muutakin mutta jääköön kirjoittamatta.
Tapahtui kuntosalilla tämä...
Kaipaan ja ja ja vierelläsi on mukavain ihanata treenata ;)
J. - Anonyymi
Oltiin kahvitauolla ja tajusin, kuinka kaunis hymy sulla on. Ajattelen sua jokapäivä, mut tää ei voi jatkua, koska oon varattu.
- Anonyymi
Kun mies katsoi todella intensiivisesti silmiin ja sen jälkeen ne jatkui
- Anonyymi
Ne silmät vai?
- Anonyymi
Ihastuin heti kun katsottiin toisia 💗
- Anonyymi
Mulle kävi näin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kävi näin kanssa
Harmi, etten ehtinyt lähestyä. Muutuin pikkutytöksi ja vähän jopa tärisin, kun jännitti niin paljon 😔
- Anonyymi
Tajusin 9 vuoden jälkeen vasta. Itse olin torjunut aikaisemmin ja valitsin toisin. Suoraan sanottuna ensin jopa vihasi häntä ja pidin ärsyttävänä. Nyt en voi olla ajattelematta häntä. Tämä on joku universumin suurempi kosto minulle.
- Anonyymi
Hyvä universumi!
- Anonyymi
Silloin kun kättelin häntä eka kerran ❤️ ekan kerran nähtiin
- Anonyymi
Silloin kun tapasin J-miehen. T: Antti V.
- Anonyymi
Uudelleen silloin kun mentiin heinäkuussa yhteen tiettyyn paikkaan. Kaikki mitä siellä koettiin. Olen varma että tunne ei ollut yksipuolinen.
- Anonyymi
Jouduttiin olosuhteiden pakosta tekemään yhteistyötä ja olin hänen vieressä ja siinä tajusin, et meidän välillä oli ihan valtava vetovoima, jota en ollut aiemmin tuntenut. Tai ainakin itse tunsin sen. En tiedä vieläkään, mistä se siihen tuli. Tai no, jotain syitä ehkä tiedostan.
- Anonyymi
Keho ihastui häneen ensin. En tajua, miksi sanoin hänelle niin kuin sanoin. Mieli tuli perässä. Hän oli heti mun mieleen, mutta niin, etten halunnut noin tapahtuvan. Olin sulaa vahaa ja kaikki, mitä sanoi meni vain ohi. Näin vain hänen ihanat silmänsä ja lässytin jotain käsittämätöntä p*skaa.
- Anonyymi
Silloin kun laittiin raudat hampaisiin, olin silloin 39.5v
- Anonyymi
Joskus 2019 alkuvuonna kun istuimme vierekkäin hänen työhuoneessaan.
- Anonyymi
Huhtikuussa 2012. Sen jälkeen vain ohuita tuntemuksia ilman todellisia ihastumisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185