Se on sitten Kalle.
Hieno homma mutta.
Voitossa on mukana historiaa.
Isä ja Poika.
Suomi, Rallin synty.
Kaikkien aikojen nuorin voittaja.
Olen pahoillani, kyynisyyteni lisääntyy.
Miksi ihmeessä tuo kaikki ei valmisteltu Jyväskylän Suur-Ajoihin 2021.
Silloin en minäkään ihmettelisi.
Jyskälässä homma olisi ollut täydellisen Historiallinen.
Vai.
Oliko todellakin tarkoitus uskotella että kyseessä oli työ-voitto.
Ei järjestetty voitto.
-
Jotenkin tuntuu kuin F1-maailma antaisi ohjeita Ralli-maailmalle.
Nuori Kalle, Vanha Kimi.
Mainos-maailmaa.
Kuten Naisten paljastavat kisa-asut.
H.
Olympialaisten katselmus
3
96
Vastaukset
Vai onko niin.
Suomen rallin voitto on kaikille talleille paljon arvokkaampi kuin jonkun Eestin...
Noin, olisi asia paljon ymmärrettävämpi.
H.- Anonyymi
Jos se toistetaan .....ja vieläkin paremmin Jyväskylässä ....On se Kalle kyllä taitava ....isä voi olla ylpeä pojastaan ....
mimmimum-..mi- Anonyymi
F-1 en jaksa oikein seurata kuin ylimalkaisesti toteamalla tuloksia.
Kimi jaksaa tahkota kierroksia ilman suurempia tuloksia. Noh, euroja juoksee tilille kummasti, ja mies tykkää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815