Se on sitten Kalle.
Hieno homma mutta.
Voitossa on mukana historiaa.
Isä ja Poika.
Suomi, Rallin synty.
Kaikkien aikojen nuorin voittaja.
Olen pahoillani, kyynisyyteni lisääntyy.
Miksi ihmeessä tuo kaikki ei valmisteltu Jyväskylän Suur-Ajoihin 2021.
Silloin en minäkään ihmettelisi.
Jyskälässä homma olisi ollut täydellisen Historiallinen.
Vai.
Oliko todellakin tarkoitus uskotella että kyseessä oli työ-voitto.
Ei järjestetty voitto.
-
Jotenkin tuntuu kuin F1-maailma antaisi ohjeita Ralli-maailmalle.
Nuori Kalle, Vanha Kimi.
Mainos-maailmaa.
Kuten Naisten paljastavat kisa-asut.
H.
Olympialaisten katselmus
3
92
Vastaukset
Vai onko niin.
Suomen rallin voitto on kaikille talleille paljon arvokkaampi kuin jonkun Eestin...
Noin, olisi asia paljon ymmärrettävämpi.
H.- Anonyymi
Jos se toistetaan .....ja vieläkin paremmin Jyväskylässä ....On se Kalle kyllä taitava ....isä voi olla ylpeä pojastaan ....
mimmimum-..mi- Anonyymi
F-1 en jaksa oikein seurata kuin ylimalkaisesti toteamalla tuloksia.
Kimi jaksaa tahkota kierroksia ilman suurempia tuloksia. Noh, euroja juoksee tilille kummasti, ja mies tykkää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607379
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545385
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263284- 472517
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429