Jos rallilla aloittaisi; Kalle Rovanperä näytöstyyliin Viron rallin valtias.
59,9 sekunnin erolla Hyundain Craig Breenin. Kolmanneksi kaasutellut Thierry Neuville hävisi Kallelle minuutin ja 12 sekuntia.
Passaa siinä isä Rovanperän Valtran hytissä olla tyytyväinen kun poika tuossa iskussa.
F1 Formuloissa kolaroitiin, mitä todennäköisimmin sielläkin mitali kepu Bottakselle.
En kuitenkaan tohdi kovien edelle kovin laittaa kun Hamiltonikin kuvioissa mukana.
Kovaluu Verstappen on ulkona kolaroituaan rajusti. Uusinlähdöllä jatketaan näillä hetkin.
No niin, alamme seuraamaan jännää Formulaa...palataan paremman asian kanssa jatkossa ! Jos nyt paremmaksi voi punavihreän hallituksen asialistoja sanoa, mm vihreitten metsäpolitiikkaa ja Pietikäisen.
Aika mukavasti kepupojat maailmalla tänäänkin
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yliväpeli Orhosella ilmeisesti palstan paras kuva, ja aika makea nimimerkkikin.
- Anonyymi
Vieläkö tämä Rovanperä asuu Suomessa, vai pakoileeko jo ulkomailla veroja?
- Anonyymi
Virossa asuu. Ainakin nimellisesti. Tuskin nyt on aikaa koti maatilalleen.
- Anonyymi
Sehän ei ole sulta pois. Paitsi tietenkin jos sossu maksaa elämisesi.
Ai niin, vastaus kysymykseesi: EN TIIÄ, EIKÄ KIINNOSTA
hyvää loppukesää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossa asuu. Ainakin nimellisesti. Tuskin nyt on aikaa koti maatilalleen.
Isäkö on maajussi ja poikakaan ei maksa veroja?
ps. "koti maatilalleen" on hieman kuin koti saunan lauteilla, joka voisi kirjoitetussa muodossa olla myös kotisaunan lauteilla, jolloin merkitys tyystin muuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei ole sulta pois. Paitsi tietenkin jos sossu maksaa elämisesi.
Ai niin, vastaus kysymykseesi: EN TIIÄ, EIKÄ KIINNOSTA
hyvää loppukesääToimiva sosiaalihuolto on hyvintivointivaltion tunnusmerkkejä. Eräät varakkaat suomalaiset vaan eivät halua olla ylläpitämässä sitä maksamalla veroja Suomeen. Kuitenkin he ovat olleet oman osansa ottamassa yhteiskunnan palveluista.
https://blogit.kansanuutiset.fi/maailmanparantajan-madonluvut/86-bjorn-wahlroos-vuoden-arrogantein-mies-honey-bear
https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001832734.html
- Anonyymi
Senkin iiskotti. Se olen Minä joka on tämän keskustelupalstan Vormula ensimmäisten pää- ja ainut kommentaattori.
Herran jestas kun ajavat kovin. Nopeusrajoitukset pitäisi olla ja ohitukset tulee tehdä ainoastaan tallien välisillä etukäteissopimuksilla. Näin saadaan ennustettavuutta.
Verpantten ja Villeneuve ja mikäsenytoli Hämilttön ja muut, antakaa Räikköselle tilaa, hän ei ole saanut enää vuosiin voittaa yhtään kilpailua. - Anonyymi
Herra Yliväpeli, älä välitä punikeista, heillä ollut ankea lapsuus, isä punikki edes kansakouluun päästäyt, että oppisi pian työnteonkin.
En välitä, minä olen pitkäpinnainen tiettyyn rajaan asti, annan muillekkin mielipiteensä.
Formuloissa nyt en ihan Bottaksen voittoa odottanutkaan, mutta hyvä kolmas tilakin, joka olisi voinut siirtyä neljänneksikin jos Verstappen olisi ollut mukana. Siinä on nyt neljän kopla, kovin, mutta ei kaukana muitakaan ole, se tietää hyvää vain sarjalle. Vaikka ehkä edelleen Hamilton on hiku kuitenkin.
Myös naisuimarimme on hyvässä vireessä, siinä valmennus alkaa näkymään. mm kenraaliluutnantti Hulkon tytär menee lujaa, liki maailman kärkeä. Samoin naisia hyppypuolella esim kolmiloikassa, hyvässä vireessä. Rallikin sai uuden tähden, kun Rovanperä alkaa olla siihen kypsä. ym ym urheilu saralta löytyy. Tokion kisat alkaa, jossa eikait Suomalaisilla ole kuitenkaan kovin suuria odotuksia, mutta aina voi positiivisiä yllätyksiä tullakkin.
Politiikkapuolella ei kummosia tapahdu, jos ei EU metsävedätystystä oteta lukuun, kun uinutaan lomakaudella.
Yliväpeli Orhonen ottaa ja lähtee ilta-askareisiin puhdistautumaan, ja unten maille vie sitten tieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951