jo nähty mikä pulija on EU?
eiköhän seo,,
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
sais edes kerran selvityksen Suomen maksuista EU,hun ja päinvastoin,,suomeksi, alkaen sieltä kun yhdyimme!
- Anonyymi
selvää lienee, ettei ole epäselvää, ettei EU jäsenmaat ole saamassa, vaan mksamassa, päinvastaisessa tapauksessahan EU, konkkais,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvää lienee, ettei ole epäselvää, ettei EU jäsenmaat ole saamassa, vaan mksamassa, päinvastaisessa tapauksessahan EU, konkkais,,
olemme EU,le itärajan vartiomiehiä,kunniakasta, mutta millä hinnalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olemme EU,le itärajan vartiomiehiä,kunniakasta, mutta millä hinnalla?
,, hengen hinnalla,hengen,sano,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, hengen hinnalla,hengen,sano,,,
en kyllä mene "vitjaan EU,n puolesta, miksi menisin?
- Anonyymi
saa Orpo itse mennä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu kusettaa suomen hallitusta!! Ja punahuulet fi tajua sitä ku vähä kehuvat niitä eka!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu kusettaa suomen hallitusta!! Ja punahuulet fi tajua sitä ku vähä kehuvat niitä eka!!
Ja samat jotka uhkasi omiaan sanktioilla jos uskaltautuvat äänestämään elvytyspakettia vastaan heiluttelu liittovaltiokorttia ja EU eroa väärinymmärryksen jälkeen että EU rajoittaisi Suomen hakkuiden määriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niih nii ne "antavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niih nii ne "antavat!
Tuo kanisteri Lintilä se on wiisas, mine ole koko hänen wirka kautensa puheitaan kuunnellut, en käymmärrä pätkääkään, että"mitä se sano?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kanisteri Lintilä se on wiisas, mine ole koko hänen wirka kautensa puheitaan kuunnellut, en käymmärrä pätkääkään, että"mitä se sano?
,, vaadin pikkuhiljaa kanistereilta selkokielistä puhetta, koska minä vmo lapset olemme vsta 1971 alkaen jo 100 vero-vuotta veroja maksaneet ja edelleen..
saisd nyt ensinnähhisä selkokielisen selvityksen mihin maksetut veromme on menneet
ja selvityksen Suomen kansan EU,le maksetuista,,ja mitä niillä on saatu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916