Kuopion Juankoski here I come

Anonyymi

Mitähän mieltä Juice Leskinen olisi siitä, että hänen syntymäpaikkansa kuuluu nykyisin Kuopioon?

25

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymällä se selviää

    • Anonyymi

      Juice aattelis, että paremminhan sitä pillua saa kaupungissa kuin maaseutupitäjässä.

      • Anonyymi

        Olihan Juankoskikin kaupunki ennen lakkauttamistaan.


    • Anonyymi

      Ei kai se kaupunki pillua anna, vaan siellä asuvat akat.

      • Anonyymi

        Eihän kaupunki ole mitään ilman asukkaitaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän se kaupunki ollut Tampere, jossa Juice sai pillua. Sai varmasti Kuopiossa ja Juankoskellakin, mutta ei niin paljon kuin Mansessa. Joskus Juice jutteli itsekin hyvästä naismenestyksestään siellä.

    • Anonyymi

      Onpas taas tyhmä keskustelu.

    • Anonyymi

      Päinvastoin, vihdoinkin puhutaan asiaa. Pillun saanti on tärkeintä mitä maailmassa on. Ihmettelen, miksi esim. politiikassa siitä ei puhuta.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä yleisesti ollaan pillun saannista tällä palstalla?

    • Anonyymi

      Kyllä se hyvvee tekköö ite kullekkii

    • Anonyymi

      Tiällä kylällä on paljo enempi ukkoja kun akkoja. Miten sitä naesta riittää kaekille ukoille?

    • Anonyymi

      No osa akoista antaa usseemmalle ukolle, höh..

      • Anonyymi

        Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että joskus 1970-luvulla puhuttiin "Mustasta Ruususta", jolla ilmeisesti tarkoitettiin antavaisen sorttista tummaa tyttölasta tai ehkä jopa alan ammattilaista. Muistaako joku vanhemmista palstalaisista tällaista? Minulla on hiukan aavistusta tämän Ruusun henkilöllisyydestä.


    • Anonyymi

      Leskinen on etninen karjalainen ja hänen lahjakkuutensa tulee sieltä.

      • Anonyymi

        Juicen mummo eli isänäiti oli savolainen, jolla oli tuhma sana hallussa. Hän se opetti Juicen jo lapsuudessa ymmärtämään sellaisia loruja ja navanalustarinoita, että niistä oli hänelle iloa ja hyötyä myöhemmin riimitellessä.


    • Anonyymi

      Yksi Juicen aikalainen nainen Juankoskelta kertoi, että ei se Juice ollut niin kova panomies kuin hänestä puhutaan. Ko naisella on omakohtaista kokemusta asiasta.

    • Anonyymi

      Joo, yleisesti tuo on tiedetty, että kylällä on aina ollut paljon kovempiakin panomiehiä kuin Juice.

    • Anonyymi

      Minä oon Pannu kartonkikonneen käyntiin usseemmin kun kukkaan teistä, minä se oon se panomies.

    • Anonyymi

      Oot käsittäny väärin. Panemisella tarkoitetaan täällä naimista. Ilmeisesti et tiedä mitä se tarkoittaa? Sillä ei ole mitään tekemistä kartonkikoneen kanssa.

    • Anonyymi

      Ketäs panomiehiä tiällä on ollunna?

    • Anonyymi

      Panomiehen ominaesuus kulukoo vähä niinku suvuttaen. Ussein kaekki veljekset on kovia panomiehiä, ja nämä kyvyt sitte siirtyvät isältä poejille.

    • Anonyymi

      Juankoski here I go....

      • Anonyymi

        Minäpä olen pannut olutta! Nikolai Sinebrychoffin perustamassa panimossa.


    • Anonyymi

      Minäppä oon pannu ollia , ,,,,,eiku olvia.

    • Anonyymi

      Juice oli kylän kovin panomies aikanaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe