Kuopion Juankoski here I come

Anonyymi

Mitähän mieltä Juice Leskinen olisi siitä, että hänen syntymäpaikkansa kuuluu nykyisin Kuopioon?

25

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymällä se selviää

• Anonyymi

Juice aattelis, että paremminhan sitä pillua saa kaupungissa kuin maaseutupitäjässä.

• Anonyymi

Olihan Juankoskikin kaupunki ennen lakkauttamistaan.

• Anonyymi

Ei kai se kaupunki pillua anna, vaan siellä asuvat akat.

• Anonyymi

Eihän kaupunki ole mitään ilman asukkaitaan.

• Anonyymi

Eiköhän se kaupunki ollut Tampere, jossa Juice sai pillua. Sai varmasti Kuopiossa ja Juankoskellakin, mutta ei niin paljon kuin Mansessa. Joskus Juice jutteli itsekin hyvästä naismenestyksestään siellä.

• Anonyymi

Onpas taas tyhmä keskustelu.

• Anonyymi

Päinvastoin, vihdoinkin puhutaan asiaa. Pillun saanti on tärkeintä mitä maailmassa on. Ihmettelen, miksi esim. politiikassa siitä ei puhuta.

• Anonyymi

Mitä mieltä yleisesti ollaan pillun saannista tällä palstalla?

• Anonyymi

Kyllä se hyvvee tekköö ite kullekkii

• Anonyymi

Tiällä kylällä on paljo enempi ukkoja kun akkoja. Miten sitä naesta riittää kaekille ukoille?

• Anonyymi

No osa akoista antaa usseemmalle ukolle, höh..

• Anonyymi

Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että joskus 1970-luvulla puhuttiin "Mustasta Ruususta", jolla ilmeisesti tarkoitettiin antavaisen sorttista tummaa tyttölasta tai ehkä jopa alan ammattilaista. Muistaako joku vanhemmista palstalaisista tällaista? Minulla on hiukan aavistusta tämän Ruusun henkilöllisyydestä.

• Anonyymi

Leskinen on etninen karjalainen ja hänen lahjakkuutensa tulee sieltä.

• Anonyymi

Juicen mummo eli isänäiti oli savolainen, jolla oli tuhma sana hallussa. Hän se opetti Juicen jo lapsuudessa ymmärtämään sellaisia loruja ja navanalustarinoita, että niistä oli hänelle iloa ja hyötyä myöhemmin riimitellessä.

• Anonyymi

Yksi Juicen aikalainen nainen Juankoskelta kertoi, että ei se Juice ollut niin kova panomies kuin hänestä puhutaan. Ko naisella on omakohtaista kokemusta asiasta.

• Anonyymi

Joo, yleisesti tuo on tiedetty, että kylällä on aina ollut paljon kovempiakin panomiehiä kuin Juice.

• Anonyymi

Minä oon Pannu kartonkikonneen käyntiin usseemmin kun kukkaan teistä, minä se oon se panomies.

• Anonyymi

Oot käsittäny väärin. Panemisella tarkoitetaan täällä naimista. Ilmeisesti et tiedä mitä se tarkoittaa? Sillä ei ole mitään tekemistä kartonkikoneen kanssa.

• Anonyymi

Ketäs panomiehiä tiällä on ollunna?

• Anonyymi

Panomiehen ominaesuus kulukoo vähä niinku suvuttaen. Ussein kaekki veljekset on kovia panomiehiä, ja nämä kyvyt sitte siirtyvät isältä poejille.

• Anonyymi

Juankoski here I go....

• Anonyymi

Minäpä olen pannut olutta! Nikolai Sinebrychoffin perustamassa panimossa.

• Anonyymi

Minäppä oon pannu ollia , ,,,,,eiku olvia.

• Anonyymi

Juice oli kylän kovin panomies aikanaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4223
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2681
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2432
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1477
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      951
    Aihe