Mitähän mieltä Juice Leskinen olisi siitä, että hänen syntymäpaikkansa kuuluu nykyisin Kuopioon?
Kuopion Juankoski here I come
25
1810
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymällä se selviää
- Anonyymi
Juice aattelis, että paremminhan sitä pillua saa kaupungissa kuin maaseutupitäjässä.
- Anonyymi
Olihan Juankoskikin kaupunki ennen lakkauttamistaan.
- Anonyymi
Ei kai se kaupunki pillua anna, vaan siellä asuvat akat.
- Anonyymi
Eihän kaupunki ole mitään ilman asukkaitaan.
- Anonyymi
Eiköhän se kaupunki ollut Tampere, jossa Juice sai pillua. Sai varmasti Kuopiossa ja Juankoskellakin, mutta ei niin paljon kuin Mansessa. Joskus Juice jutteli itsekin hyvästä naismenestyksestään siellä.
- Anonyymi
Onpas taas tyhmä keskustelu.
- Anonyymi
Päinvastoin, vihdoinkin puhutaan asiaa. Pillun saanti on tärkeintä mitä maailmassa on. Ihmettelen, miksi esim. politiikassa siitä ei puhuta.
- Anonyymi
Mitä mieltä yleisesti ollaan pillun saannista tällä palstalla?
- Anonyymi
Kyllä se hyvvee tekköö ite kullekkii
- Anonyymi
Tiällä kylällä on paljo enempi ukkoja kun akkoja. Miten sitä naesta riittää kaekille ukoille?
- Anonyymi
No osa akoista antaa usseemmalle ukolle, höh..
- Anonyymi
Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että joskus 1970-luvulla puhuttiin "Mustasta Ruususta", jolla ilmeisesti tarkoitettiin antavaisen sorttista tummaa tyttölasta tai ehkä jopa alan ammattilaista. Muistaako joku vanhemmista palstalaisista tällaista? Minulla on hiukan aavistusta tämän Ruusun henkilöllisyydestä.
- Anonyymi
Leskinen on etninen karjalainen ja hänen lahjakkuutensa tulee sieltä.
- Anonyymi
Juicen mummo eli isänäiti oli savolainen, jolla oli tuhma sana hallussa. Hän se opetti Juicen jo lapsuudessa ymmärtämään sellaisia loruja ja navanalustarinoita, että niistä oli hänelle iloa ja hyötyä myöhemmin riimitellessä.
- Anonyymi
Yksi Juicen aikalainen nainen Juankoskelta kertoi, että ei se Juice ollut niin kova panomies kuin hänestä puhutaan. Ko naisella on omakohtaista kokemusta asiasta.
- Anonyymi
Joo, yleisesti tuo on tiedetty, että kylällä on aina ollut paljon kovempiakin panomiehiä kuin Juice.
- Anonyymi
Minä oon Pannu kartonkikonneen käyntiin usseemmin kun kukkaan teistä, minä se oon se panomies.
- Anonyymi
Oot käsittäny väärin. Panemisella tarkoitetaan täällä naimista. Ilmeisesti et tiedä mitä se tarkoittaa? Sillä ei ole mitään tekemistä kartonkikoneen kanssa.
- Anonyymi
Ketäs panomiehiä tiällä on ollunna?
- Anonyymi
Panomiehen ominaesuus kulukoo vähä niinku suvuttaen. Ussein kaekki veljekset on kovia panomiehiä, ja nämä kyvyt sitte siirtyvät isältä poejille.
- Anonyymi
Juankoski here I go....
- Anonyymi
Minäpä olen pannut olutta! Nikolai Sinebrychoffin perustamassa panimossa.
- Anonyymi
Minäppä oon pannu ollia , ,,,,,eiku olvia.
- Anonyymi
Juice oli kylän kovin panomies aikanaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838