Minkä ikäisistä yleensä kiinnostutte? Onko ikäerolla väliä?
Mitä mieltä ikäeroista?
18
2313
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina kiinnostunut itseäni vanhemmista, eli sinänsä ikäerolla on merkitystä koska oman ikäiset ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä iällä on väliä, mutta vaikea määrittää mitään tarkkaa rajaa. Periaatteessa sanoisin, että -10 - 10 olisi raamit, mutta käytännössä en ole koskaan kiinnostunut yli 5 vuotta vanhemmasta, joten realistisempaa olisi varmaan sanoa -10 - 5.
- Anonyymi
Itselläni just 10 ja ehkä -5. Tykkään itseäni vanhemmista
- Anonyymi
<3
M49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3
M49Mä oon nainen ja vanhemmat naiset kiinnostaa <3
- Anonyymi
ei ihastuminen tai toisen viehättäksi kokeminen välttämättä ikää katso. mielestäni semmonen /-10 v tai enemmänkin ei ole mitenkään ihmeellistä. riippuu kai paljon henkilöistä miten jutut ja henkinen kypsyys matchaa.
- Anonyymi
Naisena nään asian niin, että miehistä kiinnostaa vain suunnilleen omanikäiset, mutta naisten suhteen ikähaarukka on suurempi
- Anonyymi
Itseäni nuoremmista. Pääasia että vähintään 21. Ei väliä kunhan kaikki on aikuisia.
- Anonyymi
Sanoisin, että joku -8 olisi vielä ehkä ok ja joku 15. Mieluummin paljon vanhempi kuin paljon nuorempi. Mut yleensä mun kumppanit olleet /- 3 vuotta.
- Anonyymi
Ei ole mitään väliä
- Anonyymi
Kun olin nuori, hoikka, kaunis (mieheksi) ja ylikiimainen, etsiydyin lähes aina setämiesten seuraan.
Omanikäisten kanssa seksi oli kuin masturbointia apuvälinettä käyttäen.
Ja äijät tykkäsi. Intissä (20v) aloin kasvaa, ja innostuin salitreenauksesta. Kun lihakset alkoi näkyä, setämiehet katosi, ja tilalle tuli bodykontiot, nahkajätkät ja sporttityypit. Ja yllättäen muutama kovasta menosta tykkäävä twinkki.
Kunnes tuli ISO 50, ja olinkin "yhtäkkiä" vatsoittunut ja naamakaan ei enää kelvannut Kallen Gaysivuille.
Mutta tästä huolimatta saan seuraa nuorista ja söpöistä poikasista.
Sellaisista minkälainen olin itse 40 vuotta sitten.
Maailma jatkaa pyörimistä. Ja se ei ole lineaarinen liike. Vaan karuselli.- Anonyymi
Noin se mennyt itsellänikin, nuorena annoin setämiehille pyllyä aivan surutta, pitivät kyllä hyvänä ja antoivat välillän kun pyysin, olin jonkun asteen huora. Nyt ikää jo 65v ja kopeloin nuoriamiehiä itse. Tykkään siis nuorista poikamaisista, toki ikää pitää olla tarpeeksi. Hoikat nuoret on mieleeni, ajettuna puhtaiksi, saa olla kyllä karvoitustakin jos on vaaleaa. Nuolen ja imen niitten nuorta kullia ja anusta, se on hunajaa huulille. Annan heidän myös kusta päälleni ,ja yleensä haluavatkin. Nykymaailmassa löytää helpommin näitä nuoriamiehiä, mutta naamani alkaa jo rajoittamaan saantia, haluja kyllä on. No joku ajattelee että pedo, mutta en alaikäisiin sekaannu siitä pidän kiinni. Joo tollainen kakskymppinen on nami.
- Anonyymi
Noin omanikäisistä. En näe yli 10v mua vanhempia naisia mitenkään kiinnostavina, osa myös "tätiytyneitä" monella tavalla.
- Anonyymi
Toi tätiytyneisyys on yksi syy miksi en välitä itseäni vanhemmista. Saattaa jopa muutamia vuosia itseäni nuoremmat olla myös vähän sellaisia, varsinkin jos heillä on jo lapsi(a).
- Anonyymi
Kymmenen vuoden ikäero vielä olisi ok. Meillä kahdeksan.
- Anonyymi
Itse ihastun aina paaaaaljon vanhempiin naisiin. En tiedä miksi, yleensä kaikki jotain naimisissa olevia heteroita ja varmaan katsovat mua että tuossa tuollainen lapsonen yrittää änkeä seuraan. 😅
- Anonyymi
Keski-ikäisiä mammoja?
- Anonyymi
Ikäeron päättää jokainen pari itse. Muiden mielipiteet ovat merkityksettömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809