Mitä mieltä ikäeroista?

Anonyymi

Minkä ikäisistä yleensä kiinnostutte? Onko ikäerolla väliä?

18

2313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina kiinnostunut itseäni vanhemmista, eli sinänsä ikäerolla on merkitystä koska oman ikäiset ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kyllä iällä on väliä, mutta vaikea määrittää mitään tarkkaa rajaa. Periaatteessa sanoisin, että -10 - 10 olisi raamit, mutta käytännössä en ole koskaan kiinnostunut yli 5 vuotta vanhemmasta, joten realistisempaa olisi varmaan sanoa -10 - 5.

• Anonyymi

Itselläni just 10 ja ehkä -5. Tykkään itseäni vanhemmista

• Anonyymi

<3

M49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<3

M49

Mä oon nainen ja vanhemmat naiset kiinnostaa <3

• Anonyymi

ei ihastuminen tai toisen viehättäksi kokeminen välttämättä ikää katso. mielestäni semmonen /-10 v tai enemmänkin ei ole mitenkään ihmeellistä. riippuu kai paljon henkilöistä miten jutut ja henkinen kypsyys matchaa.

• Anonyymi

Naisena nään asian niin, että miehistä kiinnostaa vain suunnilleen omanikäiset, mutta naisten suhteen ikähaarukka on suurempi

• Anonyymi

Itseäni nuoremmista. Pääasia että vähintään 21. Ei väliä kunhan kaikki on aikuisia.

• Anonyymi

Sanoisin, että joku -8 olisi vielä ehkä ok ja joku 15. Mieluummin paljon vanhempi kuin paljon nuorempi. Mut yleensä mun kumppanit olleet /- 3 vuotta.

• Anonyymi

Ei ole mitään väliä

• Anonyymi

Kun olin nuori, hoikka, kaunis (mieheksi) ja ylikiimainen, etsiydyin lähes aina setämiesten seuraan.
      Omanikäisten kanssa seksi oli kuin masturbointia apuvälinettä käyttäen.

Ja äijät tykkäsi. Intissä (20v) aloin kasvaa, ja innostuin salitreenauksesta. Kun lihakset alkoi näkyä, setämiehet katosi, ja tilalle tuli bodykontiot, nahkajätkät ja sporttityypit. Ja yllättäen muutama kovasta menosta tykkäävä twinkki.

Kunnes tuli ISO 50, ja olinkin "yhtäkkiä" vatsoittunut ja naamakaan ei enää kelvannut Kallen Gaysivuille.

Mutta tästä huolimatta saan seuraa nuorista ja söpöistä poikasista.
      Sellaisista minkälainen olin itse 40 vuotta sitten.

Maailma jatkaa pyörimistä. Ja se ei ole lineaarinen liike. Vaan karuselli.

• Anonyymi

Noin se mennyt itsellänikin, nuorena annoin setämiehille pyllyä aivan surutta, pitivät kyllä hyvänä ja antoivat välillän kun pyysin, olin jonkun asteen huora. Nyt ikää jo 65v ja kopeloin nuoriamiehiä itse. Tykkään siis nuorista poikamaisista, toki ikää pitää olla tarpeeksi. Hoikat nuoret on mieleeni, ajettuna puhtaiksi, saa olla kyllä karvoitustakin jos on vaaleaa. Nuolen ja imen niitten nuorta kullia ja anusta, se on hunajaa huulille. Annan heidän myös kusta päälleni ,ja yleensä haluavatkin. Nykymaailmassa löytää helpommin näitä nuoriamiehiä, mutta naamani alkaa jo rajoittamaan saantia, haluja kyllä on. No joku ajattelee että pedo, mutta en alaikäisiin sekaannu siitä pidän kiinni. Joo tollainen kakskymppinen on nami.

• Anonyymi

Noin omanikäisistä. En näe yli 10v mua vanhempia naisia mitenkään kiinnostavina, osa myös "tätiytyneitä" monella tavalla.

• Anonyymi

Toi tätiytyneisyys on yksi syy miksi en välitä itseäni vanhemmista. Saattaa jopa muutamia vuosia itseäni nuoremmat olla myös vähän sellaisia, varsinkin jos heillä on jo lapsi(a).

• Anonyymi

Kymmenen vuoden ikäero vielä olisi ok. Meillä kahdeksan.

• Anonyymi

Itse ihastun aina paaaaaljon vanhempiin naisiin. En tiedä miksi, yleensä kaikki jotain naimisissa olevia heteroita ja varmaan katsovat mua että tuossa tuollainen lapsonen yrittää änkeä seuraan. 😅

• Anonyymi

Keski-ikäisiä mammoja?

• Anonyymi

Ikäeron päättää jokainen pari itse. Muiden mielipiteet ovat merkityksettömiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5182
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1409
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      147
      1386
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1230
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      169
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      853
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe