Mitä mieltä ikäeroista?

Anonyymi

Minkä ikäisistä yleensä kiinnostutte? Onko ikäerolla väliä?

18

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aina kiinnostunut itseäni vanhemmista, eli sinänsä ikäerolla on merkitystä koska oman ikäiset ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kyllä iällä on väliä, mutta vaikea määrittää mitään tarkkaa rajaa. Periaatteessa sanoisin, että -10 - 10 olisi raamit, mutta käytännössä en ole koskaan kiinnostunut yli 5 vuotta vanhemmasta, joten realistisempaa olisi varmaan sanoa -10 - 5.

    • Anonyymi

      Itselläni just 10 ja ehkä -5. Tykkään itseäni vanhemmista

      • Anonyymi

        <3

        M49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <3

        M49

        Mä oon nainen ja vanhemmat naiset kiinnostaa <3


    • Anonyymi

      ei ihastuminen tai toisen viehättäksi kokeminen välttämättä ikää katso. mielestäni semmonen /-10 v tai enemmänkin ei ole mitenkään ihmeellistä. riippuu kai paljon henkilöistä miten jutut ja henkinen kypsyys matchaa.

    • Anonyymi

      Naisena nään asian niin, että miehistä kiinnostaa vain suunnilleen omanikäiset, mutta naisten suhteen ikähaarukka on suurempi

    • Anonyymi

      Itseäni nuoremmista. Pääasia että vähintään 21. Ei väliä kunhan kaikki on aikuisia.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että joku -8 olisi vielä ehkä ok ja joku 15. Mieluummin paljon vanhempi kuin paljon nuorempi. Mut yleensä mun kumppanit olleet /- 3 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään väliä

    • Anonyymi

      Kun olin nuori, hoikka, kaunis (mieheksi) ja ylikiimainen, etsiydyin lähes aina setämiesten seuraan.
      Omanikäisten kanssa seksi oli kuin masturbointia apuvälinettä käyttäen.

      Ja äijät tykkäsi. Intissä (20v) aloin kasvaa, ja innostuin salitreenauksesta. Kun lihakset alkoi näkyä, setämiehet katosi, ja tilalle tuli bodykontiot, nahkajätkät ja sporttityypit. Ja yllättäen muutama kovasta menosta tykkäävä twinkki.

      Kunnes tuli ISO 50, ja olinkin "yhtäkkiä" vatsoittunut ja naamakaan ei enää kelvannut Kallen Gaysivuille.

      Mutta tästä huolimatta saan seuraa nuorista ja söpöistä poikasista.
      Sellaisista minkälainen olin itse 40 vuotta sitten.

      Maailma jatkaa pyörimistä. Ja se ei ole lineaarinen liike. Vaan karuselli.

      • Anonyymi

        Noin se mennyt itsellänikin, nuorena annoin setämiehille pyllyä aivan surutta, pitivät kyllä hyvänä ja antoivat välillän kun pyysin, olin jonkun asteen huora. Nyt ikää jo 65v ja kopeloin nuoriamiehiä itse. Tykkään siis nuorista poikamaisista, toki ikää pitää olla tarpeeksi. Hoikat nuoret on mieleeni, ajettuna puhtaiksi, saa olla kyllä karvoitustakin jos on vaaleaa. Nuolen ja imen niitten nuorta kullia ja anusta, se on hunajaa huulille. Annan heidän myös kusta päälleni ,ja yleensä haluavatkin. Nykymaailmassa löytää helpommin näitä nuoriamiehiä, mutta naamani alkaa jo rajoittamaan saantia, haluja kyllä on. No joku ajattelee että pedo, mutta en alaikäisiin sekaannu siitä pidän kiinni. Joo tollainen kakskymppinen on nami.


    • Anonyymi

      Noin omanikäisistä. En näe yli 10v mua vanhempia naisia mitenkään kiinnostavina, osa myös "tätiytyneitä" monella tavalla.

      • Anonyymi

        Toi tätiytyneisyys on yksi syy miksi en välitä itseäni vanhemmista. Saattaa jopa muutamia vuosia itseäni nuoremmat olla myös vähän sellaisia, varsinkin jos heillä on jo lapsi(a).


    • Anonyymi

      Kymmenen vuoden ikäero vielä olisi ok. Meillä kahdeksan.

    • Anonyymi

      Itse ihastun aina paaaaaljon vanhempiin naisiin. En tiedä miksi, yleensä kaikki jotain naimisissa olevia heteroita ja varmaan katsovat mua että tuossa tuollainen lapsonen yrittää änkeä seuraan. 😅

      • Anonyymi

        Keski-ikäisiä mammoja?


    • Anonyymi

      Ikäeron päättää jokainen pari itse. Muiden mielipiteet ovat merkityksettömiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe