Sinä vanhempi mies...

Anonyymi

Haluaisin vanhemman ahneen miehen nuolemaan märkää pillua, sellanen kuka oikeesti nuolee kauan ja saat squirtit naamalle ja nautit siitä.
Ei sellasta kuka lupaa vaan ja sitten on ensimmäisenä munaansa työntämässä....

50

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä Rukalla odotan innokkaana. Koska tulet?

      • Anonyymi

        Liian kaukana..


    • Anonyymi

      Niin..ja yli 50v!

    • Anonyymi

      Savonlinnassa olis 50v mies

    • Anonyymi

      Kerro kerro

      • Anonyymi

        Kuopiossa 60v mies.


    • Pks?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Veksi ei hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veksi ei hyvä!

        Ei ole ei!


    • Anonyymi

      Nam 😋,

      Keskisuomesta löytyisi intohimoinen 👅-mies, joka ei väsy pillun nuolenta naisen ensimmäisten orgasmien, squirttauksenkaan jälkeen, vaan saa lisää niksejä siitä, kun nainen nauttii kielikäsittelystä ja villiintyy jatkamaan nuolenta yhä kauemmin 😋
      [email protected]
      Haluaisitko tulla kasvoilleni?

      • Anonyymi

        Laitoin säpo....


    • Anonyymi

      luuletteko että joku pääsisi nuolemaan?höpö hommia taas kerran,täällä kaikki ilmoitukset feikkejä

      • Anonyymi

        Itse olet feikki


    • Anonyymi

      päijät-hämeessä olisi vähän yli 50v mies joka nuolisi kauan

    • Anonyymi

      Ja minä halusisin nuolla märkää pillua..

      Anna meilis niin jutellaan enemmän

      Gunnar 60v

      • Anonyymi

        Laita sinä säpo osoite! Kirjoitan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sinä säpo osoite! Kirjoitan!

        Mullekko tarkoitit herrasmies 50v kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekko tarkoitit herrasmies 50v kysyy

        Gunnar 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gunnar 60v

        Gunnar nukku jo tähän aikaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sinä säpo osoite! Kirjoitan!

        olet feikki


    • Anonyymi

      Jyväskylässä 50v herrasmies joka on luotettava ja hyväkroppainenkin:)

      • Anonyymi

        Mä mitään herrasmiestä tarvii ja kroppa on sit ihan sama millanen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mitään herrasmiestä tarvii ja kroppa on sit ihan sama millanen..

        No oikeestaan oon entinen savottajätkä jolla lihakset sen mukaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeestaan oon entinen savottajätkä jolla lihakset sen mukaiset.

        No sitte on ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitte on ok

        Missä sä olet


    • Anonyymi

      ei se ole missään, hönö.

      • Anonyymi

        Itteeskö kommentoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itteeskö kommentoit

        Kaikkee sitä maailmaan mahtuukin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee sitä maailmaan mahtuukin:)

        Peilikuvallesiko juttelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee sitä maailmaan mahtuukin:)

        Minä voisin panna sitä perseeseen.


    • Anonyymi

      Moi täällä tulee sulle kaikkee törkyjuttua .
      Mut minä kyllä nuolen sinua pitkään ja hartaasti. Niin et lopuksi saat ruikkia ja jatkan vielä sittenkin. Ja lopuksi ehkä kalunikin pilluusi saatat saada tai voit tehdä käsityötäkin
      Voitaisiin tavata

    • Anonyymi

      Lounais-häme,tyylikäs 60v herra,186/88.

    • Moi
      Täällä olis mies joka kyllä imis ja nuolis pilluasi pitkään ja saisit ruikkia ihan vapaasti.
      Katotaan sit mitä sen jälkeen touhutaan.

    • Anonyymi

      Hölmöt täällä jakaa s-postiosoitteita jollekin "naiselle" joka ei itse paljasta osoitettaan eikä hyväksy ketään. Toisinsanoen aloittaja on huijari, todennäköisesti MIES joka saa huijaamisesta omat kicksinsä.

      Ja täällä tyhmät miehet menevät lankaan. Joka kerta. Ei täällä todelliset naiset ilmoituksia laita.

      • Anonyymi

        On täällä joskus oikeidenkin naisten ilmoituksia, arvaa mistä tiedän 😘


      • Anonyymi

        Harmi jos ajattelet noin! Mä olen kyllä nainen, siis aloittaja. Mutta mitenkä sen sulle nyt vois kertoo että älyisit. Ei voi mitään jos sua harmittaa asia nyt.


      • Anonyymi

        Jos epäilee ni selviihän se kun alkaa kirjottelee aloittajan kanssa. Onhan täällä varmaan ukkojakin ketkä kirjottaa vastaavaa mutta tsemppiä sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi jos ajattelet noin! Mä olen kyllä nainen, siis aloittaja. Mutta mitenkä sen sulle nyt vois kertoo että älyisit. Ei voi mitään jos sua harmittaa asia nyt.

        Eikö ole löytynyt mieleistä vielä? Siis aloittajalta kysyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi jos ajattelet noin! Mä olen kyllä nainen, siis aloittaja. Mutta mitenkä sen sulle nyt vois kertoo että älyisit. Ei voi mitään jos sua harmittaa asia nyt.

        Mikään tällä foorumilla nähtävä ei pääse harmittamaan. Tottakai kaikki joilla on järkeä päässä tietävät että anonyymi kirjoittaja joka ei anna osoitetta on 99 % todennäköisyydellä huijari joka vain vedättää tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos epäilee ni selviihän se kun alkaa kirjottelee aloittajan kanssa. Onhan täällä varmaan ukkojakin ketkä kirjottaa vastaavaa mutta tsemppiä sulle

        Alkaa kirjoitteleen? Mihin osoitteeseen? Paskat alan kun ei se osoitetta anna. Sitäpaitsi se on karvainen vääräsäärinen kääpiö. Emmä sellasen kanssa mitn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään tällä foorumilla nähtävä ei pääse harmittamaan. Tottakai kaikki joilla on järkeä päässä tietävät että anonyymi kirjoittaja joka ei anna osoitetta on 99 % todennäköisyydellä huijari joka vain vedättää tyhmiä.

        Nyt on kaikilla hyvä mieli kun tiedämme sinun olevan 99% todennäköisyydellä fiksumpi kuin muut miehet. Senhän sinä halusit sanoa, eikö totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole löytynyt mieleistä vielä? Siis aloittajalta kysyn!

        Ei ole löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään tällä foorumilla nähtävä ei pääse harmittamaan. Tottakai kaikki joilla on järkeä päässä tietävät että anonyymi kirjoittaja joka ei anna osoitetta on 99 % todennäköisyydellä huijari joka vain vedättää tyhmiä.

        Mitä sä sit luet juttuja ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa kirjoitteleen? Mihin osoitteeseen? Paskat alan kun ei se osoitetta anna. Sitäpaitsi se on karvainen vääräsäärinen kääpiö. Emmä sellasen kanssa mitn.

        Eikä sun kanssa varsinkaan yhtään kukaan!


    • Kävis kyllä

    • Anonyymi

      Saako sulta satiaiset?

      • Anonyymi

        Siihenkö heräsit😂😂


    • Anonyymi

      Oletko mistä päin

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe