Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neitsytmies ja härkänainen

Anonyymi

Olisin kiinnostunut onko täällä härkänainen neitsytmies kokemuksia vai meneekö heillä niin hyvin etteivät tälle palstalle eksy???

Olen itse härkänainen ja tapailen tällä hetkellä neitsytmiestä. Ongelmia tuottaa neitsytmiehen suorasanainen kritiikki mistä hän taas syyttää minua kuinka olen epärehellinen valehtelija kun en lauo asioita suoraan. Äiti opetti että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa on parempi olla hiljaa. Muutenkin koitan kaikissa ihmissuhteissa olla hienotunteinen ja ystävällinen. Mutta tätä neitsytmies ei voi käsittää että muitakin voisi ajatella tai asiat voisi edes ilmaista hienotunteisesti eikä hyökkäävästi.

Olen vähän ihastunut ja sitkeä sinnikäs ja itsepäinen kun olen, aion jatkaa tapailua.

En voi myöskään ymmärtää neitsyen hermostuneisuutta ja tunteiden vaihtelua. Välillä hän on maailman ihanin.

Olen lukenut että aluksi pitää alkaa neitsyen ystäväksi ja hän on itsekin kertonut olevansa "hitaasti lämpeävä". Itse olen kaikki tai ei mitään-tyyppi mutta siis nyt tämän neitsytmiehen takia olen tietoisesti hyvin hyvin kärsivällinen. Se taito kun minulta löytyy.

Hän sanoo ettei ole seksin perässä ja jokseenkin uskonkin sen koska muutenhan se olisi pääasiana suhteessamme. Vai voiko olla kuitenkin, vaatii vaan aluksi sen ystävyyden? Ja on kuitenkin vain seksin perässä?
Itse kaipaisin kovasti seksiä mutta neitsytmies ei tietenkään ole eikä tule olemaan intohimoinen.

Lisäksi ärsyttää että tämä 30v neitsytmies käyttäytyy kuin joku kaikkitietävä pyhimys. Alkuun se tuntui mukavalta muttei enää. En voi pitää ihmisistä joilta puuttuu nöyryys.

En siis varsinaisesti pidä edes koko henkilöstä mutta koska itsepäinen olen niin jatkan tutustumista. Jostain luin että seksi voisi korvata näitä muita suhteen ongelmia.

Ovatko siis neitsytmies ja härkänainen liian erilaisia vai voiko molemminpuolinen kunnioitus toisen erilaisuutta kohtaan löytyä ja pysyä? Kärsin siitä ettei neitsytmies ole hullaantunut 150% minusta. Kuitenkin hän haluaa jatkaa suhdetta mikä ihmetyttää. Hän on nimenomaan se joka päättäväisesti haluaa jatkaa suhdetta.

2

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin väliaikatietona:
      Olemme yhä yhdessä ja nukun yöni hänen kainalossaan. Hän on aivan ihana.

      Mutta vaikeaakin on ollut koska itse olen mustasukkainen härkä mistä taas hän repii pelihousunsa ja kohdistaa kritiikkiä, analyysiä ja suoranaista ivaa minua kohtaan mistä taas minulla kestää pitkään päästä yli.

      Tällä hetkellä toteutan "annan sun jahdata mua"-tekniikkaa jottei hän pidä minua itsestäänselvyytenä koska en sellainen ole.

      • Anonyymi

        Olen härkänainen myös ja neuvon että älä ala hänen kanssaan. Osaavat olla kettumaisempia kuin luuletkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe