Hei muutin juuri Mäntywoodiin, ostin Villan ja aijon pyörittää aikuisviihdeimperiumia ja elokuva stutiota, kaatoja on pohjalla kolme tonnia... tavoite kynppitonni tottakai
Mr. Gunther
3
718
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa!
Onnea valitsemallasi tiellä! - Anonyymi
Tervetuloa Mäntyharjulle. Luonnonkauniilla paikkakunnalla on tarjolla lukuisia kauniita paikkoja tuotantoja varten. Mäntyharjun maisemat vilahtelevat taustalla monessa kotimaisessa produktiossa, paikkoja ei ole turhaan kehuttu. Samalla alalla toimivat yritykset eivät ole toistensa kilpailijoita, vaan paremminkin vetävät puoleensa yhdessä enemmän näyttelijöitä ja tuotantoa avustavaa henkilökuntaa. Kuka tietää, vaikka joskus kesäisin täällä vietettäisiin festareita uraa uurtavan viihdetaiteen kunniaksi kotimaisin voimin.
- Anonyymi
Maine ei suinkaan ole epämääräistä. Päinvastoin se on ansaittu pitkäjänteisellä plus pitkäjänteisesti ahkeralla ja taidokkailla ponnisteluilla. Mieliinpainuva mediaesiintyminen vaatii charmikasta luonnetta, lahjakkuutta ja kohteliasta otetta.
Mäntyharjulla on onnistuttu tässä hyvin. Tästä on osoituksena miten hyvin esitykset resonoivat sekä kanssanäyttelijöiden mutta ennen muuta suuren yleisön odotusten kanssa. Esityksissä käytetyt loistokkaat liikkeen ja rytmin muutokset välittyvät vastustamattomasti, suorastaan mukaansa tempaavasti osallistujille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620