Vanhempaa miestä

Anonyymi

Hei! Olen aina haaveillut että saisin olla vanhemman miehen/miesten seksiorja. Kelpaisinko minä 20-vuotiaana blondina neitinä kenenkään fantasioihin? Haluaisin että minut vain otettaisiin ja hyväksi käytettäisiin :( olisi kiva edes vain jutella fantasioistani jollekin, tuntuu ettei kavereillekkaan voi asiasta puhua.

23

2845

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olishan se kiva saada susta mieleinen käskytettävä. Millainen olet ja missä?

• Anonyymi

Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?

Kainu at meiliboxi.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säpo? Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ihanuus,
        Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
        [email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉

• Anonyymi

Oot aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ihanuus,
        Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
        [email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉

Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!

Mitä mahtoi huijari sitten olla?

• Anonyymi

Voisit vastatakin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?

Kik Tom067780

• Anonyymi

Mielellään sulle antaisi fantasioita monenlaisia kuten hyväilyjä joka puolelle olitpa tekemässä mitä vaan ja kiusoittelua ennen kaikkea yleensäkkin . Olisit mun käytettävissä 24/7

• Anonyymi

Enpä usko että kukaan haluaa.

• Anonyymi

Minä ottaisin sinut mielelläni käyttööni pidemmäksikin aikaa. 😊😊

• Anonyymi

Minä voisin ruoskia sinut ja leikkiä kanssasi pissa- ja kakkaleikkejä!

• Kelpaisit kyllä,olen 68 v terve yksilö,ota yhteyttä vaan

• Anonyymi

Moi,
      Toki voisin olla sun vanhempi rakastajasi, 55v

mies Espoosta.

Voisit meilata tapioät luukku

• Anonyymi

Älä ny Juha viitti.

• Anonyymi

Tee fantasiastasi totta,olen 68 v ja terve ylä ja alapäästa,sekä valmis tekee mitä sinä haluat tehtävän,luonani tai teillä odottelen lepahuu at gmail

• Anonyymi

Mun kanssa voi puhuu fantasioita ja miksei toteuttaakkin jotain jos molemmista tuntuu hyvälle. M 50v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nuoret naiset kiinnostaa aina. Itse nuorekas 50v. [email protected]. Ota yhteyttä ja junaillaan homma raiteilleen.

• Heips,täälä on vanhempi mies joka on jo jonkin aikaa jutellut erään nuoren naisen kanssa fantasioista,mielelläni myös sinun kans juttelisin ja josko haluu edetä toteuttaan niitä niin sehän käy.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3704
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      33
      3214
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3189
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2973
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      65
      2832
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2775
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2504
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    Aihe