Vanhempaa miestä

Anonyymi

Hei! Olen aina haaveillut että saisin olla vanhemman miehen/miesten seksiorja. Kelpaisinko minä 20-vuotiaana blondina neitinä kenenkään fantasioihin? Haluaisin että minut vain otettaisiin ja hyväksi käytettäisiin :( olisi kiva edes vain jutella fantasioistani jollekin, tuntuu ettei kavereillekkaan voi asiasta puhua.

23

2872

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olishan se kiva saada susta mieleinen käskytettävä. Millainen olet ja missä?

• Anonyymi

Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?

Kainu at meiliboxi.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säpo? Kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ihanuus,
        Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
        [email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉

• Anonyymi

Oot aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ihanuus,
        Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
        [email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉

Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!

Mitä mahtoi huijari sitten olla?

• Anonyymi

Voisit vastatakin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?

Kik Tom067780

• Anonyymi

Mielellään sulle antaisi fantasioita monenlaisia kuten hyväilyjä joka puolelle olitpa tekemässä mitä vaan ja kiusoittelua ennen kaikkea yleensäkkin . Olisit mun käytettävissä 24/7

• Anonyymi

Enpä usko että kukaan haluaa.

• Anonyymi

Minä ottaisin sinut mielelläni käyttööni pidemmäksikin aikaa. 😊😊

• Anonyymi

Minä voisin ruoskia sinut ja leikkiä kanssasi pissa- ja kakkaleikkejä!

• Kelpaisit kyllä,olen 68 v terve yksilö,ota yhteyttä vaan

• Anonyymi

Moi,
      Toki voisin olla sun vanhempi rakastajasi, 55v

mies Espoosta.

Voisit meilata tapioät luukku

• Anonyymi

Älä ny Juha viitti.

• Anonyymi

Tee fantasiastasi totta,olen 68 v ja terve ylä ja alapäästa,sekä valmis tekee mitä sinä haluat tehtävän,luonani tai teillä odottelen lepahuu at gmail

• Anonyymi

Mun kanssa voi puhuu fantasioita ja miksei toteuttaakkin jotain jos molemmista tuntuu hyvälle. M 50v

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nuoret naiset kiinnostaa aina. Itse nuorekas 50v. [email protected]. Ota yhteyttä ja junaillaan homma raiteilleen.

• Heips,täälä on vanhempi mies joka on jo jonkin aikaa jutellut erään nuoren naisen kanssa fantasioista,mielelläni myös sinun kans juttelisin ja josko haluu edetä toteuttaan niitä niin sehän käy.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      210
      5484
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4459
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3198
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2650
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      135
      2425
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      103
      1775
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      908
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    Aihe