Hei! Olen aina haaveillut että saisin olla vanhemman miehen/miesten seksiorja. Kelpaisinko minä 20-vuotiaana blondina neitinä kenenkään fantasioihin? Haluaisin että minut vain otettaisiin ja hyväksi käytettäisiin :( olisi kiva edes vain jutella fantasioistani jollekin, tuntuu ettei kavereillekkaan voi asiasta puhua.
Vanhempaa miestä
23
2823
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva saada susta mieleinen käskytettävä. Millainen olet ja missä?
- Anonyymi
Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?
Kainu at meiliboxi.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säpo? Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ihanuus,
Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
[email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉 - Anonyymi
Oot aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ihanuus,
Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
[email protected] , voimme vaihdella ajatuksia 😉Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!
Mitä mahtoi huijari sitten olla?
- Anonyymi
Voisit vastatakin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?
Kik Tom067780
- Anonyymi
Mielellään sulle antaisi fantasioita monenlaisia kuten hyväilyjä joka puolelle olitpa tekemässä mitä vaan ja kiusoittelua ennen kaikkea yleensäkkin . Olisit mun käytettävissä 24/7
- Anonyymi
Enpä usko että kukaan haluaa.
- Anonyymi
Minä ottaisin sinut mielelläni käyttööni pidemmäksikin aikaa. 😊😊
- Anonyymi
Minä voisin ruoskia sinut ja leikkiä kanssasi pissa- ja kakkaleikkejä!
Kelpaisit kyllä,olen 68 v terve yksilö,ota yhteyttä vaan
- Anonyymi
Moi,
Toki voisin olla sun vanhempi rakastajasi, 55v
mies Espoosta.
Voisit meilata tapioät luukku - Anonyymi
Älä ny Juha viitti.
- Anonyymi
Tee fantasiastasi totta,olen 68 v ja terve ylä ja alapäästa,sekä valmis tekee mitä sinä haluat tehtävän,luonani tai teillä odottelen lepahuu at gmail
- Anonyymi
Mun kanssa voi puhuu fantasioita ja miksei toteuttaakkin jotain jos molemmista tuntuu hyvälle. M 50v
- Anonyymi
Moi. Laita viestiä [email protected]. Olen kiimainen siisti 50v. Suomalainen mies.
- Anonyymi
Nuoret naiset kiinnostaa aina. Itse nuorekas 50v. [email protected]. Ota yhteyttä ja junaillaan homma raiteilleen.
Heips,täälä on vanhempi mies joka on jo jonkin aikaa jutellut erään nuoren naisen kanssa fantasioista,mielelläni myös sinun kans juttelisin ja josko haluu edetä toteuttaan niitä niin sehän käy.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973