Hei. Tämä on varmaan itsestäänselvä ja tyhmä kysymys, mutta haittaako rikosrekisteri rauhanturvaajaksi haettaessa? Ja en puhu mistään ylinopeussakoista vaan huumausaine, rattijuopomus, ampuma-aserikoksista tms. ”kovemmista” rikoksista.
Kiitos
Haittaako rikosrekisteri rauhanturvaajaksi pääsyä
7
2859
Vastaukset
- Anonyymi
"Yleiset kelpoisuusehdot
Suomen kansalaisuus.
hyvin (arvosana vähintään 3/3, vanhalla asteikolla tyydyttävä/tyydyttävä) suoritettu varusmiespalvelus tai naisten vapaaehtoinen asepalvelus.
moitteettomat elämäntavat, ei merkintöjä rikosrekisterissä
hyvä terveys ja fyysinen kunto.
BMI-painoindeksi enintään 30." - Anonyymi
Eduskunnan turvaa valvoo rikollinen evp majuri virkamiehenä. Kai rauhanturvaajaksi voi päästä pikkurosvo.
- Anonyymi
Eikös noita kappareita ole syytteessä rikoksista lähes kuukausittain.
- Anonyymi
Jos pelkkä ylinopeus ilman oikeuskäyntiä, niin no problem
- Anonyymi
Luin väärin aloituksen, ei varmaan pääse. Hakijoita on kuitenkin jonoksi asti.
- Anonyymi
Haittaa.
- Anonyymi
Muukalaislegioona on eri juttu. Koita sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1722730- 1511793
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1201583Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621439- 911180
- 761153
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591079- 291043
- 471021
- 70971