Martina, Rita vai Nanna

Anonyymi

ajattelin aloittaa elämätapamuutoksen/laihdutusohjelman ajankohtana 16.8.21. En ole ollut aiemmin julkkisvalmennuksissa, mutta ajattelin kokeilla. Kuka hestä on paras siinä? Kuka aloittaa vetämään haasteen juuri 16.8.?

118

14098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa ennemmin joku Maikki Marjaniemen tai Eevi Teittisen jatkuva valmennus. Jos haluat someidiootteja tukea, niin senkus ostat kaikkea pskaa mitä ne somessa tyrkyttää.

• Anonyymi

onko tuo siis nettivalmennus vai opastaako nuo asiantuntijat ihan salilla tällaista lusmua henkilökohtaisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko tuo siis nettivalmennus vai opastaako nuo asiantuntijat ihan salilla tällaista lusmua henkilökohtaisesti?

Kyllä nää nykyajan ihmiset on tyhmiä ettei osaa liikkua itse vaan tarvitaan valmentaja

• Anonyymi

Kaikki hyviä ja tyytyväisiä asiakkaita. Itse käytän Martinan valmennuksia, mutta Nanna taitaa olla myös suosittu. Fitclubin sivuilta pääset tutustumaan valmentajiin ja millaisia valmennuksia siellä on. Mukava ottaa tuollainen valmennus välillä ja palauttaa itsensä terveelliseen elämään.

• Anonyymi

Kiitos asiallisestavastauksesta. T. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisestavastauksesta. T. ap

Roope vastailee taas. Maran valmennukset ovat nipin napin hintansa väärtejä, jos ne saa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Itse aloitin Martinan treenillä ja hoikistuin 7 kg. Oli hyvä aloitus. Sen jälkeen olen siirtynyt kunnon salitreeniin ihan valmentajan kanssa. Hyvä kokemus oli Martinan haastetreeni ja pääsin kiinni syömisen kautta ruokavalioon sekä opin hyvin rytmittämään tekemiseni. Hyvää keskivartalotreeniä ja liikkuvuutta opin myös. Nyt vaan tavoitteet enempi voimatreenissä.

• Anonyymi

Lienevätkö vieläkään palauttaneet rahoja persiilleen menneestä fitness-reissusta? Taitaa olla oikeudessa vielä tuokin keissi.

• Anonyymi

Eikös ihmiset edes osaa mennä lenkkipolulle ilman valmentajaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ihmiset edes osaa mennä lenkkipolulle ilman valmentajaa

...hmm...jos haluat tavata joitakin...hmm...pitänee sinun aina liikkua...

• Anonyymi

Ilona Siekkisen valmennuksille ääni täältä 👍

• Anonyymi

N A N N A

• Anonyymi

Jutta larm

• Anonyymi

Ehdottomasti Nanna👍🥰!

• Anonyymi

Rita.

• Anonyymi

En tykkää Ritasta, kun se näyttää kieltä ja irvistelee aina. Menee jotenkin ohi sen jutut niitä ilmeitä ihmetellessä. Eli ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää Ritasta, kun se näyttää kieltä ja irvistelee aina. Menee jotenkin ohi sen jutut niitä ilmeitä ihmetellessä. Eli ei jatkoon.

Rita on lihonnut aikalailla viime aikoina, lyhyet töppöjalat näyttää yhä lyhyemmiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rita on lihonnut aikalailla viime aikoina, lyhyet töppöjalat näyttää yhä lyhyemmiltä.

...hmm...aina ei kannata...kaivella...menneitä...

• Anonyymi

Nanna tai Eevi!

• Anonyymi

Miksi sen pitää olla julkkis? Luulisin, että on olemassa ihan ammattilaisia, jotka ovat kouluttauneet kunnolla.

Paitsi jos fanittaa jotain julkkua ja samaistuu siihen, että seuraamalla hänen ohjelmaansa minusta tulee samanlainen.

Pätevämpiä tuloksia saanet oikealla ammattilaisella.

• Anonyymi

Koska haluan kokeilla nyt julkkiksen treeniä. Ei eds pahat hinnat, tuo nyt on helppo maksaa.

Mistä mä tiedän, onko ne hyviä vai huonoja valmennuksia mulle, jos en niitä itse kokeile. Olen päättänyt olla boikoimata niitä vain sillä perusteella, että on tyrkkyjä tms.

T:AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluan kokeilla nyt julkkiksen treeniä. Ei eds pahat hinnat, tuo nyt on helppo maksaa.

Mistä mä tiedän, onko ne hyviä vai huonoja valmennuksia mulle, jos en niitä itse kokeile. Olen päättänyt olla boikoimata niitä vain sillä perusteella, että on tyrkkyjä tms.

T:AP

Oikea asenne.

• Anonyymi

Pirkko on paras.

• Anonyymi

Stebu, takuulla laihdut

• Anonyymi

tää oli hyvä vaihtoehto !!!!

• Anonyymi

Siirrä aloitus 16.8.22 ja mieti hiukan tarkemmin minkälaisten hörhöjen touhuun aiot sekaantua. Martina on tuomittu väkivaltarikollinen. Nannan mies on vetänyt piriä ja mitä muita huumeita lie. Rita on keskivartalolihava, pyylevöitynyt instassa jatkuvasti itkeä vollottava tönkkö muija, jonka hintelä ja neitimäinen mies Aki jätti ihmisten ostamat asunnot kesken Veikkolassa.

• Anonyymi

Ja lisäys vielä: Martinan pt-tutkinnoista ei ole olemassa näyttöä ainakaan julkisesti. Martina kieltäytyy näyttämästä tutkintotodistuksiaan.

• Anonyymi

En usko, että esim. Martinan vanha tuomio olisi esteenä sille, etteikö hänen valmennus voisi toimia. Haluan kokeilla tällä kertaa jotain näistä, enkä jotain muuta valmentajaa, eli et vastannut kyssäriin.

t:ap

• Anonyymi

Mikäs sulle tuli? Yritätkö saada kaikki boikotoimaan näitä? Kuule, erehdyit pahasti ja jäähän sinä sinne raasu kiroilemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että esim. Martinan vanha tuomio olisi esteenä sille, etteikö hänen valmennus voisi toimia. Haluan kokeilla tällä kertaa jotain näistä, enkä jotain muuta valmentajaa, eli et vastannut kyssäriin.

t:ap

Ota Martina, voithan sit vaihtaa toiseen jos ei toimi.

• Anonyymi

Akilla on myös verovelkaa pilvinpimein Entisestä yrityksestä , jonka se sai konkkaan, ja heidän yrityksen yhteystiedot ovat edelleen Porin Järvikylän talossa , vaikka ovat sen myyneet, vai ovatko?

• Anonyymi

Martina esim 21 päivän haastetta on kehuttu. Selkeä niin treenit kuin ruokaohjeetkin. Tuloksia syntyy ja niillä ohjeilla on sitten helppo jatkaa elämänmuutosta eteenpäin.

• Anonyymi

Aivan paskaa

• Anonyymi

21 päivän haasteita... Ei Martina niitä ohjelmia laadi, vaan Fitclub Finland. Ottaisin kyllä Oonan valmennukset. Oona on suorittanut liikunnanohjaajan amk-tutkinnon ja pelannut ainakin jalkapalloa ja rugbya eli hänellä on todellista urheilutaustaa (ei mitään pellehyppykisoja). Nannan Herotreenillä on myös tosi hyviä valmentajia ja Nannalla myös urheilutausta ja todellinen pt-tutkinto (myös tradenomi, ettei syytetä vain peruskoulun käyneeksi). Toisaalta ihmettelen, mikseivät ihmiset satsaa kunnon koulutettuun urheilufyssariin, joka tietää ja osaa kertoa tietyt liikkeet, joilla pystyy parantamaan liikkuvuutta ja ehkäisemään lonkka-, polvi-, selkä- ym. vaivoja. Sitten on terveydenhoitajia, jotka kertoo ravitsemuksesta ja järjestävät kursseja esimerkiksi ylipainoisille.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Juuri niitä selkeitä neuvoja kaipaan.

• Anonyymi

Samoin core haastetta on kehuttu. Itse ostin ensimmäisen valmennuksen Martinalta vuosi sitten. En pystynyt liikumaan yhtään ja pelkällä normaalilla ruualla - 10 kg. Nälässä en ollut kertaakaan ja yllättäen ei tehnyt mieli mitään herkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

21 päivän haasteita... Ei Martina niitä ohjelmia laadi, vaan Fitclub Finland. Ottaisin kyllä Oonan valmennukset. Oona on suorittanut liikunnanohjaajan amk-tutkinnon ja pelannut ainakin jalkapalloa ja rugbya eli hänellä on todellista urheilutaustaa (ei mitään pellehyppykisoja). Nannan Herotreenillä on myös tosi hyviä valmentajia ja Nannalla myös urheilutausta ja todellinen pt-tutkinto (myös tradenomi, ettei syytetä vain peruskoulun käyneeksi). Toisaalta ihmettelen, mikseivät ihmiset satsaa kunnon koulutettuun urheilufyssariin, joka tietää ja osaa kertoa tietyt liikkeet, joilla pystyy parantamaan liikkuvuutta ja ehkäisemään lonkka-, polvi-, selkä- ym. vaivoja. Sitten on terveydenhoitajia, jotka kertoo ravitsemuksesta ja järjestävät kursseja esimerkiksi ylipainoisille.

Minä mieluummin ostan valmiin valmennuksen, niin ei tarvitse miettiä liikaa. Siitä on hyvä jatkaa ja säänöllisesti ostan valmennuksen, niin pysyy kunnossa. Mukava kokeilla erillaisia valmennuksia ja jos on hyvä, niin voin ostaa toisenkin kerran.

• Anonyymi

Ei voinnut pitää tätä ketjua edes asiallisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä levitä valheelista tietoa. Martina tekee itse valmennuksen. Käy katsomassa fitclubin valmentajat ja kaikki tekee omat valmennukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä levitä valheelista tietoa. Martina tekee itse valmennuksen. Käy katsomassa fitclubin valmentajat ja kaikki tekee omat valmennukset.

Joo näin on. Ostin ja tykkäsin Martinan treenistä. Nanna on jotenkin liian lässyn lää mielestäni. Martinan ohjeet olivat selkeät ja hyvät kotitreeniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös hoitajan ammatin itselleei hankkinut ja nuo polvi- ja terveeydenhoitajan tiedot on, ssmoin kuin ravitsemusoppi.

Kyse on siitä, että haluan jonkun valmiiksi tehdyn ohjelman kaikkineen ja ei tarvitse maksaa paljon. En myöskää halua maksaa jatkuvasta ohjelmoinnista, vaan hauan ottaa startin vaan elämänapaani ja jatkaa sitten itse. Tiedätkö kuinka paljon muuten maksaa urheilufyssarilla käynti?

Kysyin vaan näistä kolmesta; Martina, Rita tai Nanna.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa just "mun jutulta"... Tarvitsee vaan alun opettelun ja jatkaa sitä sillä tieto/taidolla tästä saa.

• Anonyymi

Ilta-Sanomista netistä löytyy ilmaisia keskivartalotreenejä ja ruokaohjeita. Koulutetut PT ja ravintoterapeutti ovat laatineet.
        Ei maksa mitään.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat mitään itse tekee!
        Valmiit konseptit on, tuskin on edes maistanut kaikkia ruokia, mitä myy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei tule kahteen kertaan tänne. Fitclubilla on valmiit valmennusportaalit niin kuin muillakin liikuntafirmoilla. Sen jälkeen kopioit erilaisia ohjelmia ja ruokaohjeita toisilta ilman koulutusta eli näin tämä menee. Loppupeleissä on kuitenkin ihan samantekevää, mistä joku haluaa maksaa. Jos luotat Martinan ohjeisiin, niin OK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulostaa just "mun jutulta"... Tarvitsee vaan alun opettelun ja jatkaa sitä sillä tieto/taidolla tästä saa.

Rita on fysioterapeutti koulutukseltaan. Ja ei sen valmentajan tarvitse olla mikään rääkätty laiheliini.
        Martina on huonosti käyttäytyvä tekotissinen, kouluttamaton Suomen turhin julkkis.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. T.ap

• Anonyymi

Oona

• Anonyymi

Ei ainakaan maisa

• Anonyymi

Itse en ottaisi julkkis vaan ihmisen jolla on koulutus tuohon asiaan.

Saattavat olla hyviä, mutta mitä väliä sillä on onko julkkis? Ainoastaan siinä tapauksessa että haluaa kehua ystävilleen.

Ainut julkkis jonka treeneihin haluaisin päästä on Joel Hallikainen kuinka muuttaa elämän suunnan??

• Anonyymi

Minulla ei ole aikomustakaan kertoa tuosta ystävilleni :D Nuo naiset näyttävät hyviltä ja hinnat on huokeat. Tosin Ritan kroppa ei niin hyvä ole, mutta Martinalla ja Nannalla on selkeä elintavoilla hankittu kroppa...

• Anonyymi

Kuka Rita ?

• Anonyymi

Aloittaja on trolli. Martinaa kehuvat vastaukset ovat trollin itsensä kirjoittamia.

• Anonyymi

PROVO 😂

• Anonyymi

Ei mikään edellä mainituista, ala karppaamaan jos pysyvään elämän muutokseen ja siihen että oikeasti terveellisemmän elämän saat.

Jos haluat hetkellisesti hoikaksi ja jatkuva painon jojoilua niin silloin mainstreamien järjestämät "elämäntapamuutokset" on "hyvä"

Nimim: pudotin pysyvästi painoa 15kg vhh ruokavaliolla.

• Anonyymi

No jos haluat julkkisturhakkeen niin Martina tai Nanna.

Muutoin ota joku ammattilainen…

• Anonyymi

Pakko ihmetellä miksi joku haluaa seurata näitä some idiootteja…ellei ole itse vastaava.

• Anonyymi

Minä seuraan tai seuraan kommentteja. Sangen hupaisia. En ymmärrä ihmisiä, jotka syö itsensä mätisäkeiksi eivätkä liiku. Sitten kysellään valmentajaa ja odotellaan ihmettä.

• Anonyymi

Valmennus on nyt ostettu. Mutta en kerro kenelle näistä kolmesta. Kerron myöhemmib syksyllä sitten kokemuksestani ja siitä, kenet valitsin.

• Anonyymi

Kaikilla mainitsemillasi on kivat ohjelmat ja hyvät ryhmät. Kokemusta Nannan ja Martinan treeneistä. Ei kannata lukea irvileukojen kateellisten kommentteja, 99% heistä tuskin treenaa tai välittää itsestään ollenkaan, myrkyttävät vain omaa mieltään kommenteilla.
      Jos haluat treenata kovaa - ota Martinan 21 pv haaste.

• Anonyymi

Ostasin kyllä Martinan suosittelemia tamppooneja.

• Anonyymi

muutamalle ukolle tehdyt lapset ynm ajokilometrit on varnaa kohtuu isot tamppoonit..

• Anonyymi

Jere

• Anonyymi

En osta keneltäkään mitään vaan käytän ilmaisia ohjelmia netistä. Sieltä löytyy niin ruoka- kuin jumppaohjeitakin.
      Rahaa säästyy muuhun lapsien harrastuksiin ja vaatteisiin.
      Netistä löytyy vaikka mitä.🙂

• Anonyymi

No, minä en NIIN köyhä ole, että pitäisi valita joko vaatteet tai treeni. Voin hankkia molemmat. Enkä ole mikään hirveä läskikään, vaan ihan perusjujttuihin nyt haluan alkupirskauksen. Ja nyt voin kertoakin kenet valitsin; Martinalla oli monta hyvää vaihtoehtoa ja sen verran jämpti ja kova, että tepsii muhun. Kiitos kaikille kommenteista : Terveisin ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, minä en NIIN köyhä ole, että pitäisi valita joko vaatteet tai treeni. Voin hankkia molemmat. Enkä ole mikään hirveä läskikään, vaan ihan perusjujttuihin nyt haluan alkupirskauksen. Ja nyt voin kertoakin kenet valitsin; Martinalla oli monta hyvää vaihtoehtoa ja sen verran jämpti ja kova, että tepsii muhun. Kiitos kaikille kommenteista : Terveisin ap

No mutta niin köyhä olet ettei sulla ole varaa maksaa jonkun oikean ammattilaisen palveluksista. Sen sijaan teeskentelet varakasta ja ostat muutaman kympin nettiohjeet joltain pilipalikurssin käyneeltä julkkistyrkyltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta niin köyhä olet ettei sulla ole varaa maksaa jonkun oikean ammattilaisen palveluksista. Sen sijaan teeskentelet varakasta ja ostat muutaman kympin nettiohjeet joltain pilipalikurssin käyneeltä julkkistyrkyltä.

Teen sen, mitä itse haluan. En teeskentee varakasta, vaan kerron, että käytän omat rahani juuri niin kuin tykkään. Ikävää, jos tuosta joku pahoitti mielensä. Mä en halua ammattilaista, koska mulla on itselläni sen alan tutkinto. Haluan, että joku määrää tahdin.

• Anonyymi

Mennette kuule pariksitunniksi halkomettää, ni läski lähtee, ja ruutii tulee ranteeseen.

• Anonyymi

Itse olin pettynyt Martinan valmennukseen. Fitfarmin valmennus oli hyvä ja aivan toista luokkaa!

• Anonyymi

Ihan sama kaikki noi toimii fitfarmin alaisuudessa valmennukset reseptit yms sieltä. Nää vaan markkinoi ite niitä.

• Anonyymi

Keksitty ja trolli koko ketju jotta saa ilmaista mainosta ketä tässä eniten kehuttu.

• Anonyymi

Nannan treenit: Ekaks piriä sit piripöllyssä autolla kaahausta.

• Anonyymi

Olisin itsekin halunnut kuulla kehuja ja suosituksia AP:n tavoin.
      Ritan ruokavalion joskus aloittanut ja on todella hyvin sopinut ihan loppuelämän valinnaksi. 5x PV ruokailu ja olo energinen ja kylläinen. Paino tippui hyvin.
      Nyt olisi intoa aloittaa myös treeniä tukemaan omaa hyvinvointia.

• Anonyymi

Minä suosittelen Meiju suvaksen treeniohjelmaa.mun maastaveto nousi kuukaudessa 80kg ja ilman hormoneja.tosin jouduin vaihtamaan Toyota yariksen vähän isompaan,Volvoon mutta kulutus melko sama.

• Anonyymi

Hei Lotta Harala aitajuoksija sillä varmaan Instagram tili kirjoita sille et menee akupunktion siitä apu

• Anonyymi

Tissit häviää ja se vasta kalliiksi tulee kun täytyy ottaa silikonit. Yhden asian saa kuntoon, niin toinen asia vaatii heti korjaamista, ei kannata uhrautua moisen asian takia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Martinan dieetillä voi käydä kuten Martinalle ja pää kasvaa suhteettoman suureksi kroppaan verrattuna.

• Anonyymi

Karita Tykkä?

• Anonyymi

Henri saari!!sain hyvät treeniohjelman,kulli kasvoi kolmanneksen ja hauis myös.

• Anonyymi

mites jörnimis taidot?

• Anonyymi

vittu, ei kukaan. Tee elämänmuutos ja unohda toi somepaska. syö vähemmän kun liikut

• Anonyymi

Fit clubilla Iina siekkisen valmennukset. Siellä oli elokuulle monta lähtöä!

• Anonyymi

Eikö nämä naiset ole juuri keräämässä rahaa ei muuta tarkoitusta heillä ole mielessä.

Nanna ja Martina kerää rahaa ja ei järjestä kursseja, rahat kelpasivat, mutta kursseja ei ollut.

Kyseessähän on petos, näitä riittää.

Martina elää nyt onnenelämää kun on taas saanut uuden kalun haaroihinsa.

Nyt Hannu ajoi uuden auton ruttuun ja eiköhän ero ole kohta edessä, kun vakuutuskaan ei korvaa uutta autoa, lol

• Anonyymi

Et taida olla ihan tosissasi tai tolkuissasi. Et kai usko, että näiltä peruskoulupohjalta ponnistavilta höpökursseilla "pätevöityneiltä" ns. valmentajilta saisit mitään lisäarvoa muutoksellesi. Saat parempaa apua ihan ilmaiseksi googlettamalla aitojen ammattilaisten treeni- ja ravintovinkkejä.

• Anonyymi

Just näin. Mutta ihmisten taikauskosta eroon pääseminen vaan on niin ylivoimaista.

• Anonyymi

Jetro kiinteistökunkku vai mikä sen nimi on.. ehdottomasti...löytyy kikat aineenvaihdunnan kiihdyttämiseen...suosittelen nimim.nosecandy

• Anonyymi

Toivottavasti kirjoitit tuon ns. kieli poskella. Kenelläkään ei ole tarvittavaa koulutusta eikä kenelläkään ole taloudellista luotettavuutta, mitä palvelutarjoajalta voi kohtuudella edellyttää. En antaisi noille senttiäkään.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitsekaan ottaa ja maksaa tätä. Ihan itse maksan ja itselleni otan. Syödäkin osaan ja tykkään liikkua, no problem. Enemmän on ongelmaa siinä, etten malta pitää riittävästi lepopäiviä ja noilla saa kaikki aikataulutettua valmiiksi. Ja todellakaan ei ole kalliita nuo, joten miksi en ottaisi. Tosi kiva lähteä tekemään vaihteeksi jonkun muun vetämänä ja jatkaa sitten siitä taas omillaan.

Kerron rehelliset kuulumiset sitten, kun mulla valmennus takana. T:ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitsekaan ottaa ja maksaa tätä. Ihan itse maksan ja itselleni otan. Syödäkin osaan ja tykkään liikkua, no problem. Enemmän on ongelmaa siinä, etten malta pitää riittävästi lepopäiviä ja noilla saa kaikki aikataulutettua valmiiksi. Ja todellakaan ei ole kalliita nuo, joten miksi en ottaisi. Tosi kiva lähteä tekemään vaihteeksi jonkun muun vetämänä ja jatkaa sitten siitä taas omillaan.

Kerron rehelliset kuulumiset sitten, kun mulla valmennus takana. T:ap

Joojoo, Roope. Mees nyt ulos välillä. Syöksy vaikka sementtiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joojoo, Roope. Mees nyt ulos välillä. Syöksy vaikka sementtiin...

Mene sinäkin treenaamaan, tulee parempi olo ja kehtaat mennä rannalle, eikä tarvitse täälä haukkua ihmisiä, jotka pitävät kropastaan ja kunnostaan huolta.

• Anonyymi

No jos katsoo ulkomuodon perusteella niin Rita! Erittäin notkea ja hyväkuntoinen

• Anonyymi

Lisäksi Riitalla hyvä koulutus fysioterapeutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi Riitalla hyvä koulutus fysioterapeutti.

Hän on myös moninkertainen Euroopanmestari aerobikissa.

• Anonyymi

Nanna ei koskaan, on ihan transun näköinen ja kulmikas

• Anonyymi

Lopeta siiderin juonti, perunalastujen syönti. Oot jo pitkällä.

• Anonyymi

Kumpaakaan en ole tarvinnut kymmeneen vuoteen. Kyse ei ole niinkään liikunnan puutteesta ja ruuasta, vaan siitä, että saa rasvanpolton parhaimmilleen ja muistaa lepopäivät. Oksettavia jotkut rasvaiset ja suolaiset sipsit.

• Anonyymi

Kun haet valmentajaa, katso mikä on hänen koulutuksensa:
      liikunnanohjaaja (opisto- tai amk- tason koulutus), fysioterapeutti. Suuntautumisopinnoissa liikunnan puolella voi olla esimerkiksi personal trainer.
      Miksi koulutettu? He osaavat neuvoa asiakkaitaan, koulutettu silmä huomaa heti, jos jotain tekee virheellisesti. Eli näistä kolmesta valitsisin hänet, jolla on jotain koulutustaustaa. Muut unohtaisin.

• Anonyymi

Noista valmennuksista kotiohjeet. Esim. salille en tykkää mennä. Mun lajit on erilaiset ja varsinkin kotona-aikaan en minnekään salille mene. Martinalla on kuulemma hyvät kotitreeniohjeet ja myös pyöräily- tai lenkkeilyjutut ja sit se mun suurin ongelma, että mä muistan pitää lepopäivät. Ne on helpompi muistaa ja malttaa pitää kiinni, kun ne kuuluu valmennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista valmennuksista kotiohjeet. Esim. salille en tykkää mennä. Mun lajit on erilaiset ja varsinkin kotona-aikaan en minnekään salille mene. Martinalla on kuulemma hyvät kotitreeniohjeet ja myös pyöräily- tai lenkkeilyjutut ja sit se mun suurin ongelma, että mä muistan pitää lepopäivät. Ne on helpompi muistaa ja malttaa pitää kiinni, kun ne kuuluu valmennukseen.

Ja tiedän, että tuolla kolmen vkon ostamallani alkuhaasteella ( 1 vko tulee vielä ylimääräisenä). Sinä aikana oppii kyllä laatiman sen liikunta-ravinto-leposuunnitelman, mistä on itse helppo jatkaa oman kalenterin kanssa. Enempää mä en tartte. Mutta tuo on selkeä ja tietysti ryhmissä voi myös keskustella muiden kanssa ja esittää kysymyksiä.

• Anonyymi

Kuka se oli,
      tuo tuo Mari Perakoski.
      .,Enhän minä niin tiijä,
      että jos on valuutat niin tiukassa,
      että pittää kenellekkään kiinnostamatonta
      yksityis elämäänsä tuoda tyrkylle 2x50 euron haitta maksulle.
      -Tsääli
      Sitä vain, etä kuka hitto on kiinnostunnu ennää.

• Anonyymi

Ismo latelan piere ja pasko itsesi laihaksi?

• Anonyymi

Mun ostamani valmennus alkaa siis 16.8. ja loppuu 13.9. Tulen syyskuun lopulla kertomaan teille kokemukseni. Silloin olen viisaampi ja voin antaa oman arvioni.

T:ap

• Anonyymi

Minä voin aloittaa! I like this

• Anonyymi

Minä ottasin Saran valmentajakseni.

• Anonyymi

Ai panemalla hoikaksi?

Pimppa Laukka(51vee) voisi kans olla ok? Pimppakin voisi laihtua samalla!

Terv. Erkki Erkkilä

• Anonyymi

Vielä pieni selvennyt. Mulla on alan tutkinto, mutta käy kuten monelle muullekin himoliikkujalle; ei malta pitää lepopäiviä. Siksi on hyvä, että on joku toinen, joka käskee pitää lepopäivät ja syömään riittävästi.

Liikkeet osaan kyllä tehdä itse, kyse on rytmittämisestä; liikunta, ruoka ja lepo.

• Anonyymi

Todellakin kaikkialta muualta neuvoja kun näiltä suomen fitnesspersuksilta 🇫🇮💃🤔

• Anonyymi

kierrä nää lumput kaukaa..mene ammatilaisen oppiin ,,ok

• Anonyymi

Ritalla on fysioterapeutin koulutus, eikä hän ole mikään lumppu, on avioliitossa Mannisen kanssa jo kauan, pienen lapsen äiti.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      42
      1472
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      305
      1313
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1125
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1081
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      66
      1068
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1039
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      177
      892
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe