Kiitos. Elämään paljon sain.

Anonyymi

Kesä tuo muistot mieleen, samoin pari lehtijuttua.

Mennään kesään, kun 14-vuotias, koulu, urheilu kiinnostivat ja orastavasti naiset ja naisten muodot. Aamu kovat olivat jo tuttuja, samoin kun kulli alkoi kasvaa välillä kesken oppitunnin.
Kesä aina sai kovimmat heijarit peliin.
Olin jo monena kesänä viettänyt aikaa tuttavaperheen kesämökillä. Pariskunnalla oli tytär, muttei poikaa, joten ottivat minut aina oikein mielellään pariksi viikoksi lomailemaan. Erkki oli siinä 45 v paikkeilla oleva myyntipäällikkö ja Liisa sairaanhoitaja tai jotain sinne päin. Erkki oli liikunnallinen ja tykkäsi paiskia raskaita hommia. Minä toimin apurina, lähinnä halkojen kantoa ja kaislikon raivausta. Mutta aika vähän jouduin mitään tekemään. Niinpä otin aurinkoa, uin ja söin. Välillä Liisa pyysi apuja vedenkannossa ja jopa tiskaamisessa.

Eipä se tiskaaminen Liisan kanssa ikävää ollut. Hänellä oli aina kesämekko, josta turpeat tissit aina vilkkuivat. Pari kesää olin niitä jo ihmetellyt. Tiskatessa tai kuivatessa tiskiä niitä oli kiva tarkkailla.
En tiedä huomasiko Liisa vai ei, mutta välillä jopa shortseissa oli ahdasta. Silloin oli vaikeita hetkiä.
Kesämekko on kyllä kesän ehdoton vaate, koko kauneus tulee hyvin esille ja on suotuisa vähän tukevammallekin naiselle.

Yleensä nukuin siinä kello 11 saakka. Joinakin aamuina ihme kyllä heräilin jo nukkuma-aitassani kukon laulun aikaan. Joinakin aamuina menin saunalle ja kävin aamu-uinnilla. Sauna oli vielä lämmin tai ainakin vesi oli haaleaa, joten ne olivat ihan mukavia aamuja. Eräänä aamuna olin lämmittelemässä saunassa, kun Liisa tuli myös aamu-uinnille. Hänellä oli vain aamutakki päällään, eikä hän huomannut minua. En kerennyt huutamaan, kun hän laski aamutakkinsa tuolille ja oli kaikkine tisseineen edessäni. Hän pinkaisi järveen ja minä mietin näkyä. Ihanat hieman roikkuvat 40 v rinnat ja iso kaunis takapuoli olivat siinä silmieni edessä. Pallit räjähtivät soimaan. Päätin olla hiljaa ja toivoa, ettei Liisa tule saunaan.

Näky oli nuorelle pojalle uskomaton, Liisa käveli hitaasti järvestä rinnat pomppien. Hän otti pyyhkeen ja alkoi kuivaamaan itseään. Hän nosti toisen jalan tuolille, jolloin näkymäni suoraan karvakolmioon oli auki. Hitaasti hän kuivasi itsensä. Ennen aamutakin päälle laittoa hän vielä nosteli hieman rintojaan-huh, hyvä jos pystyin hengittämään.

Reitti oli vapaa, juoksin nukkuma-aittaani kalu kovana. Ei tarvinnut kuin hetki kosketella, niin olin valmis ja talouspaperi täytti tehtävänsä.

Ensimmäinen alkuviikko kului jouten, minä tuijotellen, mutta en enää sattunut samaan aikaan saunalle.
Torstaina Erkki joutui lähtemään myyntikokoukseen pääkallopaikalle. No nyt olisin Liisan kanssa kahdestaan, ehkä näkisin enemmän! Iltapalalla minusta tuntui, että Liisalla oli vielä kevyempi kesämekko kuin normaalisti, ainakin se oli reippaasti lyhyempi. Kauniit jalat ja reiden näkyivät paljon paremmin. Iltapalan jälkeen paikalle tulikin yllättäen Liisan vanhempi sisko Terhi. Naiset vähän kumosivat valkoviiniä ja tarjottiin sitä minullekin. Lasillisen sitä join. Mutta naiset sitä enemmän. Jutut alkoivat mennä ”normaaliin” tilaan. ”Onko sulla tyttöystävää jne”. Päätin mennä omalle puolelleni.

Jossain vaiheessa saunalta kuului ääniä ja päättelin, että sauna olisi päällä. Ja niin olikin. Sovittiin, että minä menisin ensin, vaikka Terhi sanoi, että voi tulla minunkin kanssani. Saunoin pikaisesti ja päästin naiset saunaan. Koko ajan tarkkailin heidän sulojaan ja kulli oli nousta koko ajan.

Naiset ovat hiprakassa, ei ne huomaa, jos menen saunan toiselle puolelle metsikköön. Ja näin tein.
Kohta näinkin kaksi rehevää naista rintoineen alasti kilvoittelemassa vedessä ja hörppimässä valkoviiniä alasti saunan terassilla. Näky on huikea. Kaksi karvakolmiota, ihanat rinnat…ja ai kun pääsisi kokeilemaan.

Nukuin pitkään ja heräsin kun Liisa tuli koputtelemaan aamupalalle. Terhi oli lähdössä ja toivoi vielä näkevänsä minut. Tilanne oli nolo. Minulla oli täysi aamuseisokki, ja Liisa näki sen koska joutui herättelemään minua. Näin miten hän katseli kohoumaa…äkkiä käänsin kylkeä ja sanoin tulen kohta.

Nolona kömmin aamupalalle. Naisilla oli mairea hymy-en tiedä miksi. No aamupala meni ja Terhi lähti omalle mökilleen. Erkki soitti ja sanoi, että pääsee tulemaan vasta seuraavana päivänä. Ilmoitelkaa jos kaupasta tarvitsee jotakin jne…

5

7758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liisa sanoi, että hyvä. Nyt vain otetaan koko päivä aurinkoa. Ja näin myös tehtiin. Katselin kun hän levitteli aurinkorasvat kehoonsa ja taas veri pakeni päästä. Hän jäi selälleen makaamaan ja minä tuijotin kaaria vartalon… aikansa maattuaan Liisa kääntyi ympäri ja avasi bikinien narun. Hän pyysi rasvaamaan selän. Ja minähän suostuin. Laitoin rasvaa pitkin poikin selkää ja aloin levittämään. Sitä tuli vähän reilusti, joten kädet liikkuivat vauhdilla. Välillä mennen bikini housujen alle- kohti pepun kaarta. Tunsin, että Liisa pani silloin pikkasen vastaan ---. Selän sivuja rasvatessa, välillä sain aikaan pienen hipaisun rintoihin ja aina Liisa vähän säpsähti. Olin aika nolona. ”Laita reisillekin rasvaa”. Oli onni ja autuus. Hiljaa liikuttelin kättäni reisillä ja kullini oli ihan kivenä. Liisa raotti jalkojaan, jotta sain paremmin rasvattua. Siellä se näkyi karvainen pesä. Bikinit olivat aika niukat ja väri antoi myöten. Liisa rupesi laittamaan bikinien narua kiinni. Minulle tuli kiire päästä selälleni. Kulli piiloon.

      Liisa sanoi, että täytyy sinunkin selkäsi rasvata…ja niin hän teki. Sanakaan sanomatta hän aloitti myös reisien rasvauksen. Ja minua kuumotti ja lujaa. Hän teki työtä huolellisesti. Näin, että hänen nänninsä olivat turvonneet ja olin voisi sanoa sekaisin. En osannut puhua enkä olla. Varmaa tunti oli oltu, kun Liisa sanoi, että nyt uimaan. Hän edellä perse keikkuen-minusta vähän extraa. Laskeuduimme hiekkarantaa pitkin veteen. Liisa leikitteli ja ui selällään ja rinta ponttonit olivat pinnalla. ” Ei ole hyvät ponttonit”. ” Juu kyllä”. Vaikka vesi oli viileää, taas alkoi housuissa jumittaa.

      Liisa haki lonkeroa ja tarjosi minullekin. Se sopi. Lonkkua olin juonut aiemminkin. Parinpullon jälkeen huomasin tuijottavani enemmän ja enemmän Liisaa. Onneksi Liisa totesi, että mennään laittamaan ruokaa. Liisa kävi vaihtamassa bikinit kevyeen kesä mekkoon. Uutta oli, ettei hänellä ollut alla rintaliivejä. Ja nännit loistivat silmissäni. Rintavako oli siinä ihailtavana. Vau. Syötyämme menimme lonkeroiden kera terassille. Liisa istui aidan päälle ja heilutteli jalkojaan. ”Sovitaanko muuten niin, ettet kerro kenellekäkään, että annoin sinulle lonkeroa”. En tietenkään.

      Liisa hymyili maireasti ja tuli viereeni istumaan. Hän oli avannut yhden napin lisää ja rinnat suorastaan pursusivat silmilleni. Hän alkoi silittämään päätäni. Siilitukka on kivan tuntuinen. Sitten hän silitteli poskeani. Olin ihan jähmeänä. Toisella kädellä hän silitti reittäni. Olin kauhusta jäykkänä, mutta se ei ollut jäykkänä. ”Minä muuten näin, kun olit kurkkimassa meitä eilen ja silloin aiemmin saunalla”. ”Mitä pidit?” Nolous iski. ”Ole huoleti en kerro kenelläkään” ”Meidän salaisuus”. Liisa sanoi, että reilu peli, jos hän näkee minut alasti. Onneksi oli lonkeroa. Iso kulaus ja hiljaisuus. ”No sinun vuorosi” Liisa otti minun paidastani kiinni ja nosti sen pois. Sitten hän ohjasi minut sohvalta ylös. Tarttui shortseihin ja veti ne hitaasti alas. ”Käänny”. Liisa tuli takaapäin ja silitteli peppuani. Ja toisella kädellä kokeili etupuolelta. Tunsin hänen vartalonsa lähelläni. Liisa huomasi, että olin jäykistynyt. ”Onko tämä neitsyt?” ”onhan se”. Hitaasti Liisan käsi lähestyi kulliani. Hän oli edelleen takanani. Liisa otti kätensä pois ja otti oman mekkonsa pois. Nyt olimme molemmat alasti kesäauringossa. Nyt hän tuli kiinni minuun. Tunsin pillun karvat ja rinnat selkääni vasten. Upeaa. Nyt hän otti takaapäin kullin varresta kiinni ja alkoi liikuttamaan kättään. En osannut tehdä mitään muuta kuin olla vain. Päässä humisi. Liisa liikutteli kättään ja toisella kädellä hyväili vartaloani. Sitten tuntui, etten tajua mitään, kulli syöksi siemenet pitkin terassia. Eka kerta naisen tekemä syöksy. Olin aivan voimaton.

      • Anonyymi

        Liisa asettautui sohvalle selin. Nosti toisen jalkansa seksikkäästi. Oli kerrassaan upea näky. Vaikka tuntui ennen, näe kunnolla. Liisa veti minut viereensä ja käski, hyväille rintoja. Ensikerran ja tallaiset. Ne olivat vielä muhkeammat kuin olin kuvitellut. Nännit olivat kovina. Imin niitä Liisan ohjeiden mukaan ja samalla hyväilin toista rintaa. Olin onneni kukkulalla. Sitten Liisa painoi minut alas. Nuole. Aloin nuolla märkää pillua kuin jäätelöä. Liisa huokaili, puristeli rintojaan lujaa. Hän vain hoki ”jatka jatka”. Välillä oli pakko antaa kielen levätä ja jatkoin sormellani, ensin yhdellä sitten laitoin kaksi sormea. Oli todella seksikästä katsella ja liikutella sormia märässä pillussa. Liisa voihki kiihottavasti. Sitten hän käski lopettaa. Hän nousi ylös ja otti kullini suuhunsa. Se oli todella unelmaa. Kulli pamahti taas seisomaan. Heti kun Liisa mielestä se oli täydessä tanassa, hän lopetti imemisen. Hän käski minut selin sohvalle. Itse asettui päälleni. Tarttui kullistani kiinni. ”Nyt on aika tehdä mies”. Hän ohjasi kullini pillun aukolle. Pari kevyttä tökkäisyä, sitten reitti alkoi olemaan selvä. Hitaasti hän laskeutui pitkin vartta pohjaan asti. Voiko täydellisemmin menettää poikuuden. Hitaasti hän aloitti ratsastuksen, samalla vieden kädet hänen rinnoilleen. Ratsastus kiihtyi, rinnat pomppivat, en aina saanut niitä edes kiinni. Liisa kääntyi kaarelle ja huusi. Samalla hän rysähti päälleni. En ensin tajunnut mitä tapahtui. Mutta sitten Liisa sanoi, ”Ihanaa.” Minun kullini oli vielä tanassa. Liisa asettui selälleen ja veti minut uudelleen sisäänsä. Nyt oli minun vuoroni liikkua. Luonto ohjasi lantion liikkeeseen ja Liisa painoi pepusta rytmiä.

        Oli lumoavaa katsoa naista allani, rinnat heiluen ja nautinnosta tihkuvia ääniä. Innoissani kulli luiskahti pari kertaan ulos, mutta äkkiä saimme sen takas. Kunnes koko kroppani räjähti. Ammuin kaiken Liisan sisään. En tiedä kauanko olin hänen päällään, mutta sitten tuntui nololta. Aloin kerätä kamppeitani ja en kehdannut katsoa Liisaa. Hän tuli luokseni ja sanoi ” Kaikki hyvin? Se oli ihanaa? Meidän juttumme”.

        Samassa puhelin soi. Erkki sanoi, että pääseekin jo illalla. No selvä peli. Ei ole ainakaan uusintaa.
        Erkki toi uuden lastin ruokaa ja myös alkoa. Aika hyvin tuntui maistuvan. Ilta meni, miten meni. Liisa ja Erkki kävivät saunassa ja syötiin iltapalat. Sitten omiin kammareihin.
        Oli aika ihmeellinen päivä. Olin jo syvässä unessa, kun havahduin, että Liisa oli pienessä hiprakassa vieressäni. ”Hys ollaan hiljaa Erkki nukkuu. rankka kokous ja vähän viinaa”.

        Liisa pudotti kesämekkonsa pois. Ja taas tämä naisen ihana vartalo oli edessäni. Hän veti peiton päältäni ja saman tien bokserit pois. Sen enempiä kyselemättä hän otti kaluni suuhunsa ja alkoi imemään. Ja voi veljet. Pedaalissa saakka tuntui. Kulli pärähti soimaan. Liisa asettui selälleen. Nuole nuole. Ja minä nuolin nyt jo tottuneemmin. Pillu oli läpimärkä. Äkkiä Liisa veti minut ylös ja asetteli kullin sisään. Sitten taas mentiin. Pumppasin nyt paremmalla rytmillä, vaikka Liisa edelleen ohjaili peppuni kautta. Ai että tuntui hyvältä. Lopeta. Liisa pyysi. Luulin, että leikkii jatkoin pumppaamista. Mutta ei hän halusi, että lopetan. Liisa sanoi, että pane takaa.

        Hän asettui polvilleen, rinnat roikkuivat kivasti. Menin taakse, mutta ei oikein osunut maaliin, joten Liisa nappasi kiinni ja ohjasi kullin aarteelle. Ja nyt lantiosta kiinni ja menoksi. Tuntui, että osui pohjaan saakka. Kauan ei tarvinnut pumpata, kun kulli antoi vinkkiä nyt tullaan. Ja niin sitä tultiin. Liisa rysähti mahalleen, ja kulli irtosi pillusta, työntäen loput spermat pyllyvakoa kohti.
        Aivan superia.

        Liisa antoi kevyen poskipusun ja sanoi, hiljaa sitten. Ja juoksi omalle puolelle.
        Vielä on muisteltavaa, mutta tässä oli tämän ihanuuden alku. Kiitos Liisalle, mikä startti näille hommille.


    • Anonyymi

      Hyvä tarina ja selkeästi kerrottu.

      • Anonyymi

        Ainoa, mikä jäi harmittamaan on se, että rakastelua ei tapahtunut heti Erkin lähdettyä. Olisitte molemmat saaneet nauttia useammin ja ehkä Terhikin mukaan...


    • Anonyymi

      Hyvinkin tuttua...minulle kävi lähes samalla tavalla.
      Mutta se nainen oli viereisen mökin liki 60 vuotias rouva, minä olin 16 vuotias.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe