Älytelevisioon on mahdollista liittää erilaisia laitteita kuten esim. tietokone. Voiko tuloluetteloa TV, AV, HDMI1, HDMI2 karsia siten, että jäljelle jäävät vain liitettyjen laitteiden tulot esim. TV, HDMI1?
Nyt joudun turhaan kelaamaan monen tulon yli vaihtaakseni TV:stä tietokoneeksi. En tarvitse television älyominaisuuksia palveluineen, vaan käytän vain kaapeli-tv-kanavia ja tietokonetta. Vaihtaminen laitteesta toiseen pitäisi saada kömpelöstä näppäräksi television kauko-ohjaimella.
Liitetyt laitteet luettelo äly-tv:ssa?
3
771
Vastaukset
Niin tunnetustihan on vain yksi älytelevisiotyyppi. Siis voisit mainita TV:si merkin ja mallin, jotta voin googlata käyttöohjeen ja katsoa asian. Esimerkiksi LG:ssä voi halutun määrän lähtöjä. Myös itse lähtövalikosta voi poistaa kohteita.
Miksi olet kytkenyt tietokoneen äly-TV:hen. Se on kuin valjastaisi hevosen auton eteen.- Anonyymi
Mihin tietokone pitäisi kytkeä, jos haluan 43" näytön? Tällä mennään, kun olen tv:n ostanut. Älyominaisuudet palveluineen eivät ole käytössä tässä Finlux Androidissa. Tietokonetta seurataan näytöstä riippumatta joka tapauksessa aina, kun on netissä.
- Anonyymi
"Miksi olet kytkenyt tietokoneen äly-TV:hen. Se on kuin valjastaisi hevosen auton eteen."
Eikö se ole aivan toisin päin, eli hevosen eteen lyödään auto, niin saadaan vauhtia siihen netin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932