UAP UAV liikkumiskyky

Anonyymi

.aiempi UAP liikehdintäkyky lanka on kait kadonnut jonnekin..
Kiitos linkin laittajalle -uusintana -http://www.nicap.org/papers/powell/Estimating.Flight.Characteristics.of.UAP-entropy-21-00939-v2.pdf kopio salaimen osoitekenttään, jos "kliku"-ei toimi

tämä on paras selostus mitä olen nähnyt, laskelmien ajatus selvitetään hyvin, havannoitsijat ja havainnointivälineet todetaan, ja arvostetaan tyyliin parhaat ammattilaiset tekemään havaintoja...
Lyhyt artikkeli kertoo selkeästi, ammattilaisten havainnoista, joissa on poikkeuksillisen nopeaan liikkeeseen pystyviä laitteita.

12

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vaikuttavaa, itse en olisi tajunnut kuinka videokuvasta ja still-kuvista juonnetaan laskelmanopeudesta,
      hyvä pumaska.

      • Anonyymi

        Julkisuuteen ei ole annettu tutkien dataa. Tutkat näkee nopeuden, suunnan, korkeuden ja niiden muutokset. Siitä pystyy laskemaan ihan jo peruskoulun laskutaidoilla nopeuden, kiihtyvyyden ja G-voimat. G-voimien laskemiseen tarvitsee tietää kaava, joka ei ole vaikea. Muutoin asia sujuu jako ja kertolaskuillla kun on kellonajat ja etäisyydet tarkkaan tiedossa.


    • Anonyymi

      Riuskaliikkeisiä ovat vieraiden sivilisaatioiden rakkineet, jos havainnot pitävät paikkansa.

      • Anonyymi

        Olen joskus kuullut että näissä aluksissa on niinsanottu cancellation of mass inertia.


    • Anonyymi

      Kalibrointi virhe.

    • Anonyymi

      "Julkisuuteen ei ole annettu tutkien dataa. Tutkat näkee nopeuden, suunnan, korkeuden ja niiden muutokset. Siitä pystyy laskemaan ihan jo peruskoulun laskutaidoilla nopeuden, kiihtyvyyden ja G-voimat. G-voimien laskemiseen tarvitsee tietää kaava, joka ei ole vaikea. Muutoin asia sujuu jako ja kertolaskuillla kun on kellonajat ja etäisyydet tarkkaan tiedossa."

      Tämä lisää "pumaskan" mielenkiintoisuutta... Millä voimalla / energialla liikkunetkaan?
      Onko olevaisella aineella ominaisuus, vähänkuin magneeteilla, hylkiä-kannatella-vierittää vastakkaista, jolloin hypernopea liike olisi mahdollista energiatehokkaasti ilman aikahyppyjä tms.. Meidän rajallisilla aisteilla tämän voiman löytäminen voi olla vaikeata... sähkö löydettiin, koska meillä oli aistimuksia, mm. hankaussähköstä..

      JOs näissä UAP laitteissa on olioita lentäjinä, ne on aisteiltaan ja fyysisiltä ominaisuuksiltaan ihan ielikuvituksen ulottumattoissa.. tieten pienikokoiset otukset kuten hyönteiset kokee kiihtyvyysvoimat eritavoin kuin ihminen?

      • Välillisten todisteiden mukaan ufolaisilla on kyky hallita mekaanisia(kin) laitteita näkymättömästi kuin kummitukset konsanaan.

        Värähtelytaajuuksien hallintaa vai mistä lienee kyse? Kyky hallita "elotonta" materiaa? Itse asiassa biologinen ihminenkin koostuu fyysisesti tähtipölystä ja on elotonta materiaa siten ajateltuna. Kaikki elollinen ja eloton samaten.

        On olemassa selkeästi sellaisia taajuuksia ja sellaista energiaa josta me emme tiedä vielä mitään taikka emme ainakaan kykene hallitsemaan niitä energioita vielä. Jotkut hallitsee.

        On sanonta "Lähtee kuin hauki rannasta". Joskus luin että hauki kiihtyy niin nopeasti että jos sen kiihtyvyys jatkuisi samanlaisena 1,5 sekuntia, niin sen nopeus ylittäisi äänen nopeuden.
        8)


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Välillisten todisteiden mukaan ufolaisilla on kyky hallita mekaanisia(kin) laitteita näkymättömästi kuin kummitukset konsanaan.

        Värähtelytaajuuksien hallintaa vai mistä lienee kyse? Kyky hallita "elotonta" materiaa? Itse asiassa biologinen ihminenkin koostuu fyysisesti tähtipölystä ja on elotonta materiaa siten ajateltuna. Kaikki elollinen ja eloton samaten.

        On olemassa selkeästi sellaisia taajuuksia ja sellaista energiaa josta me emme tiedä vielä mitään taikka emme ainakaan kykene hallitsemaan niitä energioita vielä. Jotkut hallitsee.

        On sanonta "Lähtee kuin hauki rannasta". Joskus luin että hauki kiihtyy niin nopeasti että jos sen kiihtyvyys jatkuisi samanlaisena 1,5 sekuntia, niin sen nopeus ylittäisi äänen nopeuden.
        8)

        Voi hyvänen aika sentään kuinka viisas oletkaan!


    • Anonyymi

      ...tuossahan on vain toteamus, mitä on yleisesti tapauksista kerrottu.
      Mielestäni ei sisällä mitään "päteämistä", josta kouhkaat..

    • Anonyymi

      ...tuossa UAP - ufo koosteessa on myös mielenkiintoisia lukuja energian tarpeesta moisiin liikkumisiin siis satoja GW... ja ei mitään lämpöjälkeä tms..

    • Anonyymi

      Välillisten todisteiden ????? Mitä ne on ?

      • Anonyymi

        Äläs ota tuota hellähörhön juttuja ihan todesta, anna sen selittää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3257
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3034
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2017
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1916
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1804
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1671
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1233
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1122
    Aihe