Kukahan se aivoinvalidi oli, joka oli yrittänyt ajaa vapaalla olleen poliisin päälle, kun poliisi oli yrittänyt puhumalla yrittänyt estää känni ääliötä ajamaan lähtemisestä.
Noh, nyt se pölvästi saa varmasti syytteen murhan yrityksestä ja se on sille aivan oikein.
Nyt jotkut tietenki väittävät, että eiväthän ne bättre folk pedersöreläiset ryyppää eivätkä tee rikoksia. Nehän ovat niin fiksua porukkaa, ettei fiksumpia löydy mistään muualta.
Vai olisikohan sittenkään niin?
Useamman henkilön mielestä ne hulluimmat löytyvätkin nimenomaan Pedersörestä.
Pedersören rattijuoppo idiootti
Anonyymi
3
1182
Vastaukset
- Anonyymi
Rattijuoppo se oli.Uhmakas alkoholisti .
- Anonyymi
Ettei vaan olis ollu aito pottunokka finntuppi...
- Anonyymi
Olen silloin tällöin miettinyt sitä, miksi ne bättre folk pedersöreläiset eivät muuta Ruotsiin.
Siihen on varmaan kaksi syytä.
1. Ruotsissa bättre folk pedersöreläiset eivät voi kulkea pottunokka pystyssä ja luulla olevansa muita parempia ihmisiä.
2. Bättre folk pedersöreläiset eivät osaa ruotsia, eikä Ruotsissa kukaan ymmärrä pedersören mongerrusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490