Paranormaali kokemus

Anonyymi

Olin vuokralla pienessä talossa yhden 5 ja 8 vuotiaan lapseni kanssa, ja jotain outoa siellä tapahtui. Haluaisin kuulla järkeviä teorioita, joita nyt keksitte miten tämä tapahtui. Tämä tapahtui lintulassa olevissa pienissä vuokrataloissa johon voin laittaa linkin jos joku haluaa, mutta menen asiaan. Ensimmäisenä päivänä ei tapahtunut mitään outoa eikä oltu päivällä edes talossa, iltapäivällä tultiin taloon eikä silloinkaan mitään outoa tapahtunut. Oli yö ja olin yrittämässä saada unenpäästä kiinni. Nukuin olohuoneessa olevalla sohvalla ja lapseni nukkuivat talossa olevalla parvella. Tunsin kuin joku olisi ottanut käsivarrestani rajusti kiinni. Avasin silmäni eikä siellä ollut ketään, kuiskasin molempia lapsia jos jompikumpi olisi tullut alas mutta molemmat nukkui ylhäällä. En miettinyt sen enempää. Seuraavana päivänä iltapäivällä olin olohuoneessa katsomassa puhelinta, 8 vuotias lapsi parvella ja 5 vuotias vaeltelemassa ympäriinsä. Yhtäkkiä 5 vuotias lapseni tuli luokseni osoitti keittöön ja kysyi ”kuka tuo pitkätukkainen nainen on?” Olin vähän järkyttynyt vaikka lapsen suustahan voi tulla välillä kaikkea outoa. 5 vuotias lapseni halusi nukkua vieressäni sohvalla olohuoneessa ja se kävi koska sohva voitiin levittää. Nukuimme normaalisti yöllä. Olin kyljelläni lapseeni päin kunnes joku yritti työntää minua niin että olisin kaatunut kyljeltäni lapseni päälle. Käännyin ja ei näkynyt mitään. Okei en tiiä miten jatkaisin tän kertomista kun, kerron tätä siinä muodossa että olisin äiti että tämä otettaisiin vähän enemmän tosissaan. Mutta joo olen se 5 vuotias lapsi nyt jo vanhempana. Äitini kertoi minulle nämä tapahtumat kun olin 13 vuotias ja muistinkin tästä jotain mutta en paljoa olinhan 5. Mutta kuitenkin muistan kolmantena päivänä olleeni parvella ja parvella oli pieni ”aukko” josta näki keittiöön, olin tuijotellut kyseistä ”pitkätukkaista naista” kolosta jo paljon ja muistan tästä tapahtumasta vain sen verran että se oli nainen ja hänellä oli valkoinen mekko ja näytti jotenkin vanhanaikaiselta ja hän katseli minua takaisin. Siinä koko tarina oli, uskon kummituksiin jne tämän tarinan takia koska tiedän sen olevan totta, tai joku voisi antaa paremman selityksen kaikelle... kiitos kun luit

5

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et siis omassa tarinassasi oikein edes tiedä oletko äiti vai 5-vuotias lapsi...? Eiköhän tuo jo viittaa siihen, että ajatuksenkulkusi ei ole ihan tästä maailmasta?
      Muut järkevät selitykset kerroit jo itsekin;
      1) Nukuit
      2) "lapsen suustahan voi tulla välillä kaikkea outoa"

      • Anonyymi

        Tai säähavaintopallo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai säähavaintopallo?

        Se oli suokaasu!


    • Anonyymi

      Olipas oudosti kirjoitettu.

      Vaikea se on sanoa mitä sinun äidille on tapahtunut, kun hän ei ole itse sitä kuvaamassa. Tarinoilla on tapana muuttua matkalla.

      -Unen näkeminen
      -Unihalvauksen tapainen ilmiö olisi yksi mitä voi olla tapahtunut.
      -Unessa refleksin omainen liikkuminen ei ole harvinaista.
      -Valveuni
      -Mielikuvitus

      Tässä voi olla monia asioita mukana, koska tämä tarina piti sisällään monia eri ilmiöitä.

      Itse koin pienenä valveunia, ja ne ovat kirjaimellisesti hallusinaatioita, kun vilkas mielikuvitus on osittain unessa ja osittain hereillä.

      Itse uskoin aikoinani kummituksiin, mutta se on hävinnyt jo pois. Totta kai se on sinulle totta. Hienoa kuitenkin, että edes kysyt mahdollisia selityksiä. Toivottavasti et joudu kärsimään tästä uskomuksesta ja toivon tämän avaavan sinulle ovia mahdollisiin selityksiin.

    • Anonyymi

      Mulla taisi olla krapula silloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe