Luksusrouva taas ulosotossa

Anonyymi

103

5499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

100 000 v.2017.

• Anonyymi

Voihan helkutti, mitä summia, osaakohan Sofia hävetä? Olisko Sofian motto: Mikä on sun, on myös mun ja mikä on mun, on myös mun. 😎😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan helkutti, mitä summia, osaakohan Sofia hävetä? Olisko Sofian motto: Mikä on sun, on myös mun ja mikä on mun, on myös mun. 😎😎

Tuossahan saa hra miliunääri Therman pitää lompakon nurkasta tiukasti kiinni😅

• Anonyymi

Jätti verot ja muut lakisääteiset maksut maksamatta, joten hyvin jäi rahaa käteen. Niko sitten makseli ne pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 100K oli tulot vuodelta 2017.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan saa hra miliunääri Therman pitää lompakon nurkasta tiukasti kiinni😅

On todella huono esimerkin näyttöjä Sofi nuorille naisille,kaikki laskut antaa mennä vaan ulosottoon kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei edes tiedä mitä häpeä sana tarkoittaa, ei kuulu tähän naisen tajuntaan kuuluva asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella huono esimerkin näyttöjä Sofi nuorille naisille,kaikki laskut antaa mennä vaan ulosottoon kokoajan.

Olet saanut lyhyeen kommenttiisi tungettua niin paljon kirjoitusvirheitä että on kyllä erittäin huono esimerkki nuorille lukijoille tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saanut lyhyeen kommenttiisi tungettua niin paljon kirjoitusvirheitä että on kyllä erittäin huono esimerkki nuorille lukijoille tuollainen.

No eipä ole sinunkaan kommentissa kehuskelua.

• Anonyymi

Sofia on ollut ulosoton asiakas jo kolmen vuoden ajan. Velkojina ovat verottaja ja eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, jotka karhuavat lähes 24 000:ta euroa.

Eikös se marsukin ollut ulosoton vakioasiakas.

• Anonyymi

Martina on ollut joskus, mutta ei enää. On sen auliisti myöntänyt ja sanoi äitinsä auttaneen, että sai asiansa kuntoon ja on sanojensa mukaan takaisin maksanut. Ihanaa, kun vanhemmat pystyy tarvittaessa auttamaan. Ei tarvinnut miehiä maksajaksi, meriitti sekin👍

• Anonyymi

Kauan sitten, mutta Martina on nykyään hoitanut asiansa tosi hyvin.

• Anonyymi

Missäs se 50000:n verovelka on, mistä on täällä huudettu koko ajan?
        Eihän tuo summa ole puoltakaan siitä.
        Pieniä ovat velat miljoonavelallisiin nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieniä on Sofian tulot, miljoonikkojen tuloihin nähden 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä puolustat tällaista, miksii ihmeessä? Kyllä ihmisillä täytyy vastuuntuntoa olla ja hoitaa velkansa, näin on opetettu, aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi euro ulosotossa, niin noloa teeskennellä rikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikohan sen maksoi…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just näin mutta logoa pukkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä puolustat tällaista, miksii ihmeessä? Kyllä ihmisillä täytyy vastuuntuntoa olla ja hoitaa velkansa, näin on opetettu, aina.

Eihän kirjoittaja mitään puolusta,esitti kysymyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuripa näin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kirjoittaja mitään puolusta,esitti kysymyksen.

Ihmettelen miksi naiset ihannoi tällaisia henkilöitä.

• Anonyymi

Tämä daami ei osaa ilmeisesti maksaa laskujaan, syytä en tiedä. Mutta yhteiskunta eli me hoidamme, että saapi ostella laukkuja. Tämä on yksi syy, miksi Sofia ei saa sympatiaa, ainakaan minulta! Älkää te nuoret ottako oppia ihan kaikesta tältä idoliltanne. 😥

• Anonyymi

Nolo Sofia. Ei ihme, ettei saa itselleen asuntoa vuokrattua mistään . Tarkistavat luottotiedot. Nyt kannattaa käyttää sitä vanhaa tuttua Ikean veskaa, vouti voi viedä kallimmat laukut ja siitä tulee Sofialle niin paha mieli ja ahdistus.

• Anonyymi

Verot Sofia näyttää jättävän maksamatta säännölisesti. Eikös ne Nikon maksamat velat olleet suurimmaksi osaksi vero velkoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nolo Sofia. Ei ihme, ettei saa itselleen asuntoa vuokrattua mistään . Tarkistavat luottotiedot. Nyt kannattaa käyttää sitä vanhaa tuttua Ikean veskaa, vouti voi viedä kallimmat laukut ja siitä tulee Sofialle niin paha mieli ja ahdistus.

Kyllä kämpän saa,jos on käteistä. Mutta jos sitä ei ole,niin heikompaa on saada kämppää.

• Anonyymi

Varsinaista luksusta tosiaan 🙈

• Anonyymi

Dear Seiska, mikä Sofian elämässä mielestänne on luksusta?

• Anonyymi

Fanit arvostavat lokin luksuselämää.

• Anonyymi

Käärme pääsi taas otsikoihin 😂😂😂

• Anonyymi

Noloa larpata telkkarissa rikasta, kun nyt kaikki tietää mikä on totuus valheen takana 😂

• Anonyymi

Todella noloa ja pokkana työntää logojaan joka kuvaan. Hävetköön jokainen yritys, joka tuota natkua mainoskasvonaan käyttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella noloa ja pokkana työntää logojaan joka kuvaan. Hävetköön jokainen yritys, joka tuota natkua mainoskasvonaan käyttää!

Jotain on vinksallaan tässä tapauksessa.

• Anonyymi

Tv palkkiot meni hotellissa asumiseen samaan aikaan ja pariin dinneriin ja matkoihin, taas se on persaukinen, kauanko Stefan maksaa sen olemista 3 tonnin Vuokra kämpässä maanjäristys ja vesivahinko asunnossa ytimessä, sairaan idiootteja, plus kolari pikkarambo ja korona ääliömara sekä tesla kamalahdet riskeineen, ja rahariidat päällä.

• Anonyymi

LUKSUSELÄMÄ on todellakin nyt läsnä.
      Ja laukkujen ulosmittaus.
      Kuinka toi muija kehtaa....

• Anonyymi

Onhan se mukavaa sielunkumppani Kellyä vähän lennättää Hesan yllä, se on niiiin siistiä, toooosi siistiä,, se on sitä luksusta... 😉

• Anonyymi

En usko että Sofia osaa hävetä.

• Anonyymi

Tyhjäpäiset ihmiset harvemmin osaa.

• Anonyymi

Milloin Sofia on hävennyt mitään, ei koskaan. Tänään taas liikkeellä stadissa lomakon kanssa stokkan kulmilla, ja kattelivat sormuksia🤦‍♀️likö vain ikkunaostoksina, vaiko kohta saadaan odotettu ilouutinen vasemman käden nimettömästä👩‍❤️‍👨💶Hyvä kierrättää kaikki ulosoton kautta👏

• Anonyymi

Toivon, ettämenevät naimisiin…persaukiset ääliöt ansaitsevat toisensa ja kurjuutensa.

• Anonyymi

Vaiko vauva uutisia kenties, ehkä elafripullaa tai uusia rampoja kehiin.

• Anonyymi

Kaikki nämä Seiskassa tänään olevat, Sofia, Stefan, Martina. Hannu, Karalahdet.. Aivan ihmeellistä elämää viettävät. Vanhus ei ymmärrä miksi itsensä täytyy väkisin julkisuuteen työntää ja kaikki asiat levitellä. Eikö se ala jossain vaiheessa ahdistamaan, vai onko se vähän niin kuin joku addiktio ettei sitten osaa olla ilman? Ja ennen vanhaan oli kunnia-asia hoitaa raha-asiansa, nykyään ei taida enää olla niin väliä?

• Anonyymi

Tietyissä piireissä ei ole niin väliä, maksavat jos jaksa at. Kai siihen velkasuuteenkin tottuu kun aikansa hoitaa asiat tolla tyylillä. Oksettavaa porukkaa koko sakki.

• Anonyymi

Eivät itse työnnä, Seiska jahtaa samoja ihmisiä joka viikko, julkaisee neg uutisia. Toimittajalla ei ole moraalia eikä omaatuntoa,, pääasia negat. kohuotsikko.

• Anonyymi

Täällähän on moneen kertaan tietäjät todistelleet Sofian saaneen reilusti tuloja tästä loistavasta Tosi-Tv-sarjastaan.
      Viis siitä, että pätkä kestää rapiat 10 minuuttia, ja näytetään kerran viikossa maksullisella kanavalla, eikä oikealla TV-kanavalla. Rahaa tulee ja paljon, kertovat.
      Helposti siis kuittaa Sofia tuollaiset pikku-ulosotot.
      Eikös vain?

On kyllä Stefankin omituisen pihi, kun ei kuittaa ystävänsä pikku velkoja. Niko kuittasi silmää räpäyttämättä 50 000€ pois kuljeksimasta.

• Anonyymi

Ei Steppulilla ole rahaa mistä maksaa, koska on itse ulosotossa. On tämä kyllä harvinaisen tyhmä pariskunta, persaukisia kumpainenkin ja rikasta pitää esittää kynsin ja hampain.

• Anonyymi

1/3 pitäisi mennä ulosottoon, paljonkos sitä oikein on ollut jos on jättituloillaan jo lyhentänyt? Vai saako palkkansa keploteltua ohi ulosottomiehen? Jos sai koko maksun kerralla niin eihän siihen uo ole väliin ehtinyt?

• Anonyymi

Miks Stefun pitäis maksaa sofian velat Sofialla on sen verran ikää että pitäis osata hoitaa raha asiansa eikä odottaa että muut maksaa olis laittanu ne tekotissit rahat velkoihin

• Anonyymi

Ilmankos Nikokin on nyt korviaan myöten veloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Steppulilla ole rahaa mistä maksaa, koska on itse ulosotossa. On tämä kyllä harvinaisen tyhmä pariskunta, persaukisia kumpainenkin ja rikasta pitää esittää kynsin ja hampain.

Suomenruotsalainen Stefu on pihi ja suomensuomalainen Niko oli avokätinen ....siinä ero.

• Anonyymi

Rantis maksoi Soffen ulosotot pois.
      Maaliskuusta 2020 kertyneet uudestaan eli kun Ranta-ahot heitti ulos ja lopetti elatuksen.
      Verot ja eläkemaksut pelkästään tekee 1 500 kk:ssa ulosottoon plus 14 muuta merkintää tullut.
      Hyi hitto ja ökyilee julkisuudessa ja jättää maksut veronmaksajille.

• Anonyymi

Rane maksoi rikollisilla huumerahoilla. Konna koko mies. Stefan ei ole millään muotoa velvollinen hoitamaan Sofian uskomatonta feikkielämää ja maksamaan vielä lisää. Eiköhän Stefan ole jo melko monta kymmentätuhatta euroa upottanut Sofian kuluihin..

• Anonyymi

Mistä näette että 14 merkintää?

• Anonyymi

Elämä ilman luottohäiriömerkintoja ja rikosrekisteriä on aivan yliarvostettua, sanon minä.
      Sitäpaitsi sehän on loistava puheenaihe dinnerillä ( ei missään tapauksessa päivällisellä tai illallisella!) ystävien kanssa vertailla paljonko kelläkin on ja mistä saatu.

• Anonyymi

Kuinka moni teistä ulosoton kummastelijoista pystyy myöntämään oman maksukykynsä rehellisesti?

• Anonyymi

Minä. Ei oli ikinä ollut rahaongelmia. Äidilläni oli ja päätin jo pienenä, että hoidan aina asiani hyvin. Pienellä kylällä se oli häpeä. Olen säästäväinen ja hyvätuloinen, mutta mitään luksusta en omista, enkä halua. Rahat menee urheiluun, hyvään ruokaan, varusteisiin, lapsiin ja matkusteluun. Kaikki on nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä. Ei oli ikinä ollut rahaongelmia. Äidilläni oli ja päätin jo pienenä, että hoidan aina asiani hyvin. Pienellä kylällä se oli häpeä. Olen säästäväinen ja hyvätuloinen, mutta mitään luksusta en omista, enkä halua. Rahat menee urheiluun, hyvään ruokaan, varusteisiin, lapsiin ja matkusteluun. Kaikki on nähty.

Ja säästöön kolmannes palkasta joka kuukausi. Velkoja ei ole euroakaan.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin, että voi tulla tilanteita, jolle ei voi mitään, sairaus ym. Mutta tuo Sofian ulosoton asiakkuus on kyllä ihan omaa typeryyttä ja sitä, että maksaja on linnassa. Se on jotenkin hupaisaa Sofian puhua exästä ja ahdistuksesta joka alkoi kun rahahanat sulkeutui. Totuuden nimissä Sofia on elänyt luxus elämää huumerahoilla, ikävää mutta totta. En ymmärrä, kun siltä tälläkin palstalla silmät suljetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että voi tulla tilanteita, jolle ei voi mitään, sairaus ym. Mutta tuo Sofian ulosoton asiakkuus on kyllä ihan omaa typeryyttä ja sitä, että maksaja on linnassa. Se on jotenkin hupaisaa Sofian puhua exästä ja ahdistuksesta joka alkoi kun rahahanat sulkeutui. Totuuden nimissä Sofia on elänyt luxus elämää huumerahoilla, ikävää mutta totta. En ymmärrä, kun siltä tälläkin palstalla silmät suljetaan.

Niin on ja taitaa elää jatkossakin. Ostelee huumerahoilla logokamaa ja laskut odottaa ulosotossa. Kehtaa vielä kuvata ostoslistaa liikkeissä. Yök.

• Anonyymi

🙋‍♀️ minä! Hyvä duuni ollut aina, ei rahahuolia. Omilla rahoilla ostetut Vuittonit ja Chanelit. Mä en ymmärrä, miten Sofia voi edelleen käyttää luottokorttia, jota just vingutti Luxbagilla, uutta Chanelia on taas kassissa. Miten noi kortit kelpaa enää mihinkään liikkeeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan eka nikokin ulosotossa Sofian takia, Nousiaisen kyni kuiviin, sen bb rahat 30 tonnii.jne.

• Jos mä sanon, että minä pystyn, niin vaadit kohta jotain todistusta maksukyvystäni. Siitä huolimati sanon, että asunto on maksettu, auton romut on omia, senttiäkään en ole velkaa mihinkään suuntaan, pankkitilillä on ihan mukava summa pahan päivän varalle ja sijoituksetkin poikii tuottoa kokoajan ihan kohtuu hyvin. Ei sitä rahaa kuitenkaan ole niin paljon, että esim. voisin elellä Sofian tapaan. Sofian tavoin eläessäni ei kuluisi pitkää aikaa, kun omaisuus olisi tuhlattu ja olisin pärs´aukinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja taitaa elää jatkossakin. Ostelee huumerahoilla logokamaa ja laskut odottaa ulosotossa. Kehtaa vielä kuvata ostoslistaa liikkeissä. Yök.

Jotainhan tuolta puuttuu ,ei ole normaalia ajatusmaailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä, minä ja pari miljoonaa kunnon kansalaista lisäksi! Tuo Sohvi on isona varmaan kuten se yksi ex-missi, "pikku neiti porvoolainen" , joka viettää vanhuuttaan yksin ja hakee ruokansa diakonityöntekijöiltä.

• Anonyymi

Oi kuinka ihanan ökyä!

• Anonyymi

Sohvilla ei omaatuntoa ole, muita käytetään hyväksi niin paljon kuin mahdollista! Alamaailmaan kuuluu koko härpäke 😬😁

• Anonyymi

Se on ymmärrettävää jos sairastuu eikä pysty maksaa kaikkia laskuja ja joutuu ulosottoon.

• Anonyymi

Kun on lukenut juttuja Sofian elämästä sen jälkeen kun hän voitti MM-tittelin ja otti eron aviomiehestään, niin en kummastele yhtään. Rahan ja kuuluisuuden himo voitti hyvän tavallisen elämän. Sofia olisi itse hyvinkin tahkonnut 100 000€ vuosittain, kun olisi pysynyt vain kaidalla tiellä, onnellisesti aviossa ja jatkanut fitness urheilun parissa business mielessä.

Kukapa tietää minkälaiseen pommitukseen hän joutui rikkaiden ja kuuluisten toimesta MM-tittelinsä jälkeen. Ehkä houkutus oli liian suuri ja nyt hän maksaa siitä kovaa hintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on lukenut juttuja Sofian elämästä sen jälkeen kun hän voitti MM-tittelin ja otti eron aviomiehestään, niin en kummastele yhtään. Rahan ja kuuluisuuden himo voitti hyvän tavallisen elämän. Sofia olisi itse hyvinkin tahkonnut 100 000€ vuosittain, kun olisi pysynyt vain kaidalla tiellä, onnellisesti aviossa ja jatkanut fitness urheilun parissa business mielessä.

Kukapa tietää minkälaiseen pommitukseen hän joutui rikkaiden ja kuuluisten toimesta MM-tittelinsä jälkeen. Ehkä houkutus oli liian suuri ja nyt hän maksaa siitä kovaa hintaa?

Ei voi millään meriitillä puolustaa ,miksi ei oteta selvää ja topata tuommonen melskaaminen ,kun ei näytä itse ymmärtävän.

• Anonyymi

Nyt on taas stooryssa tänään lounasta keskustassa, uutta tukkaa ja logotuotteita. Ihan vaan Seiskan uutisoinnin kunniaksi. On se häijy nainen.

• Anonyymi

Ilmeisesti on tuhonnut vähäiset aivosolunsa alkoholilla ja huumeilla, ettei osaa edes hävetä!! Voi luoja.. Tolle ämmälle nauraa jo harakatkin. Lehdissä uutisoidaan Sofian JA Stefun ulosotoista. Ja ämmä se vaan jatkaa logoilla, dinnereillä ja kauneushoidoilla rehvastelua. Sofia oot NOLO!!!!! 🧕

• Anonyymi

Mutta lokilla taas Chanel ja Louis vuittonin kassit käsissä kun tuli jostain dinneriltä
      Voi v miten joku jaksaa perseillä toisten rahoilla.
      Ei vaan käsitä miten joku tarvii muutaman tonnin veskan joka kuukausi.
      🐽🐽🐽

• Anonyymi

Sohvi osaa tuon provosoinnin kultaiset taidot.
      Mitä seiska edellä, niin Sohvi perässä.
      Ihmisen täytyy olla kyllä todella sairas, mut kyllä se Sohvinkin hymy vielä joskus hyytyy..

• Anonyymi

Ällöttävää siipeilijä toimintaa
      Ikänsä puolesta aikuinen käytös kuin pissisliisa 13v

• Anonyymi

Nolointa on esitellä ostoksia somessa. Siis 🙈🙈niin mautonta.

• Anonyymi

Kuka ostaa mulle kkin yli tonnin lenkkarit

• Anonyymi

Minä - jos oot kaunis ja annat pimukkaa,

• Anonyymi

Kyllä vouti hakee aidot rolexit ja luksulaukut.

• Sofian Rolexihan on helppo ulosmitata, koska se on jo valmiiksi viranomaisten hallussa. Sofia ei voi sitä piilotella tai myydä. Ulosottomies ottaa kiinnityksen heti kelloon, kun hovioikeus on antanut tuomionsa. Edellyttäen tietenkin, että Sofia ei ole maksanut velkojaan.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Sofian Rolexihan on helppo ulosmitata, koska se on jo valmiiksi viranomaisten hallussa. Sofia ei voi sitä piilotella tai myydä. Ulosottomies ottaa kiinnityksen heti kelloon, kun hovioikeus on antanut tuomionsa. Edellyttäen tietenkin, että Sofia ei ole maksanut velkojaan.

Eikö hänellä oo myös se toinen rolex, mitä auliisti näyttelee kuvissa?
        Ihmettelen sitä, että yritystiedoista ei löydy kuin joku vanha tmi hänelle..

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkin ole ettinyt ja koittanut kaivaa sitä Sofian Oy:n yritystä, mutta huonoin tuloksin. Ainakaan Suomeen sitä ei ole rekisteröity Sofian nimellä. Voiko olla, että se ei olekaan Sofian nimellä, vaan jonkun muun nimellä? Sofiahan nyt leuhkii ja valehtelee milloin mistäkin joten miksi ei tästä yrityksestäkin.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Mäkin ole ettinyt ja koittanut kaivaa sitä Sofian Oy:n yritystä, mutta huonoin tuloksin. Ainakaan Suomeen sitä ei ole rekisteröity Sofian nimellä. Voiko olla, että se ei olekaan Sofian nimellä, vaan jonkun muun nimellä? Sofiahan nyt leuhkii ja valehtelee milloin mistäkin joten miksi ei tästä yrityksestäkin.

jos ne on pyöritetty stefun firman kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrityksen hän voi perustaa vaikka olisi vanhoja verovelkoja, mutta mutta, ennakkoverorekisteriin ei pääse sen voi verottaja estää. Lakisääteiset vakuutukset verovelallinen yrityksen perustaja saa.

Kevyyrittäjäkään hän ei voi olla, koska silloin olisi verot maksettu koska laskutuspalvelu huolehtii ne.

• Anonyymi kirjoitti:

Toikin tuntuu vähän oudolta, koska silloinhan Stefun pulju olisi vastuussa noista lakisääteisten maksujen laiminlyönneistä.

Voiko se kuitenkin olla niin, että Sofialla ei ole mitään osakeyhtiötä, vaan Sofia tekee verokirjalla hommia? Toikin on taas vähän niin ja näin, koska silloin tilaajan pitää suorittaa ennakonpidätys, muut lakisääteiset maksut ja ulosotot, ennenkuin maksaa Sofialle yhtään mitään.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Toikin tuntuu vähän oudolta, koska silloinhan Stefun pulju olisi vastuussa noista lakisääteisten maksujen laiminlyönneistä.

Voiko se kuitenkin olla niin, että Sofialla ei ole mitään osakeyhtiötä, vaan Sofia tekee verokirjalla hommia? Toikin on taas vähän niin ja näin, koska silloin tilaajan pitää suorittaa ennakonpidätys, muut lakisääteiset maksut ja ulosotot, ennenkuin maksaa Sofialle yhtään mitään.

Jos sillä olisi oy niin silloinhan velat olisi firman nimissä eikä Sofian henkilökohtaisesti. Ei tainnut saada oy pystyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sillä olisi oy niin silloinhan velat olisi firman nimissä eikä Sofian henkilökohtaisesti. Ei tainnut saada oy pystyyn.

Jep, toimiiko sitten vanhalla toiminimellä.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Ei Stefun firma voi mitään lisähommia pyörittää, kun on poistettu jo toukokuussa ennakkoperintärekisteristä. Ei kukaan järkevä "yhteistyökumppani" halua tuollaiseen sekaantua. Siitähän on vain vaivaa, kun pitää alkaa toisten veroja huolehtimaan eteenpäin, kun itse eivät niitä saa hoidettua/maksettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ns rantarolex? Ja vittunit jotain feikkiväärennöksiä? Säälittävä pissis joka tapauksessa.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Sofian Rolexihan on helppo ulosmitata, koska se on jo valmiiksi viranomaisten hallussa. Sofia ei voi sitä piilotella tai myydä. Ulosottomies ottaa kiinnityksen heti kelloon, kun hovioikeus on antanut tuomionsa. Edellyttäen tietenkin, että Sofia ei ole maksanut velkojaan.

Ei ollut kello kädessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrityksen hän voi perustaa vaikka olisi vanhoja verovelkoja, mutta mutta, ennakkoverorekisteriin ei pääse sen voi verottaja estää. Lakisääteiset vakuutukset verovelallinen yrityksen perustaja saa.

Kevyyrittäjäkään hän ei voi olla, koska silloin olisi verot maksettu koska laskutuspalvelu huolehtii ne.

Näin juuri

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään kevyt yrittäjiä joko on yrittäjä tai ei ole nuo kevyt yrittäjä horinat on vain yritys sumuttaa duunareita ottamaan vastuu joka kuuluu työnantajalle.

• Anonyymi

Juurikin näin on tämäkin asia!
        Kunhan vain noi ihmiset ymmärtäisivät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin on tämäkin asia!
        Kunhan vain noi ihmiset ymmärtäisivät!

"Vastuu joka kuuluu työnantajalle",,,, viddu mitä skeidaa.
        Teillä kommareilla vika löytyy aina yhteiskunnasta vaikka ette tekisi mitään oman olonne eteen. Ei kai se ole kenenkään sumuttamista jos ihmisiä kannustetaan yrittämään pärjätä omillaan? Mitä enemmän ihmiset tulevat toimeen omillaan ja tekemisellään, sen vähemmän on kaltaisianne muiden työn tuloksella elätettäviä.
        Vai meinaatteko, että arvon maahanrynnistäjät, ns työvoimapulan paikkaajat, maksavat makoilunne jatkossa? Lisää vaan samanmoisilla ajatuksilla varustettuja niin tämä paletti seisahtuu hetkessä ja näette mitä todellinen sumutus on.

• Anonyymi

Otappa asioista selvää!

• Anonyymi

Eihän veroja tarvitse maksaa laittaa ne piikkiin vaan

• Anonyymi

Ei se mikään luxusrouva ole. Kulkureiksi sanotaan ihmisiä, joilla ei ole edes kotia.

• Anonyymi

Siis tuo ankkahuuli ja botox-tissinen mukamas kaunotar? Höh!

• Anonyymi

Onkohan niistä avustuksista maksettu lahjavero?
      Uusiin tisseihin on kyllä varaa vaikka ulosotossa on monta sivua vekoja. EI jatkoon :(

• Anonyymi

Nii-i, tarvinneeko ennää kauheasti ihmetellä minne ne Nikon miljoonat uppoavat ja taloushuolia piisaa loputtomiin.

• Anonyymi

Eniten ihmetyttää kuinka ukot viittii rahoittaa näitä sekunda "kaunottaria" kun rahalla saisi monta kertaa tasokkaampia naisia.

• Anonyymi

On rikkaiden "ukkojen" ihan oma asia miten rahojaan käyttävät. Ei heidän tarvitse kysyä siihen lupaa köyhiltä taviksilta.

• Anonyymi

"Luxusrouva"? Pelkkää rikoksilla rikastunutta roskaväkeä nuo ovat.

Eivät kelpaisi aidon eliitin kekkereihin. Mitkään fiksut suvut eivät haluaisi mokomista "talon rouvista" mitään tietää. Varovat tarkkaan, ettei heidän nimiään liitetä tuohon, rikollisella rahalla pröystäilevään roskasakkiin.

Rahalla ei voi ostaa kaikkea. Kunnia on itse ansaittava ja tuolta "eliitiltä" se ei tule koskaan onnistumaan. Maine, jos sitä koskaan olikaan, on jo loassa.

• Anonyymi

Totta, en ymmärrä miksi häntä pyydettiin jopa TV ohjelmaan. Todella hyvä esimerkki nuorille naisille. Huumerahat pyörii ympärillä ja mitään ei muka ymmärrä.

• Anonyymi

Klo 16:14
      Jos sinäkään et pääse fiksujen (rikkaiden) sukujen piireihin, niin olet samassa jamassa kuin Sofia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      197
      3607
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2428
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1258
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1058
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      85
      1023
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe