Ihmettelin tänään töihin mennessäni kun työkaveri yhtäkkiä kysyy että en kai laskuta odottamisen ajalta tunteja.. Eli olin sopinut meneväni töihin klo 13 ja olin jo paikalla noin puolisen tuntia aiemmin. Mitenhän hölmönä minua pitää.. Itsellään huomattavasti parempi palkka kun minulla ja siksikin juuri hänen ei kuuluisi puuttua mihin aikaan työpaikalle saavun. Ja parempi olla ajoissa kun taas myöhässä ja kuulla siitä valitukset.
Työkaveri puuttuu työtunteihin
4
525
Vastaukset
- Anonyymi
vaikea ymmärtää mitä työkaversi pään sisällä pyörii. Arvatenkin kaikki ei taida olla hyvin siinä hotellissa missä hän asuu. Ei ole mitään väärää jos on ajoissa työpaikalla.
- Anonyymi
Tuli taas sen sortin kommenttia työkaverin suusta että en ymmärrä. Onko muka minun vika jos työnantaja häipyy omille teilleen etten joka hetki hänen seurassa... Kummaa touhua, miten suhtautua moiseen jos työnantaja häipyy noin vaan..
- Anonyymi
taitaa olla pieni työpaikka. Sinä, työkaveri ja esimies. Tarkoittaako työnantajalla omaa lähintä esimiestä vai avustettavaa hoidokkia . Työnantajalla tarkoitetaan yleensä firmaa, yhtiötä jossa ollaan töissä. Onko pitkäkin työsuhde ja tämä työkaveri nyt alkanut kyselemään outoja, Oletko sinä uusi tulokas työpaikalla, Onko käytössä työvuorolista vai miten työnjako hoidetaan.
- Anonyymi
Meni 26 min ja joitain sekunteja kolmessa erässä. Koko ajan raksutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877