Kahta miestä hotellissa

Anonyymi

Viime yönä koin elämäni parhaan yhden illan jutun. Kävelin kostean illan jälkeen kotia kohti, kun kaksi miestä tuli juttelemaan. Olivat matkalla hotelliin ja kertoivat nähneensä mut jo aiemmin baarissa. Toinen miehistä katseli mua avoimen himokkaasti, toinen oli enemmänkin huvittuneen oloinen. Miehet vaikuttivat ihan ok tyypeiltä ja kun rupattelun päätteeksi kutsuivat mut jatkoille huoneeseensa, en oikeastaan edes harkinnut.

Hississä vasta esittäydyttiin. Toinen miehistä, se joka katseli mua kuola lähes valuen, esittäytyi Taneliksi ja kertoi iäkseen 48. Toinen miehistä oli Jussi, 35, eli enemmän mun ikäluokkaa. Olivat kokousreissulla ja ilta oli päässyt venymään. Kuulemma puolen päivän aikaan pitäisi olla jo uudessa kokouksessa. Nauroin että taitaa tulla lyhyet jatkot, että ehtivät nukkuakin. Taneli otti askeleen lähemmäs ja selkääni hivellen kuiskasi korvaani, että kyllä heillä on aikaa. Näin Tanelin olan yli, kuinka Jussi hieraisi partaansa ja katsoi minua läpitunkevasti. Taisi hänelläkin halut herätä.

Huoneessa miehet tarjosivat juotavaa, mutta tyydyin veteen. Taneli istui sängyn reunalle katselemaan minua. Jussi tuli selkäni taa riisumaan takkini ja siirsi sitten hiukseni pois kaulaltani. Hän hengitti kuumaa ilmaa iholleni, ennen kuin painoi kevyen suudelman kaulalleni. "Kai sä ymmärrät, että aiotaan molemmat panna sua aika kovaa", Jussi kuiskasi. Taneli availi housujaan ja hieraisi kyrpäänsä bokserien kankaan läpi. Painoin takamukseni Jussin kyrpää vasten ja vastasin: "siksi mä tänne tulinkin"...

15

7488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jussin kädet vaelsivat kyljistäni alavatsalle, paidanreunaan kiinni. Hän riisui paitani ja Taneli katsoi sängyltä kiihkossaan mustan pitsin peittämiä rintojani. Jussi jatkoi riisumistani, kunnes seisoin stringeissä ja rintaliiveissä heidän edessään. "Nojaa ja pyllistä", Taneli käski osoittaen työpöytää ja minä tottelin. Näin peilin kautta kuinka molemmat miehet alkoivat riisua vaatteitaan ja hetkessä he olivat alasti. Keinutin persettäni kutsuvasti ja tunsin, kuinka jalkovälini alkoi kostua. Pilluni sykki paineessa, kunpa pian saisin kyrpää. Mutta miehet halusivat vielä leikkiä kanssani.

      Taneli käveli luokseni munaansa heilutellen. Hän oli heistä kookkaampi, vaikkei Jussinkaan kyrpä paljoa hävinnyt. Taneli ojensi kätensä koskettaakseen pakaroitani. Muutaman kerran hän silitti pakaroitani ja sitten, yllättäen, läimäisi kovaa. Hätkähdin ja voihkaisin ääneen. Molemmat miehet naureskelivat, "Taitaa tyttö tykätä". Sain uuden läpsäisyn, sitten taas uuden ja uuden. Myös Jussi halusi koittaa ja tuli läpsimään pakaroitani vielä kovempaa. Tunsin, kuinka punoitus nousi ja en ollut enää varma, oliko kipu hyvä vai ei, mutta en halunnut sen loppuvankaan. Voihkin samalla tuskasta ja nautinnosta, kukaan ei aiemmin ollut läpsinyt mua niin kovaa.

      Taneli otti hiuksistani kiinni ja käänsi minut itseään vasten. Hän katsoi minua arvioiden ja työnsi minut sitten polvilleen eteensä. Hän työnsi kyrpäänsä huulilleni ja aloin ahnaasti imeä suonikasta vartta. Taneli määräsi tahtia pitämällä hiuksistani kiinni. Kyrpä upposi uudelleen ja uudelleen syvälle kurkkuuni ja pari kertaa jouduin kakomaan. Miehet vain naureskelivat ja Jussi tuli viereen tarjoamaan myös omaa kyrpäänsä. Se mahtui suuhun paremmin ja imin innokkaasti molempia miehiä vuorotellen, samalla runkaten toista. Tunsin kuinka kiimanesteeni valuivat reisieni välistä kokolattiamatolle.

      Hetken suuhoidon jälkeen Taneli veti minut pystyyn hiuksistani ja työnsi sitten rajusti sängylle. Hymyilin selälläni näille kahdelle urokselle, jotka kyrvät tanassa katsoivat märkää haaroväliäni.

      "Otapas nuoremmakses ensin", Taneli sanoi Jussille. Jussi kumartui siirtämään stringit pois pilluni edestä ja työnsi sitten kuuman kielensä tekemään työtänsä.

      • Anonyymi

        Ja sitten kirjoittelija otti munansa käteen ja runkkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kirjoittelija otti munansa käteen ja runkkasi.

        Mielenkiintoista, mistä päättelit kirjoittajan olevan mies?

        Jatkoa seuraa kyllä, kunhan ehdin kirjoittamaan.... ;)


    • Anonyymi

      Paitsi että, ei jäisi yhteen iltaan. Tuleehan niitä uusia kokousreissuja ;)

    • Anonyymi

      Jussin kieli tanssi taidokkaasti himon liukastamalla häpykummullani. Voihkin nautinnosta, kun hän työnsi sormet sisääni ja pumppasi rytmikkäästi ylös alas. Taneli seisoi vieläkin sängyn päädyssä ihailemassa touhujamme. Olisin halunnut jo kyrvän sisääni, mutta en halunnut suuhoidonkaan loppuvan, olin jo niin lähellä. Nautinto väänsi selkäni kaarelle ja puristin rintojani samalla, kun ihana orgasmin aalto värisi kehoni läpi.

      Huohotin sängyllä orgasmin jälkimainingeissa. Jussi nousi sängyn päädystä huuliaan pyyhkien ja hymyillen. Taneli tuli viereeni sängylle ja hiveli hitaasti ihoani. "Tais tuntua hyvältä", Taneli sanoi ja minä nyökkäsin. Aloin jo toipua ja kiihko nousi uudelleen, minulla oli tässä kaksi miestä vain itseäni varten ja kaikki oli vasta alussa. Tartuin häikäilemättä Tanelin munaan ja kysyin, että joko olisi taas aika miestenkin saada nautintoa. Taneli naurahti ja käänsi minut sitten näppärästi vatsalleni. Hän suuteli muutaman kerran selkääni ja nosti sitten takamukseni pystyyn. Sain jälleen muutaman läpsäisyn pakaroilleni ja voihkaisin taas kivusta ja nautinnosta. Pilluni sykki kuumana ja kosteana, odottavana. Teki mieli huutaa, että tule jo sisään! Taneli oli kuitenkin jo kyllästynyt itsekin odottamiseen. Tunsin ihanan kyrvän hipovan häpyhuuliani, kiusaavan muutaman kierroksen märällä kummullani. Ja sitten hitaasti, hitaasti Taneli painui sisääni, ensin vain vähän ja ulos, sitten taas pidemmälle ja pidemmälle. Tanelin kyrpä venytti tiukan pilluni seinämiä ja vaikeroin ääneen nautinnosta. Taneli läpsäisi taas takamustani ja aloitti kunnon työnnät sisälläni. Tahti alkoi olla kärsimätön, hän taisi olla jo lähellä tulemista. Katsoin vaikerointini välissä Jussia, joka oli istahtanut tuoliin katsomaan meitä. Jussi hymyili minulle huvittuneesti, taisin näyttää aika kärsivältä. Taneli jatkoi pumppaamistaan ja painoi kädellään selkääni, jotta en noussut ylös. Mieleeni juolahti, että vaikerointini oli jo niin kovaäänistä, että kuului varmaan käytävälle, mutta en välittänyt. Kaikki tuntui liian hyvältä, jotta olisin pystynyt enää ääntäni hillitsemään, joten annoin vain mennä, voihkin ja huusin Tanelin poratessa yhä syvemmälle ja yhä nopeampaa. Tanelin suusta alkoi kuulua myös äänekästä voihkintaa ja ymmärsin, että hän tulisi aivan kohta. Muutama tiukka työntö ja sitten hän vetäytyi ulos ja päästi lastinsa purkautumaan takamukselleni karjahduksen kanssa.

      • Anonyymi

        Äänekäs ja kyltymätön nainen, aika namu!


      • Anonyymi

        Ei kuulu tapoihin feikata :) Kyllä sen musta näkee ja kuulee silloin kun nautin, harmillista jos tielles on sattunut vaan feikkaajia


    • Anonyymi

      Huomenna tiistaina, joka saattaa olla kesän viimeinen tosi helteinen päivä täällä meillä päin, menemme vaimon kanssa vielä kerran kutsuttuina Artin luo mökille saareen. Artti on nelikymppinen sinkku mies, sen verran kalamies, että tiedossa voi olla savustettua ahventa ja kuhaa. Ja sauna lämpenee. Sitä ennen ollaan, kuten on ollut tapana, Aatamin puvussa ja vähän Eevankin, nautitaan ilmakylvyistä, vartaloiden luonnollisesta kauneudesta. Illan hämyssä, kun tunnelma on herkimmillään, Artti ottaa vaimoni mökin laverilla. On aika sakeaa, höyryistä, sanoin kuvaamatonta rakastella vaimoaan samaan reikään, johon toinen mies on juuri himokkaasti lauennut. Mutta selityksenä: vasta tällainen antautuminen vieraan naitavaksi on vapauttanut vaimon estoistaan ja auttamaan täysin rinnoin naiseudestaan. Siitä olen näille miehille kiitollinen.

      • Anonyymi

        Vau kuulostaa ihanalta! Mukavaa iltaa siis, mulla on tänään treffit ja haaveissa ois saada edes sitä yhtä :)


    • Anonyymi

      Taneli kömpi huohottaen seisomaan ja käveli kylppäriin. Jäin hetkeksi vatsalleni sänkyyn tasaamaan omaakin hengitystäni. Tuntui että koko vartaloni sykki kiihkosta ennenkokemattomalla tavalla. Havahduin Jussin kosketukseen ja tajusin, että hänellä homma oli vielä puolitiessään. Nousin polvilleni istumaan ja kokeilin Jussin kyrpää, joka seisoi tanassa odottamassa vuoroaan. "Taidat olla valmis jatkamaan", Jussi hymyili minulle ja nyökkäsin innoissani. Jussi veti minut seisomaan, talutti työpöydän ääreen ja työnsi minut istumaan pöydän reunalle. Hän avasi haarani levällälleen ja ihaili hetken märkää ja turvonnutta pilluani. Tuntui siltä, että tulisin hulluksi, jos en kohta saisi lisää, joten suustani pääsi tukahtunut huudahdus "Tule jo sisään". Jussi työntyi aivan lähelle, pujotti kädet niskani taakse ja katsoi syvälle silmiin. Hän painoi yhden intohimoisen suudelman huulilleni, sitten poskilleni kaulalleni korvaani. Olin aivan sekaisin himosta ja yritin etsiä hänen kyrpäänsä, jotta voisin ohjata sen sisään, mutta Jussi nappasi käteni kiinni ja naureskellen siirsi sen selkäni taakse. Kiersin jalkani hänen ympärilleen tiukasti ja sanoin, että sekoan kohta. Tunsin hänen kovan kalunsa kuumaa häpyäni vasten ja keinutin hitaasti lantiotani sitä vasten. Jussi henkäisi kiivaasti kuumaa ilmaa poskelleni ja irrotti otteensa kädestäni. Pujotin käden salamana kehojemme väliin ja ohjasin kyrvän sisälle pehmeään lämpöön. Jussi puristi kädellään niskaani ja upotti vaikerointinsa hiuksiini. Hetken olimme vain siinä sisäkkäin, kaksi himosta sekaisin olevaa ihmistä, eikä maailmassa ollut muuta.

    • Anonyymi

      Jussi nosti päänsä kaulaltani ja katsoi minua. Hänen katseessaan oli nyt aivan erilainen tuntu, se poltti ja tuntui kehon joka solussa. Jussi veti itseään ulospäin hitaasti ja työnsi sitten nopeasti takaisin perille niin, että suustani pääsi tahaton huudahdus. Sitten hän toisti liikkeen, katsoen minua samalla koko ajan syvälle silmiin. Kiersin käteni hänen ympärilleen ja yritin ohjailla häntä pakaroista, mutta hän veti käteni pois. Ymmärsin, että hän halusi määrätä tahdin, mutta olin malttamaton ja yritin uudelleen vetää hänet jaloillani lähemmäs. Silloin hän vetäytyi kokonaan ulos minusta, veti minut alas pöydältä ja käänsi minut toisin päin. Hän työnsi minut kumaraan pöytää vasten ja tuli sisääni takaa päin, jälleen tiukasti sisään ja hitaammin ulos. Välillä Jussi läpäisi takamustani kipeästi ja kun vaikersin, hän läpäisi uudestaan. Voihkin jälleen nautinnosta ja tuskasta, en enää tiennyt kumpi oli kumpaa. Peilin kautta näin Tanelin tulleen sängylle katsomaan esitystämme. Hän runkkasi kyrpäänsä pystyyn ja mietin, että tästä yöstä ei taitaisi tulla kovin pian loppua.

      • Anonyymi

        Heh nainen, Sun kanssa jäis hotellin aamiainenkin väliin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh nainen, Sun kanssa jäis hotellin aamiainenkin väliin :)

        Hyvin mahdollista, oon melko kyltymätön tapaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista, oon melko kyltymätön tapaus :)

        Kyltymätön nainen vieressä, sateinen aamu ja päiväkin, ei kiirettä minnekään. Ties monesko uusinta.., vielä kun ollaan iltasaunassa! Vaikka molemmat jo ihanan saaneina :)


    • Anonyymi

      Olin jo hotellissa tanssin mieheni kanssa ja muiden miesten kanssa. Oli yli yhden lähdettiin huoneeseen mieheni riisui ja oli väsynyt torkku sängyssä makoilin vieressä halusin vielä alas mieheni nukahti, otin kesäasun alta liivit hymyilin miehelleni kun nukkui laitoin liivit laukkuun. Katsoin peilistä olenko liian tyrkky. Odottelin hissiä sieltä tuli kasi miestä olivat tansittaneet minua useasti moikkasivat sanoivat ei siellä enää ole mitään tule paukuille. Olin ollut sisällä jo jonkin aikaa kun toinen tarttui takaa rinnoista sanoi noita ihailin illalla pyöritti käsiä rinnoilla ja puristeli nännejä, kun en pannut vastaan lähti mekko molemmat hyväili kunnolla olin kohta sängyllä rinnoissa oli toinen koko ajan huomasin vasta sitten kun housut lähti jalat leveni ja sain kalua sisään se voimakas käsittely kiihotti huippuun annoin pillua ja imin kaluja pitkään. Istuin miesten välissä ja otettiin juomaa, sanoin halusin vierasta kun lähdin huoneesta. Miehet katsoi ja taas olin pantavana toinen tykitti takaa tuntui että taju lähtee sain molempia vuoroin olin saanut jo monesti ´halusin vain tuntea kalun laukeamisen.
      Omassa huoneessa sain nukkua rauhassa, aamulla käytiin syömässä, mieheni lähti lenkille väitti että kävelee viisi kilometriä että rapula lähtee. Miehet näki kun lähdin huoneeseen oltiin hississä yhtä aikaa puhuttiin normaalisti kun oli muitakin.
      Huoneessa imettivät heti kaluja, nautin olla naitavana ja tehdä kaikkea hullua sain kahdesti sisään. Olin virkeänä sängyssä kun mieheni tuli ja meni suihkuun hyväilin rintoja mieheni tuli ja otti sanoi villiinnyt ieraassa paikassa, olisipa tiennyt kuinka kuiskin raiskaa nai sain mieheni innostumaan pani edestä ja takaa ja kahdesti pienei tauko välissä.
      Kun lähdettiin tiskiltä sanoivat huone maksettu, lähdettiin sanoin miehelleni en muistanut maksin illalla että on varmasti rahaa. Pillua kutkutti kun ajattelin huora on maksettu.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe