Sain Kelasta nyt ties kuinka monennen kirjeen, jossa kysyttiin, että eikö exä kuitenkin asuisi kanssani. Tiedusteltiin myös, onko avioerohakemus peruttu. Exä lähti aikanaan toisen naisen takia, haki yksin eroa jne. Minä en ole saanut kakkosvaiheen papereita, joten ei kai ole sitä hakenut ja itsekään en hae, kun rahalle on parempikin käyttö. Ositus on tehty ja asiat reilassa, lasten yhteishuoltajuus sujuu. Mutta joku ilmoittelee Kelaan, että oltaisiin yhdessä. Luulen, että syyllinen on exän exä, joka otti isoja kierroksia, kun ex ei hylännytkään lapsiaan ja alkanut tanssimaan hänen pillin mukaan. Mitä voin tehdä? Ärsyttää turhat syytökset ja selvittelyt.
Joku tekee perättömiä ilmiantoja Kelalle
Anonyymi
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko kellään neuvoja?
- Anonyymi
Avioeron hakeminen ei maksa yhtään mitään.
- Anonyymi
Molemmat eron vaiheet maksaa kyllä.
- Anonyymi
Sisältöä ei löytynyt
Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut.
Siirry uutisiin
Tai siirry kohtaan Help Center
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899