Sain Kelasta nyt ties kuinka monennen kirjeen, jossa kysyttiin, että eikö exä kuitenkin asuisi kanssani. Tiedusteltiin myös, onko avioerohakemus peruttu. Exä lähti aikanaan toisen naisen takia, haki yksin eroa jne. Minä en ole saanut kakkosvaiheen papereita, joten ei kai ole sitä hakenut ja itsekään en hae, kun rahalle on parempikin käyttö. Ositus on tehty ja asiat reilassa, lasten yhteishuoltajuus sujuu. Mutta joku ilmoittelee Kelaan, että oltaisiin yhdessä. Luulen, että syyllinen on exän exä, joka otti isoja kierroksia, kun ex ei hylännytkään lapsiaan ja alkanut tanssimaan hänen pillin mukaan. Mitä voin tehdä? Ärsyttää turhat syytökset ja selvittelyt.
Joku tekee perättömiä ilmiantoja Kelalle
Anonyymi
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko kellään neuvoja?
- Anonyymi
Avioeron hakeminen ei maksa yhtään mitään.
- Anonyymi
Molemmat eron vaiheet maksaa kyllä.
- Anonyymi
Sisältöä ei löytynyt
Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut.
Siirry uutisiin
Tai siirry kohtaan Help Center
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834