Sain Kelasta nyt ties kuinka monennen kirjeen, jossa kysyttiin, että eikö exä kuitenkin asuisi kanssani. Tiedusteltiin myös, onko avioerohakemus peruttu. Exä lähti aikanaan toisen naisen takia, haki yksin eroa jne. Minä en ole saanut kakkosvaiheen papereita, joten ei kai ole sitä hakenut ja itsekään en hae, kun rahalle on parempikin käyttö. Ositus on tehty ja asiat reilassa, lasten yhteishuoltajuus sujuu. Mutta joku ilmoittelee Kelaan, että oltaisiin yhdessä. Luulen, että syyllinen on exän exä, joka otti isoja kierroksia, kun ex ei hylännytkään lapsiaan ja alkanut tanssimaan hänen pillin mukaan. Mitä voin tehdä? Ärsyttää turhat syytökset ja selvittelyt.
Joku tekee perättömiä ilmiantoja Kelalle
Anonyymi
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko kellään neuvoja?
- Anonyymi
Avioeron hakeminen ei maksa yhtään mitään.
- Anonyymi
Molemmat eron vaiheet maksaa kyllä.
- Anonyymi
Sisältöä ei löytynyt
Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut.
Siirry uutisiin
Tai siirry kohtaan Help Center
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684