paljonkos toi maksoi 80-luvulla...
saab 900 turbo
4
1200
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko jotain 130t markkaa?
- Anonyymi
8 venttiilinen maksoi 129.000 markkaa. Turbo enemmän
- Anonyymi
En kehtaisi tänä päivänä Saabissa näyttäytyä, enkä kohta muissakaan polttomoottorisissa.
- Anonyymi
Oli se säälittävää kun poliiseilla oli Saabit. Minulla oli kiirus Mäntsälästä häistäni kotiin Helsinkiin Camarollani, vauhtia oli 210 Lahdentiellä kun vastaan tuli poliisisaappi. Paikalla oli aukko molempiin suuntiin, eivät tulleet perään sattuneesta syystä. Hermostuin kohtaamisesta kuitenkin niin, että tiputin vauhdin sataanseitsemäänkymppiin ja katsoin tiiviisti taustapeiliin. Ennen Käärmeportteja näin että nyt tulee prätkä lujaa takana, heitin automaatin kakkoselle ja pujahdin oikealle kaistalle. Liikkuvan poliisin pyörä seurasi ja mittasi nopeuttani kunnes käännyin kehä kolmoselle. Se oli lähellä. Sen jälkeen on autot vaihtuneet ja ajotapa ja asenne muuttunut järkeväksimmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595