ensi viikolla...pöytätuuletin käyttöön ja jääastia tuulettimen eteenAvot🙃🙂😉😁😅🤣🤣😆😆😆
Helteitä tulossa...
13
<50
Vastaukset
eteen Avot!!!
- Anonyymi
Oma pakastin alkaa juttelemaan kun helteet tulevat.
- Anonyymi
Läskit hikoo todella paljon. Mitä olet ajatellut tehdä kierrättämällesi hienhajuiselle ilmalle? Se pitäisi suodattaa ennen päästämistä takaisin ilmakehään.
Sinusta EI saa tekemälläkään Tervettä, kun sinäkään ET edes tunne minua ja sinun elämänmyönteisyys sisältää Itseensä tyytymättömyyttä, joka ulkoistuu, kun kiusaat muita...muussa tapauksessa osaisit iloita omasta elämästäsi omatoimisesti Itse, mutta sinäkin kaipaat hoitoa...riivaako sinua Esim. Freddy Krueger, kun ET pääse nukkumaan ennen Klo. 02:00? ... onko sinulla niissä Huoneistosi Aerosoleissa hikiset Koronavirus jfugj637845dcglt?? 😄😄😄🍌🍌🍌
- Anonyymi
19MasterCube69 kirjoitti:
En Hikoile.
Kyllä muuten hikoilet ja paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten hikoilet ja paljon.
Sinulla on Skitsofrenia. Mielikuvasi ovat sairaita, joten käy Lääkärissä ja lopeta se Akkamainen käyttäytymisesi.
- Anonyymi
19MasterCube69 kirjoitti:
Sinulla on Skitsofrenia. Mielikuvasi ovat sairaita, joten käy Lääkärissä ja lopeta se Akkamainen käyttäytymisesi.
Voi ollakin, mutta tuo totuus, sinä hikoilet ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakin, mutta tuo totuus, sinä hikoilet ja paljon.
Voi Herra Jumala..äitisi hikoili, kun sinut synnytti!! Minä EN kuule Intissäkään Hikoillut kertaakaan/sekuntiakaan vaikka Valareissu kaikissa varusteissa raskailla Armeijan polkupyörillä Kypärät päässä 25 asteen lämmössä Kajaani-Kuhmo-Kajaani vuonna 1987 ja minä kävin Intin vapaaehtoisena, kun EN päässyt Inttiin vielä 12-v. Poikalapsena. Esim. Kun käytävän summeri pirahti niin pomppasin syvästä unesta sekunnissa punkan viereen aina ensimmäisestä herätyksestä viimeiseen herätykseen asti. Ensimmäisen herätyksen aikana, kun seisoin jo aikoja sitten punkan vieressä ja muut nukkuvat vielä niin Alik. Ihmetteli ja hämmästeli Tupaan tullessaan, että Mistä tiesin tämänkin Alokasajan asian sisällön, että Miten pitää seistä punkan vieressä ja mitä pitää Sanoa Ryhmänjohtajalle. Tiesin jo alle 10-v. pikkupoikana ollessani nämä Suomen Armeijan jupinat ja siksi halusin Inttiin jo 12-v. Kaikki muut minua lukuunottamatta aina valittivat jostakin, kun Itse olin Iloinen alusta loppuun asti, kun Fysiikka ja Kemia olivat Täysin kunnossa. Halusin olla Kineksessä 3 Kuukautta ja syventyä Iloisella asenteella asevelvollisuuteen ja kehittää entisestään Itseäni, mutta ajatukset menivät Yksikön Päällikön kanssa Ristiin ja Rastiin, kun hän oli määräämässä minua Aukkiin, Rukkiin ja sieltä Upseerikoulutukseen ja olisin hänen Penkillään sittemmin istumassa tai minut jo entuudestaan tuntien olisin 1 Leijonan Kenraali ja sitten tästä asiasta johtuen olisin jossain päin Kotiplaneettaamme Johtamassa muiden Upseereiden kanssa Sotilaita Terrorismin vastaisessa taistelussa sisältäen Salaisen Tiedustelun, mutta Itsetuntemukseeni liittyen halusin tulla Esimerkkihenkilöksi ja Neuvonantajaksi eli Avainhenkilöksi. Ne muut asiat oli jo ennen Inttiin menemistä myös Täysin kunnossa eli siis Päivänselviä eli Itsekuri, Rauhallinen ja Iloinen asenne, Oma-Aloitteinen, Itsehillintä, ennakkotietoinen, tehdään Kaikki asiat hallitulla tavalla, pysytään poissa Baareista, Ravintoloista, ollaan Itsenäisiä, tehdään mitä sanotaan, ollaan Lainkuuliaisia ja myös tärkeätä kestää paineenalaisuudessa, ei valiteta vaan nautitaan vain ja ainoastaan Armeijan antimista, EI Televisiota, Ei Elokuvateatteria eli siis EI Mukavuuksia. Sodassa, jos ollaan niin EI siellä ole Mukavuuksia vaan siellä Liikutaan ja pidetään Ylläpidossa sen valtion Sisäisiä rakenteita siten miten ne ollaan Itsekussakin Valtiossa Laissa määritelty...sota on kaukana..se on Balkanilla asti..Huumori on 1, joka pitää Rennon mielen Yllä jne. Kävin aikoinaan myös kertauksissa vaikka esteenä oli Oman Yrityksen Perustaminen vuonna 1989. Asepalvelus oli 1987-1988. Ikinä en halunnut kertaakaan käydä Ilta-Vapaalla 8 Kuukauden aikana. Jotkut sanovat, että Armeijassa opetetaan Tappajaksi ja tämä Mielipide tulee siitä, kun EI olla Itse käyty Asevelvollisuutta, jolloin ymmärrettäisiin, että Suomen Armeijan tarkoitus on Ylläpitää Itsenäistä SUOMI Arvomaailmaa täällä Suomessa, mutta, kuten tunnettua niin Kaikissa asioissa on tuo Mutta《--- sana ns. Käärmeenä...Artikla Määritteet jakavat Mielipiteitä. Jossakin oli juttua, kun joku mies ammuskeli Kuorma-Auton ikkunasta..palvelusrikos. Joku Skitsofreenikkonainen kirjoitti Facebookissa, että olisin saanut Vapautuksen Suomen Armeijasta..painukoot Niuvanniemelle loppuiäksi hoitoon, kun EI edes tunne minua ja esittelee muille ihmisille Perättömyyksiä minusta...HÄVETKÖÖN!!!
- Anonyymi
On se mahtavaa että saadaa taas lämpöä yes
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Suomen kesä paskan kostean kuuma. Kosteus yli 50. Ei tänne kukaan kesänä tule. Etelään menevät missä kuumaa, mutta kosteus alle 10.
- Anonyymi
Helle ja aurinko tekee kajaanilaiset ärsyttävän iloisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151