Tiedänpä nyt.

Anonyymi

Teit tahallas ne jutut härnätäkseni mua ja katsoaksesi mitä tulee tapahtumaan...

Sytytit kyllä hornan liekit ja tämä himo ei ota laantuakseen...dääm dääm dääm :D

Tiedä sit mikä lopputulema tästä seuraa mut alttarille sunt veisin...

Pusmorningen x 333

24

1830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin tein :D

• Anonyymi

Sinä hoitohon mennä

• Anonyymi

Arvaappa vaa mihin nämä askeleeni on johtamassa...hoitoon ummm hoitoon nimeom :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaappa vaa mihin nämä askeleeni on johtamassa...hoitoon ummm hoitoon nimeom :DDD

Niimpä! En mä turhaan ole hoitaja ammatiltani😇

• Anonyymi

Kukahan härnää ja ketä 👊

• Anonyymi

No meillän on täälä hornassa kaikki keksit,mitä muutakaan voit tuntea?

Empä tie tosta alttarista, jos kirkkoa tarkoitat, niin sinne en voi tulla, sytyn pian oikeasti palamaan!

Mut jos alttarilla tarkoitat sun massiivista Hästensin parisänkyäsi, niin sinne voit mut kyllä saatella. Kunhan ehdit...

• Anonyymi

Mitkä jutut hän teki?

• Anonyymi

Millon liekit syttyi?

• Anonyymi

Toden teolla tämän vuoden keväänä,...

Supisupi *kikatus* perään 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toden teolla tämän vuoden keväänä,...

Supisupi *kikatus* perään 😘

Onko mahdollista muuta kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista muuta kertoa.

Ju vain tottakai , miten olisi vaikka pullakahvit terassilla , kerron kaiken.

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ju vain tottakai , miten olisi vaikka pullakahvit terassilla , kerron kaiken.

:D

No heippa Raksu! Kyllähän se käy. Sinäkö tarjoat? Tiiäthän sitten, että mulle ei vanhat nisut kelpaa ja kahvikin pitää olla varmasti tuoretta ;). Yritin monta kertaa laittaa viestiä tänne jo aiemmin, mutta ei lähde puhelin viestit ei. Katsos minä oisin voinu sulle ne kahvit kyllä jo tarjota vaikka tänään...
        Niin ja ei saa tuollain "säikytellä", että meni taas ihan sekaisin. Toinen on viimeisen päälle kivan näköisenä ja itsellä olo niinkuin ois muutaman kerran pesukoneessa pyöritetty, että teki mieli mennä pöydän alle piiloon. Jäi taas lappunen taskusta antamatta ;)

• Anonyymi

En ole koskaan enää menossa alttarille menkää te ketä kiinnostaa.

• Anonyymi

Vannomatta paras. Nyt ehkä tuntuu totta. Vaan tilanteet voi muuttua.

• Anonyymi

Joo ihan itse olet aloittanut, ei sillä ettenkö ois mukaan liittyny, rakas olet , meni niin tai näin.. olisitpa omani, ei tarvis täällä leikitellä päivästä toiseen.

• Anonyymi

Sanotaanko, että tempauduin mukaan tapahtumien vyöryyn. Ei sen kummempaa... noh, tunnustan, katsoin kuvaasi tässä yhtenä iltana ennen nukkumaanmenoa ja kyllä se värinöitä edelleen aiheutti nimeltä mainitsemattomissa paikoissa... pirkule.

• Anonyymi

Okei kuomaseni

Völjyssä vielä

• Anonyymi

Onko aloittaja Joni?

• Anonyymi

intohimo snickersiin

• Anonyymi

Nainen vai mieskö olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vai mieskö olet?

JoS tietäisin niin kertoisin.

• Anonyymi

Ketä himoitset?

• Anonyymi

Kerron nyt sinulle, että tahallani en ole mitään juttuja tehnyt... En edes olisi osannut. Kyllä ne on tulleet ihan luonnostaan, olemalla oma itseni.

• Anonyymi

Minä tiedän , enhän muutoin olisi kokenut jotain niin käsittämätöntä.Kuin herätys konsanaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe