Kerrostalo keskustassa

Anonyymi

Miksi näitä elättejä majoitetaan keskustaan kaupungin vuokra asuntoihin missä asuu myös työssäkäyviä veroja maksavia normaali ihmisiä?

26

1164

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mistä sää tiiät ketä sielä asuu?
      Eikö sulla oikeesti oo muuta tekemistä esim. töitä?

    • Anonyymi

      Kaikki nykyisin maksaa veroa, työttömätkin. Eikä sellainen joka työtä hakee ja yrittää ole yhtään huonompi kuin muutkaan. Aika outo otsikko. Hanki oma elämä.

    • Anonyymi

      työssä käyvällä ei ole varaa kaupungin vuokra asuntoihin.3kk takuu vuokra..kaikki ollu perseestä siitä asti kun muuttu vuokra asunnot oy..

      • Anonyymi

        Työssä käyvillä ON varaa kaupungin asuntoihin, mutta työssä käyvä saa kaupungin asunnon vain ja ainoastaan siinä tapauksessa JOS:

        - on itse töissä kaupungilla eli nauttii normaalia tai normaalia korkeampaa liksaa kaupungilla, sen lisäksi saa asunnon puoleen hintaan, työmatkalippuja, kuntosalilla käynnit, ilmaisia vaatteita ja kenkiä

        Tai

        - on suhteita ja haluaa itse ihan välttämättä asunnon kaupungilta (moni ei halua vaikka saisi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyvillä ON varaa kaupungin asuntoihin, mutta työssä käyvä saa kaupungin asunnon vain ja ainoastaan siinä tapauksessa JOS:

        - on itse töissä kaupungilla eli nauttii normaalia tai normaalia korkeampaa liksaa kaupungilla, sen lisäksi saa asunnon puoleen hintaan, työmatkalippuja, kuntosalilla käynnit, ilmaisia vaatteita ja kenkiä

        Tai

        - on suhteita ja haluaa itse ihan välttämättä asunnon kaupungilta (moni ei halua vaikka saisi)

        Sairasta kirjoittelua, mistä kirjoittaja on saanut tällaiset faktat, kirjoitat fiktiota vaikka faktoja pitäis täällä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Höpö höpö 1 kk riittää jos asiat on kunnosa!

    • Anonyymi

      He loisivat, varastavat, räyhäävät, huijaavat ja kuormittavat meidän terveydenhuoltoa. Kiertelevät talojen pihoja autolla ja katsovat onko mitään varastettavaa. Millainen ihminen puolustaa tällaista?

      • Anonyymi

        Kuka on puolustannu sun mielestä?


    • Anonyymi

      Kannuksessa on valtava työvoimapula.

    • Anonyymi

      Aloittaja pitäs majoittaa niuvanniemeen

    • Anonyymi

      moi kaikille.olen valkolainen ja kaikille kuuluu asunto nyky yhteiskunnassa..mut minulta aikoinaan kysyttiin luotto tiedot ja en saanu asuntoa sen typerän merkinnän takia.asunnon sai murhaaja jonka luotto tiedot oli kunnossa elinkautisen jälkeen..eli miettikää eikö pitäis kysyä se rikos rekisteri eikä luotto tietoja..

      • Anonyymi

        Luultavasti jos on rikosrekisteri nii o myös luottohäiriö


    • Anonyymi

      Kävelin ihan mielenkiinnosta perjantaina siitä talon ohi. Piha oli täysin tyhjä eikä siellä ollut yhtään roskaa eikä mitään ylimääräistä tavaraa. Ihmettelen mistä roskista ja autorenkaista puhut?!!!!??

    • Anonyymi

      Asun lähellä tätä kerrostaloa. Ja jos nyt jotain meteliä kuuluu.. se lähtee kyllä lapsista. Ja saahan nyt lapset pitää vähän meteliä. Ihan samanlailla asuvat, kun muutkin. Kateellisuutta taitaa kirjoitella.

    • Anonyymi

      Yläkerrassa ysikymppinen nainen joutuu aamuyöhön asti kuulemaan meteliä eikä voi nukkua. On tehty kaupungille valituksia, mutta vanhusta on kehotettu muuttamaan pois. Kukapa hänet muuttaisi toiseen asuntoon.Itse hän ei jaksa eikä halua muuttaa. Olen järkyttynyt asiasta, kun vastaava virkamies ei välitä. Liikaa porukkaa asuu samassa asunnossa ainakin kenkien määrästä päätellen.

      • Anonyymi

        Auttaako se täällä kirjoitella, asia varmaan korjaantuu. Ja en todellakaan usko että pyydetty muuttamaan pois. Voisit taas ottaa asioista selvää eikä valehdella täälä.


      • Anonyymi

        Mistähän sää näitä käsin juttuja keksit :):):)


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe