Huomenna Wembleyllä Englannissa. Takam on hankala luupää ja kova lyöjä kenelle tahansa, jos Povetkin ei olisi ollut kovassa iskussa tässä matsissa noutaja olisi tullut. Sama sivukoukku vei Takamin veteläksi kuin Whytenkin. Äijät löivät olan takaa toisiaan. Joyce pärjää jos pitää Takamin kauempana, ei silti Joycen pää on betonia ja Takamkaan ei ole enään entinsensä, luultavasti.
https://www.youtube.com/watch?v=2JKK9zt2Pog
Onko Takamista Joycen nitistäjäksi?
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö olisi voinut kirjoittaa nuo kaikki yhteen ja samaan aloitukseen? Täh?
- Anonyymi
Keskeytys kyseenalaine, Takam otti iskun horjahti mutta ei nyt ollut sekasin ku Joyce löi jatkoja, osa meni Joycelta ohi ja tuomari keskeytti.
Joyce antaa kummallisesti toisen lyödä suojaamatta juurikaan.
Kumma jätkä, tuntuu että mikään ei vaikuta vaikka kuinka päähän takoo kuten Takam teki, ei edes ottelun lopussa näy mitään naamassa? Siinä mielessä petollista jos pääsee Joshuaa vastaan tuo ylimielisyys päänupin kestoon ja välinpitämättömyys pitää karsia ehdottomasti pois. Myös Wilderiä vastaan tuollanen ei käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211