Kaikki vihaa mua

Anonyymi

Mua vituttaa se et kaikki vihaa mua. Se tuli ihan yhtäkkiä ja nyt mun perheelle on menty kertomaan että käytän päihteitä, mut raiskattiin ja kukaan ei usko ja mut uhattiin tappaa. Haluisin vaan tappaa itseni. Mitä mun kannattaisi tehä. Mulla alkaa lukio josta kaikki mut tuntee enkä haluais sieltä kavereita. Mulla on kyllä pari kaveria. Mut ei kymmeniä enään. Kaikki heistä on yllättäen kaksnaamasia ja musta tuntuu ettei kehenkään voi enää luottaa. Kannattaisko lukiosta hankkia ees pari kaveria? Mitä teen tän porukan suhteen? Onko elämä yksin oikeasti ihanteellinen käsite? Apua.

7

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Jos haluat jutella tilanteestasi ja ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

      Sekasin-chat https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa itseään mietityttävästä aiheesta. Tukinetissä on monia tukisuhdepalveluia, joista esim. Mieli Tukisuhde https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai Etsivan nettityön tukisuhde voisivat sopia sinulle https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/.

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Käynnissä olevat ja seuraavaksi tulevat ryhmächatit näkyvät heti etusivun ylälaidassa.

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      ei kaikki vihaa sua... se vaan tuntuu siltä
      jos sulla on kaksi hyvää kaverii, niin sehä on ihan hyvä
      ei kymmenellä kaverilla tee mitään kun ei ne kaikki voi olla luottokavereita kuitenkaan
      harvoin kellään on noin paljoo hyvii kavereita...tuttuja voi olla.
      se on vaan hyvä että oot huomannu ettei moneenkaan voi luottaa, ei kannata olla liian sinisilmäinen
      varmasti saat lukiosta muutaman lisäkaverin ja lukiolaiset on monesti fiksumpia ja luotettavampia
      ja oikeesti elämä on usein kivempaa yksin kun huonon kaverin kanssa. Tulet huomaamaan että yksin osaat ja pystyt paremmin rentoutuu...
      tsemppiä ! olet just hyvä tuollaisena kuin olet !

    • Anonyymi

      Eivät kaikki sinua vihaa.
      En ainakaan minä.
      Nuissa kahdessa edellisessä viestissä oleelliset asiat, joten sanon vain että TESMPPIÄ, VOIMIA JA OLET IHANA.

    • Itsellänikään ei ole kuin pari kaveria, minullakin oli jossain vaiheessa kausi jolloin tuntui että vihaan kaikkea ja kaikki vihaavat minua. Nyt kun olet aloittamassa lukiota niin ajattele että se on uusi vaihe elämässäsi, saat aivan varmasti uusia kavereita ja ystäviä. Ei muuta kuin pää pystyyn ja luottavaisin mielin kohti tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Niin, minuakin on kiusattu. En ole välittänyt, jos ei osaa olla fiksu ei voi mitään.

    • Anonyymi

      ei se kaikki ole oikeasti niin mustavalkoista mitä luulet

    • Anonyymi

      Olen melkeen bi insinööri ja nyt muutin rivitaloon ja äiti maksaa minun puuhat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2761
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1544
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1416
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      360
      1341
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      110
      1257
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1135
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe