Mielestä rakkaus kirosana............
<3
Onko teidän...............
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, kaikesta huolimatta. En kyllä ihmettele, jos jonkun mielestä on. 😄
Itse yhä vieläkin yhdistän rakkauteen jotain niin herkkää ja kaunista . . .❤️Risto_ kirjoitti:
Mäkin uskon........
Olin sitten kuinka urpo/sinisilmäinen...........
<3Olet mahtava kun myös uskot.
- Anonyymi
Ei ole. Se on vaan asia jota ei mun kohdalle tullut. Onhan se somaa, kun jotkut nuoret kulkee käsi kädessä ja heistä näkyy, ett ovat toisiinsa rakastuneita
- Anonyymi
On todella suloista, kun kaksi ihmistä rakastavat toisiaan ja kulkevat käsi kädessä ❤️ Ei se iästä ole kiinni. Ihan sama, onko rakastuneet nuoria, keski-ikäisiä tai vanhuksia. Se vain on niin kaunista 🥲
- Anonyymi
"siis johtaa Ristoon"
Kaikki kirosanan tiet vie Ristoon :D - Anonyymi
Saisi olla kirosana. Palsta saisi uuden ilmeen.
- Anonyymi
Se riippuu lastenvalvojasta ja siitä kuka antoi ensin.
Kiva risto kun olet täällä🥰
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474344Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1073503Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391835- 1061763
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1191501Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.111465HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81224- 771205
- 1091086
- 521041