Tarvitsen sinua

Anonyymi

Mies. Ja sinä tiedät sen.

145

3441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hyvät ihmiset, mistäpä se toinen voisi mitään tietää, kun täällä vain kirjoitellaan. Eikä tiedä kuka on kuka, onko nainen vai mies. Ja joku taas valehtelee ja leikkii sukupuolellaankin. Eli tiedä nyt näitä täällä sitten 🙄

• Anonyymi

Oikea arvaus, toisille tulee ilmeisesti suurena yllätin, että täällä voi esittää ketä tahansa. Esim pedarit esiintyy joskus lapsina tms, että kyllähän se häiriintynyttä käytöstä on.

• Anonyymi

Joullain voi olla munat ja v...u samassa kropassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja saduissa lehmatkin voi lentää, norsuista puhumattakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sen v*tun omaaminen voi olla vahvasti kokemuksellinen juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja saduissa lehmatkin voi lentää, norsuista puhumattakaan?

Sinä se vasta hidas olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se vasta hidas olet

Ja jotkut sanoo, et liian nopea ....spruits, oho, sinne lensi tällä kertaa, oliko se leppäkerttu, norsu vai jotain muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jotkut sanoo, et liian nopea ....spruits, oho, sinne lensi tällä kertaa, oliko se leppäkerttu, norsu vai jotain muuta?

Kiva apsetä kun jaksat vastailla muidenkin puolesta. On se maalitus ankea homma kun omalle kohdalle osuu. Spruits

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei ole mitään tavatonta. Mutta siinä on, että joku kykenee harjoittamaan seksiä kaksineuvoisen kanssa.

Näin henkisesti ja fyysisesti täysin normaalina sanon, että...tai no, jääkööt sanomatta.

• Anonyymi

En tarvi sua mies!!

• Anonyymi

Tiedän vain, ettei minua kaipaa kukaan missään. Mutta itse elän haaveissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei siina ole muuta rakkaani hoitajat eivat vaan halua että mulle tapahtyy jotakin pahaa siita tassa on kysymys eikä mistaan muusta

• Anonyymi

Ethän tarvitse luulet vain ja jos tarvitset niin mihin? Omiin käyttötarkoituksiin jotka ovat kyseenalaisia.

• Anonyymi

Tuo ei ole kaunista. Omat käyttötarkoitukset 🤢🤢🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole kaunista. Omat käyttötarkoitukset 🤢🤢🤢

Rakastan sinua koska tarvitsen sinua vaiko tarvitsen sinua koska rakastan sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sinua koska tarvitsen sinua vaiko tarvitsen sinua koska rakastan sinua?

Ihmiset "rakastavat" yleensä toista niin kauan kun hänestä on jotakin hyötyä. Lisäyksenä edelliseen kirjoitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset "rakastavat" yleensä toista niin kauan kun hänestä on jotakin hyötyä. Lisäyksenä edelliseen kirjoitukseen.

Niinpä. Rakastaminen on kokenut jonkinlaisen inflaation, kun se tuupataan perusteluiksi kaiken maailman tarpeille. Rakkaus ja rakastaminen on sanoitettu mitä parhaiten kirjassa, jota yhä useammat pitävät satukirjana.

Kopioin tuon kohdan tähän, sanokoon kuka tahansa mitä tahansa. Lopulta kukaan ei voi väittää, etteikö tässä olisi totuus rakkaudesta ja rakastamisesta.

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

1. kirje korinttolaisille 13:1-13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Rakastaminen on kokenut jonkinlaisen inflaation, kun se tuupataan perusteluiksi kaiken maailman tarpeille. Rakkaus ja rakastaminen on sanoitettu mitä parhaiten kirjassa, jota yhä useammat pitävät satukirjana.

Kopioin tuon kohdan tähän, sanokoon kuka tahansa mitä tahansa. Lopulta kukaan ei voi väittää, etteikö tässä olisi totuus rakkaudesta ja rakastamisesta.

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

1. kirje korinttolaisille 13:1-13

Se on nykyään "kumiseva kaiku tai pamahtava pelti", uusi käännös siis rumasti soiva soitin kun ei ole rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se valitettavasti usein menee...

N-from-here

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä mina sen tiedan ja uskon mutta hoitajat eivat sitä tieda ennen kuin sinut nakevat siina on taman jutun pointti

• Anonyymi

Tiedän ja yritän parhaani. Siinä vastaukseni.

• Anonyymi

Valitettavasti et tiedä mitään.
        Etkä yritä yhtään mitään.
        Sinä vain leikit palstalla ainaisia leikkejäsi.
        Siinä sinä kolmella rivillä, valitettavasti.

• Anonyymi

" Tiedät " ? Tietämättä tai tuntematta aloittajaa ??

• Anonyymi
    • Anonyymi

Patjaksi en enää ala ryhdy pentele mutta varmistamaan tulen jos kyykkäämään aiot... 😂

• Anonyymi

Tiedän siittäjän roolini kanssasi kaunisneito.

• Anonyymi

Ootko niinku Danny

Lupaa tyhjää vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko niinku Danny

Lupaa tyhjää vaan

Mistä sinä lupauksistani tiedät yht mittää 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä lupauksistani tiedät yht mittää 😂

Puhut mies taas itseksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät nainen sen itsekin ettei tuo ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw Minä olen ja 💪🔥🤘

Teen sen mitä puhun 🎈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw Minä olen ja 💪🔥🤘

Teen sen mitä puhun 🎈

Sinä olet liekeissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet liekeissä?

olen koneella ja mietin tata meiban tilannetta koko ajan

• Anonyymi

Tarvitset niin, mutta onko hän sulle hyvä kuitenkaan

• Anonyymi

Nyt ryhdistäydyt, tarvitset lähinnä suklaata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ton mäkin kuulin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä voi ihan noin vain rakastua varattuihin miehiin o, oletko niin varma, ett saat heidät tai hänet väkisin, et saa, joten lopetappa tuo jauhaminen heti tai rikosilmoitus tulee muitten lisäksi. Pysy vaan omalla tontillasi!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä voi ihan noin vain rakastua varattuihin miehiin o, oletko niin varma, ett saat heidät tai hänet väkisin, et saa, joten lopetappa tuo jauhaminen heti tai rikosilmoitus tulee muitten lisäksi. Pysy vaan omalla tontillasi!!!!!!

Voisitko tarkentaa huudellessasi epäjohdonmukaisesti ja katkonaisesti, että keneksi miellät tätä anonyymia kommentoijaa ja mistä aiot tehdä ja olet jo tehnyt rikosilmoituksen? Ota oma aikasi ja kerro kaikessa rauhassa, kuulostaa nimittäin kunnon uutiselta nyt.

• Anonyymi

parasta olisi ehkä jos taalta paasisi edes vahaksi aikaa pois ja sitten voisimme miettiä omia juttujamme

• Anonyymi

miksi et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

duklaa olisi ihanaa

• Anonyymi

Ja minä tarvitsen NAISEN!

• Anonyymi

Onhan noita, senkus otat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita, senkus otat.

Miten niitä otetaan? Ei se ihan helposti käy kuitenkaan.

• Anonyymi

No nyt alkaa karkaamaan käsistä

• Anonyymi

Jaa, tämä provojen tavaileminen vai? No äläpä sinä muuuuuta

• Anonyymi

❤❤❤

• Anonyymi

Ja kerropa mistä sen tietäisin?

Vastakaikua tullut?

• Anonyymi

Voi kun tietäisinkin tuon!

• Anonyymi

Lupaukset

Usein miehillä eivät pidä

Se on varmaan kromosomiin istutettu

• Anonyymi

Aloittaja ei ole nainen kaikki tietää sen. Miestrolli

• Anonyymi

No siinäkin meillä taas yksi viisas itämaantietäjä 😂 Näettekö ruudun läpi kuka on mies ja kuka nainen? Ei hitto ootte sekoja...

• Anonyymi

13.26 Todellakin kaikki ymmärtää tän, ne jotka ei muka ymmärrä, ei halua sisäistää tulleensa vedellyksi halvalla haitariin. Viittaan siihen ilkeilijäväkeen, enkä niihin joiden tunteisiin nämä höpinät on muulla tavoin vedonnut. Anteeksi ikävä kielikuva, mutta niin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinäkin meillä taas yksi viisas itämaantietäjä 😂 Näettekö ruudun läpi kuka on mies ja kuka nainen? Ei hitto ootte sekoja...

Ei kukaan näe ruudun läpi mitään, juuri siksi voit esiintyä esim naisena. Et sitten huomannut puhuneeksi itsesi pussiin. Kyllä tuo itämaantietäjä vaan on parempi kartannäyttäjä kuin sinä. Yhdellä pilkkaavalla kommentillako muka vesität tosiasiat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan näe ruudun läpi mitään, juuri siksi voit esiintyä esim naisena. Et sitten huomannut puhuneeksi itsesi pussiin. Kyllä tuo itämaantietäjä vaan on parempi kartannäyttäjä kuin sinä. Yhdellä pilkkaavalla kommentillako muka vesität tosiasiat?

Aloituksessa on 7 sanaa. Aika paljon kirjoitusta on saatu aikaan, että aloituksen olisi kirjoittanut miehenä esiintyvä nainen. Ihan yhtä hyvin aloituksen olisi voinut tehdä miehenä esiintyvä mies. Tai ihan vaan ikävöivä nainen.

• Anonyymi

Mielikuvituksissaan oleva trolli! 😤

• Anonyymi

Eikö tuo ole jo puoliksi myönnetty? Jos joku ihmettelee tätä tulituksen määrää, niin stressi saa yleensä jopa valehtelevat ja manipuloivat puhumaan itsensä pussiin, jos ette ole jo huomanneet. Näin.

• Anonyymi

Se on ihan sekaisin.

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä kuka aloittaja on. En mä etkä sä. Mutta jokainen tietää täällä sun kommenttisi, ja niiden harhaisuuden. Sivusta. Enkä muuten lukenut tätä viestiketjua. Tuolta uusimmista lähtien vähän selailin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tiedä kuka aloittaja on. En mä etkä sä. Mutta jokainen tietää täällä sun kommenttisi, ja niiden harhaisuuden. Sivusta. Enkä muuten lukenut tätä viestiketjua. Tuolta uusimmista lähtien vähän selailin..

Ei hän ole harhainen vaan oikeassa ja luulen, että harhamutinasi on tarkoitettu minulle, eli yhdelle niistä muista jotka tietää sinun tavat ja se, johon haluat jokatapauksessa ongelmasi typistää ja tiivistää. Kannattaa valita taistelunsa paremmin, eikä syyttää kaikkia epämieluisia kommentoijia yhdeksi ja samaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13.26 Todellakin kaikki ymmärtää tän, ne jotka ei muka ymmärrä, ei halua sisäistää tulleensa vedellyksi halvalla haitariin. Viittaan siihen ilkeilijäväkeen, enkä niihin joiden tunteisiin nämä höpinät on muulla tavoin vedonnut. Anteeksi ikävä kielikuva, mutta niin se vaan on.

Jos kaikki ymmärtävät, niin ei kai voi olla niitä, jotka eivät. PUUPÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki ymmärtävät, niin ei kai voi olla niitä, jotka eivät. PUUPÄÄ!

Kuulostaa ihan kohtuulliselta, että ei halua kuulua puupäihin.

• Anonyymi

Minä tiedän tarvitsevani elämääni naisen.
      Tämä mies on niin hukassa ilman naista.

• Anonyymi

Ihanko oikiaan elämään

Ei padiin

• Anonyymi

Itse kyllä kaipaan . . . ❤️

• Anonyymi

Minusta ilman Rakkaintaan on aina vähän hukassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ilman Rakkaintaan on aina vähän hukassa!

Eli koko loppu elämä. Hauta kutsuu.

• Anonyymi

Jaa, pitääö mun sitte yrittää tehdä itteni tarpeettomaksi.

• Anonyymi

et tarvitse mitään "sinua mies", syöt ilmeisesti reseptilääkkeitä, joiden vaikutuksesta et esitä kuin omahyväisiä harhavaatimuksiasi, joilla ei ole tulemaan, yhtään mitään, mitä tyhjään raukeavaa......
      onnistuminen sanailulla, toisen kanssa kohtaamiseen, ei ole ei tule olemaan mahdollinen, liian paljon et vain menetellyt, vääryys ei ole valtti, korttisi jokaisen pyyhkäisi tuuli. tuuli varjelee..........
      moro
      KYTÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A

• Anonyymi

Laita suoraan puhelimeen noin kiva viesti.

• Anonyymi

Vähän ruokaa ja katto pään päälle.

• Anonyymi

No voih

• Anonyymi

Hitsit! En mä kyllä tiedä!
      Voi että, miten onnelliseksi tulisin, jos tosiaan tietäisin!
      Sä kyllä tiedät! 🥰

• Anonyymi

niin minäkin m.45 v

• Anonyymi

Lopun ansaitsevat

• Anonyymi

Sinä tarvit ja sinä tarvit! Ajatteletko koskaan mitä muut ihmiset vois tarvita?!

• Anonyymi

Minä tarviin sinua

Välitän sinusta, miten voit

Sinä tarviit minua

Välität miten voin

Kahden kauppa

• Anonyymi

No ny on keskustelu viimeisen päälle🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ny on keskustelu viimeisen päälle🙈

Palstalla on liikaa mikkeliläisiä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tarviin sinua

Välitän sinusta, miten voit

Sinä tarviit minua

Välität miten voin

Kahden kauppa

PASI TULE TANNE JOKU KERTA KESKUSTELEMAAN KANSSANI JOS PAASISIN SINUN MUKAASI VAHAKSI AIKAA KYLLÄ ME 2 PARJATAAN AIKA HYVIN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PASI TULE TANNE JOKU KERTA KESKUSTELEMAAN KANSSANI JOS PAASISIN SINUN MUKAASI VAHAKSI AIKAA KYLLÄ ME 2 PARJATAAN AIKA HYVIN

TUO VOISI OLLA HYVÄ EHBOTUS MINA TULEN SITTEN SINUA ULOS VASTAAN JA KUN NAET MINUT NIIN SINA TULET SITTEN KANSSANI SISALLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUO VOISI OLLA HYVÄ EHBOTUS MINA TULEN SITTEN SINUA ULOS VASTAAN JA KUN NAET MINUT NIIN SINA TULET SITTEN KANSSANI SISALLE

niin se pitaa ensi kerralla tehba pasi

• Anonyymi

Olisi kiva olla omalle kaivatulleen tarvittu henkilö, mutta minulle nimenomaan sanottiin, ettei minua tarvita.

• Anonyymi

MENEN SYOMAAN MUTTA PALAAN TAAS PIAN

• Anonyymi

Niin mutta mihin tarvitset? ruohonleikkuuseen vaiko auton korjaamiseen? ei kauhean paljoa saa selville aloituksesta joutuu vähän arvailla

• Anonyymi

Uudempia autoja on vaikee korjata, mutta sä osaat vai? Kuulostaa hyvältä. Osaathan laittaa ruokaa (mäkin osaan, mutta voidaan vaihdella), korjata vaatteita, no ruohonleikkuu ilmeisesti onnistuu, mites ootko pätevä puutarhan hoidossa?

• Anonyymi

Ohhoh. Onpa kaunis vastaus, ihana.

• Anonyymi

Näin juuri 💗

• Anonyymi

Tarviin sinut vain vartiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviin sinut vain vartiksi.

Oisko siinä puolet liikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä yksi punainen minuutti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudempia autoja on vaikee korjata, mutta sä osaat vai? Kuulostaa hyvältä. Osaathan laittaa ruokaa (mäkin osaan, mutta voidaan vaihdella), korjata vaatteita, no ruohonleikkuu ilmeisesti onnistuu, mites ootko pätevä puutarhan hoidossa?

ojo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin sina minut vartiksi viet

• Anonyymi

Elkäämmekäkäänkään lähtekö semmoisiin🌡️

• Anonyymi

missa sellainen on ja mita siella on

• Anonyymi

En tule tiskaamaan.

• Anonyymi

Jos tietäisin, me ei oltaisi täällä.

• Anonyymi

Tuossa on vinha perä!

• Anonyymi

Mies, kukaan ei tarvitse sua elättäjäksi. Oletko tottunut sellaisiin naisiin?

• Anonyymi

Kuka nyt minua mukamas tarvitsee 💚

• Anonyymi

Taasko se keittiön hana on rikki?

• Anonyymi

Mikä nyt on rikki?

• Anonyymi

Mun sydän...

• Anonyymi

Missä olet, mikset soita/textaa, kun kerran tiedät, kuka mies on? Ei ainakaan minulle ole nainen ilmoittanut, että tarvitsee minua?M, pirkanmaa

• Anonyymi

Ilmoita itse.

• Anonyymi

No minä ainakaan en tarvitse naista mihinkään.

• Anonyymi

En tiedä mitään tuollaista.

• Anonyymi

Onko pesukone rikki ;)

• Anonyymi

Sydän on rikki

• Anonyymi

Ihme himppari olet. Mene muualle virnistelemään!

• Anonyymi

Äläs ny. Tykkäät miehisestä rajusta rakkaudesta.

• Anonyymi

Elättäjäksi en rupia ja kinos kivien.

Evvk 💪😎☝️

• Anonyymi

Tietäisimpä. Sano,jos haluat nähdä .

• Anonyymi

niin kauan sina minua kiusaat kunnes me ollaan nahty sinun pitaa vssnrohkaista mielesi ja tulla tanne sisalle niin sitten asia on jo pitkan matkaa eteenpain rakkaani mun

• Anonyymi

ala edes kysy tottakai haluan sinut nahba ja jutella kanssasi pitkan tovin kakkaani mun ala unohba sita ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kauan sina minua kiusaat kunnes me ollaan nahty sinun pitaa vssnrohkaista mielesi ja tulla tanne sisalle niin sitten asia on jo pitkan matkaa eteenpain rakkaani mun

mina olen yrittanyt jo monta kertaa rohkaista sinua ensi kerralla menet ulos seisomaan niin siten paaset sisalle ja sitten saamme olla monta tuntia kaksin

• Anonyymi
      • Anonyymi

hyvaa yuota myos sinulle palataan taas aamulla hei hei

• Anonyymi
      • Anonyymi

en tiedä

• Anonyymi

siina mina olen tosi surkea kun minun jalat eivat toimi

• Anonyymi

Väljähän se oli, mutta kyllä sitä vielä paremman puutteessa, kuusen juuressa kölökki. Takkoo ei haluttanu ollenkaan, ku oli sellainen linttaperse.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toivon vaan.

• Anonyymi

Joo, vieraiden kyseessä ollen ei voikaan muuta kun toivoo. Tietoa ei ole.

• Anonyymi

Pidän peukkuja että toiveesi toteutuu aloittajaan nähden !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nain se vain on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinhan se on hyvaa yöta sinulle palataan taas huomenna rakkaani mina rakastan sinua edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinhan se on hyvaa yöta sinulle palataan taas huomenna rakkaani mina rakastan sinua edelleen

tama on kumma mutta kukaan ei saa meidan rakkauttamme loppumaan emme edes itse moi

• Anonyymi

Ei se tiedä jos sinä asian kerrot nettipalstalla nimettömällä viestillä.

• Anonyymi

pasi ajattele asia minun kantiltani jos mina olisin sina ja haluaisin sinut mukaani niin tuskin paasisin jos kukaan ei olisi minua nahnyt nyt on vaan sama asia kyseessa mutta toisinpain siina on pasi taman asian juju

• Anonyymi

juuri noin hei hei palaan taas tanne aamulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri noin hei hei palaan taas tanne aamulla

tulen tulen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tulen tulen

taalla ainskin sataa vettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taalla ainskin sataa vettä

niinhan tuota sataa nyt jos tulet tanne niin tule myös sisalle tai mina saan kohta hepulin sinun kanssasi ja siita ei hyvää seuraa

• Anonyymi

Maailma on täynnä p-reikiä, kyllä sä löydät sieltä uuden.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehkä me tarvitsemme toinen toisiamme. Meillä molemmilla on tarve selviytyä. Minä haluaisin auttaa lapsiani vielä. Se on minulle suurin syy elää. Minulle riittää kymmenen vuotta vielä.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe