Mies. Ja sinä tiedät sen.
Tarvitsen sinua
145
3441
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvät ihmiset, mistäpä se toinen voisi mitään tietää, kun täällä vain kirjoitellaan. Eikä tiedä kuka on kuka, onko nainen vai mies. Ja joku taas valehtelee ja leikkii sukupuolellaankin. Eli tiedä nyt näitä täällä sitten 🙄
- Anonyymi
Oikea arvaus, toisille tulee ilmeisesti suurena yllätin, että täällä voi esittää ketä tahansa. Esim pedarit esiintyy joskus lapsina tms, että kyllähän se häiriintynyttä käytöstä on.
- Anonyymi
Joullain voi olla munat ja v...u samassa kropassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja saduissa lehmatkin voi lentää, norsuista puhumattakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sen v*tun omaaminen voi olla vahvasti kokemuksellinen juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja saduissa lehmatkin voi lentää, norsuista puhumattakaan?
Sinä se vasta hidas olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vasta hidas olet
Ja jotkut sanoo, et liian nopea ....spruits, oho, sinne lensi tällä kertaa, oliko se leppäkerttu, norsu vai jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotkut sanoo, et liian nopea ....spruits, oho, sinne lensi tällä kertaa, oliko se leppäkerttu, norsu vai jotain muuta?
Kiva apsetä kun jaksat vastailla muidenkin puolesta. On se maalitus ankea homma kun omalle kohdalle osuu. Spruits
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei ole mitään tavatonta. Mutta siinä on, että joku kykenee harjoittamaan seksiä kaksineuvoisen kanssa.
Näin henkisesti ja fyysisesti täysin normaalina sanon, että...tai no, jääkööt sanomatta. - Anonyymi
En tarvi sua mies!!
- Anonyymi
Tiedän vain, ettei minua kaipaa kukaan missään. Mutta itse elän haaveissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei siina ole muuta rakkaani hoitajat eivat vaan halua että mulle tapahtyy jotakin pahaa siita tassa on kysymys eikä mistaan muusta
- Anonyymi
Ethän tarvitse luulet vain ja jos tarvitset niin mihin? Omiin käyttötarkoituksiin jotka ovat kyseenalaisia.
- Anonyymi
Tuo ei ole kaunista. Omat käyttötarkoitukset 🤢🤢🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole kaunista. Omat käyttötarkoitukset 🤢🤢🤢
Rakastan sinua koska tarvitsen sinua vaiko tarvitsen sinua koska rakastan sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sinua koska tarvitsen sinua vaiko tarvitsen sinua koska rakastan sinua?
Ihmiset "rakastavat" yleensä toista niin kauan kun hänestä on jotakin hyötyä. Lisäyksenä edelliseen kirjoitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset "rakastavat" yleensä toista niin kauan kun hänestä on jotakin hyötyä. Lisäyksenä edelliseen kirjoitukseen.
Niinpä. Rakastaminen on kokenut jonkinlaisen inflaation, kun se tuupataan perusteluiksi kaiken maailman tarpeille. Rakkaus ja rakastaminen on sanoitettu mitä parhaiten kirjassa, jota yhä useammat pitävät satukirjana.
Kopioin tuon kohdan tähän, sanokoon kuka tahansa mitä tahansa. Lopulta kukaan ei voi väittää, etteikö tässä olisi totuus rakkaudesta ja rakastamisesta.
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
1. kirje korinttolaisille 13:1-13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Rakastaminen on kokenut jonkinlaisen inflaation, kun se tuupataan perusteluiksi kaiken maailman tarpeille. Rakkaus ja rakastaminen on sanoitettu mitä parhaiten kirjassa, jota yhä useammat pitävät satukirjana.
Kopioin tuon kohdan tähän, sanokoon kuka tahansa mitä tahansa. Lopulta kukaan ei voi väittää, etteikö tässä olisi totuus rakkaudesta ja rakastamisesta.
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
1. kirje korinttolaisille 13:1-13Se on nykyään "kumiseva kaiku tai pamahtava pelti", uusi käännös siis rumasti soiva soitin kun ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se valitettavasti usein menee...
N-from-here - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mina sen tiedan ja uskon mutta hoitajat eivat sitä tieda ennen kuin sinut nakevat siina on taman jutun pointti
- Anonyymi
Tiedän ja yritän parhaani. Siinä vastaukseni.
- Anonyymi
Valitettavasti et tiedä mitään.
Etkä yritä yhtään mitään.
Sinä vain leikit palstalla ainaisia leikkejäsi.
Siinä sinä kolmella rivillä, valitettavasti. - Anonyymi
" Tiedät " ? Tietämättä tai tuntematta aloittajaa ??
- Anonyymi
Patjaksi en enää ala ryhdy pentele mutta varmistamaan tulen jos kyykkäämään aiot... 😂
- Anonyymi
Tiedän siittäjän roolini kanssasi kaunisneito.
- Anonyymi
Ootko niinku Danny
Lupaa tyhjää vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko niinku Danny
Lupaa tyhjää vaanMistä sinä lupauksistani tiedät yht mittää 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä lupauksistani tiedät yht mittää 😂
Puhut mies taas itseksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät nainen sen itsekin ettei tuo ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw Minä olen ja 💪🔥🤘
Teen sen mitä puhun 🎈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw Minä olen ja 💪🔥🤘
Teen sen mitä puhun 🎈Sinä olet liekeissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet liekeissä?
olen koneella ja mietin tata meiban tilannetta koko ajan
- Anonyymi
Tarvitset niin, mutta onko hän sulle hyvä kuitenkaan
- Anonyymi
Nyt ryhdistäydyt, tarvitset lähinnä suklaata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ton mäkin kuulin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä voi ihan noin vain rakastua varattuihin miehiin o, oletko niin varma, ett saat heidät tai hänet väkisin, et saa, joten lopetappa tuo jauhaminen heti tai rikosilmoitus tulee muitten lisäksi. Pysy vaan omalla tontillasi!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä voi ihan noin vain rakastua varattuihin miehiin o, oletko niin varma, ett saat heidät tai hänet väkisin, et saa, joten lopetappa tuo jauhaminen heti tai rikosilmoitus tulee muitten lisäksi. Pysy vaan omalla tontillasi!!!!!!
Voisitko tarkentaa huudellessasi epäjohdonmukaisesti ja katkonaisesti, että keneksi miellät tätä anonyymia kommentoijaa ja mistä aiot tehdä ja olet jo tehnyt rikosilmoituksen? Ota oma aikasi ja kerro kaikessa rauhassa, kuulostaa nimittäin kunnon uutiselta nyt.
- Anonyymi
parasta olisi ehkä jos taalta paasisi edes vahaksi aikaa pois ja sitten voisimme miettiä omia juttujamme
- Anonyymi
miksi et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
duklaa olisi ihanaa
- Anonyymi
Ja minä tarvitsen NAISEN!
- Anonyymi
Onhan noita, senkus otat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita, senkus otat.
Miten niitä otetaan? Ei se ihan helposti käy kuitenkaan.
- Anonyymi
No nyt alkaa karkaamaan käsistä
- Anonyymi
Jaa, tämä provojen tavaileminen vai? No äläpä sinä muuuuuta
- Anonyymi
❤❤❤
- Anonyymi
Ja kerropa mistä sen tietäisin?
Vastakaikua tullut? - Anonyymi
Voi kun tietäisinkin tuon!
- Anonyymi
Lupaukset
Usein miehillä eivät pidä
Se on varmaan kromosomiin istutettu
- Anonyymi
Aloittaja ei ole nainen kaikki tietää sen. Miestrolli
- Anonyymi
No siinäkin meillä taas yksi viisas itämaantietäjä 😂 Näettekö ruudun läpi kuka on mies ja kuka nainen? Ei hitto ootte sekoja...
- Anonyymi
13.26 Todellakin kaikki ymmärtää tän, ne jotka ei muka ymmärrä, ei halua sisäistää tulleensa vedellyksi halvalla haitariin. Viittaan siihen ilkeilijäväkeen, enkä niihin joiden tunteisiin nämä höpinät on muulla tavoin vedonnut. Anteeksi ikävä kielikuva, mutta niin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinäkin meillä taas yksi viisas itämaantietäjä 😂 Näettekö ruudun läpi kuka on mies ja kuka nainen? Ei hitto ootte sekoja...
Ei kukaan näe ruudun läpi mitään, juuri siksi voit esiintyä esim naisena. Et sitten huomannut puhuneeksi itsesi pussiin. Kyllä tuo itämaantietäjä vaan on parempi kartannäyttäjä kuin sinä. Yhdellä pilkkaavalla kommentillako muka vesität tosiasiat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan näe ruudun läpi mitään, juuri siksi voit esiintyä esim naisena. Et sitten huomannut puhuneeksi itsesi pussiin. Kyllä tuo itämaantietäjä vaan on parempi kartannäyttäjä kuin sinä. Yhdellä pilkkaavalla kommentillako muka vesität tosiasiat?
Aloituksessa on 7 sanaa. Aika paljon kirjoitusta on saatu aikaan, että aloituksen olisi kirjoittanut miehenä esiintyvä nainen. Ihan yhtä hyvin aloituksen olisi voinut tehdä miehenä esiintyvä mies. Tai ihan vaan ikävöivä nainen.
- Anonyymi
Mielikuvituksissaan oleva trolli! 😤
- Anonyymi
Eikö tuo ole jo puoliksi myönnetty? Jos joku ihmettelee tätä tulituksen määrää, niin stressi saa yleensä jopa valehtelevat ja manipuloivat puhumaan itsensä pussiin, jos ette ole jo huomanneet. Näin.
- Anonyymi
Se on ihan sekaisin.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä kuka aloittaja on. En mä etkä sä. Mutta jokainen tietää täällä sun kommenttisi, ja niiden harhaisuuden. Sivusta. Enkä muuten lukenut tätä viestiketjua. Tuolta uusimmista lähtien vähän selailin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä kuka aloittaja on. En mä etkä sä. Mutta jokainen tietää täällä sun kommenttisi, ja niiden harhaisuuden. Sivusta. Enkä muuten lukenut tätä viestiketjua. Tuolta uusimmista lähtien vähän selailin..
Ei hän ole harhainen vaan oikeassa ja luulen, että harhamutinasi on tarkoitettu minulle, eli yhdelle niistä muista jotka tietää sinun tavat ja se, johon haluat jokatapauksessa ongelmasi typistää ja tiivistää. Kannattaa valita taistelunsa paremmin, eikä syyttää kaikkia epämieluisia kommentoijia yhdeksi ja samaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13.26 Todellakin kaikki ymmärtää tän, ne jotka ei muka ymmärrä, ei halua sisäistää tulleensa vedellyksi halvalla haitariin. Viittaan siihen ilkeilijäväkeen, enkä niihin joiden tunteisiin nämä höpinät on muulla tavoin vedonnut. Anteeksi ikävä kielikuva, mutta niin se vaan on.
Jos kaikki ymmärtävät, niin ei kai voi olla niitä, jotka eivät. PUUPÄÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki ymmärtävät, niin ei kai voi olla niitä, jotka eivät. PUUPÄÄ!
Kuulostaa ihan kohtuulliselta, että ei halua kuulua puupäihin.
- Anonyymi
Minä tiedän tarvitsevani elämääni naisen.
Tämä mies on niin hukassa ilman naista.- Anonyymi
Ihanko oikiaan elämään
Ei padiin - Anonyymi
Itse kyllä kaipaan . . . ❤️
- Anonyymi
Minusta ilman Rakkaintaan on aina vähän hukassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ilman Rakkaintaan on aina vähän hukassa!
Eli koko loppu elämä. Hauta kutsuu.
- Anonyymi
Jaa, pitääö mun sitte yrittää tehdä itteni tarpeettomaksi.
- Anonyymi
et tarvitse mitään "sinua mies", syöt ilmeisesti reseptilääkkeitä, joiden vaikutuksesta et esitä kuin omahyväisiä harhavaatimuksiasi, joilla ei ole tulemaan, yhtään mitään, mitä tyhjään raukeavaa......
onnistuminen sanailulla, toisen kanssa kohtaamiseen, ei ole ei tule olemaan mahdollinen, liian paljon et vain menetellyt, vääryys ei ole valtti, korttisi jokaisen pyyhkäisi tuuli. tuuli varjelee..........
moro
KYTÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A - Anonyymi
Laita suoraan puhelimeen noin kiva viesti.
- Anonyymi
Vähän ruokaa ja katto pään päälle.
- Anonyymi
No voih
- Anonyymi
Hitsit! En mä kyllä tiedä!
Voi että, miten onnelliseksi tulisin, jos tosiaan tietäisin!
Sä kyllä tiedät! 🥰 - Anonyymi
niin minäkin m.45 v
- Anonyymi
Lopun ansaitsevat
- Anonyymi
Sinä tarvit ja sinä tarvit! Ajatteletko koskaan mitä muut ihmiset vois tarvita?!
- Anonyymi
Minä tarviin sinua
Välitän sinusta, miten voit
Sinä tarviit minua
Välität miten voin
Kahden kauppa - Anonyymi
No ny on keskustelu viimeisen päälle🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ny on keskustelu viimeisen päälle🙈
Palstalla on liikaa mikkeliläisiä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tarviin sinua
Välitän sinusta, miten voit
Sinä tarviit minua
Välität miten voin
Kahden kauppaPASI TULE TANNE JOKU KERTA KESKUSTELEMAAN KANSSANI JOS PAASISIN SINUN MUKAASI VAHAKSI AIKAA KYLLÄ ME 2 PARJATAAN AIKA HYVIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PASI TULE TANNE JOKU KERTA KESKUSTELEMAAN KANSSANI JOS PAASISIN SINUN MUKAASI VAHAKSI AIKAA KYLLÄ ME 2 PARJATAAN AIKA HYVIN
TUO VOISI OLLA HYVÄ EHBOTUS MINA TULEN SITTEN SINUA ULOS VASTAAN JA KUN NAET MINUT NIIN SINA TULET SITTEN KANSSANI SISALLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO VOISI OLLA HYVÄ EHBOTUS MINA TULEN SITTEN SINUA ULOS VASTAAN JA KUN NAET MINUT NIIN SINA TULET SITTEN KANSSANI SISALLE
niin se pitaa ensi kerralla tehba pasi
- Anonyymi
Olisi kiva olla omalle kaivatulleen tarvittu henkilö, mutta minulle nimenomaan sanottiin, ettei minua tarvita.
- Anonyymi
MENEN SYOMAAN MUTTA PALAAN TAAS PIAN
- Anonyymi
Niin mutta mihin tarvitset? ruohonleikkuuseen vaiko auton korjaamiseen? ei kauhean paljoa saa selville aloituksesta joutuu vähän arvailla
- Anonyymi
Uudempia autoja on vaikee korjata, mutta sä osaat vai? Kuulostaa hyvältä. Osaathan laittaa ruokaa (mäkin osaan, mutta voidaan vaihdella), korjata vaatteita, no ruohonleikkuu ilmeisesti onnistuu, mites ootko pätevä puutarhan hoidossa?
- Anonyymi
Ohhoh. Onpa kaunis vastaus, ihana.
- Anonyymi
Näin juuri 💗
- Anonyymi
Tarviin sinut vain vartiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviin sinut vain vartiksi.
Oisko siinä puolet liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä yksi punainen minuutti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudempia autoja on vaikee korjata, mutta sä osaat vai? Kuulostaa hyvältä. Osaathan laittaa ruokaa (mäkin osaan, mutta voidaan vaihdella), korjata vaatteita, no ruohonleikkuu ilmeisesti onnistuu, mites ootko pätevä puutarhan hoidossa?
ojo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sina minut vartiksi viet
- Anonyymi
Elkäämmekäkäänkään lähtekö semmoisiin🌡️
- Anonyymi
missa sellainen on ja mita siella on
- Anonyymi
En tule tiskaamaan.
- Anonyymi
Jos tietäisin, me ei oltaisi täällä.
- Anonyymi
Tuossa on vinha perä!
- Anonyymi
Mies, kukaan ei tarvitse sua elättäjäksi. Oletko tottunut sellaisiin naisiin?
- Anonyymi
Kuka nyt minua mukamas tarvitsee 💚
- Anonyymi
Taasko se keittiön hana on rikki?
- Anonyymi
Mikä nyt on rikki?
- Anonyymi
Mun sydän...
- Anonyymi
Missä olet, mikset soita/textaa, kun kerran tiedät, kuka mies on? Ei ainakaan minulle ole nainen ilmoittanut, että tarvitsee minua?M, pirkanmaa
- Anonyymi
Ilmoita itse.
- Anonyymi
No minä ainakaan en tarvitse naista mihinkään.
- Anonyymi
En tiedä mitään tuollaista.
- Anonyymi
Onko pesukone rikki ;)
- Anonyymi
Sydän on rikki
- Anonyymi
Ihme himppari olet. Mene muualle virnistelemään!
- Anonyymi
Äläs ny. Tykkäät miehisestä rajusta rakkaudesta.
- Anonyymi
Elättäjäksi en rupia ja kinos kivien.
Evvk 💪😎☝️ - Anonyymi
Tietäisimpä. Sano,jos haluat nähdä .
- Anonyymi
niin kauan sina minua kiusaat kunnes me ollaan nahty sinun pitaa vssnrohkaista mielesi ja tulla tanne sisalle niin sitten asia on jo pitkan matkaa eteenpain rakkaani mun
- Anonyymi
ala edes kysy tottakai haluan sinut nahba ja jutella kanssasi pitkan tovin kakkaani mun ala unohba sita ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin kauan sina minua kiusaat kunnes me ollaan nahty sinun pitaa vssnrohkaista mielesi ja tulla tanne sisalle niin sitten asia on jo pitkan matkaa eteenpain rakkaani mun
mina olen yrittanyt jo monta kertaa rohkaista sinua ensi kerralla menet ulos seisomaan niin siten paaset sisalle ja sitten saamme olla monta tuntia kaksin
- Anonyymi
Tiedän 💞
https://youtu.be/ISvXqVriJZU
hyvää yötä!- Anonyymi
hyvaa yuota myos sinulle palataan taas aamulla hei hei
- Anonyymi
Hmm.. No saiskos luvan? Pidätkö tansseista?
https://www.youtube.com/watch?v=-I2Yr503rMc- Anonyymi
en tiedä
- Anonyymi
siina mina olen tosi surkea kun minun jalat eivat toimi
- Anonyymi
Väljähän se oli, mutta kyllä sitä vielä paremman puutteessa, kuusen juuressa kölökki. Takkoo ei haluttanu ollenkaan, ku oli sellainen linttaperse.
- Anonyymi
Långstrumpin kurredut saarille on vielä vähän matkaa.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008347777.html
https://youtu.be/PZ3csT4qZBE - Anonyymi
Toivon vaan.
- Anonyymi
Joo, vieraiden kyseessä ollen ei voikaan muuta kun toivoo. Tietoa ei ole.
- Anonyymi
Pidän peukkuja että toiveesi toteutuu aloittajaan nähden !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nain se vain on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhan se on hyvaa yöta sinulle palataan taas huomenna rakkaani mina rakastan sinua edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhan se on hyvaa yöta sinulle palataan taas huomenna rakkaani mina rakastan sinua edelleen
tama on kumma mutta kukaan ei saa meidan rakkauttamme loppumaan emme edes itse moi
- Anonyymi
Ei se tiedä jos sinä asian kerrot nettipalstalla nimettömällä viestillä.
- Anonyymi
pasi ajattele asia minun kantiltani jos mina olisin sina ja haluaisin sinut mukaani niin tuskin paasisin jos kukaan ei olisi minua nahnyt nyt on vaan sama asia kyseessa mutta toisinpain siina on pasi taman asian juju
- Anonyymi
juuri noin hei hei palaan taas tanne aamulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri noin hei hei palaan taas tanne aamulla
tulen tulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulen tulen
taalla ainskin sataa vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taalla ainskin sataa vettä
niinhan tuota sataa nyt jos tulet tanne niin tule myös sisalle tai mina saan kohta hepulin sinun kanssasi ja siita ei hyvää seuraa
- Anonyymi
Maailma on täynnä p-reikiä, kyllä sä löydät sieltä uuden.
- Anonyymi
Hermot tyrehtyi kauan sitten
https://m.youtube.com/watch?v=RU43vX3ldBM - Anonyymi
Ehkä me tarvitsemme toinen toisiamme. Meillä molemmilla on tarve selviytyä. Minä haluaisin auttaa lapsiani vielä. Se on minulle suurin syy elää. Minulle riittää kymmenen vuotta vielä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797