Poliisia karkuun ajaminen!

Anonyymi

Viime yönä sain kuunnella kun mopot rälläsivät kylällä. Hetki myöhemmin näin, kun poliisi jahtaa kolmea mopoa! Toivottavasti pellet jäivät kiinni! Liikennesäännöt eivät taida olla hallussa..

31

2562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puolen yön jälkeen oli helvetinmoinen moporalli , niin nuku siinä sitten . Kyllä tämä moporalli yöaikaan pitäis saada kuriin ! On nimittäin täysin tarpeetonta ajoa !

    • Anonyymi

      Hienosti pääs kotari maijaa karkuun ottakaa vammaset mallia

      • Anonyymi

        Eihän Sysmässä tarvi poliisia karkuun ajaa , eihän täällä niitä edes ole . Paitsi torstaina aina klo 14.oo -15.oo völisenä aikana ajavat Sysmän kautta Hartolaan ! Sen jälkeen saa vapaasti revitellä !


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sen verran voin sanoa että ei ole sysmäläiset kyseessä. Ulkopaikkakuntalaisia eli ihan turha alkaa itkemään sysmän mopoilevista nuorista

      • Anonyymi

        Hyvä, että Sysmässä edes joku liikkuu! Keltamahat vaan lihovat pehkuissaan.


      • Anonyymi

        Ainakin yksi karkuun ajaneista mopoista oli ihan sysmäläisen omistama. Pinkki mopo jota taitaa ajaa vielä kortiton kuski! Älytöntä touhua sanon minä. Moporalli on saatava kuriin ennenkuin sattuu ja tapahtuu niin kuin Kärkölässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi karkuun ajaneista mopoista oli ihan sysmäläisen omistama. Pinkki mopo jota taitaa ajaa vielä kortiton kuski! Älytöntä touhua sanon minä. Moporalli on saatava kuriin ennenkuin sattuu ja tapahtuu niin kuin Kärkölässä..

        Justiinsa näin kun mälli käy niin kyllä itkijöitä löytyy !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi karkuun ajaneista mopoista oli ihan sysmäläisen omistama. Pinkki mopo jota taitaa ajaa vielä kortiton kuski! Älytöntä touhua sanon minä. Moporalli on saatava kuriin ennenkuin sattuu ja tapahtuu niin kuin Kärkölässä..

        Pinkillä mopolla ajaneen pojan nimi on tiedossa. Jos tämä kortitta ajaminen jatkuu niin teen tästä rikosilmoituksen!


      • Anonyymi

        Ootko kuullu semmosesta sanasta kun mökkiläiset? Niitä on täällä aika paljon kesäisin niinkuin sysmäläisen pitäisi tietää. Nämä pari kaveria ketkä yöllä on nyt parina päivänä rellestänyt on mökkiläisiä eli ulkopaikkakuntalaisia. Siinä sulle päivän opetus molopää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi karkuun ajaneista mopoista oli ihan sysmäläisen omistama. Pinkki mopo jota taitaa ajaa vielä kortiton kuski! Älytöntä touhua sanon minä. Moporalli on saatava kuriin ennenkuin sattuu ja tapahtuu niin kuin Kärkölässä..

        No siis tätähän tässä toivotaan, että sattuisi. Menisi taas loppukesä vähä hiljaisemmin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harmi ettei teistä keski iän ylittäneistä tuhkamunista voi tehdä ilmoituksia,,,,,,,,


    • Anonyymi

      Kuvitteleeko joku nukkakikkeli oikeasti pääsevänsä poliisia pakoon 🤣

      • Anonyymi

        Mitäs hankalaa siinä muka on?


      • Anonyymi

        Niinhän pojat kuvittelee , mutta toiseksi jäävät se on varma !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän pojat kuvittelee , mutta toiseksi jäävät se on varma !

        😂 Monta kertaa päästy karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Monta kertaa päästy karkuun.

        ... kunnes koittaa se kerta että jäätte kiinni, tai huonompi vaihtoehto jonka jälkeen ei tarvitsekaan enää saada kiinni, muuta kuin ambulanssin ovet tai ruumispussi ;/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... kunnes koittaa se kerta että jäätte kiinni, tai huonompi vaihtoehto jonka jälkeen ei tarvitsekaan enää saada kiinni, muuta kuin ambulanssin ovet tai ruumispussi ;/

        Kerro mulle että et osaa ajaa kakspyörästä kertomatta mulle että et osaa ajaa kakspyörästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Monta kertaa päästy karkuun.

        Kyllähän te poliisia karkuun pääsette, mutta minua ette. Kolahtaa ku kohstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Monta kertaa päästy karkuun.

        Kyllähän työ poliisia karkuun piäsette, mutta minua ette. Kolahtaa ku kohataan.


    • Anonyymi

      Mitä näistä, luonto hoitaa yleensä tälläiset. Mopoilijahan se on aina heikoilla, kun johonkin napsahtaa, henki pois tai vammautuu ja jos vielä viritetty mopo, niin on maksajan roolikin varmistettu, kun vakuutusyhtiö ei osallistu leikkiin tai perii korkojen kera jo maksetut korvaukset.
      Antaa poikien vaan leikkiä, niin oppivat. Yksi finninaama poju ajoi meikäläisen auton perään muutama vuosi sitten, ei ollut vakuutuksia pojulla, joten Liikennevakuutuskeskus maksoi minun auton korjauksen, sekä sijaisauton ja poju maksoi sen sinne Liikennevakuutuskeskukselle korkojen kera. Oli muuten aika kallis remontti ja se sijaisauto oli meillä aika pitkään, kun odottivat lomien vuoksi osia, niin tuli monen tonnin lasku sille pojulle maksettavaksi. Meidän auto olis mennyt lunastukseen, mutta mistään ei löytynyt vastaavaa autoa tilalle, niin Liikennevakuutuskeskus korjasi sitten meille sen auton, kun ne ei välitä kustannuksista, nehän maksaa tämä vahingon aiheuttaja kuitenkin. Joten ei kannata olla huolissaan näistä mopoilijoista, ellei joku sivullinen siinä kuole.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee , täytyy vaan ihmetellä vanhempien välinpitämättömyyttä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee , täytyy vaan ihmetellä vanhempien välinpitämättömyyttä !

        Monet vanhemmat ei tajua, miten vakava juttu tuo mopojen virittäminen on. Usein vaan ajatellaan sakkoja ja veroja, mutta ne on namurahaa, jos sattuu niitä korvattavia vahinkoja.
        Olen ollut töissä vakuutusyhtiössä ja joka viikko näitä tulee, että vakuutusyhtiö tekee kielteisen päätöksen viritetyn mopon vakuutuksiin liittyen. Aika hiljaista porukkaa on silloin vanhemmat, kun tilanne heille selviää, joskus voi olla kymmenien tuhansien korvauksista kyse, mitä vanhemmat sitten makselee.
        Monet vanhemmat lähtee vielä mukaan näihin virityksiin.

        Vaan mitäpä näistä, antaa poikien leikkiä, siitähän oppivat ja kyllä sitä oppia tulee sitten vanhemmillekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet vanhemmat ei tajua, miten vakava juttu tuo mopojen virittäminen on. Usein vaan ajatellaan sakkoja ja veroja, mutta ne on namurahaa, jos sattuu niitä korvattavia vahinkoja.
        Olen ollut töissä vakuutusyhtiössä ja joka viikko näitä tulee, että vakuutusyhtiö tekee kielteisen päätöksen viritetyn mopon vakuutuksiin liittyen. Aika hiljaista porukkaa on silloin vanhemmat, kun tilanne heille selviää, joskus voi olla kymmenien tuhansien korvauksista kyse, mitä vanhemmat sitten makselee.
        Monet vanhemmat lähtee vielä mukaan näihin virityksiin.

        Vaan mitäpä näistä, antaa poikien leikkiä, siitähän oppivat ja kyllä sitä oppia tulee sitten vanhemmillekin!

        "Olen ollut töissä vakuutusyhtiössä ja joka viikko näitä tulee, " En usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ollut töissä vakuutusyhtiössä ja joka viikko näitä tulee, " En usko!

        Ole sinä vaan uskomatta, mutta tämä tosi, että joka viikko on näitä mopoilijoiden kielteisiä vakuutuskorvauksia käsittelyssä. Harva vanhempi näistä alkaa huutelemaan, kun omalle kohdalle osuu. Maksellaan hiljaisuudessa vahingonkorvaukset, jotkut joutuu myymään jopa asuntonsa tai talonsa, että saavat maksettua ne vahingonkorvaukset. Muistan yhdenkin perheen, missä lähdettiin valitusten tielle ja sillä aikaa perheen talo myytiin, muuttivat toiselle paikkakunnalle. Hävisivät kaikki oikeusasteet, missä olivat.
        Jotain myös kertoo sekin, että kukaan Käpylän kuntoutuskeskuksessa olevista vammautuneista mopoilijoista ei suostunut haastatteluun, kun tuttu toimittaja olisi tehnyt aiheesta juttua.
        Jos et usko, niin lue moposi vakuuttaneen vakuutusyhtiön vakuutusehdot, siellä on ihan selvästi kerrottuna kaikki, ei tule mitenkään sitten yllätyksenä, kun vakuutusyhtiö alkaa perimään jo maksettuja korvauksia takaisin. Yhtiö voi myös suoraan tehdä kielteisen korvauspäätöksen. Kaikki tämä on selkeästi kerrottu vakuutusehdoissa. Lisäksi vakuutuksen ottajan on kerrottava tietyn ajan kuluessa muutoksista (lue: virityksistä) vakuutusyhtiölle. Koska vakuutusyhtiö olettaa vakuutusta myöntäessään, että ajoneuvo on laillinen ja kun se ei ole laillinen vahinkojen tapahduttua, on vakuutusyhtiöllä oikeus vakuutusehtojen mukaan evätä vakuutuskorvaus tai periä jo maksetut korvaukset takaisin.
        Eikö olekin yksinkertaista!

        Ja jos viritetyllä mopolla EI ole mitään vakuutusta, korvaa Liikennevakuutuskeskus syyttömälle osapuolelle aiheutetut vahingot ja perii ne sitten korkojen kera vahingon aiheuttajalta. Ja joka viikko näitäkin korvauspäätöksiä tehdään!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe