Thaimaan turismi ei palaa entiseen malliinsa enää koskaan

Anonyymi

23

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun sanomisillasi ei ole mitään merkitystä eikä se ketään haittaa vaikka ei palaisikaan, mutta asiantuntijat ovat eri mieltä. Lentoliikenteen arvioidaan tuplaantuvan vuoteen 2030 mennessä verrattuna 2019 tasoon. Väestö kasvaa, vaurastuu ja matkailee yhä enemmän.

      Matkailla voi vaikka kone ei olisikaan täynnä ihmisiä. Perille se vie joka tapauksessa sinne samaan paikkaan kuin ennenkin.

      • Anonyymi

        Tuskin sinunkaan, mutta juttu oli alunperin bangkok postissa, jota pidätään varsin luotettavana... mutta tosiaan olin oikeassa taas kerran, arvion vuotta 2025 bangkok post 2026,, jälleen kerran oikeassa. Kuopio Rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinunkaan, mutta juttu oli alunperin bangkok postissa, jota pidätään varsin luotettavana... mutta tosiaan olin oikeassa taas kerran, arvion vuotta 2025 bangkok post 2026,, jälleen kerran oikeassa. Kuopio Rulez

        Jos nyt et taaskaan ymmärtänyt pointtia, niin matkailla voi ilman ruuhkaa, ilman massoja, ilman massaturismia, ilman kiinalaisia, ilman venäläisiä ja niin edespäin ja useimmat meistä matkailijoista emme kaipaa ruuhkia eikä massaturismia, eikä ole minun asiani murehtia lomalla onko matkailu koko maassa palautunut vai ei. Se ei kiinnosta minua laisinkaan eikä vaikuta matkoihini laisinkaan. Ymmärsitkö nyt??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt et taaskaan ymmärtänyt pointtia, niin matkailla voi ilman ruuhkaa, ilman massoja, ilman massaturismia, ilman kiinalaisia, ilman venäläisiä ja niin edespäin ja useimmat meistä matkailijoista emme kaipaa ruuhkia eikä massaturismia, eikä ole minun asiani murehtia lomalla onko matkailu koko maassa palautunut vai ei. Se ei kiinnosta minua laisinkaan eikä vaikuta matkoihini laisinkaan. Ymmärsitkö nyt??

        Älä pilaa lerpan vahingonilon riemua faktoilla. Lerppa kun lukee ja toivoo uutisen niin että matkailu olisi mahdollista vasta sitten kun kaikki vuoden 2019 matkaajat ovat matkalla.

        Ei se niin mene. Kuka tahansa voi matkustaa vaikka heti. Rajoituksia on edelleen ja pakkotestauksia sekä karanteeneja, mutta matkailla voi vaikka heti. Syksyllä vapaampaa rokotetuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt et taaskaan ymmärtänyt pointtia, niin matkailla voi ilman ruuhkaa, ilman massoja, ilman massaturismia, ilman kiinalaisia, ilman venäläisiä ja niin edespäin ja useimmat meistä matkailijoista emme kaipaa ruuhkia eikä massaturismia, eikä ole minun asiani murehtia lomalla onko matkailu koko maassa palautunut vai ei. Se ei kiinnosta minua laisinkaan eikä vaikuta matkoihini laisinkaan. Ymmärsitkö nyt??

        Kyllä minä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jos pattayalla on ollut vuodessa 40 miljoona turistia, ja vuoteen 2026 saakka viisi miljoonaa vuodessa, johtaa lähes varmasti valtaviin ongelmiin, lisäksi se tulee nostamaan matkailun hintaa olennaisesti, että kaukomatkat ovat vain varakkaiden etuoikeus, tosin thaimaan on tähän välillisesti pyrkinytkin, lukuisilla toimenpiteillään ja suunnitelmillaan, jotka ovat jääneet yleensä puolitiehen.

        Lisäksi se johtaa thaimaa verotulojen vähenemiseen, elämme jännittäviä aikoja, minä thaimaassa sinä suomen savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pilaa lerpan vahingonilon riemua faktoilla. Lerppa kun lukee ja toivoo uutisen niin että matkailu olisi mahdollista vasta sitten kun kaikki vuoden 2019 matkaajat ovat matkalla.

        Ei se niin mene. Kuka tahansa voi matkustaa vaikka heti. Rajoituksia on edelleen ja pakkotestauksia sekä karanteeneja, mutta matkailla voi vaikka heti. Syksyllä vapaampaa rokotetuille.

        Lue poika mitä tuossa avauksen jutussa oikeasti lukee ja yritä se ymmärtää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jos pattayalla on ollut vuodessa 40 miljoona turistia, ja vuoteen 2026 saakka viisi miljoonaa vuodessa, johtaa lähes varmasti valtaviin ongelmiin, lisäksi se tulee nostamaan matkailun hintaa olennaisesti, että kaukomatkat ovat vain varakkaiden etuoikeus, tosin thaimaan on tähän välillisesti pyrkinytkin, lukuisilla toimenpiteillään ja suunnitelmillaan, jotka ovat jääneet yleensä puolitiehen.

        Lisäksi se johtaa thaimaa verotulojen vähenemiseen, elämme jännittäviä aikoja, minä thaimaassa sinä suomen savossa.

        40 miljoonaa on koko Thaimaan vuotuinen turismimäärä. Laskentatavasta riippuen Pattayalla 8-14 miljoonaa. Viisi miljoonaa riittää vallan hyvin tuleville vuosille Pattayan ruokkimiseen. Kuten sanoin, minua ei kiinnosta turismin ongelman eikä Thaimaan talous silloin kun olen matkalla.

        Katso hintoja vaikka tälle joulukuulle. Lennot ja hotellit alennusmyynnissä. Tarjouksia kaikkialla. Hintojen raju nousu johtaisi turismikatoon ja siihen että jengi menee muualle. Hintojen nostamiseen ei millään maalla ole varaa. Sinulle on markkinatalouden lainalaisuudet täyttä hepreaa.
        Kukaan turisti ei ole yksin vastuussa Thaimaan verotuloista sen enempää kuin Suomenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue poika mitä tuossa avauksen jutussa oikeasti lukee ja yritä se ymmärtää...

        Mainittakoot vielä että kesäkuukausina Pattayalla ennen koronaa oli paikalla vain noin 150-300 tuhatta ihmistä. Turisteja, asukkaita ja matkailualan työläisiä yhteensä.
        Se riittää vallan mainiosti mukavaan tunnelmaan ja elämään. Usein matkustettukin varta vasten kesällä niin ei tarvi kärsiä massoista ja ruuhkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoot vielä että kesäkuukausina Pattayalla ennen koronaa oli paikalla vain noin 150-300 tuhatta ihmistä. Turisteja, asukkaita ja matkailualan työläisiä yhteensä.
        Se riittää vallan mainiosti mukavaan tunnelmaan ja elämään. Usein matkustettukin varta vasten kesällä niin ei tarvi kärsiä massoista ja ruuhkista.

        Niin niin mutta kun 35 miljoonaa turistia jättää tulematta, se johtaa katastrofiin, joka tapauksessa... Kun palvelut on rakennettu tuolle asiakasmäärälle, sinä näät asian vain omasta kulmastasi, minä yritän katsoa asiaa huomattavasti laajemmin. Tämä on hyvin vittumainen juttu, korona on karannut täällä käsistä, 15.000 tartuntaa on kohta jokapäiväistä, rokotukset ihan pielessä, yli 5000 henkilöä jolla oireita odottaa osastopaikkaa, joita ei ole. Siinä factäa tältä päivältä, huonosti menee.

        Mulla on vakuutukset ja rahaa, joten pärjään vaimoni kanssa kyllä miljoonat thaikut eivät pärjää... Mitä tästä seuraa, se on avoin... Tilanne ei ole hyvä, edes välttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin mutta kun 35 miljoonaa turistia jättää tulematta, se johtaa katastrofiin, joka tapauksessa... Kun palvelut on rakennettu tuolle asiakasmäärälle, sinä näät asian vain omasta kulmastasi, minä yritän katsoa asiaa huomattavasti laajemmin. Tämä on hyvin vittumainen juttu, korona on karannut täällä käsistä, 15.000 tartuntaa on kohta jokapäiväistä, rokotukset ihan pielessä, yli 5000 henkilöä jolla oireita odottaa osastopaikkaa, joita ei ole. Siinä factäa tältä päivältä, huonosti menee.

        Mulla on vakuutukset ja rahaa, joten pärjään vaimoni kanssa kyllä miljoonat thaikut eivät pärjää... Mitä tästä seuraa, se on avoin... Tilanne ei ole hyvä, edes välttävä.

        Älä huoli, kyllä ne ajan kanssa palaavat ja pitkässä juoksussa turismi kasvaa.
        Ota odotellessa turismin paluuta valokuva Rolls Roycesta ja titaanisesta amex-kortistasi. Ne on ihan yhtä todellisia kuin sinun Thaimaan matkailusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, kyllä ne ajan kanssa palaavat ja pitkässä juoksussa turismi kasvaa.
        Ota odotellessa turismin paluuta valokuva Rolls Roycesta ja titaanisesta amex-kortistasi. Ne on ihan yhtä todellisia kuin sinun Thaimaan matkailusi.

        Niinkuin sanoin minulle on aivan sama mihin sinä uskot, voit pitää minun RR sekä amexia uskon asiana, minun ei tarvitse... Oletko noin tyhmä vai esitätkö vain terveisiä Kuopioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin minulle on aivan sama mihin sinä uskot, voit pitää minun RR sekä amexia uskon asiana, minun ei tarvitse... Oletko noin tyhmä vai esitätkö vain terveisiä Kuopioon.

        Sinulle resupeppu on aihealue minne poimijat tulevat tai mitä amalialle kuuluu, ne on enemmänkin sinun vaikutusaluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin minulle on aivan sama mihin sinä uskot, voit pitää minun RR sekä amexia uskon asiana, minun ei tarvitse... Oletko noin tyhmä vai esitätkö vain terveisiä Kuopioon.

        En ole edellinen, mutta ne sinun amexit ja rollssit eivät ole edes uskon asia vaan ne ovat lapsenuskon asia ja puhdasta lapsellista mielikuvitustasi.

        Testasin vähän meban cabrioletia. Liian vanha ja liian pienellä koneella https://aijaa.com/5NhRk1

        Eräs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin minulle on aivan sama mihin sinä uskot, voit pitää minun RR sekä amexia uskon asiana, minun ei tarvitse... Oletko noin tyhmä vai esitätkö vain terveisiä Kuopioon.

        Ihmettelen suuresti miten helppoa joillekin on ottaa valokuva avomersusta Thaimaassa, mutta sinulle on mahdotonta ottaa kuva titaani amexistasi ja Rolls Roycesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti miten helppoa joillekin on ottaa valokuva avomersusta Thaimaassa, mutta sinulle on mahdotonta ottaa kuva titaani amexistasi ja Rolls Roycesta?

        Lerppa otti taas niin sanotut ritolat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa otti taas niin sanotut ritolat.

        Kävin nukkumaan, en laita palstalle enää ensimmäistäkään itse ottamaani kuvaa, koskaan, laitan vain uutisia thaimaasta ja pattayaylta jotka aiheelliseksi katson.


    • Anonyymi

      Köyhä kansa siellä ilman rokotteita , hyvin pelaa diktatuuri !

      Carabao

      • Anonyymi

        Paskanmarjat. Järjestys pelaa edelleen. Ensin terveydenhuolto ja riskiryhmät, sitten matkailuala ja sitten ikäjärjestyksessä ylhäältä alaspäin. Thaimaassa on kiellettyä rikastua koronabisneksellä. Tärkeintä on saada tauti kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskanmarjat. Järjestys pelaa edelleen. Ensin terveydenhuolto ja riskiryhmät, sitten matkailuala ja sitten ikäjärjestyksessä ylhäältä alaspäin. Thaimaassa on kiellettyä rikastua koronabisneksellä. Tärkeintä on saada tauti kuriin.

        Kannatta lukea vaikkapa facea sillä liikkuu totuuden mukaisia uutisia thaimaan koronatilanteesta joka on varsin huolestuttava.


    • Anonyymi

      Tämähän ei vaikuta minun googlematkailuun millään tavalla. Kirjoittelen kaikkea paskaa Thaimaasta ilman sinne matkustamista.

      • Resupentteri.. olen ollut madkalla jo kauan voin vaguuttaa.. Rois Rois on tossa tallissa purettuna keula merkistä alkaen.. pitäis maalata. Korona kaatuu mereen ja tulee kongurssi. Seílaattori kertoi.

        Dui NamBaII, vuosia ilman naista


    • Anonyymi

      Eurojackpot arpoo 5 2 numeron sijasta 10 4 numeroa ja vertaavat ne arpojen numerosarjoihin huijaten veikkaajia. antavat vain maksimissaa 5 1 voittoja estääkseen epäilykset.

    • Anonyymi

      Oma näkemykseni on että korona tekee lopulta Pattayasta paremman paikan kuin aikaisemmin. Tuossa 2016-2018 pientenkin juhlapyhien ja vapaapäivien aikaan ruuhkat oli lähes sietämättömiä. Keskustasta kesti kolme varttia päästä autolla jompparille, jossa kavereiden kanssa usein tavattiin. Kävellen pääsi nopeammin tai skootterilla puikkelehtien Buakhaon puolelta tai Pratamnakin puolelta. Keskeltä jäi jumiin skootterillakin. Kun turismi palaa niin skuutit tulee lisääntymään. Paremmat hotellit on jo nyt hankkineet niitä asiakkailleen. Tulee klinikoille paikattavaa ja sairaaloihin asiakkaita ja sitten siinä käy niin että ne kielletään.
      Toivottavaa on että Pattaya rauhoittuisi tuonne 2005 tasolle turismin suhteen joksikin aikaa ja ilmarata rauhoittaisi liikennettä edes vähän. Toisaalta kymmeniätuhansia uusia asuntoja on valmistumassa ja airbnb porukkaa tullaan näkemään entistä enemmän ja on vaarassa että reppureissaajat löytävät tätä kautta Pattayan, joita ei tänne kaivata. Se on sitä porukkaa joka ei tuo muuta Pattayalle kuin hiekkaa kengissään condotalojen ala-aulaan ja meteliä sekä huumeita. Pysytelkööt saarilla ja pohjoisthaimaassa. Sitä kakaroiden riehumista ei halua kukaan aikuinen eikä perhe katsella.

      SS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe