😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikassa, ettei tänne mitkään taudit ylety hyppäämään. Eilenkin käytin koiraa🐕ripulikakalla 💩 puolenyön aikaan yöpaidassa 👙 eikä kukaan nähnyt 👀. Vähältä piti etten itsekään nähnyt 💡, mutta kun taivas oli pilvetön niin senverran hämärässä näkyi että pysyttiin tiellä!
Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?
21
81
Vastaukset
🙄................
<3- Anonyymi
Olen kiihtynyt. Näistä tunteistani 😘 ja kaksi lasia kuoharia ja olen huppelis 😘
Mökillä joen rannalla ihanassa ystäväseurassa ( nainen). On täällä pari miestäkin, mutta mitäpä heillä tekisin, kun eivät osaa keskustella, kuten tämä sydänystäväni. Rakastan hyviä keskusteluja! 😍
Keskitymme siis naisvoimaan 😄- Anonyymi
No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥
Kumpa vain se yksi . . .😢 Mutta hän valitsi toisin 😭
- Anonyymi
Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄
Anonyymi kirjoitti:
Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄
Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!
Kiitos ❤️ Osaamme olla varovaisia, vaikka tänään maistuu juoma 😁
Yhdelle kyllä mökötän, mutta vain siksi, ettei ole nyt kanssani täällä. Mieti nyt!!! On nimittäin hänen syynsä, ettemme ole yhdessä 😭😭😭
Ja nyt kuuntelemme tätä
https://youtu.be/XQWnJIxkCwY
Ketäköhän ajattelen? 😁😄😘
- Anonyymi
Sä olet niinkuin olet ollutkin täysi idiootti,pidä hauskaa mutta käyä noo uhkakuvat jonnekin muualle ,olet sairas itseään tuputtava ihminen ja muita väheksyvä narsisti mutta sitähän sinä onneton et edes tajua
- Anonyymi
Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁
* taisit
- Anonyymi
Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.
Tästä nyt en ymmärrä höykäsen pöläystä. Varmaan jotakin sisäpiirin juttuja. Ei mitenkään aloitukseen liittyvää.
Anonyymi kirjoitti:
Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁
No nyt on kommentti ihan kuin itse kirjoittamani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁
Jep, juuri näin se menee.
- Anonyymi
Elä ala tyttö kiroilemaan mulla alkaa päätä särkeen.,eikä sul ole edes hätää on tää niin omituist
- Anonyymi
Ollaan oltu kai pari vuotta jo...
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Toivottavasti teille käy hyvin! Itsellä tämä ikävä juttu on kestänyt kauemmin.
Ainakin kertaalleen olen sairastanut koronan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
