Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?

😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikassa, ettei tänne mitkään taudit ylety hyppäämään. Eilenkin käytin koiraa🐕ripulikakalla 💩 puolenyön aikaan yöpaidassa 👙 eikä kukaan nähnyt 👀. Vähältä piti etten itsekään nähnyt 💡, mutta kun taivas oli pilvetön niin senverran hämärässä näkyi että pysyttiin tiellä!

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 🙄................
      <3

    • Anonyymi

      Olen kiihtynyt. Näistä tunteistani 😘 ja kaksi lasia kuoharia ja olen huppelis 😘

      Mökillä joen rannalla ihanassa ystäväseurassa ( nainen). On täällä pari miestäkin, mutta mitäpä heillä tekisin, kun eivät osaa keskustella, kuten tämä sydänystäväni. Rakastan hyviä keskusteluja! 😍

      Keskitymme siis naisvoimaan 😄

      • Anonyymi

        No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥

        Kumpa vain se yksi . . .😢 Mutta hän valitsi toisin 😭


      • Anonyymi

        Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄

        Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!

        Kiitos ❤️ Osaamme olla varovaisia, vaikka tänään maistuu juoma 😁

        Yhdelle kyllä mökötän, mutta vain siksi, ettei ole nyt kanssani täällä. Mieti nyt!!! On nimittäin hänen syynsä, ettemme ole yhdessä 😭😭😭

        Ja nyt kuuntelemme tätä
        https://youtu.be/XQWnJIxkCwY

        Ketäköhän ajattelen? 😁😄😘


    • Anonyymi

      Sä olet niinkuin olet ollutkin täysi idiootti,pidä hauskaa mutta käyä noo uhkakuvat jonnekin muualle ,olet sairas itseään tuputtava ihminen ja muita väheksyvä narsisti mutta sitähän sinä onneton et edes tajua

      • Anonyymi

        Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁

        * taisit


      • Anonyymi

        Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.


      • Ei kyllä tunneta toisiamme (onneksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.

        Tästä nyt en ymmärrä höykäsen pöläystä. Varmaan jotakin sisäpiirin juttuja. Ei mitenkään aloitukseen liittyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁

        No nyt on kommentti ihan kuin itse kirjoittamani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁

        Jep, juuri näin se menee.


    • Anonyymi

      Elä ala tyttö kiroilemaan mulla alkaa päätä särkeen.,eikä sul ole edes hätää on tää niin omituist

      • En kiroile edes puhekielessä, saati kirjoittamalla!


    • Anonyymi

      Ollaan oltu kai pari vuotta jo...

      • Toivottavasti teille käy hyvin! Itsellä tämä ikävä juttu on kestänyt kauemmin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Toivottavasti teille käy hyvin! Itsellä tämä ikävä juttu on kestänyt kauemmin.

        Ainakin kertaalleen olen sairastanut koronan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe