😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikassa, ettei tänne mitkään taudit ylety hyppäämään. Eilenkin käytin koiraa🐕ripulikakalla 💩 puolenyön aikaan yöpaidassa 👙 eikä kukaan nähnyt 👀. Vähältä piti etten itsekään nähnyt 💡, mutta kun taivas oli pilvetön niin senverran hämärässä näkyi että pysyttiin tiellä!
Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?
21
<50
Vastaukset
🙄................
<3- Anonyymi
Olen kiihtynyt. Näistä tunteistani 😘 ja kaksi lasia kuoharia ja olen huppelis 😘
Mökillä joen rannalla ihanassa ystäväseurassa ( nainen). On täällä pari miestäkin, mutta mitäpä heillä tekisin, kun eivät osaa keskustella, kuten tämä sydänystäväni. Rakastan hyviä keskusteluja! 😍
Keskitymme siis naisvoimaan 😄- Anonyymi
No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ehkä yön tunteina miehiäkin tarvitaan rakasteluun 🔥🔥🔥
Kumpa vain se yksi . . .😢 Mutta hän valitsi toisin 😭
- Anonyymi
Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄
Anonyymi kirjoitti:
Oh, pelkään että huominen ei ole niin hyvä päivä, jo kolmas juomalaatu - se ei hyvää tiedä. Tiedän, että pitäisi pysyä samassa juomassa, mutta nyt vain . . Kerran kahdessa vuodessa näin 😁 Mutta ihanaa on! Voi kesä 😍 Pian paljuun ja ehkä jokeenkin 😄
Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Varovasti siellä sen uimisen kanssa, jos on nautittu naista väkevämpää! Kivaa kesänviettoa!
Kiitos ❤️ Osaamme olla varovaisia, vaikka tänään maistuu juoma 😁
Yhdelle kyllä mökötän, mutta vain siksi, ettei ole nyt kanssani täällä. Mieti nyt!!! On nimittäin hänen syynsä, ettemme ole yhdessä 😭😭😭
Ja nyt kuuntelemme tätä
https://youtu.be/XQWnJIxkCwY
Ketäköhän ajattelen? 😁😄😘
- Anonyymi
Sä olet niinkuin olet ollutkin täysi idiootti,pidä hauskaa mutta käyä noo uhkakuvat jonnekin muualle ,olet sairas itseään tuputtava ihminen ja muita väheksyvä narsisti mutta sitähän sinä onneton et edes tajua
- Anonyymi
Taksit katsoa itseäsi peilistä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
* taisit
- Anonyymi
Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaakin varmaan käydä taas mummeli yhden miehen luoman palstahahmon kimppuun, kun siitä ymmärryksestä oli puhe.
Tästä nyt en ymmärrä höykäsen pöläystä. Varmaan jotakin sisäpiirin juttuja. Ei mitenkään aloitukseen liittyvää.
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on kommentti ihan kuin itse kirjoittamani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, juuri näin se menee.
- Anonyymi
Elä ala tyttö kiroilemaan mulla alkaa päätä särkeen.,eikä sul ole edes hätää on tää niin omituist
- Anonyymi
Ollaan oltu kai pari vuotta jo...
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Toivottavasti teille käy hyvin! Itsellä tämä ikävä juttu on kestänyt kauemmin.
Ainakin kertaalleen olen sairastanut koronan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474374Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1113526Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391835- 1061763
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131527Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1191501HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81234- 771215
- 1091086
- 521041