Vihreät pissikset ihailee, kun hevonen paniikissa kuolaa jonkun IHMISEN TURHUUDEN TAKIA!
YLE TV2 - ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pallon toiselta puolen rahdattu eläin teputtaa stressaantuneena. Ja täysin lopussa. Vain ihmisen ä lyttmyyden takia.
- Anonyymi
Melkoinen urakka:
Lentokoneen lastissa eivät paina vain hevoset: lennätettävänä on niiden lisäksi muun muassa 100 000 kiloa varusteita ja 60 000 kiloa rehua.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/hevoset/artikkeli-1.1484738 - Anonyymi
Hevosella kilpailu, ravit, laukkakisat, estekisatet niissä ajatellaan ihmisen etua, ei hevosen.
Hevosta voi pitää lemmikkinä, ratsastaa ajella kärryillä. Mutta, siinä pitää huomioida että eläinkin pitää siitä, eikä sitä pakoteta rankaista tai huiskita raipalla.
Esim. Ravit, hevosta huiskitaan raipalla , ja hevonen saaliseläimenä pakenee henkensä edestä.
Raveissa, hevosta ajaa pelko, raipan huiskaisut ovat kuin saalistaja kävisi jo kiinni. Ja hevonen pakenee...
Hevosen paniikki näkyy siitä, kun se juoksee ,henkensä edestä pakoon... Ei se ole hevosharrastusta hevoselle.- Anonyymi
Tuossakin näkee että olet aika pihalla raviurheilusta, omien ennakkoluulojesi vallassa.
Ravihevonen juoksee itse mielellään, raipan näpäytykset ovat lähinnä merkkejä sille.
Joskus hevosta on jopa vaikea saada suitsilla pysähtymään kun on niin veto päällä!:).
Ja yleensä hevosesta pidetään tosi hyvää huolta! Anonyymi kirjoitti:
Tuossakin näkee että olet aika pihalla raviurheilusta, omien ennakkoluulojesi vallassa.
Ravihevonen juoksee itse mielellään, raipan näpäytykset ovat lähinnä merkkejä sille.
Joskus hevosta on jopa vaikea saada suitsilla pysähtymään kun on niin veto päällä!:).
Ja yleensä hevosesta pidetään tosi hyvää huolta!Jep jep. Joskus on tullut käytyä Jaakobin paini asian suhteen, ja päätynyt siihen tulokseen että ravit ovat oikein jees.
Hevosista pidetään monesti parempaa huolta kuin moni jälkikasvustaan.. Kun huonosti hoidettu ei pärjää. Ja pärjätä pitää jotta tulee rahaa. Yksinkertaista, eikö?
- Anonyymi
Suomen ratsastajalle kävi köpelösti. Konsta-hevonen sai slaagin, kun näki huputetun kameran. 🐴🐎📹
- Anonyymi
Miten hevosta ei ole totutettu kaikkiin asioihin ettei ne yllätä. Pahempi jos sitä on jotenkin buustattu jollain jota tuo esine ja ääni muistutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815