Olen 159cm ja painan jotain 42-44kg väliltä... (aamu ja iltapainot heittelee aika vitusti) siis aikasemmin on ollut syömisen kanssa ongelmaa ja nyt tätini taas kommentoi viime näkemältä minu painoa (sanopa taas että syön liikaa) kun on ite aina ollut älyttömän pieni... Seki tietää historiasta mutta ei vissiinkään tajua ja luulee että sh ajatukset katuaa 4 vuojessa vaikka syöminen meniski paremmin. Nyt taas on tullut itsellä ahdistusta koronan ja muun vuoksi mutta saatika tämä. Painoa on tippunut jonkin verran muttei vielä vakavasti.. eipä tämäkään mielenkiintoista mutta pakko oli purkaa ajatuksia samalle tutulle sivulle... vituttaa tietynlaiset ihmiset
Kohtipohjaa
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Jos paino vaihtelee runsaasti päivän mittaan, se johtuu nesteen kertymisestä. Esimerkiksi suolainen ruoka sitoo nestettä kroppaan ja jos vielä hörppii vettä pitkin päivää niin ei ihmekään jos illalla paino on pari kiloa korkeampi. Yön aikana tilanne korjautuu ja liika neste poistuu mm. pissatessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805