KPV, miksi ?

Anonyymi

KPV näyttää lopettavan palaamisen aina lisäajalla, koska usein vastustaja tekee maalin, kuten eilenkin? Harmillista kun ei tule menestystä tälläkään tasolla.

50

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se oikea taso löytyy ensi kaudelle..nyt pelataan liian korkealla tasolla.

• Anonyymi

Vaasalaiset näyttivät miten pidetään tunnelmaa.

• Anonyymi

Kovasti päivettyneitä ovat nykypelaajat. Taitaa lähtökylissä ainut kello olla aurinkokello.

• Anonyymi

Niin, samaa asiaa oon itsekin ihmetellyt...

Eikö kaupungissa oo enää pelaajia omasta takaa....

Tosin sama juttuhan se on muissakin seuroissa.

• Anonyymi

Toistan toistoja nopeat syövät hitaat, nopeutta voi hankkia vain nopeus harjoituksilla liian paljon paloittelua ja kestävyysharjoittelua surkastuttavat nopeat solut ja hitaus näkyy peleissä.
      "Äkkilähtöjä" ei tarvitse tilata matkaa varten vaan pelejä varten, juokseminen ja vouhottaminen pitkin kenttää on tehotonta, tehokas peli on rytminvaihtoa jossa mennään 110 % kehossa silloin kun pitää tehdä ratkaisuja.

Sanon vaan että olen perehtynyt asiaan noin 55 vuotta.

• Anonyymi

Ei osata kärkipotkua ja nämä kongon vahvistukset on pilipali pelaajia .

• Anonyymi

Kongolaisille pitäis antaa kenkää, ja hommata pelimiehet esim jostain itä euroopasta/balkanilta, jos ei suomesta löydy.

• Anonyymi

Ensikaudella koopeevee kakkosessa ja geebeekoo kolmosessa .Näin sitä jalkapallo kehittyy Kokkolassa.Lisää tekonurmia ,valoja ja katsomoita.

• Anonyymi

Ja hybriidistadion jossa pelataan kolmosen pelejä LBKta vastaan

• Anonyymi

V i ttuun koko hybridi hanke.Haisee jo alusta lähtien.Mitään rahoituspäätöksiä ei ole tehty eikä tehdä.Ei ole rahaa.Onko selvä .

• Anonyymi

Vps oli parempi joukkue.

• Anonyymi

Olen näistä pelaajien "puutteista" kirjoitellut vuosikausia, joten en toista niitä kuin siltä osin, että KPV:n pelaajien peruskunto ei riitä jatkoajalle. Tuossa ylhäällä joku sanoo perehtyneensä asiaan noin 55 vuotta, eli toistaa MINUN valmennusmetodeja kuin omiaan. Tosin tässä tapauksessa "piruuttaan", kun on huomannut miten oikeassa olen ollut ja olen edelleen, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen näistä pelaajien "puutteista" kirjoitellut vuosikausia, joten en toista niitä kuin siltä osin, että KPV:n pelaajien peruskunto ei riitä jatkoajalle. Tuossa ylhäällä joku sanoo perehtyneensä asiaan noin 55 vuotta, eli toistaa MINUN valmennusmetodeja kuin omiaan. Tosin tässä tapauksessa "piruuttaan", kun on huomannut miten oikeassa olen ollut ja olen edelleen, hah hah haaa!!!...

Kiitos Reijo, mutta minä olen tässä tapauksessa olut nopea jo viiskyt luvun vaihteessa olin pohjanmaan tulevien kykyjen leirillä kuortaneella, mukana oli myös eräs maalivahti Näsman ym, minut vei lopulta työelämä ja perhe, harastepelaajana pelasin jalkapalloa xxxxpatalijoonan joukkueessa ja kolmos divarissa pelaajana sekä valmentajana.
        Olen suorittanut kaikki jalkapalloon liityvät erilaiset kursit ja tälekin palstalle olen kirjoitellut nopeusvalmmenuksesta jo vuosia.
        1952 olin katsomassa myös olympiajalkapalloa silloin kun sinä taisit vielä kontata lattialla.

KPV kaikki palaajat ovat pelanneet ja harjoitelleet tähän menessä niin paljon, että pelikaudella ei tarvitse opetella uusia temppuja.
        Pitää hankkia vain nopeutta ja miten sitä voidaan hankkia se kuuluu valmentajalle nopeat syövät hitaat niin kuin muussakin elämässä.

Toivon että uusi valmentaja keskittyy nopeuden hankkimiseen niin silloin peli kulkee voittamiseen saakka.

Toivon myös Reijo että älä esitä viisaampaa kuin olet.

• Anonyymi

Joka asiaassa Paavola ja erotuomarit ei voi vetää kotiinpäin?

• Anonyymi

Olen seurannut jalkapallopelejä Kokkolassa 60 vuotta ja tiedän miten peli on kehittynyt sekä pelaajat. Turha tänne on perholaisten tulla neuvomaan tai kirjoittelemaan ilman minkäänlaista kokemusta lajista tai urheilusta yleensä. Perhossa oli yksi valmentaja joka teki kurikkalais syntyisestä Mikasta olympia voittajan ja siinäpä ne kylän merkkihenkilöt on eli Jorma.

• Anonyymi

Ensivuonna sitten jatketaa kakkosessa.Ja yleisöä 48 hlö.

• Anonyymi

KPV:n alkukausi Ykkösessä on ollut sananmukaisesti floppi.

• Anonyymi

Ei voi muutako nauraa tälle poruukalle... ja vielä uus stadion tulossa ... 3-0 ja sitten hetkessä 3-3 ...

• Anonyymi

Lisää vain pelaajia kongosta ja norsunluurannikolta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää vain pelaajia kongosta ja norsunluurannikolta .

norsiksesta on tulossa vahv(heik)istus , sen isä on seurannut koopeeveeta 65 vuotta

• Anonyymi

Loppu kunto ja peli into .

• Anonyymi

RoPS ei suostu häviämään. KPV:n kolmen maalin johto suli vajaassa vartissa.

• Anonyymi

Lopun alku on nyt .

• Anonyymi

Nämä kokkolan rahamiehet on nähty.Ei ennen mattia kukaan saanut mitään aikaiseksi .Nyt tuli loppu koopeeveelle .

• Anonyymi

Ei kai kukaan laita omia rahoja kokkolaiseen jalkapalloon

• Anonyymi

Taas pitää toistaa jalkapallon kuuden kohdan perussääntöni; oppini ja ohjeeni:
        1. Jalkapallojoukkueen peruskunto on luotava niin vahvaksi, että kukin pelaaja juoksee Cooperin testissä vähintään 3000 metriä.
        2. Pelaaja jaksaa juosta puolimaratonin, tai tunnin keskeytyksettä (ei kävellen).
        3. Vastustajan "kenttäpuoliskolla" pelaavien on juostava Cooperissa 3200 metriä.
        4. Kärkipelaajien on juostava sata metriä aikaan 11,5 sek, tai sen alle.
        5. Jokaisen pelaajan on osattava käyttää kumpaakin jalkaa yhtä taitavasti (tasapuolisesti). Joukkueessa ei saa olla vain "oikeajalkaisia, tai vasenjalkaisia". (Vertaa: Nyrkkeilijä saisi aina turpiinsa, jos hän olisi vain oikeakätinen, tai vain vasenkätinen).
        6. Joukkueessa ei saa olla yksittäisiä sankareita, puhumattakaan avainpelaajia. Koko joukkue on sankari, tai sitten ei ("sillä kertaa"). Ei maalintekijä ole sankari. Tämä typerä, ja joukkohenkeä madaltava naurettava käsitys pitää poistaa KAIKISTA joukkuepeleistä...

"Huono valmentaja hajottaa joukkueensa pelaajat tietyksi luvuksi yksilöitä. Hyvä valmentaja hitsaa heidät yhteen, niin että koko joukkueesta tulee yksilö." Näyttää siltä, että Markku Kanerva on omaksunut oppini. Muuten. Kuinka moni on nähnyt "päivettyneitä" jalkapallon pelaajia lenkillä Kokkolan kaduilla, saati metsäpoluilla...
        7. Hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Loppuu pelaaminen .

• Anonyymi

KPV:n pukuhuoneessa kuultua. Valmentaja totesi puhuttelun lopuksi ennen kotiottelua:
        "Tulipa sitten voitto, tai tappio, niin tämä joukkue selviää siitä ilman viinaa." Takaa Mushjab al Assam huikkasi: "Mita jos me yriteta tassapelia." Ja nyt ei naureta!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KPV:n pukuhuoneessa kuultua. Valmentaja totesi puhuttelun lopuksi ennen kotiottelua:
        "Tulipa sitten voitto, tai tappio, niin tämä joukkue selviää siitä ilman viinaa." Takaa Mushjab al Assam huikkasi: "Mita jos me yriteta tassapelia." Ja nyt ei naureta!!!...

Ressu on nero, ja erinomainen valmentaja lajiin kuin lajiin...

• Anonyymi

Ehkä pitäis siirtyä sarja porrasta alemmaksi, esim johonkin 2 divisioonaan...

Harmi vaan tää nykyinen huono menestys, kun kokkola kuitenkin on ollut vuosikymmeniä aika tunnettu jalkapallokaupunki, eikä nykyinenkään kpv mitenkään huono joukkue oo.

Ehkä kpv:n tilanne on kuten koko kokkolan kaupungin, eletään muistoissa, ja muistellaan entisiä "suuruuden aikoja", samalla kun muut seurat ja ja kaupungit kehittyvät ja menevät ohi, niin kpv kuten kokkolakin pikkuhiljaa kuihtuu, ja on pikkuhiljaa vaan muisto entisestään...

• Anonyymi

Älä muuta sano. Olen yrittänyt kehittää Kokkolan kaupunkia yli 34 vuotta, ja olen mielestäni onnistunut hyvin muutamissa asioissa. Mutta silti. Ei muuta kuin ideoilleni vain nauretaan vittuillaan, ja ei anneta mitään arvoa. Kyllä te olette tämän itsekin huomanneet. Merkillinen suhtautuminen kaupungin taholta. Kaupungintalolla on satoja "johtajia", joista vain muutama on saanut jotain aikaan. Ja niistäkin osa varastamalla mm allekirjoittaneen ideoita, suunnitelmia, esityksiä jne. Ja kehtaavat jopa sen tehdä, vaikka olen kirjoittanut satoja lehtiartikkeleita, tehnyt kuntalaisaloitteita ym, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Kakkoseen meni tai putosi.Onko se sitten saavutus .

• Anonyymi

Puulaaki joukkue ei pärjää .

• Anonyymi

Täysi kielto ykköseen ulkomaalaisilta pelaajilta ja näin saadaan suomalaisia kehitettyä.

• Anonyymi

Peruskunto pettää, ja vain harva osaa potkaista vasemmalla jalalla. Potkupalloilija on kuin nyrkkeilijä, joka löisi vain oikealla kädellään. Olisi kiva tietää, mikä on KPV:n pelaajien Cooperin testin tulos, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Puulaaki joukkue .

• Anonyymi

Tippuu kakkoseen ja harjoituskenttä tulee olemaan Såkojalla.Sinne mennään juosten .

• Anonyymi

Loppu tulossa .

• Anonyymi

Sisäpiiriläisyys ja surkea johtaminen oli Kpv:n turma. Yli 20 vuotta pelkkää alamäkeä. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Kps nousee tuhkasta .

• Anonyymi

just näin

• Anonyymi

Kpv oli todella rikas seura vielä 1980 luvulla..omisti korttelin keskustassa.

• Anonyymi

Uusi jalkapallostadion alkaa nousta Pietarsaareen loppuvuodesta

• Anonyymi

Uutta jalkapallostadionia odotellessa.Maakuntasarjan peleissä käy 38 henkilöä .

• Anonyymi

Kpvn johtokunta vois esittäytyä , täytyy olla pätevää porukkaa.

• Anonyymi

Harrastelija porukkaa .Sen näkee selkeästi tuloksista .

• Anonyymi

Näin se loppu on tulossa .

• Anonyymi

Miten se näin huonosti päättyi .?

• Anonyymi

Voisi ottaa vaikkapa Vaasasta ja Jeppiksestä oppia ihan lähimpänä.

• Anonyymi

Onnittelut Jarolle .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      77
      2727
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      281
      1559
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1321
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      394
      1260
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1007
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      929
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      321
      832
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      822
    Aihe