Selostus yle.

Anonyymi

Olisi toivonut judokaa selostamaan O- kisoja. Ja mieluiten vielä kilpajudokaa, joka olisi heittojen nimet ja voisi ottaa kantaa otteluun.

24

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni Timo on onnistunut hyvin.

    • Anonyymi

      Timo on kehittynyt selostajana. Rion selostus oli aika kehnoa, nyt jo ihan mukiinmenevä.

      • Anonyymi

        Korjaan sanomaani. Kehnoa se on sittenkin edelleen, sujuvampaa kuin viimeeksi, mutta asiantuntemus olematonta. YLE voisi työnantajana miettiä selostajaa tuleviin judotapahtumiin uudelta pohjalta.


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen koitan katsoa kisat vitoselta tai kutoselta jos vaan mahdollista. Vähemmän wokeilevia selostajia kuin veronmaksajien YLE:llä.

    • Anonyymi

      Selostus on ok. Italialainen naistuomari ei.

    • Anonyymi

      Judoisä on kehittynyt selostajana neljässä vuodessa mutta ottelutapahtumista yhä usein ulalla ja taktiikan selostamisessa ihan sietämättömästi metsässä. Voi jospa saataiskin judoka selostamaan judoa neljän vuoden päästä. Toivetta Yleen.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ajattelin jo eilen, kuka toi ”selostaja” on.
      Luulis, että olisi löytynyt asiantuntevampi selostaja esim. ex-kilpajudokoista, jotka sentään tietävät heittojen nimet..
      Esim. Tommi Valtosen mahtavat raportit matseista on sellaisia, joihin selostajankin pitäisikin pystyä.

    • Anonyymi

      Aivan ala arvoista yritysta. Nimet on välillä Nagano välillä Takato...

      Heitoista tai hannosista ei mitään tajua.
      Oli ostettava discovery..

    • Anonyymi

      Aivan sama, ketä Suomessa judo kiinnostaa.
      Herätkää jo ja ruvetkaa toimimaan katselun sijaan.

    • Anonyymi

      heittojen nimet väärin ei kauheasti häiritse. Mut tän päiväisessä selostuksessa kun oli päivänselvää että naisten finaalin hansoku-make tule pää edellä maahan syöksystä arveli, tuomio tule "ranne-otteesta".....

      • Anonyymi

        Rannelukko heheh salli mun ....


    • Anonyymi

      Olisi tosi hyvä, mikäli YLE pystyisi / haluaisi ottaa kaveriksi kilpajudoa pitkään, tavalla tai toisella, tehneen judokan Uusitalolle kaveriksi. Tämä vaatinee ensin menestystä aikuisten arvokisoissa.

      Timo on tehnyt hyvää työtä suomalaisen judon esille saamiseksi ja esillä pitämiseksi Selostaminen kehittyy koko ajan. Asialliset vinkit ovat varmaankin tervetulleita, uskon Timon haluavan edelleen oppia uutta ja kehittyä ammatissaan.

      • Anonyymi

        Eli selostajan olisi parempi olla hiljaa kuin selittää omia ” fake” oletuksiaan.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Kunhan ei Simoa....


    • Anonyymi

      Hyvin jätkä selostaa!

    • Anonyymi

      Kyllä sinne olisi otettu judoka mukaan, mutta herra Uusitalo ei halunnut ketään mukaan. Ois tiennyt enemmän ja Herra ois näyttänyt hölmöltä, kuten nyt.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, ihan uuvatti kommentti. Muutenkin tämä ketju, kuten kaikki muutkin täällä osoittavat miksei Suomi-judosta tule koskaan tai ainakaan pitkään aikaan yhteen hiileen puhaltavaa yhteisöä. Miten paljon idiootteja ja nettiviisastelijoita voikaan kokoontua yhden lajin ja huom. nimen omaan taustajoukkojen pariin. Hyvin Timo vetää. Totuushan on, että täällä huutelevilta, mutta vastaan tullessa seiniin katselevilta rassuilta jäis siihen mikkiin puhumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ihan uuvatti kommentti. Muutenkin tämä ketju, kuten kaikki muutkin täällä osoittavat miksei Suomi-judosta tule koskaan tai ainakaan pitkään aikaan yhteen hiileen puhaltavaa yhteisöä. Miten paljon idiootteja ja nettiviisastelijoita voikaan kokoontua yhden lajin ja huom. nimen omaan taustajoukkojen pariin. Hyvin Timo vetää. Totuushan on, että täällä huutelevilta, mutta vastaan tullessa seiniin katselevilta rassuilta jäis siihen mikkiin puhumatta.

        tässä on se perusongelma: Timo on selostaja ja osaa esiintyä. Harva kilpailija osaa. Mutta kun liki joka shidon syy on väärin ilmoitettu niin se ainakin lajia osaamattomalle antaa väärän kuvan ottelusta. Sitten on vielä noita ihan itse keksittyjä sääntöjä eniten huomasi tota jos toinen tekee kolme hyökkäystä peräjälkeen sääntöjen mukaan kuulemma pitää tulla varoitus.

        Tai tänään oli jossain matsissa että kohta pitää tulla varoitus kun hyökkäyksiä ei ole ollut ja juuri muutaman sekunnin sisään molemmat olivat tehneet hyökkäyksen - eli tuntuu olettavan että hyökkäyksen pitäis olla vaarallinen että se lasketaan.

        lajia osaaville/seuraaville toi on lähinnä ärsyttävää ja osaamattomille ei oikein auta millään tavalla lajin seuraamista.

        Siinä olis pitänyt olla parina kisaaja/tuomari. Mutta Judon katsoja määrillä tuommoista ei varmaan tehdä

        En ihmettele jos tämä henkilö joskus on sitä mieltä että tuomarit tekee vääriä tuomiota kun ei oikein itse osaa sääntöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä on se perusongelma: Timo on selostaja ja osaa esiintyä. Harva kilpailija osaa. Mutta kun liki joka shidon syy on väärin ilmoitettu niin se ainakin lajia osaamattomalle antaa väärän kuvan ottelusta. Sitten on vielä noita ihan itse keksittyjä sääntöjä eniten huomasi tota jos toinen tekee kolme hyökkäystä peräjälkeen sääntöjen mukaan kuulemma pitää tulla varoitus.

        Tai tänään oli jossain matsissa että kohta pitää tulla varoitus kun hyökkäyksiä ei ole ollut ja juuri muutaman sekunnin sisään molemmat olivat tehneet hyökkäyksen - eli tuntuu olettavan että hyökkäyksen pitäis olla vaarallinen että se lasketaan.

        lajia osaaville/seuraaville toi on lähinnä ärsyttävää ja osaamattomille ei oikein auta millään tavalla lajin seuraamista.

        Siinä olis pitänyt olla parina kisaaja/tuomari. Mutta Judon katsoja määrillä tuommoista ei varmaan tehdä

        En ihmettele jos tämä henkilö joskus on sitä mieltä että tuomarit tekee vääriä tuomiota kun ei oikein itse osaa sääntöjä

        Uusitalo olisi voinut ota mukaan osaaja selostamaan, mutta kun ei ego anna periksi!


    • Anonyymi

      YLE tuotti pettymyksen. Tilasin Discoveryn ja nyt näen mitä haluan katsella. Verorahoille ei oikein saa nyt vastinetta.

    • Anonyymi

      Oli pakko maksaa Eurosport kuukaudeksi, että voi katsoa olympiajudot ilman tuota päätöntä selostusta. Paras vinkki selostajalle on, että älä puhu sellaisesta, mistä et ymmärrä mitään. Jos omaa tietämättömyyttä ei tunnista, niin tilanne on tietty toivoton.

    • Anonyymi

      Mites tuo helsinkiläinen ruotsinkielinen hörökorva joka haastattelee ja kyselee niin tyhmiä kysymyksiä, että myötähäpeän vuoksi pitää vaihtaa kanavaa aina kun ilmestyy. Johan hänestä kiersi agenda ”ulos ylestä ja urheilusta”, allekirjoituksia tuli n. 10000, kun selosti ”tyttöjen ja mimmien lätkää”. Siellä se on vieläkin. Judossa paljon parempi kuin tuo henkilö.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa, että itse olen tykännyt selostuksesta. Peukku täältä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe