Faktaa täällä Thaimaassa

Anonyymi

Tosiasia (tosiseikka, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia. Se on todellisuudessa olemassa oleva vastine todelle väittämälle, ja sen olemassaolo tekee väittämästä toden. Tosiasia on näin asioiden todellinen tila, asiaintila joka vallitsee.

Muutama tosiasia todettakoon täältä Thaimaasta.

1.) Tiettyä kuksaa ei ole nähty Chiang Maissa. Edes vintage kuvissa joissa mm. ensin omaksi valehdeltu vuokra Vitara näkyi, ei näkynyt kuksaa Chiang Maissa.

2.) Tätä tiettyä kuksaa ei myöskään ole näkynyt Hua Hinissä. Edes rekkamiesten ravintolan kaksi vuotta sitten vaihdettujen pöytäliinojen päällä, ei tätä kuksaa ole näkynyt.

3.) Toisaalta tiettyjä objekteja täällä Thaimaassa on näkynyt pyydettyinä ja pyytämättä.

https://aijaa.com/5NhRk1


Voitaisiinkin perustellusti esittää kysymys; mikä on faktaa täällä Thaimaassa.

17

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiaa ja pelkkää asiaa jälleen kerran, kiitos 2010.

    • Anonyymi

      Katsoin tuossa uteliaisuuttani Thaimaan ilmanlaatutilanteen. Ainoastaan Chiang Rai ja Chiang Mai olivat punaisella. eli ilmanlaatu on huono ja ärsyttää hengitysteitä.
      Mitä vittua? Eiko siellä ikinä lopeteta kulotuksia? Bangkokin ympäristössä valtavia teollisuusalueita ja ei ole puoliksikaan niin huono ilmanlaatu kuin pohjoisessa. Pattaya ja Rayong ovat vihreälle molemmat ja ilmanlaatu hyvä.

      Enpäs ole nähnyt Chiang Main senseiltä mainintaa tästäkään asiasta. En nähnyt mainintaa yöpakkasista enkä raekuuroista, en ole kuullut raporttia ravintoloiden sulkutoimista, poliisien road blockeista enkä mistään? Mitä kummaa? En myöskään ole lukenut Hua Hinin mieheltä yhtäkään alueellista raporttia tilanteesta? Mitä kummaa? Käykö näistä kumpikaan ikinä ulkosalla tai missään kun ei oma alue kiinnosta laisinkaan vaan pitää länkyttää pelkästään siitä mitä googlailee netistä koskien rokotteita ja turismin tilannetta Phuketissa ja senkin lukevat väärin ja vääristelevät loput.

      Missä on ne omat stoorit?

    • Anonyymi

      Pysykää siellä rotankoloissanne ulkonaliikkumiskiellon aikana !

      Farang

      • Anonyymi

        Kakstuhattakympin puhe meni Numban tunteisiin: Senseiministeri kirjoittaa outoja someväitteitä vähemmistöryhmien kimppuun hyökkäämisestä ja terrorismista – omatkin seuraajat oikovat virheitä.


    • Anonyymi

      Ihan hienoa auton kuva jo viidennen kerran, onko jossain savossa autonäyttely-

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole minun, mutta aihe on.

      Kolme mebaa jo koeajettu ja yksi bemari. Kuten aiemmin sanoin, niin vähänlaisesti on tarjolla isolla koneella.

      Ihan ok suorituskykyä löytyy, 250 hevosta helpolla, mutta hakusassa on sellainen joka rähisee kun napista painaa putket auki. Lapsettaa.

      Huomenna Bangkokiin, jos pääsee. Tiesuluilla tarkastellaan papereita ja en tiedä kelpaako syyksi autokaupassa käynti.

      T 2010

      PS: Hyvin heikonlaisesti on tullut numerosenseiltä kuvia? Mistä tämä johtuu, kun kuitenkin joka päivä ja joka tunti tältä palstalta hänet löytää?

      • Anonyymi

        Mikä Bemari oli kyseessä... ken ties numerosensein ämmä -sarjalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kymppi koeajamassa tämä:
        https://www.one2car.com/en/for-sale/bmw-m850i-xdrive-bangkok-metropolitan-rama-iii-sathon-rama-iv/7850892?bmw=true

        Ja jos tehot ei riitä, niin sitten vaikka AC Schnitzeriltä lisää:

        ”for M850i xDrive with engine N63B44T3 and 390 kW / 530 hp standard performance
        for cars with and without otto particle filter SA 01DE
        performance: 456 kW / 620 hp
        torque standard: 750Nm
        torque AC Schnitzer: 840Nm”

        https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/8/g14-8-series-convertible-g15-8-series-coup/engine/performance-upgrade-petrol/ac-schnitzer-performance-upgrade-for-bmw-8-series-850i-xdrive-17949.html


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Bemari oli kyseessä... ken ties numerosensein ämmä -sarjalainen?

        Z4 Roadster, muutaman vuoden vanha. Muuten oli potkuakin ihan ok mutta pitkäjalkaisena joudun vetämään kuskin penkin miltei kiinni takapenkkiin. Liian pieni.

        On hieno tuo 850 mutta liian kallis. Tässä käy pian niin että autokuume menee ohi jos ei pian natsaa!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Z4 Roadster, muutaman vuoden vanha. Muuten oli potkuakin ihan ok mutta pitkäjalkaisena joudun vetämään kuskin penkin miltei kiinni takapenkkiin. Liian pieni.

        On hieno tuo 850 mutta liian kallis. Tässä käy pian niin että autokuume menee ohi jos ei pian natsaa!

        T 2010

        Kysymys ei ollut minun, mutta kiitän vastauksesta, koska aihe kiinnostaa.

        Tuo M850i on hieno. Olen koeajanut vastaavan coupen.

        Kun laitoit ekan kuvan - tai siis linkin - siihen avo Mersuun, niin kuinkas kävikään. Näin Cittarin parkissa heti seuraavana päivänä vastaavan coupen. Mielestäni ei ollut luonnossa niin kaunis kuin mitä kuvissa ja videolla avo näytti. Sellainen yllättävän korkea ja möhköfanttimainen oli tämä coupe. Minun mielestäni avo auton pitää olla sellainen, että ajaessa käsivarren voi rennosti laittaa oven päälle, jos ymmärrät mitä haen takaa. Tuossa avo mesessä mulla varmaan pitäis olla parikin tyynyä perseen alla ja epäilen, että silti minusta ei auton ulkopuolelta näkyisi kuin lippalakki ja ehkä viikset, mutta partaa ei.

        Palaan vielä tuohon linkin avo M850i hintaan. Heh, eihän tuo ala edes ykkösellä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ollut minun, mutta kiitän vastauksesta, koska aihe kiinnostaa.

        Tuo M850i on hieno. Olen koeajanut vastaavan coupen.

        Kun laitoit ekan kuvan - tai siis linkin - siihen avo Mersuun, niin kuinkas kävikään. Näin Cittarin parkissa heti seuraavana päivänä vastaavan coupen. Mielestäni ei ollut luonnossa niin kaunis kuin mitä kuvissa ja videolla avo näytti. Sellainen yllättävän korkea ja möhköfanttimainen oli tämä coupe. Minun mielestäni avo auton pitää olla sellainen, että ajaessa käsivarren voi rennosti laittaa oven päälle, jos ymmärrät mitä haen takaa. Tuossa avo mesessä mulla varmaan pitäis olla parikin tyynyä perseen alla ja epäilen, että silti minusta ei auton ulkopuolelta näkyisi kuin lippalakki ja ehkä viikset, mutta partaa ei.

        Palaan vielä tuohon linkin avo M850i hintaan. Heh, eihän tuo ala edes ykkösellä ;)

        Jatkan vielä. Jos tuon avo M850i:n kävisin koeajamassa, niin testaisin popikoneet tällä kipaleella:

        https://www.youtube.com/watch?v=2N_xP67utPk

        Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan.
        Hittolainen sentään. Potkosen matsia odottelin. Huomasin toki jo hetkisen aikaa sitten, että tänäänhän onkin vasta maanantai, mutta jäin matseja katselemaan... ja kaikkea sitä näkeekin, kun vanhaksi elää. Viimeisessä naisten matsissa vastakaikkain japanilainen ja tunisialainen. Tunisian tytöllä paidan ja shortsien alla joku ”PIIP” pitkähihainen ja -punttinen Black Horse aluskerrasto!

        T: M Dick


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Jos tuon avo M850i:n kävisin koeajamassa, niin testaisin popikoneet tällä kipaleella:

        https://www.youtube.com/watch?v=2N_xP67utPk

        Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan.
        Hittolainen sentään. Potkosen matsia odottelin. Huomasin toki jo hetkisen aikaa sitten, että tänäänhän onkin vasta maanantai, mutta jäin matseja katselemaan... ja kaikkea sitä näkeekin, kun vanhaksi elää. Viimeisessä naisten matsissa vastakaikkain japanilainen ja tunisialainen. Tunisian tytöllä paidan ja shortsien alla joku ”PIIP” pitkähihainen ja -punttinen Black Horse aluskerrasto!

        T: M Dick

        "Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan. "

        Meneehän sinä uimaan, minä lähden naimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan. "

        Meneehän sinä uimaan, minä lähden naimaan.

        Mutta saatko ilmaiseksi? Minä olin paraisilla mummin kanssa kesä mökillä viime kesänä. oli tosi kivaa. leikin siinä just avaruus lentäjää portailla tieto koneen näppiksellä ja vanhoilla puu kynillä, pistin niitä vivuiksi portaan rakoon joilla säädetään siivekkäitä ja porpeleja.
        Mummi vinkkasi tuvan oven raosta ovelan näköisenä että tulepas Lemu-Ossi tänne niin isoäiti opettaa naimaan...! Sanoin sille että ei tartte, mä osaan jo! Mummi oli että mitä hemmettiä... kuka??? Vastasin rehellisesti että isoisä.


    • Anonyymi

      Tämä on faktaa, ladyboys ovat ihania.

    • Anonyymi

      Tallinnasta saa wanhoja 850 Bemuja V12 koneella 6500 egee/kpl...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe