Faktaa täällä Thaimaassa

Anonyymi

Tosiasia (tosiseikka, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia. Se on todellisuudessa olemassa oleva vastine todelle väittämälle, ja sen olemassaolo tekee väittämästä toden. Tosiasia on näin asioiden todellinen tila, asiaintila joka vallitsee.

Muutama tosiasia todettakoon täältä Thaimaasta.

1.) Tiettyä kuksaa ei ole nähty Chiang Maissa. Edes vintage kuvissa joissa mm. ensin omaksi valehdeltu vuokra Vitara näkyi, ei näkynyt kuksaa Chiang Maissa.

2.) Tätä tiettyä kuksaa ei myöskään ole näkynyt Hua Hinissä. Edes rekkamiesten ravintolan kaksi vuotta sitten vaihdettujen pöytäliinojen päällä, ei tätä kuksaa ole näkynyt.

3.) Toisaalta tiettyjä objekteja täällä Thaimaassa on näkynyt pyydettyinä ja pyytämättä.

https://aijaa.com/5NhRk1

Voitaisiinkin perustellusti esittää kysymys; mikä on faktaa täällä Thaimaassa.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa ja pelkkää asiaa jälleen kerran, kiitos 2010.

• Anonyymi

Katsoin tuossa uteliaisuuttani Thaimaan ilmanlaatutilanteen. Ainoastaan Chiang Rai ja Chiang Mai olivat punaisella. eli ilmanlaatu on huono ja ärsyttää hengitysteitä.
      Mitä vittua? Eiko siellä ikinä lopeteta kulotuksia? Bangkokin ympäristössä valtavia teollisuusalueita ja ei ole puoliksikaan niin huono ilmanlaatu kuin pohjoisessa. Pattaya ja Rayong ovat vihreälle molemmat ja ilmanlaatu hyvä.

Enpäs ole nähnyt Chiang Main senseiltä mainintaa tästäkään asiasta. En nähnyt mainintaa yöpakkasista enkä raekuuroista, en ole kuullut raporttia ravintoloiden sulkutoimista, poliisien road blockeista enkä mistään? Mitä kummaa? En myöskään ole lukenut Hua Hinin mieheltä yhtäkään alueellista raporttia tilanteesta? Mitä kummaa? Käykö näistä kumpikaan ikinä ulkosalla tai missään kun ei oma alue kiinnosta laisinkaan vaan pitää länkyttää pelkästään siitä mitä googlailee netistä koskien rokotteita ja turismin tilannetta Phuketissa ja senkin lukevat väärin ja vääristelevät loput.

Missä on ne omat stoorit?

• Anonyymi

Pysykää siellä rotankoloissanne ulkonaliikkumiskiellon aikana !

Farang

• Anonyymi

Kakstuhattakympin puhe meni Numban tunteisiin: Senseiministeri kirjoittaa outoja someväitteitä vähemmistöryhmien kimppuun hyökkäämisestä ja terrorismista – omatkin seuraajat oikovat virheitä.

• Anonyymi

Ihan hienoa auton kuva jo viidennen kerran, onko jossain savossa autonäyttely-

• Anonyymi

Aloitus ei ole minun, mutta aihe on.

Kolme mebaa jo koeajettu ja yksi bemari. Kuten aiemmin sanoin, niin vähänlaisesti on tarjolla isolla koneella.

Ihan ok suorituskykyä löytyy, 250 hevosta helpolla, mutta hakusassa on sellainen joka rähisee kun napista painaa putket auki. Lapsettaa.

Huomenna Bangkokiin, jos pääsee. Tiesuluilla tarkastellaan papereita ja en tiedä kelpaako syyksi autokaupassa käynti.

T 2010

PS: Hyvin heikonlaisesti on tullut numerosenseiltä kuvia? Mistä tämä johtuu, kun kuitenkin joka päivä ja joka tunti tältä palstalta hänet löytää?

• Anonyymi

Mikä Bemari oli kyseessä... ken ties numerosensein ämmä -sarjalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy kymppi koeajamassa tämä:
        https://www.one2car.com/en/for-sale/bmw-m850i-xdrive-bangkok-metropolitan-rama-iii-sathon-rama-iv/7850892?bmw=true

Ja jos tehot ei riitä, niin sitten vaikka AC Schnitzeriltä lisää:

”for M850i xDrive with engine N63B44T3 and 390 kW / 530 hp standard performance
        for cars with and without otto particle filter SA 01DE
        performance: 456 kW / 620 hp
        torque standard: 750Nm
        torque AC Schnitzer: 840Nm”

https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/8/g14-8-series-convertible-g15-8-series-coup/engine/performance-upgrade-petrol/ac-schnitzer-performance-upgrade-for-bmw-8-series-850i-xdrive-17949.html

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Bemari oli kyseessä... ken ties numerosensein ämmä -sarjalainen?

Z4 Roadster, muutaman vuoden vanha. Muuten oli potkuakin ihan ok mutta pitkäjalkaisena joudun vetämään kuskin penkin miltei kiinni takapenkkiin. Liian pieni.

On hieno tuo 850 mutta liian kallis. Tässä käy pian niin että autokuume menee ohi jos ei pian natsaa!

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Z4 Roadster, muutaman vuoden vanha. Muuten oli potkuakin ihan ok mutta pitkäjalkaisena joudun vetämään kuskin penkin miltei kiinni takapenkkiin. Liian pieni.

On hieno tuo 850 mutta liian kallis. Tässä käy pian niin että autokuume menee ohi jos ei pian natsaa!

T 2010

Kysymys ei ollut minun, mutta kiitän vastauksesta, koska aihe kiinnostaa.

Tuo M850i on hieno. Olen koeajanut vastaavan coupen.

Kun laitoit ekan kuvan - tai siis linkin - siihen avo Mersuun, niin kuinkas kävikään. Näin Cittarin parkissa heti seuraavana päivänä vastaavan coupen. Mielestäni ei ollut luonnossa niin kaunis kuin mitä kuvissa ja videolla avo näytti. Sellainen yllättävän korkea ja möhköfanttimainen oli tämä coupe. Minun mielestäni avo auton pitää olla sellainen, että ajaessa käsivarren voi rennosti laittaa oven päälle, jos ymmärrät mitä haen takaa. Tuossa avo mesessä mulla varmaan pitäis olla parikin tyynyä perseen alla ja epäilen, että silti minusta ei auton ulkopuolelta näkyisi kuin lippalakki ja ehkä viikset, mutta partaa ei.

Palaan vielä tuohon linkin avo M850i hintaan. Heh, eihän tuo ala edes ykkösellä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys ei ollut minun, mutta kiitän vastauksesta, koska aihe kiinnostaa.

Tuo M850i on hieno. Olen koeajanut vastaavan coupen.

Kun laitoit ekan kuvan - tai siis linkin - siihen avo Mersuun, niin kuinkas kävikään. Näin Cittarin parkissa heti seuraavana päivänä vastaavan coupen. Mielestäni ei ollut luonnossa niin kaunis kuin mitä kuvissa ja videolla avo näytti. Sellainen yllättävän korkea ja möhköfanttimainen oli tämä coupe. Minun mielestäni avo auton pitää olla sellainen, että ajaessa käsivarren voi rennosti laittaa oven päälle, jos ymmärrät mitä haen takaa. Tuossa avo mesessä mulla varmaan pitäis olla parikin tyynyä perseen alla ja epäilen, että silti minusta ei auton ulkopuolelta näkyisi kuin lippalakki ja ehkä viikset, mutta partaa ei.

Palaan vielä tuohon linkin avo M850i hintaan. Heh, eihän tuo ala edes ykkösellä ;)

Jatkan vielä. Jos tuon avo M850i:n kävisin koeajamassa, niin testaisin popikoneet tällä kipaleella:

https://www.youtube.com/watch?v=2N_xP67utPk

Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan.
        Hittolainen sentään. Potkosen matsia odottelin. Huomasin toki jo hetkisen aikaa sitten, että tänäänhän onkin vasta maanantai, mutta jäin matseja katselemaan... ja kaikkea sitä näkeekin, kun vanhaksi elää. Viimeisessä naisten matsissa vastakaikkain japanilainen ja tunisialainen. Tunisian tytöllä paidan ja shortsien alla joku ”PIIP” pitkähihainen ja -punttinen Black Horse aluskerrasto!

T: M Dick

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä. Jos tuon avo M850i:n kävisin koeajamassa, niin testaisin popikoneet tällä kipaleella:

https://www.youtube.com/watch?v=2N_xP67utPk

Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan.
        Hittolainen sentään. Potkosen matsia odottelin. Huomasin toki jo hetkisen aikaa sitten, että tänäänhän onkin vasta maanantai, mutta jäin matseja katselemaan... ja kaikkea sitä näkeekin, kun vanhaksi elää. Viimeisessä naisten matsissa vastakaikkain japanilainen ja tunisialainen. Tunisian tytöllä paidan ja shortsien alla joku ”PIIP” pitkähihainen ja -punttinen Black Horse aluskerrasto!

T: M Dick

"Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan. "

Meneehän sinä uimaan, minä lähden naimaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mutta nyt taitaa olla korkea aika lähteä uimaan. "

Meneehän sinä uimaan, minä lähden naimaan.

Mutta saatko ilmaiseksi? Minä olin paraisilla mummin kanssa kesä mökillä viime kesänä. oli tosi kivaa. leikin siinä just avaruus lentäjää portailla tieto koneen näppiksellä ja vanhoilla puu kynillä, pistin niitä vivuiksi portaan rakoon joilla säädetään siivekkäitä ja porpeleja.
        Mummi vinkkasi tuvan oven raosta ovelan näköisenä että tulepas Lemu-Ossi tänne niin isoäiti opettaa naimaan...! Sanoin sille että ei tartte, mä osaan jo! Mummi oli että mitä hemmettiä... kuka??? Vastasin rehellisesti että isoisä.

• Anonyymi

Tämä on faktaa, ladyboys ovat ihania.

• Anonyymi

Tallinnasta saa wanhoja 850 Bemuja V12 koneella 6500 egee/kpl...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      639
      2807
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2247
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2016
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1829
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1241
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1174
    Aihe