Kumpaa teette mieluummin

Anonyymi

Baarissa joka viikonloppu vai patikointireissuja kansallispuistoissa/metsässä? Pitkiä pyöräilyretkiä? Ja retkeilyn jälkeen mökille saunaan ja uimaan.

39

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mökille, ilman pitkiä patikointireissuja. Lyhyelle voisin lähteä jos tarpeeks ihana seuralainen pyytäis. 😁

      • Anonyymi

        Patikoimaan, laavulle tai mökille.. Ihanaa elokuun lämpimät kuutamo illat🌌Löytyis vaan ihana tyyppi vaikkapa mökille. Baarit ei anna mulle henkisesti yhtään mitään, kuin päänsäryn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patikoimaan, laavulle tai mökille.. Ihanaa elokuun lämpimät kuutamo illat🌌Löytyis vaan ihana tyyppi vaikkapa mökille. Baarit ei anna mulle henkisesti yhtään mitään, kuin päänsäryn.

        Täysin sama juttu mulla. ☺️ Haaveilen Lapin erämaassa patikoinnista rakkaan kanssa. Vaikka olen niistä täysillä nauttinut tähän asti ihan yksin tai kaverin kanssa.

        Baarit on ihan kauheita. Festarit on enemmän mun makuun mutta ei liian usein. Liikaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patikoimaan, laavulle tai mökille.. Ihanaa elokuun lämpimät kuutamo illat🌌Löytyis vaan ihana tyyppi vaikkapa mökille. Baarit ei anna mulle henkisesti yhtään mitään, kuin päänsäryn.

        Kävisin mieluiten homobaarissa pusuttelemassa tyttökaverin kanssa.
        muualla liikaa heteroita pitämässä älämölöä. 🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisin mieluiten homobaarissa pusuttelemassa tyttökaverin kanssa.
        muualla liikaa heteroita pitämässä älämölöä. 🙉

        Ai jaa. Ihme paikoissa liikut jos muut haittaa teidän pusutteluja että sitä varten homobaariin tarvii lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Ihme paikoissa liikut jos muut haittaa teidän pusutteluja että sitä varten homobaariin tarvii lähteä.

        Joillekin sillä on väliä. Eikä kaikki asu Helsingin Kalliossa ja vastaavissa homokuplissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin sillä on väliä. Eikä kaikki asu Helsingin Kalliossa ja vastaavissa homokuplissa.

        No en asu minäkään Helsingissä tai missään Tampereella tms.

        Mut ei mua haittaa mitä muut sanoo. Ja vaik tää on pieni paikka niin rauhassa on saanut olla eikä oo kukaan ihmetellyt (siis ainakaan sanomaan tullut) vaikka kaks naista pussailee. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en asu minäkään Helsingissä tai missään Tampereella tms.

        Mut ei mua haittaa mitä muut sanoo. Ja vaik tää on pieni paikka niin rauhassa on saanut olla eikä oo kukaan ihmetellyt (siis ainakaan sanomaan tullut) vaikka kaks naista pussailee. 😊

        Ok, kiva sulle. Tässä ei silti ollut kyse sinun kokemuksestasi.


    • Anonyymi

      Baareissa tietysti vietän kaiken ajan, minkä terassilta ehdin. Ei pelkästään viikonloppuja vaan toki myös viikolla pari kivaa kylmää on aina paikallaan. Seksikin sujuu paremmin kun on hyvät pohjat alla, ja mistäs niitä naisiakaan muualta bongais kuin baareista.

      • Anonyymi

        Niin naisia.

        Kun yks nainen on ylitse muiden. Niin hänen kanssaan haluan viettää aikani.
        Enkö terasseilla katsellen vain pintaa. Ei ole sopinut koskaan mun sydämeen sellainen.


      • Anonyymi

        Niin mäkin, mutta rahaa menee juomiin ja jokunen paitakin piti ostaa. Metsäkävely tulisi edullisemmaksi.


      • Anonyymi

        No jokainen taaplaa tyylillään.. mutta seksi selvinpäin tähtitaivaan ja nuotion loimussa on ihan best😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jokainen taaplaa tyylillään.. mutta seksi selvinpäin tähtitaivaan ja nuotion loimussa on ihan best😍

        Teidän provotutka on olematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän provotutka on olematon.

        Kyl tajusin oikeesti 😅😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin, mutta rahaa menee juomiin ja jokunen paitakin piti ostaa. Metsäkävely tulisi edullisemmaksi.

        Baareissa käyn. Kunnon känni ei kiinnosta, mutta sellainen pieni hiprakka on todella hyvä. Tuntuu kyllä vähän oudolta mennä pokaamaan naista baarissa, mutta ... jos etäinenkään mahdollisuus harrastaa seksiä niin en nirsoile.


    • Anonyymi

      Jatkuvuus on pettänyt teidät.

      • Anonyymi

        Mikä jatkuvuus?


    • Anonyymi

      Onko nää vaihtoehdot? En jaksaisi retkeily/lande-elämää 24/7 enkä baareissa notkumista joka viikonloppu. Molempia silloin tällöin. Ja tärkeintä tietenkin seura!

      • Anonyymi

        Joo tätä tarkoitinkin. En huomannut kirjoittaa. Festarit ja kaveriporukalla jonkun luona. Joskus ravintolassa syömässä. Mut baarit ei kiinnosta ollenkaan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kävisi tylsäksi.


    • Anonyymi

      Metsästä ei naista löytyisi kuitenkaan, joten ensin pitää ottaa bilepaikoista nainen kainaloon. Sitten voi lähteä yhdessä tallustelemaan kansallispuistoihin ja oleilemaan mökille. Mutta ei kumpaakaan jaksa joka viikonloppu, eikä sitä naistakaan.

      • Anonyymi

        Jaah no epäilen et bilepaikoista sitä naista löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaah no epäilen et bilepaikoista sitä naista löytyy.

        Jos on vain annetut kaksi vaihtoehtoa, bileistä todennäköisesti helpommin kuin puskasta hypähtäen kaulaasi. Jälkimmäinen vähän pelottavampikin.


    • Anonyymi

      Tykkään enemmän viettää kahdestaan aikaa tai sitten pienemmällä tutulla porukalla.
      Festarit ja keikat sopii silloin tällöin 🤩

    • Anonyymi

      Taitaa se Suomeenkin tulla koronapassi.

      • Anonyymi

        Tulee varmasti. Muissakin maissa jo on.
        🥳


      • Anonyymi

        Ei siitä haittaakaan olisi. Yksinkertaisimmillaan olisi kännyyn saatavana ohjelmistona, jossa koodi "tarkastuksia" varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä haittaakaan olisi. Yksinkertaisimmillaan olisi kännyyn saatavana ohjelmistona, jossa koodi "tarkastuksia" varten.

        Siitä en tiedä. Mut joitakin se taitaa huvittaa kun toiset käyttää kuumissa olosuhteissa maskia töissä.
        Muuten ei kiinnosta koko korona enää hittoakaan. Kuitenkin hieman sympatiaa osoittaisin heille jotka käyttää maskia töissä koko päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä en tiedä. Mut joitakin se taitaa huvittaa kun toiset käyttää kuumissa olosuhteissa maskia töissä.
        Muuten ei kiinnosta koko korona enää hittoakaan. Kuitenkin hieman sympatiaa osoittaisin heille jotka käyttää maskia töissä koko päivän.

        Pidän mielelläni maskia töissä, sekä ihmisten ilmoissa muutenkin, rokotuksia tai ei.
        Minua ei ole kiinnostanut missään vaiheessa, koska olen joutunut käymään töissä tavalliseen tapaan koko pandemian aikana. Kaikki eivät pääse ylellisesti viettämään etätyöpäiviä.


    • Anonyymi

      Hän olikin viikonloput baareissa viihtyvä. Vain hän osaa keskustella.


      Varmaan on mielenmaisemat meillä hieman eri asioissa. Ihan varmasti löytää sydämen puoliskonsa. En ollut sellainen joka hänen haaveisiinsa ja sydämeensä kuuluisi.

      Jatkan sydän murtuneena. Ehkä jonain päivänä ymmärrän.

    • Anonyymi

      En kumpaakaan 😁

    • Anonyymi

      Aika paljon retkeillään ja mökkeillään. Nytkin mökillä.

      Baarit ei kiinnosta, alkoholikaan ei juuri kuulu elämään.

      • Anonyymi

        Baarit ei anna mulle henkisesti mitään, niinkuin luonnonrauha antaa rauhaa ja poistaa stressiä. Toki pari viinilasia on ok.


    • Anonyymi

      Biletys on ainoa asia mikä pitää pään kunnossa.
      Metsässä on hyönteisiä, susia, ja näljää. Sille sanon ei.
      Jos sporalla ei pääse se on liian kaukana.
      Ainoa hyväksyttävä poikkeus on Helsingin Lentoasema.

      Eihän laavulla saa edes proseccoa kylmäksi.

      • Anonyymi

        Katos, mehän saatetaan joskus törmätäkin, kun mä piipahdan Hesoissa tyyliin kerran vuodessa. Kysyn sitten, mikä on näljä ja ihmettelen varmaan muitakin teidän murresanoja. Siihen asti vietän vapaa-aikaa laavulla, koska mieluummin mä otan hyttysenpiston kuin koronan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos, mehän saatetaan joskus törmätäkin, kun mä piipahdan Hesoissa tyyliin kerran vuodessa. Kysyn sitten, mikä on näljä ja ihmettelen varmaan muitakin teidän murresanoja. Siihen asti vietän vapaa-aikaa laavulla, koska mieluummin mä otan hyttysenpiston kuin koronan.

        En mä koronan pelon takia kulje metsässä.
        Mut baarissa en käy. Keikoilla ja festareilla sen sijaan.


    • Anonyymi

      Mun pää räjähtää jos kuulen tai näen vielä jonkin asian mikä liittyy koronaan. Tää korona juttu on niin nähty ja kuultu jo

      • Anonyymi

        Millä päästiin esim tuhkarokosta eroon... No rokotteella.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti luonnossa ja metsässä patikointi voittaa aina baari kärpäsenä olemisen. Mikä ihanampaa kuin rakkaan kanssa patikointia/pyöräilyä ja sen jälkeen mökille saunomaan ja uimaan. Syksyisinä iltoina on kiva tulistella ja katsella tähtitaivasta ja täysikuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe