Papa tulokset

Anonyymi

Moikka,
Kokeneet tai asiasta tietävät kaipaisin ihan suoraa mielipidettä.
Eli siis olen 34v menin lääkäriin välivuotojen ja yhdynnän jälkeisten vuotojen ja kipujen takia. Välivuotoja ollut jo pitkään koska löytyy mirena kierukka. No papasta sitten HSIL. Ei mitään lisätietoa. Ja pääsin/pääsen noin 2vk päästä tiedosta kolposkopiaan.

Kysymykseni siis on, että mistähän tässä nyt sitten on kyse? Kaikkea mahdollista olen lukenut ja olen jo totutellut ajatukseen, että mahdollisesti syövän esiaste tai esiasteita. Mutta mietin nyt noita oireilujani, että eikös enemmänkin syöpä noita oireiluja aiheuta eikä esiasteet 🤔 ja onko vielä joku mahdollisuus, että kaikki onkin vain jotain lievää eikä mitään erityistä tarvitse tehdä.

Kaikki tieto ja kokemukset tässä vaiheessa tervetulleita.

2

729

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei ole syöpää niin välivuodot voi johtua kilpirauhasen vajaatoiminnasta.Itselläni oli poikkeavaa vuotoa syksyllä 2019.Kävin gynellä ja myös kilpirauhaskokeessa,jossa todettiin kilpirauhasen vajaatoimointa.Vuodot loppuivat samana vuonna ja kävin alkuvuodeta 2020 uudelleen kilpirauhaskokeissa ja nyt labra arvot olivat normaalit.Omalla kohdalla välivuodot johtuivat kilpirauhasen vajaatoiminnasta.Mutta jos sulla ollut papassa häikkää niin voi olla syöpää.Itse kävin tänä vuonna joukkotarkastuksessa ja oli normaali.

• Anonyymi

Miten ap:lle kävi? Itsellä sama tilanne.... Papa tulos LSIL, mirena, ja vuotoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      732
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      690
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      24
      632
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      614
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      609
    7. 42
      544
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe