Papa tulokset

Anonyymi

Moikka,
Kokeneet tai asiasta tietävät kaipaisin ihan suoraa mielipidettä.
Eli siis olen 34v menin lääkäriin välivuotojen ja yhdynnän jälkeisten vuotojen ja kipujen takia. Välivuotoja ollut jo pitkään koska löytyy mirena kierukka. No papasta sitten HSIL. Ei mitään lisätietoa. Ja pääsin/pääsen noin 2vk päästä tiedosta kolposkopiaan.

Kysymykseni siis on, että mistähän tässä nyt sitten on kyse? Kaikkea mahdollista olen lukenut ja olen jo totutellut ajatukseen, että mahdollisesti syövän esiaste tai esiasteita. Mutta mietin nyt noita oireilujani, että eikös enemmänkin syöpä noita oireiluja aiheuta eikä esiasteet 🤔 ja onko vielä joku mahdollisuus, että kaikki onkin vain jotain lievää eikä mitään erityistä tarvitse tehdä.

Kaikki tieto ja kokemukset tässä vaiheessa tervetulleita.

2

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei ole syöpää niin välivuodot voi johtua kilpirauhasen vajaatoiminnasta.Itselläni oli poikkeavaa vuotoa syksyllä 2019.Kävin gynellä ja myös kilpirauhaskokeessa,jossa todettiin kilpirauhasen vajaatoimointa.Vuodot loppuivat samana vuonna ja kävin alkuvuodeta 2020 uudelleen kilpirauhaskokeissa ja nyt labra arvot olivat normaalit.Omalla kohdalla välivuodot johtuivat kilpirauhasen vajaatoiminnasta.Mutta jos sulla ollut papassa häikkää niin voi olla syöpää.Itse kävin tänä vuonna joukkotarkastuksessa ja oli normaali.

• Anonyymi

Miten ap:lle kävi? Itsellä sama tilanne.... Papa tulos LSIL, mirena, ja vuotoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      5479
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      92
      2486
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      277
      2120
    4. 238
      2048
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1676
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1595
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1271
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      297
      1177
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      201
      1111
    Aihe