suomen pahin kansantauti kateus

Anonyymi

Kyllä suomessa kadehditaan ihmisiä joilla on vähänkin enemmän omaisuutta jos on ns keskituloinen niin jopa löytyy kateellisia vaikka pitkä työura ja kohtuupalkka on sen aiheuttanut tietenkin säästäväinen elämän tapa.

7

1885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kadehditaan sitä ei-vauraita tulitikkutyttöjäkin ja ihan siihen satuun viittaan, muu kun ei nyt vaan natsaa.

• Anonyymi

Suomessa näitä on paljon. Huvittavaa nähdä kun aikuiset ihmiset näyttää kateutta ihan avoimesti julkisella paikalla. Sellainen käytös kuuluu teini-ikään mutta eihän kateellisten tarvitse sitä tietää. Antaa heidän nolata itsensä.

Kateus pitää ansaita. Jos huomaat olevasi kateuden kohde, niin sitten on asiat ainakin joidenkin mielestä hyvin.

• Anonyymi

Miten se ilmenee? Itse olen vähän samassa tilanteessa, mutta kukaan ei ole kadehtinut. Aiheutatkohan itse käytökselläsi kateutta? Tai siis jos kehuu itseään niin toiset ei siitä pidä, se ei ole kateutta vaan sitä, että susta ei pidetä ihmisenä.

• Anonyymi

Se vähäinen mitä menetettiin muutaman viime vuoden takia harmittaa. Muita ei kadehdita.

• Anonyymi

No, jos sitä on sitten sen verran kateellinen.... kuitenkin pitkeen tehnyt töitä. Mutta mietippä sitä,että minä MAKSAN. rikkaat eivät osta näissä yhteiskuntaluokissa ketään.ei se rahasta puhuminen mitteen herkkua ole mutta mutta empähän ole koditon ,vaatteeton enkä ruuaton. Silti vanhan kansan ihminen. Joten sillätavalla hyvin, kun voisin olla keppikerjäläinenkin , mutten ole. Tämä on totuus ja sinunkin on se nieltävä jos meinoot nykyyhteiskuntoo ymmärtee.

• Anonyymi

Kateus ja katkeruus juontaa juurensa usein siihen että joku ei ole vastaanottanut Jumalan armoa. Ei voi olla tyytyväinen kun sisällä palaa katkeruuden ja vihan palo.

Katso löytyisikö tältä sivulta apua ongelmaan

https://jeesus-on-herra.com/

• Anonyymi

Ei pidä paikansa älä yleistä! Katelisia on paksut naiset jolla varalisuus on Tullut Aviopuolison kautta. Paksuja siksi syövät suruun. Kadehtivat tavallisia naisia jolla rohkeus elää oman näkistä elämää omilla tuloilla. Vaikka ei rikkautta ja ei aviomiestä halua. Mukavan suhde riitää.On itsenäinen elämä ja voi olla tosi onnelinen,normi painoisena ei tarvii kulisseja.olla vaan oma itsensä vikoineen ja pienin avuineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      123
      10382
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5040
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2231
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2068
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      27
      1935
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1601
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1422
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      27
      1060
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1011
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe