suomen pahin kansantauti kateus

Anonyymi

Kyllä suomessa kadehditaan ihmisiä joilla on vähänkin enemmän omaisuutta jos on ns keskituloinen niin jopa löytyy kateellisia vaikka pitkä työura ja kohtuupalkka on sen aiheuttanut tietenkin säästäväinen elämän tapa.

7

1315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kadehditaan sitä ei-vauraita tulitikkutyttöjäkin ja ihan siihen satuun viittaan, muu kun ei nyt vaan natsaa.

• Anonyymi

Suomessa näitä on paljon. Huvittavaa nähdä kun aikuiset ihmiset näyttää kateutta ihan avoimesti julkisella paikalla. Sellainen käytös kuuluu teini-ikään mutta eihän kateellisten tarvitse sitä tietää. Antaa heidän nolata itsensä.

Kateus pitää ansaita. Jos huomaat olevasi kateuden kohde, niin sitten on asiat ainakin joidenkin mielestä hyvin.

• Anonyymi

Miten se ilmenee? Itse olen vähän samassa tilanteessa, mutta kukaan ei ole kadehtinut. Aiheutatkohan itse käytökselläsi kateutta? Tai siis jos kehuu itseään niin toiset ei siitä pidä, se ei ole kateutta vaan sitä, että susta ei pidetä ihmisenä.

• Anonyymi

Se vähäinen mitä menetettiin muutaman viime vuoden takia harmittaa. Muita ei kadehdita.

• Anonyymi

No, jos sitä on sitten sen verran kateellinen.... kuitenkin pitkeen tehnyt töitä. Mutta mietippä sitä,että minä MAKSAN. rikkaat eivät osta näissä yhteiskuntaluokissa ketään.ei se rahasta puhuminen mitteen herkkua ole mutta mutta empähän ole koditon ,vaatteeton enkä ruuaton. Silti vanhan kansan ihminen. Joten sillätavalla hyvin, kun voisin olla keppikerjäläinenkin , mutten ole. Tämä on totuus ja sinunkin on se nieltävä jos meinoot nykyyhteiskuntoo ymmärtee.

• Anonyymi

Kateus ja katkeruus juontaa juurensa usein siihen että joku ei ole vastaanottanut Jumalan armoa. Ei voi olla tyytyväinen kun sisällä palaa katkeruuden ja vihan palo.

Katso löytyisikö tältä sivulta apua ongelmaan

https://jeesus-on-herra.com/

• Anonyymi

Ei pidä paikansa älä yleistä! Katelisia on paksut naiset jolla varalisuus on Tullut Aviopuolison kautta. Paksuja siksi syövät suruun. Kadehtivat tavallisia naisia jolla rohkeus elää oman näkistä elämää omilla tuloilla. Vaikka ei rikkautta ja ei aviomiestä halua. Mukavan suhde riitää.On itsenäinen elämä ja voi olla tosi onnelinen,normi painoisena ei tarvii kulisseja.olla vaan oma itsensä vikoineen ja pienin avuineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      3569
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      206
      2626
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      56
      1250
    4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      311
      1061
    5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      936
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      815
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      794
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      791
    Aihe