Analysoi teidän kohtaamisianne

Anonyymi

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?

79

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksa nyt. Etsin tämän toisella kertaa ja kerron sitten.

    • Anonyymi

      Joskus oli, ei taida olla enää, mutta täytyy nuolla haavoja rauhassa. Elämä on. Mutta en suostu luovuttamaan vaikka nyt tuntuu pahalta. Yritän ottaa opiksi ja opetella olemaan avoimempi ja luottamaan ihmisiin.

    • Tiedän kyllä sen, kun kaivatun näkee, niin pissat tulee housuun........
      Eikä se mitään pissahousua tahdo rinnalleen..........
      <3

      • Anonyymi

        Käy ajoissa vessassa.


      • Anonyymi

        Edellinen trolli ei mieheltä .


    • Anonyymi

      En mä tiedä mitä ihme sekoilua se oli. Siis hän teki aloitteita, tapailtiin muutamia kuukausia. Mutta koko homma oli tosi outo.

      Kovin sekava ja ristiriitainen kuva jäi koko jutusta. Jotenkin oon analysoinut asian niin että tyyppi oli omassa päässään niin sekaisin siitä mitä tuntee ja mitä haluaa, että se heijastui hänen käytökseen joka oli hyvin sekasotkua ja todella ristiriitaista.
      Sanat ja teot veti jatkuvaa siksakkia ristiin keskenään.

      Mun on ollut vaikee oikein ymmärtää koko kuvion ideaa. Kaiken järjen mukaan jos tarkoitti mitä sanoi että suhteen kanssani haluaa, niin sanojen ja käytöksen olisi pitänyt olla päinvastaista kuin oli.

      En oikein ole osannut selittää käytöstä kuin kolmella vaihtoehdolla.
      A) tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö
      B) Jotain omia tulkintoja tehnyt ja juoruämmiä kuunnellu josta vetänyt jotain luuloja, jotka tuoneet käytökseen ja sanoihin tämmöisiä omituisia piirteitä
      C) Mustasukkaisuus. Olen nähnyt mustasukkaisia miehiä ennenkin ja käytös samanlaista sekasotkua ja siksakkia jossa ei mitään järkee.

      Oli miten oli, se johti siihen että en halunnut enää tavata. Ei siitä saanu selvää mitä halusi ja ylipäätään kenet halusi, kun se kaikki vaihteli sillee niinku 2 kertaa päivässä jokainen päivä.

      • Anonyymi

        Aika uskottava juttu. Tyyppi oli hirveä ja siltikin hän oli se joka ei halunnut tavata. Sinä olisit kyllä pikkumärkänä edelleen halunnut. Täysin epävakaata runoelmaa tuo typerä tarinasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uskottava juttu. Tyyppi oli hirveä ja siltikin hän oli se joka ei halunnut tavata. Sinä olisit kyllä pikkumärkänä edelleen halunnut. Täysin epävakaata runoelmaa tuo typerä tarinasi.

        Minä en halunnut HRJ tavata enää sitä miestä, koska hän sanoi aamulla että haluaa mut ja iltapäivällä että menee katseleen parempia naisia baareista ja taas seuraavana aamuna että haluaa mut ja taas iltapäivällä et on jo parempi nainen katottu ja taas seuraavana aamuna et pliis pliis anteeks anteeks haluunkin sut jne.

        ei sitä jaksa edes rölli nimeltä Risto. Eiks vaan?


      • Anonyymi

        No nyt se rölli luulee että täällä pomppii sen M-nainen ja Timonsa-


        Voi jee! Ihanaa. Mä olin ihan tapailusuhteessa 2017-2018 aikavälillä. Pantii pussailtiin ja ihan sinkkuja. Siinä tuli myös raskaaksi, mutta päätin että kun tyyppi ei selvästi tiedä mitä haluaa, niin tuskimpa se haluaa mua tai lastakaan joten otan ja lähden eikä tästä tule sen enempää lasta kuin suhdettakaan.


      • Anonyymi

        Ja siis suomeksi että tein päätöksen raskauden keskeyttämisestä kun tyyppi ilmoitti että on löytänyt paremman naisen. Sanoin myös siinä sille päätöksen tehdessäni että toivottavasti sua joku muija joskus pettää, niin tiedät miltä se tuntuu. Raskauden keskeytin nukutuksella ja kohdun kaavinnalla 2017 loppuvuodesta.


      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet. Mutta siksi sä vänkäät koska sua harmittaa että joku ei oo palstan vanki, niinkuin sä.

        Sä luulet että kaikki hiljaisina ujostelee täällä eikä etene muualla. Oot Risto ainoo jolla roikkuu asiat netissä, mutta luulet että muillakin sama.

        Mä olin vaan itse ihastunut mieheen joka ei tiennyt kenet haluaa. Sinkku, mutta selkeesti ongelmia sitoutua ja paskaks meni siinä koko alku.

        Toivottavasti on edes tyytyväinen itse siihen mihin käytöksellään tähtäsi. Itselle se oli helvetti käydä läpi. Mua kun on ennenkin petetty.


      • Anonyymi

        Ja siis mähän en edes sille kertonu raskaudesta. Sanoin kyllä viestissä sen jälkeen kun oli mulle sanonu et paremman naisen löytäny että mun pitäis kertoo sulle jotain mitä sun kuuluis tietää, mutta en kerro kun et säkään mulle mitään asioita kerro ja totta puhu.

        sit vaan varasin ajan aborttiin. Mitäpä sitä ihmetteleen kun kerran jo toisen muijan löytäny. Ei siinä paljon jää miettimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet. Mutta siksi sä vänkäät koska sua harmittaa että joku ei oo palstan vanki, niinkuin sä.

        Sä luulet että kaikki hiljaisina ujostelee täällä eikä etene muualla. Oot Risto ainoo jolla roikkuu asiat netissä, mutta luulet että muillakin sama.

        Mä olin vaan itse ihastunut mieheen joka ei tiennyt kenet haluaa. Sinkku, mutta selkeesti ongelmia sitoutua ja paskaks meni siinä koko alku.

        Toivottavasti on edes tyytyväinen itse siihen mihin käytöksellään tähtäsi. Itselle se oli helvetti käydä läpi. Mua kun on ennenkin petetty.

        No et sinä ”Risto” ketään toista ristoksi saa lässyttämällä. Vedät noita rooleja sen verran kierosti, että en sinänsä ihmettele, että monella hitaalla Hämäläisellä meni niin kauan hiffata tämä narratiivi. Tahdon puute toki vaikutti vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä ”Risto” ketään toista ristoksi saa lässyttämällä. Vedät noita rooleja sen verran kierosti, että en sinänsä ihmettele, että monella hitaalla Hämäläisellä meni niin kauan hiffata tämä narratiivi. Tahdon puute toki vaikutti vahvasti.

        Itse en henk.koht edes tajua et mitä ihmeen vaikeutta siinä on että tekee tuttavuutta ja laittaa viestiä oikeesti puhelimeen sille kenestä tykkää?

        Mikä mielenterveysongelma on sellanen jossa kommunikointi estyy niin että ahdistuu vaan eikä osaa puhua ihmisille´?

        sos. tilanteiden pelko?

        Outoo


      • Anonyymi

        Ja mitäköhän väliä sen on josko tuo ihminen olisi halunnut jatkaa tai ei? Oletko ehkä sitä mieltä että jos on ihastunut tai peräti rakastunut kaheliin, niin sitten on itsekin tuomittu lopuksi elämää olemaan kaheli?
        Että ei siis pysty enää järkevään arviointiin.
        Olen sitä mieltä että pystyy erittäin järkevään arviointiin ja analysointiin vaikka tunteet ei sitä järkeä joskus kuuntelekaan. Onnellista on että tunteet kyllä oppivat kuuntelmaan järkeä vaikka vähän jäljessä olisivatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis suomeksi että tein päätöksen raskauden keskeyttämisestä kun tyyppi ilmoitti että on löytänyt paremman naisen. Sanoin myös siinä sille päätöksen tehdessäni että toivottavasti sua joku muija joskus pettää, niin tiedät miltä se tuntuu. Raskauden keskeytin nukutuksella ja kohdun kaavinnalla 2017 loppuvuodesta.

        Kelle miehelle odotit mies? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle miehelle odotit mies? 😆

        Aa.. Horo M nainen haluu niin paljon muiden parien seksielämästä tietää niin joo ehkäisypilleri merkki Mini-Pill ja ei kaksoisehkäisyä
        Eli ei pilleriä ja kondomia vain pillerit

        En unohtele ehkäisyvalmisteiden ottoa eli ei ollu jääny välistä. Oon tarkka pillereistä koska mille tahansa rentulle en halua lisääntyä!
        Toisin kuin moni muu muija!


        Rv 10:llä tehtiin keskeytys

        Lisääkö? Kerro ihmees kuinka utelias toisten asioista M horotsu olet?

        Miten syvälle muiden seksielämään haluut?


    • Anonyymi

      Ei varmaan mikään. Ehkä katseista. n-m

    • Anonyymi

      Ei sillä enää merkitystä ole kun lääkäri "auttoi" mikään ei ole enää mahdollista traumatisoituneena.

      • Anonyymi

        Miten se lääkäri sinua auttoi, järkkäsikö pitkän saikun? Eikö sen pitäisi olla mies ihana asia?


    • Anonyymi

      Katseet, se kuinka nainen tuijotti aina, oltiin sitten ryhmässä tai päädyttiin samaan tilaan.

      Kahdestaan kun yritin jutella niin toinen meni aivan jäihin, en kyllä tiennyt itekkään että mitä siinä oikein sitten enää sanoisi, kun toinen uskaltanut edes katsoa kohti.

      • Anonyymi

        Se ei mennyt ihan nappiin. Olen huono yllättävissä tilanteissa ja varsinkin yksin ollessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei mennyt ihan nappiin. Olen huono yllättävissä tilanteissa ja varsinkin yksin ollessa.

        Sen kyllä huomasi siitä naisesta josta puhun. Kerroppas miehestä tuntomerkkejä, kyseessä oleva nainen tuijotti minua joka päivä melkein 2 kuukauden ajan, jolloin kävin yrittään juttelua kahdestaan ja juteltiin ryhmässä sitten vähän aktiivisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä huomasi siitä naisesta josta puhun. Kerroppas miehestä tuntomerkkejä, kyseessä oleva nainen tuijotti minua joka päivä melkein 2 kuukauden ajan, jolloin kävin yrittään juttelua kahdestaan ja juteltiin ryhmässä sitten vähän aktiivisemmin.

        Ujous ja hämmennys suurista tunteista. Ristiriitainen olo, koska oli varattu. Halusi samana aikana häntä enemmän kuin mitään muuta ja silti moraali ei anna myöten pettää tai mennä edes treffeille. Suhde, se jo päättynyt, oli huono, rakkaudeton, läsnäoloton ja seksitön. Silti oma sisin vaatii ”oikein” toimimista. ”Oikein” ei ole välttämättä ollut oikein, ei niin suuria tunteita kohtaa kovin monta kertaa elämässä. Ex puoliso oli jo tehnyt monta vuotta aiemmin selväksi ettei hänellä ole parisuhteessa ongelmaa, eikä häntä kiinnosta muutos, ongelma on yksin minun. Oli selvää, että suhde loppuu kuitenkin. Myös ikäero hämmensi, ja teki tunteista kiellettyjä. Ja myös se, että oli joutunut monta vuotta suppressoimaan omia tunteitaan ja tarpeitaan ja naiseuttaankin (huonon parisuhteen seurauksena). Siinä kohtaa, ei pystynyt aloitteellisuuteen. Jos hän olisi ottanut kiinni ja vienyt mukanaan tai olisi vain alkanut vain suudella, olisin varmaan seurannut mukana, mutta en pystynyt siinä kohtaa parempaan. Olin totaalisen lukossa yhden traumaattisen suhteen ja toisen hyvin huonon ja kylmän suhteen jälkeen. Traumattinen suhde oli varmaan se, joka sai minut tyytymään niin vähään.

        Anteeksi se kaikki ristiriitaisuus, ujous ja oma epävarmuus. 😔 Et välttämättä ole Hän, nämä elämäntilanteet ei ole ainutkertaisia, mutta halun silti pyytää omaa vajaavuuttani anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous ja hämmennys suurista tunteista. Ristiriitainen olo, koska oli varattu. Halusi samana aikana häntä enemmän kuin mitään muuta ja silti moraali ei anna myöten pettää tai mennä edes treffeille. Suhde, se jo päättynyt, oli huono, rakkaudeton, läsnäoloton ja seksitön. Silti oma sisin vaatii ”oikein” toimimista. ”Oikein” ei ole välttämättä ollut oikein, ei niin suuria tunteita kohtaa kovin monta kertaa elämässä. Ex puoliso oli jo tehnyt monta vuotta aiemmin selväksi ettei hänellä ole parisuhteessa ongelmaa, eikä häntä kiinnosta muutos, ongelma on yksin minun. Oli selvää, että suhde loppuu kuitenkin. Myös ikäero hämmensi, ja teki tunteista kiellettyjä. Ja myös se, että oli joutunut monta vuotta suppressoimaan omia tunteitaan ja tarpeitaan ja naiseuttaankin (huonon parisuhteen seurauksena). Siinä kohtaa, ei pystynyt aloitteellisuuteen. Jos hän olisi ottanut kiinni ja vienyt mukanaan tai olisi vain alkanut vain suudella, olisin varmaan seurannut mukana, mutta en pystynyt siinä kohtaa parempaan. Olin totaalisen lukossa yhden traumaattisen suhteen ja toisen hyvin huonon ja kylmän suhteen jälkeen. Traumattinen suhde oli varmaan se, joka sai minut tyytymään niin vähään.

        Anteeksi se kaikki ristiriitaisuus, ujous ja oma epävarmuus. 😔 Et välttämättä ole Hän, nämä elämäntilanteet ei ole ainutkertaisia, mutta halun silti pyytää omaa vajaavuuttani anteeksi.

        No nyt on kyllä niin sekava viesti, että tuosta ei ota selvää kelle se on tarkoitettu.

        Tuomitsen sen siis palsta trollin kalasteluksi, kerta miehestä ei mitään tuntomerkkejä tullut vaikka näin pyysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä huomasi siitä naisesta josta puhun. Kerroppas miehestä tuntomerkkejä, kyseessä oleva nainen tuijotti minua joka päivä melkein 2 kuukauden ajan, jolloin kävin yrittään juttelua kahdestaan ja juteltiin ryhmässä sitten vähän aktiivisemmin.

        Missä päin Suomea tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea tämä?

        Meri-Lappi herran vuonna 2020 ennen korona sulkuja, tarkemmin en kerro kerta ei miehestä ole kukaan sanonut tuntomerkkejä :)


    • Anonyymi

      Lähinnä se oli se, miten hän alkoi kuin viihtyä seurassani. Ei tuntunut enää olevan mitään kiirettä pois. Ihan kuin olisi huomannut ihastukseni. Kerran jähmetyimme toisiemme silmiin ja sen jälkeen aloin tosissani toivoa, että hänkin tykkää. Tein siinä ilmeisesti virheitäkin, käyttäydyin liian tuttavallisesti tai loukkasin häntä käytökselläni jotenkin, hän muuttui lopussa välinpitämättömäksi.. sitten tulikin koroja ja kaikki loppui. :( The End tai sitten tuo oli vaan alkuveryttelyä ja kaikki vasta alkaa.

    • Anonyymi

      Sähkö välillämme oli käsinkosketeltavaa, hän tuli vastaan aina yllättävissä tilanteissa ja koskaan ei tunnu olevan kiire pois kun puhuttiin. sitten tulikin sen verran takapakkia että vaihtaa varmaan toiselle puolelle katua jos kävelisin vastaan. Syynä käytökseni (arkuus) ja moni muu asia. Sellainen analyysi tämä.

    • Anonyymi

      Ei ollut molemminpuolista

    • Anonyymi

      Katseet. Ehkä monesti varovaisia, varovaisen uteliaita. Ilahtuminen toisen näkemisestä kohdatessa pitkän ajan jälkeen, eikä sitä kumpikaan mitenkään peittänyt.
      Viimeksi taas vain varovaiset katseet. Harmi, että tilanteet ovat harvenneet, kadonneet, nyt kun ehkä uskoisin enemmän itseeni. Taas meinaa toivo hiipua.
      -n

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä häneen


    • Anonyymi

      Itselle siinä oli jotain selittämätöntä. Ikinä tavannut ihmistä, mutta jostain syystä toi mieleen asioita, vaikutti vieraalta mutta jotain tuttua hänessä oli.

    • Anonyymi

      Ehkä se jännite on olemassa. Asioiden pitkittyessä,ne tahtovat mutkistua.

    • Anonyymi

      En tiedä oliko. Tuntui että molemmat olivat jotenkin jännittyneitä, vaivaantuneita, jonkinlaista sähköä ilmassa, mutta ehkä se johtuikin vain siitä että toinen ihmetteli kun minä vuorotellen tuijottelin, jäätyilin ja pakoilin.

      • Anonyymi

        Montakos aikaa sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos aikaa sitten?

        Puoli ikuisuutta sitten. :)


      • Anonyymi

        Onkohan teitä useita? Vaikutat jotenkin tutulta. Tai no, tuo vaivautuneisuus oli kyllä suurta ihastusta häneen eli ei ihan osu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan teitä useita? Vaikutat jotenkin tutulta. Tai no, tuo vaivautuneisuus oli kyllä suurta ihastusta häneen eli ei ihan osu.

        Meitä? Useita? ...Legioona, sillä meitä on monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä? Useita? ...Legioona, sillä meitä on monta.

        Asterix vai Obelix, kumpi sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asterix vai Obelix, kumpi sä olet?

        No noista kahdesta jos pitää valita, niin varmaan sitten se joka putosi pienenä taikajuomapataan. Joskus vatsaa vieläkin ihan hiidenkivistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noista kahdesta jos pitää valita, niin varmaan sitten se joka putosi pienenä taikajuomapataan. Joskus vatsaa vieläkin ihan hiidenkivistää.

        Onneksi et sentään hukkunut sinne taikajuomapataan. Pieni taika ei ole pahasta kenessäkään mutta kivistys ei hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et sentään hukkunut sinne taikajuomapataan. Pieni taika ei ole pahasta kenessäkään mutta kivistys ei hyvä.

        Oletko sinä sitten Asterix vai Weetabix, vai mitä kaikkia niitä muruja onkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sitten Asterix vai Weetabix, vai mitä kaikkia niitä muruja onkaan...

        Muru vaan hänelle. Toivoisin olevani. Mutta nyt uneen äkkiä. Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Rakkaus asiat on joskus moninaisia, ei koskaan voi tietää mitä ne tuo tullessaan. Ja vaikka ne ei toisi mitään tulevaisuuteen, on tunteet ja toisen ymmärtäminen hienoa ja tärkeää.

    • Anonyymi

      Tiedän, että jossain kohtaa tunne oli molemmin puolinen: hän on itse sen myöntänyt minulle kun oli jo varattu. Hän myös sanonut vaivihkaa, että tunnun tutulta kuin perheenjäsen, on käyttänyt sanontaa vasta- ja myötämäessä ollessaan kohtuullisen lähellä, sekä kerran sanonut haluavansa vaimon ja lapsen ja katsonut suoraan silmiin. Iso sanoja, jos niillä ei olisi mitään viestiä.

      Tiedän myös katseista. Ne oli välillä kuin hidasta intensiivistä rakastelua seurassa ja kaksin. Vaikka seurassa oli ketä vaan, näimme usein vain toisemme. Käsien kosketus tuntui taivaalta, eikä kumpikaan kiirehtinyt niistä tilanteita pois.

      Olen varma, että jotain tunteita oli. Niitä oli, muttei luultavasti ole enää. Omat tunteeni eivät ole hävinneet etäisyydestä eikä ajasta huolimatta. Olen hyväksynyt etten Häntä saa, muttei se poista sitä että rakastan.

    • Anonyymi

      No jos itse toimii ihastuneena melkein päinvastoin kuin ihastuneen odottaisi toimivan,
      voi näitä samoja epätyypilllisiä merkkejä lukea kohteestaan ihastumisen merkeiksi, vaikka ne itse asiassa ovat juuri sitä miltä näyttävätkin. Ei mikään siis.

    • Anonyymi

      Katsoo aina syvälle silmiin kun minä en aina pysty. (Vilkaisen)
      Ymmärretään toisiamma jotenkin pystyy keskustelemaan vapaasti mutta ajattelen sitä lähinnä kohteliaisuutena häneltä.
      Kyselee paljon asioita.
      Jotenkin aistin jotain sähköisyyttä mutta se voi olla mielikuvitukseni tuote. Ostakaa pois.

      • Anonyymi

        Ostan tämän. Ei ole kohteliaisuus vaan täyttä tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan tämän. Ei ole kohteliaisuus vaan täyttä tunnetta.

        Toivottavasti olis täyttä tunnetta.


      • Anonyymi

        Kohteliaasti juttelen erään mukavan miehen kans, kyselen koska oon tykästyny😘.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se vaan oli, olen siitä varma.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä, sen vain tietää, kyllä se toinenkin sen tajusi ..... en halua tässä sen tarkemmin analysoida.

    • Anonyymi

      Analysointia… no mut hei.. eihän se edes ole molemminpuolinen, saatana kun on nasta olla viisas, vähän analysoi ja kas, elämän itsestäänselvin kirkastuu tosta noin vaan. On tää hienoo.

      i love you ❤️😍

      • Anonyymi

        Mä lopettelen tämän sekoilun nyt tähän, nämä on niin nähty.

        ❤️😍


    • Anonyymi

      Alkoi seisomaan.

      • Anonyymi

        Jos tästä ei tuu mitään, romanttista rakkautta ei oo olemassakaan

        Minun totuus


    • Anonyymi

      Ihanasti sanottu, samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Sähköä ilmassa, kemiaa. Vai onko se vain mun päässäni? Ko. Miehellä on kyllä vahva luontainen karisma ja intensiiviset silmät, joten ehkä vain kuvittelen. Viihdymme toistemme seurassa, tulemme juttuun ja nyt pari kertaa olemme saaneet olla kahden yhteisen projektin parissa. Olisin halunnut häntä suudella tai jopa enemmän, mutta tässä tilanteessa on aika paljon haasteita. Lisäksi kun oma arkuus ja jännitys lyödään vielä siihen samaan soppaan niin pakenin kuin rusakko puskaan. Tiedän että jos hänelle saisin tuntemukseni tunnustettua ja JOS hänellä on samat tunnelmat minusta, häviäisi arkuuteni ja söisin hänet suihini. Nam!

      • Anonyymi

        Mikä siinä nyt pelottaa?

        Oletko neitsyt? Vai etkö ole seurustellut koskaan kun parisuhde ja seksi saa sut juokseen käpälämäkeen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä nyt pelottaa?

        Oletko neitsyt? Vai etkö ole seurustellut koskaan kun parisuhde ja seksi saa sut juokseen käpälämäkeen???

        Ja toi et saa rakkautta ja joku rakastaa voi olla pelottavaa, jos ei tykkää läheisyydestä 😱🥶


    • Anonyymi

      Ihastunut poimii toiveikkaana pienistä asioista merkkejä molemminpuolisuudesta. Asioista joista ei oikeasti sitä näe.

      • Anonyymi

        Mutta joskus, tai aika useinkin, tunteet on molemminpuolisia. Harmi ettei sulle ole koskaan osunut ketään elämässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joskus, tai aika useinkin, tunteet on molemminpuolisia. Harmi ettei sulle ole koskaan osunut ketään elämässäsi.

        Miten niin ei ole osunut? Olen ollut aviossa ja jälkikasvuakin on. Nykyisin vaan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole osunut? Olen ollut aviossa ja jälkikasvuakin on. Nykyisin vaan noin.

        Mistä päin tämä? Kerro lisää… Millaisia pieniä merkkejä sinä etsit/löysit ihastumisesta ja ihastuksestasi?


    • Anonyymi

      Ei kenenkään kanssa ole tullut sellaista tunnetta, että se olisi molemminpuolista. Ihmetellyt ja myöhemmin ahdistunut, kun sama tyyppi on sattunut samaan paikkaan monta kertaa, ilmeisesti muka sattumalta. Kun niitä on muutaman kerran joutunut kokemaan, se alkaa tuntua ahdistelulta. Siitä tunteesta ei pääse eroon koskaan ja jos sattuisi joskus näkemään ahdistus iskisi välittömästi. Kauan tuntemani ihminen osoitti selvästi ettei ole kiinnostunut, joten se siitä. Ohimenot eivät kerro koskaan mitään, koska kenenkään ajatuksia ei pysty lukemaan.

    • Anonyymi

      Se tunne
      Katse
      Hymy oioioioi

    • Anonyymi

      Sillä vauhdilla millä kiisi toisten miesten syliin ja ei voinut tavata aikanaan kun oli menossa panolle niin...

      Ei kai mikään.

      Silmänlumetta.

    • Anonyymi

      Tunne ei ole koskaan ollut molemminpuolinen, ongelmia ilmennyt heti jo parin kuukauden päästä.

    • Anonyymi

      eikait se koskaan mitään vakavaa hänen puoleltaan, kun lähti uusien houkutusten perään!!

      • Anonyymi

        Loru!
        Sen pituinen se satu!


    • Anonyymi

      No suurin osa ihmisistä osaa kyllä tulkita ihan oikein sen onko tunne jaettu vai ei. Kun sitä ilmaaki vois leikata jo sillä veitsellä, niin ei kai siinä nyt erehtymiselle juuri jää sijaa. Se on alitajuistakin, ei sitä voi selittää, mikroilmeitä yms. Se kuudes aisti, intuitio. Mutta eihän se vielä tarkoita mitään sen enempää saati että johtaisi mihinkään, jollei tilanteesta oteta vaarin. Se latautunut hetki toki jää mieleen.

    • Anonyymi

      Puhutaan ja ymmärretään väärin.
      Halutaan ja säikähdetään.
      Kosketaan ja väistellään.
      Viestitään ja vaietaan.

      • Anonyymi

        Vau! tuohan on jotenkin osuva teksti.


      • Anonyymi

        Kyllä, osui ja upposi tännekin
        -n


      • Anonyymi

        Ja tänne myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänne myös!

        Teillon sama miäs, häpeäisitte. Ei tää oo mikään mormonlandia! eikä islamdia.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe